Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Мнениеот Joreto » 29 Апр 2006, 10:22

Както много от вас разбраха в Петък вечерта двигателя на мерцедеса затегна, причината още не е ясна тъй като предстои да се разглоби мотора. Някой хора твърдат ,че прекалено рано съм му дал пълната газ и това е довело до повредата тъй като мотора беше доста плътен. Те твърдят ,че е трябвало да го покарам няколко хиляди км. с постеппено увеличаване на натоварването. Както и да е каквото било било, в началото имах голямо желание да лисна 2 литра бензин и да драсна кличката ма после си викам нема да оставим тоя курник да излезе по-голям инат от мен :twisted: . Ето лог-а на МС-а в момента на затегането.

Изображение

буст 2.6psi при 6600 оборота но интересното е ,че при затварянето на дросела е отчело макс буст 7.836пси при 3800 оборота. Сместа е между 11.1 - 12.1, макс отваряне на дросела е 55% т.е. даже не съм давал пълна газ, темп. на входящия въздух ~ 22 С и се качва до ~ 27 С и температура на охладителната течност ~ 87 С .... като изключим буст спайка при затварянето на дросела не виждам нищо нередно тук :)
Последна промяна Joreto на 08 Май 2011, 11:32, променена общо 4 пъти
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 29 Апр 2006, 22:26

Стига бре Жоре, не е от каране ... имало си е нещо от преди това, или при сглобяването или кофти част ... аре отваряй, че да се види

А това повишаване на бууста накрая, ми е нормално ако е затегнал мотора в този момент ;-)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот tom » 29 Апр 2006, 23:42

Жоре, може би проблема е в биелите. Нали бяха пипани с цел намаляване на степента...
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот VOLUMAX » 30 Апр 2006, 00:45

Според мен в мотора е имало нещо тотално сбъркано, щото така като гледам клипчето и лога натоварване на мотора не виждам :roll:
Аватар
VOLUMAX
 
Мнения: 225
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:09
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 30 Апр 2006, 09:52

Във вторник ще се почва работа по него и ще се види какво е. Том съмнява ме да са виелите тъй като нямаше кой знае какво натоварване, проблема може да идва и от хлабината на блока спрямо буталата за което Лукан се сети, то е 0.04 (така го дават стандартно тъй като буталата са с инварни пластини....така мисля че се казват ) но това е само гадаене като се отвори мотора ще се разбере...само се надявам да не са много голями поръженията ,че ми се иска до 2-3 седмици да е в движение.


П.П. както споменах, двигателя превърта на ръка (без да тропа лопа или да се чуват каквито и да е нежелателни шумове) но доста тегаво като на едно дадено място, когато всички бутала са горе-долу на една линия затега повече.......
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот tom » 30 Апр 2006, 11:27

Joreto написа: но доста тегаво като на едно дадено място, когато всички бутала са горе-долу на една линия затега повече.......
Жоре, затягането когато всички бутала са на една равнина си е съвсен нормално. Казваш че може да са затегнали буталата, те не бяха ли твоите стандартните :?:
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот Joreto » 30 Апр 2006, 11:34

tom написа:
Joreto написа: но доста тегаво като на едно дадено място, когато всички бутала са горе-долу на една линия затега повече.......
Жоре, затягането когато всички бутала са на една равнина си е съвсен нормално. Казваш че може да са затегнали буталата, те не бяха ли твоите стандартните :?:


да, стандартните са но блока е с набити ризи които са шлайфани по буталата. Преди да се омаже мотора не се усещаше никакво затягане в тази точка при превъртане на ръка. Проблема е че мотора като цяло превърта доста по-тягаво от преди ..
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот hf hpe » 30 Апр 2006, 18:30

Joreto написа:
tom написа:
Joreto написа: но доста тегаво като на едно дадено място, когато всички бутала са горе-долу на една линия затега повече.......
Жоре, затягането когато всички бутала са на една равнина си е съвсен нормално. Казваш че може да са затегнали буталата, те не бяха ли твоите стандартните :?:


да, стандартните са но блока е с набити ризи които са шлайфани по буталата. Преди да се омаже мотора не се усещаше никакво затягане в тази точка при превъртане на ръка. Проблема е че мотора като цяло превърта доста по-тягаво от преди ..

Жоре тук виждам евентуално малък проблем
нали и аз се вудя дали да не сложа ризи и ми дадоха съвет, цилиндъра да се шлайфа по номинала на буталото, а не по самото бутало, защото сегментите се продават по номинал
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 01 Май 2006, 09:09

hf hpe написа:
Joreto написа:
tom написа:
Joreto написа: но доста тегаво като на едно дадено място, когато всички бутала са горе-долу на една линия затега повече.......
Жоре, затягането когато всички бутала са на една равнина си е съвсен нормално. Казваш че може да са затегнали буталата, те не бяха ли твоите стандартните :?:


да, стандартните са но блока е с набити ризи които са шлайфани по буталата. Преди да се омаже мотора не се усещаше никакво затягане в тази точка при превъртане на ръка. Проблема е че мотора като цяло превърта доста по-тягаво от преди ..

Жоре тук виждам евентуално малък проблем
нали и аз се вудя дали да не сложа ризи и ми дадоха съвет, цилиндъра да се шлайфа по номинала на буталото, а не по самото бутало, защото сегментите се продават по номинал


те са шлайфани по буталата като номинала е спазен, след шлайфа всичко се измери за дa е сигурно. Хлабината на блока спрямо буталата я оставихме на 0.040, като по книга я дават номинал 0.016 - 0.040 и пределно допустима 0.10 . Според мен порблема е в долната част на двигателя,най-вероятно лагер ...
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот VolvoFan » 01 Май 2006, 11:41

А това усукване на блока при затягане на главата, за което говореше Лудия, дали не може да причини нещо такова?
VolvoFan
 
Мнения: 210
Регистриран на: 03 Мар 2006, 01:05

Мнениеот Joreto » 01 Май 2006, 19:14

VolvoFan написа:А това усукване на блока при затягане на главата, за което говореше Лудия, дали не може да причини нещо такова?


лично за смятам , че е малко вероятно ....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 05 Май 2006, 21:19

Този вторник закарах колата при Лукан и Сашо т.е. колата вече е в много добри ръце. Днес като минах през гража главата беше свалена и всичко до тук е наред, както и предполагахме проблема е в долната част на двигателя. Ето малко снимки от днес :) .
Изображение Изображение Изображение Изображение

п.п. оказа се ,че всичко което съм си правил аз по колата е кажи-речи добре направено но нещата правени от други (турбо пътища, заварки и т.н.) е под всякаква критика, но тези неща ще бъдат коригирани и направени както си му е реда :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот VOLUMAX » 06 Май 2006, 00:29

Joreto написа: но тези неща ще бъдат коригирани и направени както си му е реда :)


КОГА се очакват резултати от динамичните показатели на автомобила :?:
Аватар
VOLUMAX
 
Мнения: 225
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:09
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 06 Май 2006, 19:17

VOLUMAX написа:
Joreto написа: но тези неща ще бъдат коригирани и направени както си му е реда :)


КОГА се очакват резултати от динамичните показатели на автомобила :?:

надявам се в най-скоро време :wink: ... с малко късмет може и на 20-ти ....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 30 Авг 2006, 15:14

След дълго чакане колата днес запали отново :), сега следва ъпгреид на софта на МС-а, малко пеработка на водните и трубо пътищата и колата е готова :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 30 Авг 2006, 20:06

Ето и няколко снимки.....от миналата или по миналата седмица :oops:

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 23 Окт 2006, 10:12

Малко да ъпдейтна моя проект. След малко проблеми със свещите колата вече работи. МС-а вече е ъпдейтнат на MegasquirtnSpark-extra т.е. с по-добрия софт за МС-а :), сега остава малко да се подредят нещата в коша, да се сложи предната броня и колата е готова за каране....естествено те първа ще се настройва :D .

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 23 Окт 2006, 16:29

Днес малко бачках по външния вид, остана само да се приправи малко бронията за да може да се кара кола. Веднъж подкара ли се ще се погрижа бронията да придобие приличен вид :) .

Изображение

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот killerbee » 23 Окт 2006, 19:00

Хахаха мен ме базикаха вчера едни Скандинавци за бронята ми от голф и днеска цял ден си загубих деня :lol:

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот Joreto » 24 Окт 2006, 00:06

хахахах, тази подобна на моята....само дето изглежда доста по-добре :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 25 Окт 2006, 20:28

Айй да се похваля малко, днес най-накрая покарах колата, даже ходих до гумаджиите да оправят предните гуми :P :lol: :lol: . Колата горе-долу върви добре...за не настроена, т.е. може а се кара, има 2-3 бъга за изчистване но като цяло съм доста доволен :D

Изображение

моторетката ...

Изображение
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот landikar » 25 Окт 2006, 21:14

Успех Жоре. Тоя филтър дет си го забил там много ма кефи. Викай да помагаме на тестовете. Поне можем да ти държим лаптопа без да повръщаме :lol:
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот jamie » 25 Окт 2006, 22:40

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 14:40, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот Joreto » 26 Окт 2006, 00:23

landikar мерси. Този филтър е временно там .... един филтър APEXI ще заеме това място скоро време :D . Jamie, този път минах доста повече от 20м и то без проблеми ...дано ми и минал карака вече :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Lukan » 26 Окт 2006, 01:07

Е а дано да не блокира,че тия камъни ще са в моята градина :D :D :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Следваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron