Модератор: Форум модератори
jamie написа:Лично аз се съмнявам да правя ~ 260к.c. с 0.33 бар.
Съмнявай се но може и така да се окаже. Аз не виждам защо да НЕ правиш тия коне на този бууст.
j1v написа:Остави ДЦ-то, ми и АФР-а хич не ми харесва, глей да не предобриш ... дигни малко повече налягането като за начало и виж какво се получава, не е зле и да го погледнеш дали е такова наистина и какво му се случва в бууст.
Между другото има начин да закачиш да следиш и налягане на горивото към МС-а, трябва ти само един датчик за налягане на масло и малко левчета да оставиш при някой стругар
killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :
Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...
Тогава пробвах да направя 1км леко и навръщане да логвам без да гася колата през това време - сместа ми показа 10:1 без никъкви промени ... продължих да логвам по този начин с 1км каране преди лог-а резултата беше че като я мапнах да покаже реална смес 11.5:1 дютито падна на 57% и колата тръгна драстично по бързо
killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :
Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...
j1v написа:killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :
Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...
Абсолютно не съм съгласен с това, карал съм вече почти две години на зеитроникс и закачен уред, и повечето времеме с две ламбди. 1 мин след подгряването, зейтроникса си работи абсолютно точно (преценявам го по това, че колата си работеше в closed loop режим, управляван от нормалната сонда, и зеитроникса показва точно 14.7, а в WOT си залепва 13.00:1, което е стандартно за МОПАР еку-то ми)
killerbee написа:j1v написа:killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :
Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...
Абсолютно не съм съгласен с това, карал съм вече почти две години на зеитроникс и закачен уред, и повечето времеме с две ламбди. 1 мин след подгряването, зейтроникса си работи абсолютно точно (преценявам го по това, че колата си работеше в closed loop режим, управляван от нормалната сонда, и зеитроникса показва точно 14.7, а в WOT си залепва 13.00:1, което е стандартно за МОПАР еку-то ми)
Аз не искам ви променям мнението - играл съм си с 3 зейтроникса и 3-те първия 1км не отчитат правилно ВОТ режима иначе това че празния ход и круйсинга са почти точни - може ... Пробвай и ще се увериш сам . Мога ти логна моята кола - изчаквам да подгрее сондата и тръгвам сигурен съм че на вот под 12.5:1 няма да покаже , а ако покарам 1км преди това ще покаже точно 11:1 и ако не е гяся всеки път ще е еднакво
tabakoff написа:Жоре, мен ме притеснява въздушния филтър. Като се развъртят ония ми ти перки да охлаждат водния радиатор, топлият въздух ще се засмуче от филтъра ... ще не помислиш да му направиш малко път да смуче студен въздух отвън?
VOLUMAX написа:Също така за правилните показания е много важно масата на МС-а и масата на Зейтроникса да са с еднакъв потенциал ( тоест да се вземат от една точка) в противен случай е възможно да се получат разлики в отчитането до 0.5 -0.6 волта което е една солидна грешка изразено в АФР
landikar написа:Нема спасение Жорка.
Joreto написа:
Тъй като съм с ниско омови инжектори а МС-а ми е без flyback реших за всеки случай да вържа инжекторите през резистори - 7,5 ohm 50W (това ще стане събота)
Joreto написа:landikar написа:Нема спасение Жорка.
то ясно, ма при мен много реве, според мен повече от сиерата и типото на Фил а те май нямат гърнета поне сиерата ..... , ще треа да гасим колата като минавам покрай полицайте
VOLUMAX написа:Joreto написа:
Тъй като съм с ниско омови инжектори а МС-а ми е без flyback реших за всеки случай да вържа инжекторите през резистори - 7,5 ohm 50W (това ще стане събота)
Недей Тея резистори тотално ебават майката на характеристиката и респонса на инжекторите .
След монтажа на резисторите ще се наложи тотално да промениш всички настройки на МС-а . Общо взето е шибанярска история.
Монтирай си Флайбек и ще останеш много доволен
П.П Без флайбек и без резистори наистина ще опаткаш МС-а
landikar написа:Joreto написа:landikar написа:Нема спасение Жорка.
то ясно, ма при мен много реве, според мен повече от сиерата и типото на Фил а те май нямат гърнета поне сиерата ..... , ще треа да гасим колата като минавам покрай полицайте
Добре де, ти с какво гърне си отзад? На Ценко БМВ-то бая плющеше и му дадох гърнето от Косфорд и заспа.Изглежда гърнето ти не е хубаво.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта