E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 28 Мар 2015, 21:18

Колеги вече приемам и съвети отностно това как да регулирам задният мост. за сега колата си остава дрифтарка. Нямам никакъв опит за това всякакви съвети ще са ми от полза
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот killerbee » 29 Мар 2015, 08:25

Само за да разбера до колко ще се вслушаш ..... в предвид начина ти на каране и използване на колата бих пробвал
отпред 3.2-3.5 градуса страничен наклон , сходимост 0 , 7 - 8 градуса надлъжен наклон ,
отзад 2.5-3 градуса страничен наклон , сходимост затворена 2мм общо
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 29 Мар 2015, 23:20

killerbee написа:Само за да разбера до колко ще се вслушаш ..... в предвид начина ти на каране и използване на колата бих пробвал
отпред 3.2-3.5 градуса страничен наклон , сходимост 0 , 7 - 8 градуса надлъжен наклон ,
отзад 2.5-3 градуса страничен наклон , сходимост затворена 2мм общо

Отзад не е ли по добре с 0* страничен ? До сега понеже ми беше по ниска колата и също и наклона по голям . Късах гумите предимно от вътрешната страна
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот killerbee » 30 Мар 2015, 07:30

Ако ще е 0 направо сложи мост от лада .... 2.5 градуса е добре , просто тоите до сега бяха х2
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот killerbee » 30 Мар 2015, 07:35

Всъщност ако ще караш на полигона и дзс наклоните може да са 2.0-2.5 предни , 1.5-2.0 задни
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот 75 turbodelta » 30 Мар 2015, 10:07

Задните ги направи статично на 0 , при натоварване този гениален мост ще си ги направи 2-3 градуса минимум и сходимоста да е леко затворена това за да не ти презавива задницата , отпред каквото и да направиш все ще е добре :) И теодор не го слушай той само налива масло в огъня с тези градуси като за пистова бегачка :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот REMUS » 30 Мар 2015, 11:03

И аз съм за предложението на Павлин, но сходимоста да не е леко затворена а поне с по 2 градуса на колело. Най-добре направи нещо и тествай как ще ти хареса, ако не можеш да намериш разлика значи не е имало смисъл да правиш раздвижен мост :mrgreen:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот killerbee » 30 Мар 2015, 13:46

Зачетох се сега за дрифт кола с такова окачване прави сте 0 градуса наклон , 6мм затворени колелета общо .... , но аз не съм правил никога дрифт кола затова са ми малко чужди
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 30 Мар 2015, 22:17

REMUS написа:И аз съм за предложението на Павлин, но сходимоста да не е леко затворена а поне с по 2 градуса на колело. Най-добре направи нещо и тествай как ще ти хареса, ако не можеш да намериш разлика значи не е имало смисъл да правиш раздвижен мост :mrgreen:

предполагам че ще усетя разликата. Не че съм някакъв карач но си познавам колата. Ама ще кажа впечатления като я тествам. Чакам си пустите планки със ексцентричните шайби от стругаря и за един ден я сглобявам.
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Andrei » 30 Мар 2015, 23:55

Е па на БМВ имаше оригинално екцентрични болтове със шайби...с канал даже...защо ша ги прави стругар? Мойте беха от А8 (ВАГ форевър)
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 31 Мар 2015, 23:16

Andrei написа:Е па на БМВ имаше оригинално екцентрични болтове със шайби...с канал даже...защо ша ги прави стругар? Мойте беха от А8 (ВАГ форевър)

Идея си нямам че могат да се намерят готови нито от къде. Пък и няма да са ефтини предполагам и поради тая причина на стругар.
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Andrei » 01 Апр 2015, 00:00

Е къ от къде? От моргата. Е36 мисля ,че има по задния мост...А8 със сигурност.
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот REMUS » 01 Апр 2015, 20:48

Andrei написа:Е къ от къде? От моргата. Е36 мисля ,че има по задния мост...А8 със сигурност.

На е36 идват къси и регулировката им е много малка, тя и на Славян ще е малка, но като не слуша какво му говоря ....
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 01 Апр 2015, 21:41

REMUS написа:
Andrei написа:Е къ от къде? От моргата. Е36 мисля ,че има по задния мост...А8 със сигурност.

На е36 идват къси и регулировката им е много малка, тя и на Славян ще е малка, но като не слуша какво му говоря ....
Иво послушал съм те бе. Вече ги направих на стругар. Хода мисля беше 15мм. Защо да е малко?
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот REMUS » 01 Апр 2015, 22:54

Slavianko написа:
REMUS написа:
Andrei написа:Е къ от къде? От моргата. Е36 мисля ,че има по задния мост...А8 със сигурност.

На е36 идват къси и регулировката им е много малка, тя и на Славян ще е малка, но като не слуша какво му говоря ....
Иво послушал съм те бе. Вече ги направих на стругар. Хода мисля беше 15мм. Защо да е малко?

На снимката ми изглежда малко
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 02 Апр 2015, 01:27

На тоя големия мост всичко изглежда малко :)
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот 75 turbodelta » 02 Апр 2015, 14:47

При батко няма нищо малко :mrgreen: всичко което съм виждал е голямо , сега естествено остава момента с нещата които не ни е показвал , там може и да има малки работи ама все пак не се знае де :lol: :lol: :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 02 Апр 2015, 18:42

75 turbodelta написа:При батко няма нищо малко :mrgreen: всичко което съм виждал е голямо , сега естествено остава момента с нещата които не ни е показвал , там може и да има малки работи ама все пак не се знае де :lol: :lol: :lol:

Хахаха. На 40 ще ставам Павка. От тук насетне дали голямо дали малко все тая. :)
Сега малко по темата. Ето ги и планките готови.

Изображение
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот REMUS » 02 Апр 2015, 23:32

Добре де защо всички шайби са за заваряване към болта, половината трябва да имат издурина в отвора която да влиза в шлиц на болта?
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 03 Апр 2015, 14:13

REMUS написа:Добре де защо всички шайби са за заваряване към болта, половината трябва да имат издурина в отвора която да влиза в шлиц на болта?

Щото стругаря ми отказа тотално да ги прави по тоя начин че нямало как. Ще пробвам сам с аргона да ги наваря зъбчетата и ако не се получи ги остсвям така :(
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот REMUS » 03 Апр 2015, 22:10

Slavianko написа:
REMUS написа:Добре де защо всички шайби са за заваряване към болта, половината трябва да имат издурина в отвора която да влиза в шлиц на болта?

Щото стругаря ми отказа тотално да ги прави по тоя начин че нямало как. Ще пробвам сам с аргона да ги наваря зъбчетата и ако не се получи ги остсвям така :(

Добре де, нали ти казах че мога да ти ги направя, само от стругаря се иска да ти направи канал на болтовете. Пак си си мислил за щанги и не си слушал :lol:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 03 Апр 2015, 22:30

REMUS написа:
Slavianko написа:
REMUS написа:Добре де защо всички шайби са за заваряване към болта, половината трябва да имат издурина в отвора която да влиза в шлиц на болта?

Щото стругаря ми отказа тотално да ги прави по тоя начин че нямало как. Ще пробвам сам с аргона да ги наваря зъбчетата и ако не се получи ги остсвям така :(

Добре де, нали ти казах че мога да ти ги направя, само от стругаря се иска да ти направи канал на болтовете. Пак си си мислил за щанги и не си слушал :lol:

Е ако можеш направи ги аз винаги мога да ги сложа. Канала той е лесен него не го мисля
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот REMUS » 03 Апр 2015, 22:37

Дай ми размери и ми напомни в понеделник след 10:00 да ги поръчам и до края на седмицата са готови
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Изображение
Аватар
REMUS
 
Мнения: 564
Регистриран на: 11 Яну 2006, 20:32
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 07 Апр 2015, 22:07

Планките ги заварих днес както и ексцентричните шайби за болтовете

Изображение

Изображение
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 15 Апр 2015, 19:42

Моста е готов и монтиран. Нагласих го на око с рулетката и даже я пробвах. Тия дни ще мина и реглаж. През това време реших да си спретна една генерацийка на Ф90 неръждавейка. За днес само пайпа успях да скалъпя.

Изображение
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron