E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Мнениеот Slavianko » 29 Сеп 2009, 16:39

Реших че ще е по добре да пусна нова тема а не да пиша в старата защото все пак проекта е нов. Нов поне за мен. Иначе предполагам всички сме чели темите на Лудия така че аз не откривам топлата вода а правя нещо което вече е правено от доста хора. Но мисля че ще е интересно да споделям с вас снимки и впечатленя
Основно целя да подкова мотора и да надуя до към 0.8-1.0 бар и отделно по дългият ход ще ми донесе и повече въртящ момент и по гляма сила в ниските. Колата ще се ползва предимно за дрифт и се надявам другият сезон да се виждаме по пистите.
Проекта ще го поча след няколко дена. Нека малко да се захлади и хем да се порадвам още малко на колата за последно преди да и сменя вътрешностите. Също проектчето малко ще се протаква във времето. Причината не е във парите защото почти всичко е напазарувано от към части а и всичко ще си правя предимно сам. Причината е във времето понеже в момента съм се хванал да турбинирам още една кола. Падна ми едно перфектно купе на фиестичка което вече олекотих до макс и стана към 600кг. Миналият месец му присадихме мотор от Мондео 2.0л зетек и от утре го поваме с турбинирането и тея дни ще пусна и фиестовото проектче. Жалко че не пиша във форд форума че щяха да ми се зарадват
Сега малко и по същество. Ето ги и новите ковани биели заетно с АРП болтовете които бях пазарил лятото и снощи вече ми пристигнаха в гаража.

Изображение

Вала не съм го снимал щото не е кой знае какво и предполагам всички са виждали ТДС-сов кован вал. Относто буталата сега те са на линия. Не мисля да са нови че снощи платих биелите и ... Ще търся някакви втора употреба от ис. За сега събирам иформация относто буталата. От м44 са на ф85мм и ще ми трябват от М42 които са на ф84 като моите. Проблема е че имало няколко вида бутала едните от които били ковани другите май не. За сега ще се ровя още из страниците на интернет пък да видим какво ще излезе и тогава ще пазарувам. Междувременнно ако някой има инфо по въпроса ще се радвам да го сподели. Ще ми е от полза.
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:22, променена общо 2 пъти
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот Tzenko » 29 Сеп 2009, 16:52

Злите езици говорят, че буталта от М44 не били толко яки колкото ИС-ковите ... аз мойте ги карам на 0.8 и нямам ядове вече 15к км ....
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

re

Мнениеот Slavianko » 29 Сеп 2009, 17:26

Tzenko написа:Злите езици говорят, че буталта от М44 не били толко яки колкото ИС-ковите ... аз мойте ги карам на 0.8 и нямам ядове вече 15к км ....
Злите езици съвсем правилно говорят. Принцпипно съм се ориентирал към М42 бутала. Въпроса е обаче че има два различни модела. И затова събирам инфо. Ама така и не ми паднаха две такива та да видя каква е разликата. А в интернет пространството не се споменава за два модела и затова се затруднявам. Принципно ме интересува височината на буталото от средата на буталният болт до челото защото дизеловият вал е по дългоходов и да мога да си сметна колко дебела гарнитура за да ми дойде степента като искам и да разредя леко. Та основно това ми е проблема за сега. Иначе съм чувал какви ли не извращения с М42-ковите бутала и съм сигурен че до един бар ще държат доволно.
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 10 Окт 2009, 15:32

От няколо дена се чудя отностно един проблем по проекта.
Значи дизеловият вал ми е с ход 82.8мм което е със 7.8мм повече от оригиналният. Биелите са със същата дължина като оригиналните 135мм а ис-овите бутала са с размери от средата на буталният болт до челото 31.6 което е с 0.9мм по ниско от оригиналните. По тази сметка си трябва гарнитура с 2.9мм по дебела. Предполагам повечето от вас са виждали М42-ови бутала
http://www.picbg.net/img.php?file=f25c4eb29902b990.jpg
Понеже те са в периферията си доста по издадени и се чудя ако само от края ги пилна с 2мм вместо да се чудя ква гарнитура да мъдря няма ли да е по добрият вариянт. В смисъл няма да се отнема от средата на челото а само от от края като по този начин не вярвам да попречи на здравината му. Дайте някой съвет че все още се чудя как да постъпя и кое ще е по добрият вариянт. И двата си имат предимства и недостатъци и затова се не знам кой да предприема ???
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот drigata » 10 Окт 2009, 16:27

според мен си намери по къси биели или бутала с по малка компресационна височина :lol:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

re

Мнениеот Slavianko » 10 Окт 2009, 16:59

drigata написа:според мен си намери по къси биели или бутала с по малка компресационна височина :lol:
По къси има ама са 130мм което пък е доста по късо. За по ниски не се сещам а и пари за други бутала едва ли ще има така че ще трябва да се реша на единят от двата вариянта :?
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот Пачо » 10 Окт 2009, 19:27

Дори да фрезоваш буталото на 0 със блока ще ти трбва пак по дебела гарнитура,защото степента ще надхвърли заводската заради по-дългия ход на буталото.Така излизат и при мен нещата със м42ката и се чудя какво да правя :lol:
Keep It Simple
Изображение
Пачо
 
Мнения: 617
Регистриран на: 30 Авг 2006, 17:07

Re: re

Мнениеот drigata » 10 Окт 2009, 21:28

Slavianko написа:От няколо дена се чудя отностно един проблем по проекта.
Значи дизеловият вал ми е с ход 82.8мм което е със 7.8мм повече от оригиналният. Биелите са със същата дължина като оригиналните 135мм а ис-овите бутала са с размери от средата на буталният болт до челото 31.6 което е с 0.9мм по ниско от оригиналните. По тази сметка си трябва гарнитура с 2.9мм по дебела. Предполагам повечето от вас са виждали М42-ови бутала
http://www.picbg.net/img.php?file=f25c4eb29902b990.jpg
Понеже те са в периферията си доста по издадени и се чудя ако само от края ги пилна с 2мм вместо да се чудя ква гарнитура да мъдря няма ли да е по добрият вариянт. В смисъл няма да се отнема от средата на челото а само от от края като по този начин не вярвам да попречи на здравината му. Дайте някой съвет че все още се чудя как да постъпя и кое ще е по добрият вариянт. И двата си имат предимства и недостатъци и затова се не знам кой да предприема ???


от горенаписаното разбирам,че ако сложиш биели 135мм и ИС-кови бутала -0,9,буталото в горна мъртва ще се показва 7,8-0,9=6,9мм :shock:

ако обаче сложиш биели 130мм ще се получи 6,9-5=1,9мм ,което според мен пак е много.

всичките тези размишления са на базата ако стоковият мотор е без недоход

ако има такъв е хубаво да го напишеш и него :idea: :?:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот volenv » 10 Окт 2009, 22:43

Хода се дели на 2 за тази сметка.
volenv
 
Мнения: 280
Регистриран на: 05 Фев 2006, 13:19
Местоположение: Sofia

Re: re

Мнениеот Slavianko » 11 Окт 2009, 20:44

Slavianko написа:
drigata написа:според мен си намери по къси биели или бутала с по малка компресационна височина :lol:
По къси има ама са 130мм което пък е доста по късо. За по ниски не се сещам а и пари за други бутала едва ли ще има така че ще трябва да се реша на единят от двата вариянта :?
Ами мисля че не би трябвало. Това поне по предварителни сметки. А и ис-овото бутало е малко вдлъбнато за разлика от моято което е почти равно. Иначе тези дни доста мислих и реших че няма да им навреди ако ги пилна с 2мм.
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 16 Окт 2009, 17:45

Ето и малко сметки как ще се получи на финала
Оригинално : 75мм ход на вала, 135мм биели , М50 бутала ф84, оригинална гарнитура - 10:1 степен , 2496 куб. см.
С дизеловият кован вал: ход 82.8, ковани биели със дължина 135мм, бутала от М42 6.55мм по ниски оригиналните ф84мм оригинална гарнитура 8.85 степен. кубатура 2751,6
Последна промяна Slavianko на 24 Ное 2009, 19:50, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

ре

Мнениеот Slavianko » 26 Окт 2009, 21:35

Вече си имам и ковани буталца от М42

Изображение

Тея дни чакам да заделя малко лев за основните и биелните лагери и да почвам
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:24, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 27 Окт 2009, 23:54

Ей го и него. Тежък, кован, и много здрав.

Изображение

Дано ми служи дълго и безаварийно. И да не прави пакости както в бившият си ТДС-ов блок ИзображениеИзображение
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:25, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 29 Окт 2009, 13:21

Преди време купих едни китайски уредчета. Бустметърче и уредче за темепратура на маслото. Не ми се искаше да ги цопвам на колонката ама за сега ще са там че ми беше по лесно. Евентуално налято ще се прави и клетка вътре та ще пречат но и без това по натам ще се вземат други уредчета които и ще мерят не само да стоят за украса като тия ИзображениеИзображение

Изображение

Купих и една китайска "универсална" стойка за уредите. Не знам защо са я написали универсална понеже едва ли ще има кола на която да пасне. Все пак с малко находчивост успях да я нагодя. Понагрях я с пистолета за горещ въздух и тя си прие желата от мен форма ИзображениеИзображение
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:27, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 05 Ное 2009, 14:28

Тук и новите корита. Вчевра сутринта си ги получих и цял ден си играх да им нагодя шините по купето. Накрая бачках и малко по тъмно та не успях да снимам. Тази сутрин обаче ги щтракнах да се похваля

Изображение

Все пак и събор идва в Русе тия дни и трябва да сме на ниво :lol: :lol:
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:28, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот Alexander_Burdin » 05 Ное 2009, 22:03

Какъв събор
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

re

Мнениеот Slavianko » 05 Ное 2009, 22:32

Alexander_Burdin написа:Какъв събор
Ще стане голяма лудница
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 3&t=173399
Живот и здраве до тогава само аз съм проготвил 4-5 чивта гуми :lol:
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: re

Мнениеот ICI » 05 Ное 2009, 23:38

Slavianko написа:
Alexander_Burdin написа:Какъв събор
Ще стане голяма лудница
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 3&t=173399
Живот и здраве до тогава само аз съм проготвил 4-5 чивта гуми :lol:

:D на кое трасе ще се кара, че не е споменато, да дойдем да погледаме?
Туй за "Завоя на честта" ми се види много авантюристична идея относно по-голямата част от участниците-гости, няма могат да се приберат хорицата на ход заради изкривени мостове :? :lol:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: re

Мнениеот Slavianko » 05 Ное 2009, 23:41

ICI написа:
Slavianko написа:
Alexander_Burdin написа:Какъв събор
Ще стане голяма лудница
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 3&t=173399
Живот и здраве до тогава само аз съм проготвил 4-5 чивта гуми :lol:

:D на кое трасе ще се кара, че не е споменато, да дойдем да погледаме?
Туй за "Завоя на честта" ми се види много авантюристична идея относно по-голямата част от участниците-гости, няма могат да се приберат хорицата на ход заради изкривени мостове :? :lol:
Ами честно да те питам то има ли къде в нашият град ??? Ще се събираме на 21-ви на дзс-то след 11ч и там до след обяд ще се кара колкото позволява терена. Поне бърнаути ще има ако не друго. :lol: :lol:
А за завоя на честа, голям мерак имали да го видят повечето. Ще им се изпари като го видят
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот Alexander_Burdin » 06 Ное 2009, 11:31

Седалките са свежи тия китайските уреди мног ги псувах дано нямаш моя късмет..Дзс-то или завоя ако няма дълбок сняг съм на линия :lol: .
сори че разводнихме темата :)
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

re

Мнениеот Slavianko » 06 Ное 2009, 17:42

Alexander_Burdin написа:Седалките са свежи тия китайските уреди мног ги псувах дано нямаш моя късмет..Дзс-то или завоя ако няма дълбок сняг съм на линия :lol: .
сори че разводнихме темата :)
Бустметърчето си мери коректно ама тоя за температура на маслото трябва да мина 100км докато измери температурата :lol: :lol:

А тая седмица ми беше доста пълзотворна от към покупки.

Изображение
http://www.picbg.net/img.php?file=11de83951fddda75.jpg

Отдавна си търсех та най сетне ми застанаха тия 4 бутални брембо и си направих подарък
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:29, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 17 Ное 2009, 19:41

Понеже вече ми писна с тоя съединител

Изображение

Взех керамика от едно приятелче. Тая седмица ще се монтира да видим как ще се държи и ако ми хареса ще остана с нея ако не ще търся някакъв по як феродов.
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:30, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 27 Ное 2009, 21:37

Вече съвсем спокойно мога да кажа че съм започнал по проекта. Днес съм разкачил почти всичко от блока и в понеделник ще го махна и него от коша и да почвам да сглобявам новите железа.
Днес в магазина само много ме отчаяха като ми обявиха цена 400лв за лагери основни и биелни на колбеншмит :? :cry:

Изображение

Тук и една снимчица да се види кви съм ги сътворил днес.
Принципно съм решил като махна блока да подходя по табиатлийската и да не бързам. Ще боядисвам ще поизчистя така че всичко да блесне в коша. Отделно ще намахам една камара ненужни неща като климатика, темпомата, абс-а и още куп други екологии и всякакви глупости които вече няма да са ми нужни
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:31, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

ре

Мнениеот Slavianko » 02 Дек 2009, 20:14

Още малко развитие по проекта от днес. Мотора вече е на земята и съм извадил всичките карантии навън. Отностно счупването точно един ден преди планираното офицялно начало на проекта. Като отворих установих кава е причината. След като развих капака на ангренажа и гледам че гайката която държи зъпчатката на маслената помпа е развита и зъбчатката излязла от шлица и спряла да се върти. От там помпата не е вдигала масло и лагерите насухо и затегнали. Няма превъртял лагер и няма никакви щети. Сега дори на студено си се въртеше вала без проблеми.
Тук малко снимки от днес за тези които не са виждали карантии на М50

Изображение
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72267l.jpg

И тук как от 300кс съм сътворил 1 магарешка сила а и като гледам заемам повече място от мотора и май не съм подходящ донор за това купе

Изображение

Утре ще взема основните и биелните лагери и живот и здраве се надявам да почна да сглобявам кованите железа
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:34, променена общо 2 пъти
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 08 Дек 2009, 12:55

Оказа се че тая шибана шпончица под номер 3 от чертежа е доста трудно да и се направи канал за нея.

http://picbg.net/img.php?file=b29beb12510a4dfe.png

Вчера съм обиколил всички фрезисти из Русе и околията и понеже вала е от доста твърда стомана и им яде инструментите и никой не иска да ми го направи въпросното каналче :banghead: :banghead: Нямали инструменти с подходящата твърдост с които да я направят. Направо съм се хванал за главата.
Някой ако има идея как и къде може да се направи да пише
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Следваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron