Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот REMUS » 14 Окт 2013, 11:25

Така както си направил кутията, ако феродовия диск не е бил точно в следата може кутията да е мръднала.
Аз като щях да си правя патрулската кутия направих дикс от дебела ламарина 8-10мм една плоча, коята в центъра да е с точния диаметър на шлиците и да се прихваща там където се прихваща притискателя. По този начин оста като мине през тази плоча и се фиксира в лагерчето на коляновия вал, няма как да има изместване, ако разбира се отворите на плочата са разпробити точно :mrgreen:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 14 Окт 2013, 11:50

Добре, но ако има някакъв проблем в сьосието нямаше ли да има някаква следа при дисковете/маховика, примерно да стъпва повече от външната страна на диска и там феродото да е изядено повече (при мен го няма това, дисковете са лежали абсолютно на цялата повърхност). Друго, тъй като лагера на оста лежи в блока при този мотор, след като кутията е центрована по него според мен не би трябвало да е мръднала,ама .......а може и камбаната да е мръднала при заварката, ама аз нали съм прост не се сетих да я закарам да се челоса докато е разглобена :cry: , та за сега качвам така пък ако се наложи пак да я правя ще я мисля .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот drigata » 17 Окт 2013, 13:57

Жоре,скоро и аз имам такава интервенция на моята кола,слагам гетраг 240 на алфов боксер.

Та като се консултирах какви са особенностите ми казаха че трябва да се направи дорник да се центрова кутията за вала,а не с опашката на кутията защото тя има луфт който позволява при заваряване да се измести от център.

А човека който ми прави дорника и напасването на кутията ,ми каза че дори я разглобява за да хване дорника на двата лагера вътре,на първичният вал и по този начин е перфектно точно.

И другото което ми каза е че след заварката я качва на ферза защото след заваряване повърхноста на камбаната се измята леко и не ляга перфектно.

И твоите дискове са счупени точно като криво напасната кутия и затова и шлиците са наранени.
А дисковете няма начин да се износят на криво,след като притескателя ги притисне,просто яде шлиците и кърши ламелите.
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 17 Окт 2013, 23:51

Мерси за информацията . Аз така и така пропускам Кондофрей, тъй че може да разглобя пак кутията и да дам камбаната за челосване и през това време да проверя съосието..... все пак идва зима а аз бърза работа нямам :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 25 Окт 2013, 10:11

Ето какво сътворих тия дни, сега трябва само да се нитват и са готови. Направих ги плътни тъй като карам с обикновенно феродо а не с керемични полчки.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот paco » 26 Окт 2013, 14:28

Това няма да работи, от високата температура и линейното разширение ще се накъдри. После желаното няма да работи на цялата си площ. То затова и фабрично не е така.
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата :!:
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 27 Окт 2013, 12:50

Виж за това не бях помислил :? , но не е проблем да се прорежат дисковете след като се занитят към основата, преди да се сложи ново феродо ....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот paco » 27 Окт 2013, 13:04

Да, така определено става, но края на нареза да свършва в отвор, за да не почне да се цепи.
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата :!:
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 21 Фев 2014, 10:38

След доста отлагане (предимно от мързел) събрах колата, скоростите и съединителя работят перфектно, доволен съм :lol: . Също така върнах старото турбо защото с т66-ца не ми харесваше как върви и беше доста лагава. Сега колата има доста по-голям диапазон и съответно е по-бърза от преди.

Ето разликата между двете турбини (мерено с perfexpert-a)

Изображение

и 2 снимки на колата (трябва да измисля начин да върна оригиналната предна броня....)

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 02 Мар 2014, 11:46

Вчера след 15-на старта едни след друг на 0.9 бара всички с резултати подобни на прикачения (колата е много постоянна) реших, че е време на вдигна налягането, почти бях настроил колата на 1.3 и..................... турбината се предаде (перките решиха да играят казачок :rolleyes: ), няма лошо което не ни убива ни прави по-силни, другата събота качвам малко по-"рошава" :weedman: турбина и продължавам :mrgreen: :mrgreen:

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Troshko » 02 Мар 2014, 11:55

Joreto написа:Вчера след 15-на старта едни след друг на 0.9 бара всички с резултати подобни на прикачения (колата е много постоянна) реших, че е време на вдигна налягането, почти бях настроил колата на 1.3 и..................... турбината се предаде (перките решиха да играят казачок :rolleyes: ), няма лошо което не ни убива ни прави по-силни, другата събота качвам малко по-"рошава" :weedman: турбина и продължавам :mrgreen: :mrgreen:

Изображение


Жоре, кое е това приложение, което използваш?
Аватар
Troshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 20 Фев 2009, 11:42

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 02 Мар 2014, 14:40

100-200км/ч може ли да извади време ?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 02 Мар 2014, 16:40

Troshko, app-а е perfexpert (http://www.perfexpert-app.com/en/), работи на принципа на гтек (използва акселерометри). Аз изцяло замених гтека а с нея щото винаги е под ръка а при успоредни мерения с гтека показа доста близки резултати, но не знам колко удачна ще е за кола 4х4.

ICI, не за момента мери само 402м и кс. на определена предавка подобно на гтека.
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Cordoba16vt » 04 Мар 2014, 15:27

Ако тръгнеш от 0 , дава през 20 км времената . но реално не може да мери от 100-200 летящ, ако това питаш.
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 04 Мар 2014, 20:47

Cordoba16vt написа:Ако тръгнеш от 0 , дава през 20 км времената . но реално не може да мери от 100-200 летящ, ако това питаш.

да, поразучих я от сайта им вече, иначе от графиката 0-200 може да се види всичко, хубава програмка.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 04 Мар 2014, 21:56

Проблема е , че не може да и кажеш да измери 0-200км/ч а мери 402м и спира да мери малко след това т.е. примерно ако на 402м излизаш с 163км/ч няма да имаш 0-180,0-200 и т.н. дори и да караш до 200км/ч .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 04 Мар 2014, 22:07

Joreto написа:Проблема е , че не може да и кажеш да измери 0-200км/ч а мери 402м и спира да мери малко след това т.е. примерно ако на 402м излизаш с 163км/ч няма да имаш 0-180,0-200 и т.н. дори и да караш до 200км/ч .

аха, ясно
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 04 Мар 2014, 22:46

бях останал с впечатление, че малко време след като се върне газта и спира измерванията програмата без значение от разстоянието, както при пауър ръновете.
Жоро, не може ли да вметнеш тази идея на разработчика на приложението :)
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 04 Мар 2014, 23:52

Писал съм му по този въпрос и му споменах, че не е лошо да копира гтек-а в това отношение, но като се замисля не е лошо да му напомня пак :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Cordoba16vt » 05 Мар 2014, 10:25

Joreto написа:Проблема е , че не може да и кажеш да измери 0-200км/ч а мери 402м и спира да мери малко след това т.е. примерно ако на 402м излизаш с 163км/ч няма да имаш 0-180,0-200 и т.н. дори и да караш до 200км/ч .


е тя колата ако не направи 200км/ч за 400 м , е много вероятно 100-200 км/ч да не е нещо извънземно . . . :rolleyes:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 05 Мар 2014, 23:11

Cordoba16vt написа:
Joreto написа:Проблема е , че не може да и кажеш да измери 0-200км/ч а мери 402м и спира да мери малко след това т.е. примерно ако на 402м излизаш с 163км/ч няма да имаш 0-180,0-200 и т.н. дори и да караш до 200км/ч .


е тя колата ако не направи 200км/ч за 400 м , е много вероятно 100-200 км/ч да не е нещо извънземно . . . :rolleyes:

е, това са си много бързи коли дето правят 200 за 400м, между другото си купих андроидче по тоя повод, ще докладвам и аз като тествам :)
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 05 Мар 2014, 23:18

Жоро, ако може да ходатайстваш и за мен като бета тестер пилот :mrgreen: много съм взискателен по принцип 8)
И идните месец-два-три ще имам поне 5 коли за диносване на реално дино, та при уличните финални корекции след това, а и преди ще меря постоянно с джаджиту :D
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 06 Мар 2014, 10:32

Ти пробва ли да видиш дали ще ти върши работа, преди да инвестираш за тел. :D , това ,че върши работа на аматьорче като мен не значи че ще ти върши работа на теб...примерно . За бета тестер няма какво да ходатайствам, просто се регистрираш в google+ присъединяваш се към Perfexpert beta community и си капитан :mrgreen: :mrgreen: .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот ICI » 06 Мар 2014, 18:15

ок :) а за вършенето ще върши при предварителните улични мапвания, все ще е от полза, а и за "профилактично" бързо измерване на кондицията на дадена завършена кола ще е добре се надявам.
пък е и време да сменя 6 годишният ми виндоус гсм :oops:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 17 Мар 2014, 12:53

Вчера качих новата (стара) турбина, тя е т66 която бях сложил преди време но с по-малък AR(0.82) на топлата част. Колата върви една идеа повече от преди като за момента настройките и налягането не е пипано.

Изображение

И едно видео, първи тест на турбината и на видео запис с torque pro app-а и данни от 10hz gps :-D

http://youtu.be/Iagokbhb8yA
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron