Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот alpine » 03 Юни 2013, 10:19

Да те питам, по окачването и спирачната система какво си правил, тъй като съм горе долу на този етап с моята 190ка.
rallye golf 1H G60
rallye golf G60
190 2.3 16v Cosworth
Аватар
alpine
 
Мнения: 75
Регистриран на: 30 Юли 2006, 15:38
Местоположение: Варна

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 04 Юни 2013, 08:47

Сменил съм само предните дискове и апарати, иначе по окачването не съм правил кой знае какво. Отпред съм с регулируемо кони, отзад съм с KYB, а пружините са от w124 , като е резната по една намотка .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот alpine » 05 Юни 2013, 08:27

Joreto написа:Сменил съм само предните дискове и апарати, иначе по окачването не съм правил кой знае какво. Отпред съм с регулируемо кони, отзад съм с KYB, а пружините са от w124 , като е резната по една намотка .

Значи си махнал нивомата отзад ... Какво те накара да го направиш защото и аз се чудя дали да го оставям.
Пружините чувствително по твърди ли са ?


Виж по темата на какво попаднах, трябва да се хвана да направя един комплект за проба.
ИзображениеИзображениеИзображение
rallye golf 1H G60
rallye golf G60
190 2.3 16v Cosworth
Аватар
alpine
 
Мнения: 75
Регистриран на: 30 Юли 2006, 15:38
Местоположение: Варна

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 06 Юни 2013, 07:58

Нивомата го бяха разкарали още предишните собственици, ако го разкарваш, задължително трябва да смениш пружините отзад.
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот alpine » 07 Юни 2013, 08:45

Защо се налага тази смяна по принцип ? Той и сега е с H&R в момента и е малко твърдичък :D
Случайно да пазиш нещо от 2.5 мотора ?
rallye golf 1H G60
rallye golf G60
190 2.3 16v Cosworth
Аватар
alpine
 
Мнения: 75
Регистриран на: 30 Юли 2006, 15:38
Местоположение: Варна

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 08 Юни 2013, 19:57

Принципно оригиналните пружини отзад са по-меки заради нивомата, но щом при теб са сменяни най-вероятно няма да имаш нужда да ги сменяш
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 08 Юни 2013, 20:01

Разказ в картинки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:lol: :lol: :lol: :prayer: :prayer:
Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 26 Юли 2013, 10:00

Отдавна не съм писал. Скоростите са качени и работят перфектно, имаше малко драми с изпускателния колектор, изпускаше при фланците (към главата и към турбото) и съответно замина за челосване, иначе колата вече е на 1.1 бара и съм много доволен :D

Малко промених и визията, други джанти и сложих оригиналния спойлер на задния капак, по-натам мисля да преместя кулера и да сложа оригинална 16в броня отпред .

Изображение

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот leonardo_vd » 02 Авг 2013, 23:24

Колата става по-красива в сток визия :wink:
Изображение
Аватар
leonardo_vd
 
Мнения: 619
Регистриран на: 07 Яну 2009, 13:53
Местоположение: Видин

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 05 Сеп 2013, 07:42

Определено, фабричната визия е най-добра за тази кола или поне на мен най ми харесва тя :D :mrgreen: .

Най-накрая премерих колата и се оказа доста по-тежка отколкото очаквах - 1430кг :| (775 преден мост, 655 заден), това без мен. Разпределението не е оптимално но за момента това е положението.....


П.П. малка грешка :oops: , това е теглото с мен, без мен е 1360кг ..... не е лошо сутрин първо да пия кафе а после да пиша :roll:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 14 Сеп 2013, 06:57

Айде пак в бокса , скърши се вилката за 1-ва и 2-ра скорост ........

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот tom » 14 Сеп 2013, 21:15

Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот j1v » 14 Сеп 2013, 21:33

:supz:
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 14 Сеп 2013, 21:50

tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:


Май е време да спра със силовата подготовка (фитнеса) ..... :rolleyes: :partyman:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот COSWORTH-3 » 16 Сеп 2013, 08:45

Joreto написа:
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:


Май е време да спра със силовата подготовка (фитнеса) ..... :rolleyes: :partyman:

Жорка, ама много си сецал бре момче, как го откина това железо ? Да не превключваш с пачи крак? :mrgreen:
интелектът на планетата е константа, а населението расте...
Аватар
COSWORTH-3
 
Мнения: 940
Регистриран на: 24 Авг 2009, 09:12

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот 1040 » 16 Сеп 2013, 10:19

От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?
Аватар
1040
 
Мнения: 449
Регистриран на: 28 Дек 2011, 19:06
Местоположение: София

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Troshko » 16 Сеп 2013, 21:10

1040 написа:От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?


Инжинер... ти ПА на всяка манджа мерудия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Аватар
Troshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 20 Фев 2009, 11:42

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 17 Сеп 2013, 11:25

1040 написа:От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?


Не, от алуминий е .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот anastas83 » 17 Сеп 2013, 12:00

Има някъв дерт за да види зор
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот COSWORTH-3 » 17 Сеп 2013, 12:07

anastas83 написа:Има някъв дерт за да види зор
Според мен е хубаво Жорката да си провери много добре вилките на избирачите, обикновенно това нещо се пръска, когато се помъчи да включи две скорости на веднъж. Има три варианта - износен, или разчекнат заключващ механизъм при избирача, крива вилка, или откъснат шплент вилка - избирач. Сега може и да не е шплент, но обикновенно от там тръгват тези ядове. Просто месинговите се износват, алуминиевитесе чупят, а пък аз като голям гъзар с железните директно включих две предавки накуп и скоростните кутии станаха две :lol:
интелектът на планетата е константа, а населението расте...
Аватар
COSWORTH-3
 
Мнения: 940
Регистриран на: 24 Авг 2009, 09:12

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 17 Сеп 2013, 12:16

Ще прегледам всичко, че ми писна на свалям и качвам скорости :axe: , вече сигурно процедурата мога да я направя с вързани очи :mrgreen: .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 13 Окт 2013, 22:52

Така, вчера събрахме кутията и днес реших да я кача на колата, но реших първо да проверя "новите" дискове на съединителя в какво състояние са и съответно получих поредната изненада, драмата продължава .....

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Един въпрос, турбо което е с водно охлаждане, може ли да се кара без то да е вързано и ако не го вържа ще окаже влияние на живота на турбината ?
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 13 Окт 2013, 23:41

ако е нормално втулково не би трябвало да е проблем, само при угасяне на мотора турбото трябва да не е било напъвано за да не се спече маслото в лагерите след загасянето.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот prozak » 14 Окт 2013, 00:12

Наскоро имах същия проблем с един съединител който караше с подобна система мотор от опел с ауди кутия и феродовия диск много приличаше на твоя за има няма 200 км. каране. Проблема беше че скоростите не бяха в една линия с коляновия вал. Съответно и съединителя не отделяше правилно и достатъчно и скоростите не влизаха много лесно и след въпросния пробег се счупи синхрона а 2ра скорост.
Аватар
prozak
 
Мнения: 142
Регистриран на: 21 Май 2006, 00:09
Местоположение: София

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 14 Окт 2013, 07:06

ICI, турбинта е втулкова, преди това я карах но беше с вързана вода, може пак да я вържа, става малко по-претрупано но май е по-добре за турбото.


prozak, а как се проверява дали са в една линия ? Начина по който направихме кутията е следния. Имам блок с колянов вал, този блок го сложихме вертикално на земята, като проверихме всичко да е равно, след това на него монтирахме всичко (маховик, лагер, дискове и притискател), монтирахме отрязаната камбана към блока и върху нея надянахме скоростната кутия така че да се центрира по лагера. Кутията беше точкована и заварена така.

При мен проблеми с отделянето и включването на скорости не е имало, е докато не счупих вилката .

П.П. дисковете са работили на цялата площ на феродото, скъсан е само предния диск а шлиците са помазани и на двата .....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron