Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот miHo » 07 Мар 2010, 12:09

Двигател: RB25DET- 2.5 6 цилиндъра 24 клапана+ Духалка...големо куче е. 250 коня сток на 0.5 налягане от Т28 турбина.
Окачване:Независимо отпред и отзад ..с много скапани раменца.
Спирачките са 4бутални на 312мм отпреде и 2 бутални на 295мм отзаде.
Купе е колата и заводски тежи 1400кг. :shock:
Колата е купувах от Англия преди около година и нещо вече като колата е внос там от Япония.(Тва за оризаджиите е голема ралта :)) :weed: .Правени са доста неща по нея ....но така и неможах да разбера кой каде как защо ги е правил тъй като мн държа да го знам това нещо ....Ноооо Шанс дето се вика
Такаааа...когато я взех беше със следните модове:


1.Сменена Турбина Apexi AX53
2.Регулируем Бензинов Регулатор -неизвестен като марка
3.Бубини SplitFire
4.HKS Mushroom Filter Kit
5.ARC Blow off клапан
6.Exeedy Clutch Kit (по това как се държи е метало керамика)
7.650hp Bosch бенз.помпа
8.2 way LSD Diff
9.Cusco Caster Arms
10.Cusco Strut Brace
11.Greddy E01 Boost Controller
12.HKS Intercooler Kit
13.Неръждавейка Генерация 3" до катализатора и 4"до отзаде + крайно гърне.
14.Стъклопластов преден капак + заборник за да излиза топлия въздух
15.ГТР заден спойлер
16.Блокирано завиване на задните колела
и разни други глезотии....предна броня,момо волан,прагове ,леки тайвански джанти 18"

Още като я взех доста от нещата по колата бяха зле....бронаята беше поломена....кулера беше започнал да се разпада буквално....окачването беше лешшш ама яко......та мислех да започна с него и взех едни Олинс амортесиори на търг от англия.......малко ги попрецаках задните и сложих само отпреде....беше горе долу по добре .....но тампоните беха се разкапали и здраво блъскаше.....отгоре на всичко бяха за ГТР ....и бях абсурдно нисак....така и с тях започнах сезона.......И по време на него кадето както можех да скалъпя лев да правя тук таме нещо праве поради простата причина че за него всичко е скъпо и не е лесно да се поддържа ....още повече след джалатенето което виждаше колата
Това което съм правил аз по колата за целия сезон е :

1.Zeal Coilovers (Каспъре мерси брато)
2.Хоум мейд Хидравлична ръчна с помпа за съединител от Даево
3.Нов Интеркулер (By Promod)
4.Нови пътища+снадки (By Promod)
5.NGK BKR9EIX свещички
6.Уред за налягане масло (By Promod)
7.Уред за темп. на маслото (By Promod)
8.Уредн за темп. на водата (By Promod)
9.Шукарски силиконови маркучи на водата (By Promod)
10.Прахово боядисване на елементи в коша - жълти и черно (позиорщината тряя да е на ниво задължително)
11.Волан с изместен център (By Promod)
12.4 точкови колани (By Promod)
13 GlowShift WideBand сонда + уред
14.Всичко по купето кори мори мокети са махнати
15.Махнат компресор + радиатор на климатика + всичките му там тръбички
16.Нови лагери на главините(задните)
17.Нови накрайници на рейката (От мазда 626 стават ) :weed:
18.Механичен уред за Налягането на турбината
19.Всички вакумни маркучлета сменени (By Promod)
20.Нова предна броня
21.След едно участие на Хасково и първото каране на колата със слокове скъсах задния мост и така и така беше свален на земята задните 4 тампона на моста + 2 на дифф-а бяха направени от метал :) 8) (Благодарение на Мирафиори Евала момчета)
22.Модификация на рейката за повече ъгъл (Благодарение на Мирафиори)
23.Модифицирани горни носачи за повече Камбър (Благодарение на Дунев Мотор Спорт )
24.Нови полюриетаниеви тампони на амортесиорите (Благодарение на Радката)
25.Закопчалки на предния капак (By Promod)

малко снимки
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Сега малко проблеми да отметна
1Всички тампони на носачи рамена са салата иска да се правят .Най вероятно ще заложа на Плоамид или както му викат Бело
2.Имам някаде луфт по полуоски или дифф-а....тъй като тия неща взеха да се чуват доста по добре като направихме тампоните на моста
3.Иска електроника (Имала е преди но са си я свалили) за да може да се изкара някое друго конче още
4.Трябват регулируеми рамена отзаде за да се оправи тоталната обърквация след късането на моста
5.Кутията или съединителя издават лоши звуци ....нямам каде да я сваля а това трябва да се прегледа задължително....
6.Тампоните отпреде също тряя се сменят

и като край какво съм постигнал аз и предишния човек който е правил колата не който я карал щото той не е напраил нищо
1300КГ точно + 365к.с. и 430 нютона
Аватар
miHo
 
Мнения: 89
Регистриран на: 09 Авг 2007, 20:34
Местоположение: Пазарджик

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот miHo » 07 Мар 2010, 12:11

Изображение
Изображение
Поради големия студ и липсата на някой друг чаркалък реших да влезна по така навътре в купето и започнах да разчиствам.Започнах с битума който беше в доста промишлено количество ....почти навсякаде по купето кадето може да се сетите.Почнах с схемата на Алек с печката нещата вървяха добре преди са стигна до пода ...там имаше друг метод с пистолет за горещ въздух иии след това с отверка и счупена тресчотка ....леко почукване и падаше всичко без да остава гадост....но в крайна сметка се справих с доста зор и дишане на вредни пари :shock:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Паререлно с това реших да раглобя всичко вътре табло кори мори и да прегледам всички кабели да ги изолирам наново...да ги събера и поподредя ...както да оправя кабеляците на нещата сложени допълнително уреди,сонда и т.н.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
И накрая дойде моя момент да си сложа корито в колата ....с яко резане с якия инструмент ето я чака да се изпробва
Изображение
Изображение
Следва да довъша отпреде пода капака квото съм захванал....да намеря някой леф за Настройка и Електроника ....кога ли ше е не знам....следваща стъпка е да сваля всички носачи раменца и тем подобни да се направят на полиамид,да си купя някой ден камбър армове....да се свалят кутията и дифф-а за ревизия ...каде ли ще е това не знам ...иии още куп неща който са свързани с леф...а такъв няма такаче не ги бороя за сега ......следва продължение :weed:

:weed: Така и продължаваме напреде ...въпреки студа ...пак се действа просто няма начин ....малко инспекция на ремъци ролки водна помпа разчистване и махане на ненужните неща и т.н.Ремъка е станал на графит и май тряя да се смени :) до водната помпа не сме стигнали щото няма никой отзад и няма контра да развием шайбата.
Изображение
Изображение
Изображение
И така концентрирахме се малко назад....всичкото носач и шенкел е доло за нови тампони почистване и даже замяна с реглажни щангички ако получим прилична цена от батко китаец.
Изображение
Изображение
Изображение
Реших че квото и да става тряя да се инспектират луфтове на кардан полуоски диференциал ...да му се провери типа на дифф-а дали не е нещо ЦО пиниз да се разкара ненужното задно завиване и да се сложи едно джилязо за да се блокира и те така е го е всичко на земята.
Изображение
Изображение
Тука вътре има някви пружинки мружинки ....май нема да е заварка пиниз mihihi
Изображение
има още доста неща дето ще се правят ...такаче тряябва да има ъПдейти :weed
Аватар
miHo
 
Мнения: 89
Регистриран на: 09 Авг 2007, 20:34
Местоположение: Пазарджик

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот Shark_LX » 19 Май 2010, 12:22

NVCS-а гледали ли сте дали бачка или е нон-стоп включен?
Аватар
Shark_LX
 
Мнения: 28
Регистриран на: 08 Сеп 2007, 21:54
Местоположение: Варна

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот miHo » 01 Юни 2010, 16:14

Shark_LX написа:NVCS-а гледали ли сте дали бачка или е нон-стоп включен?

Брат сори ама нямам идея какво имаш предвид..HICAS да не е ?
Аватар
miHo
 
Мнения: 89
Регистриран на: 09 Авг 2007, 20:34
Местоположение: Пазарджик

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот Shark_LX » 06 Юни 2010, 18:40

Става дума за фазовия вариатор на смукателния вал. Дино графиките на постоянно включен изглеждат по някакъв подобен начин:
Изображение
Тая графика е за ситуацията при 3 литровия мотор, но принципа е същия - при включване дава 20 градуса аванс на вала.
Аватар
Shark_LX
 
Мнения: 28
Регистриран на: 08 Сеп 2007, 21:54
Местоположение: Варна

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот LordDigital » 11 Юни 2010, 06:24

Аз по-скоро бих се заинтерувал много силно дали мотора е пачван - защото тия са безадежно объркани заводски особено във главите.

Едно време си мислех ,че смазочната система на един мотор може да бъде объркана като във резултат да се получва Старвясване (недостиг на масло) или Сърдж (прекалено много масло у главата) - за очудване на публиката тоз двигател има по много и от двете! :prayer:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот miHo » 20 Юли 2010, 14:24

Четох аз за тези инжинерни мисли по този мотор но не за старвеишъм а за сърджване.Но случайтте в който има такъв проблем са когато има много сериозно натоварване като яко спиране на сликове примерно и са доста рядки.Тодор Дунев също ми говори за тези проблеми на тоя мотор....аз досега не съм имал никакъв проблем ...като се има предвид че колата е карана само на здравата газ около сезон и половина .Като има и една друга подробност...варянтите на моторите са 2 даже 3 единия е SPEC 1 , дугия е SPEC 2 и RB25DET NEO не знам за кой точно става дума и защо се получава това , като разликата в моторите е в турбини , запалване и глави !Може да са нужни повече коне от мойте за де се прояви но пък и със слик е карана колата на яко спиране но може да ене било достатъчно яко.А какво точно ще тряя да значи патчване? patch на коя програма :)
Аватар
miHo
 
Мнения: 89
Регистриран на: 09 Авг 2007, 20:34
Местоположение: Пазарджик

Re: Nissan 2.5 Turbo - Жълтия Оризник

Мнениеот LordDigital » 24 Юли 2010, 20:34

miHo написа:Четох аз за тези инжинерни мисли по този мотор но не за старвеишъм а за сърджване.Но случайтте в който има такъв проблем са когато има много сериозно натоварване като яко спиране на сликове примерно и са доста рядки.Тодор Дунев също ми говори за тези проблеми на тоя мотор....аз досега не съм имал никакъв проблем ...като се има предвид че колата е карана само на здравата газ около сезон и половина .Като има и една друга подробност...варянтите на моторите са 2 даже 3 единия е SPEC 1 , дугия е SPEC 2 и RB25DET NEO не знам за кой точно става дума и защо се получава това , като разликата в моторите е в турбини , запалване и глави !Може да са нужни повече коне от мойте за де се прояви но пък и със слик е карана колата на яко спиране но може да ене било достатъчно яко.А какво точно ще тряя да значи патчване? patch на коя програма :)


Еми Пач като заварена едната дупка за подкачване на маслото ,небити рестриктори във другите и разни други такива.

Интересното е ,че аз не бех чувал за пък за Сърджа ... имаше един приятел той о-Коти 2 броя РБ-та преди доста години ,на планински пътиша на Спорт Контакт 2 гуми - обаче тва беше преди толкова години ,че на спиране или на изкчване им взимаше здравето не си спомням.

Без да обиждам нисанаджиите ,тез ужким толкоз велики мотори имат наистина ужасно досадни лимитации ,не се учудвам че ямаха не са сакали да им слагат надписите по главите. челният опит на едно друго РБ във Бъглария показва ,че геометричното кривене на блока е малко като на жигули - във определен момент почва да се криви и спасенито е много трудно - резултата при него беше 2 пъти тотализиране на мотора и сега май си стои на някакъв палет заедно със иначе хубавата hk$ скоростна кутия :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0


Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron