E34 М50 В25turbo> E34 М50 В28turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот toto » 08 Дек 2009, 14:10

Във ВИМЕС ходи ли?
Или по специално 11 корпус.Другия вариант е в УПЗ-то, ще ти помогнат.
Успех
Аватар
toto
 
Мнения: 166
Регистриран на: 01 Юни 2009, 11:01
Местоположение: Хасково

Re: re

Мнениеот anastas83 » 08 Дек 2009, 14:26

Slavianko написа:Оказа се че тая шибана шпончица под номер 3 от чертежа е доста трудно да и се направи канал за нея.

http://picbg.net/img.php?file=b29beb12510a4dfe.png

Вчера съм обиколил всички фрезисти из Русе и околията и понеже вала е от доста твърда стомана и им яде инструментите и никой не иска да ми го направи въпросното каналче :banghead: :banghead: Нямали инструменти с подходящата твърдост с които да я направят. Направо съм се хванал за главата.
Някой ако има идея как и къде може да се направи да пише

Тва става само на обемна ерозия в Русе със сигорност има някаде , в Пловдив има поне 10 и в Кричим една :D
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Re: re

Мнениеот Slavianko » 08 Дек 2009, 17:07

Днес един фрезист ми даде идеята да не правя канал за тия облите отдолу шпонки ами да сложа обикновенна шпонка. Купих някакъв фрезер който бил от кобалт и трябвало с него да може да се направи канал за такава права шпонка и утре ще видя дали са успели. Поразпитах насам натам разни автомонтьори и ми казаха че няма да има проблем да е с обикновенна шпонка :roll: :roll: Дано утре да са го направили пустият му канал. :? :?
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот toto » 08 Дек 2009, 17:32

Ам то и аз мога да ти кажа че няма да има проблем с шпонката :)
Ама не е там работата тя се смята.
Аватар
toto
 
Мнения: 166
Регистриран на: 01 Юни 2009, 11:01
Местоположение: Хасково

re

Мнениеот Slavianko » 08 Дек 2009, 18:48

toto написа:Ам то и аз мога да ти кажа че няма да има проблем с шпонката :)
Ама не е там работата тя се смята.
Би ли разяснил ако не е проблем??? Ще ми е интересно :wink: И изобщо каква е разликата между тая която е заоблена отдолу и между права такава шпонка. И какво имаш в предвид че се смята. В случая тая шпонка при мен не е ли повече като фиксатор. Доколкото знам на някой нови модели вече са дори изобщо без шпонки. :roll: :roll:
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: re

Мнениеот toto » 09 Дек 2009, 09:34

Нищо лично не се заяждам, просто винаги много ме е дразнело като чуя нещо от сорта.
Slavianko написа:...Поразпитах насам натам разни автомонтьори и ми казаха че няма да има проблем да е с обикновенна шпонка...

Това не е нещо толкова сложно да съобразиш и сам, че ще издържи.
Функцията на тая заоблената е увеличаване на контактната площ.
Шпонката се смята на срязване.
Успех със събирането на мотора :)
Аватар
toto
 
Мнения: 166
Регистриран на: 01 Юни 2009, 11:01
Местоположение: Хасково

Re: re

Мнениеот Slavianko » 09 Дек 2009, 13:49

toto написа:Нищо лично не се заяждам, просто винаги много ме е дразнело като чуя нещо от сорта.
Slavianko написа:...Поразпитах насам натам разни автомонтьори и ми казаха че няма да има проблем да е с обикновенна шпонка...

Това не е нещо толкова сложно да съобразиш и сам, че ще издържи.
Функцията на тая заоблената е увеличаване на контактната площ.
Шпонката се смята на срязване.
Успех със събирането на мотора :)
Не колега не става въпроса за заяждане. А и извинявай но на мен колите са ми просто хоби и за много неща се уча и сега и ще продължавам да се уча. Затова и когато не съм наясно предпочитам да питам някой по знаещ от мен както направих в случая. Затова исках и ти да изкажеш своята теза :wink:
А отностно формата на шпонката то е ясно че имат разлика но в случая защо обикновенната да има по малко контактна площ ??? Днес дори взех вала от майсторчетата и обсъдих и с тях въпроса с формата. Според мен тази обикновенната дори има повече контактна площ. В смисъл тя е на същата дълбочина като другата и краищата и не са заоблени и съответно има и по голяма площ. А отностно въпроса който им зададох и на тях защо при колите ги правят само от заоблените и те не можага да ми отговорят. Имало било много теории но не се знаело според тях.
Иначе нп аз се радвам че се получава някаква дискусия по темата а не само аз да си пиша сам постовете. Приемам и всякакви критики защото съм сигурен че мога да си извадя поука и от тях. Така че спокойно можеш да ме нахраниш ако някъде бъркам за мен ще е от полза :wink:
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Re: re

Мнениеот ICI » 09 Дек 2009, 15:25

Slavianko написа: А отностно въпроса който им зададох и на тях защо при колите ги правят само от заоблените и те не можага да ми отговорят. Имало било много теории но не се знаело според тях.

при серийно производство полукръглата шпонка е по-технологична и изгодна съответно.
Понеже за да се изкопае канала и, трябва само да се спусне фрезера, а при правоъгълната има една операция в повече-подаване и по дължина, освен по дълбочина.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

ре

Мнениеот Slavianko » 09 Дек 2009, 19:10

Интересното продължава.
Вчера поръчах един по специялен фрезер който е направен от Кобалт и днес го занесох на фрезиста и с новият фрезер взе че стана работата.

Изображение

Ето я и нея да се види как и ходи на вала
Днес успях и да сложа едното бутало с биелата в блока и за повече не ми стигна времето. Утре ще ги наредя всички и ще си чакам до понеделник новите гарнитури на картера и на капака на клапаните. Гарнитурата на главата с новите болтове, семерингите на кол вал и като дойдат в понеделник го сглобявам и пускам мотора обратно в коша
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:36, променена общо 1 път
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот VOLUMAX » 09 Дек 2009, 23:15

Принципно на тази шпонка там не се разчита за нищо друго освен някакво фиксиране на колелцето спрямо вала .
При положение ,че горе колелата на разпределителните валове ти са раздвижни можеш спокойно да сглобиш и без шпонка !
Така или иначе вала предава въртящия момент към тва колелце заради триенето между тях породено от натяга на болта а не през шпонката .
И ICI е прав ,че ги правят както им е най-евтино !
Не е важно какво говорят зад гърба ти,
важното е като се обърнеш всички да мълчат!
Аватар
VOLUMAX
 
Мнения: 225
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:09
Местоположение: РУСЕ

re

Мнениеот Slavianko » 11 Дек 2009, 22:05

Още малко снимки от днес. Тук една снимка на повечето гарнитурки, семеринги и какво ли още не. Накупих всичко що е гарнитура и съм ги сменил с нови че преди това всичко беше мазано със силикон само мейд ин бг :mhihi: :mhihi: Обаче и се оръсих към 300лв за гарнитурки и то без тая на главата. Но поне сега знам че имам чисто нов подкован мотор с литраж 2.8
И не ме питайте защо буталата с биелите са по 5 бр. Просто вече бях пуснал единият комплект в блока и ме домързя да го извадя за една снимка.

Изображение

тук вече готов за пускане в коша. Понеже това ми е първият такъв ремонт и всичко си правя сам а за нещата които не са ми ясни ползвам джокер обади се на приятел и в началото доста се притеснявах как ще го наместя. Но в крайна сметка се оказа че монтажа беше дори по лесен от демонтирането.

Изображение

Ето го и вече на мястото му. Звяра вече е впрегнат и си е в клетката а аз съм щастлив щастлив та чак грея. Жалко че снимах и нямах възможност да позирам с широка усмивка до ушите.

Изображение

Утре мисля да понакачуля всичко по блока и купето като стартери, перки, радиятори, кулери, хидравлика, конзолата за масленият филтур, абе всичко без главата. За нея ще почакам малко че май предпразнично се поохарчих вече. Остана ми гарнитурата на главата с едни нови болтове, гарнитурата на капака на клапаните също с нова такава.
Накрая мисля да налея някво евтино масло като приста лидер колкото да запаля и да я разтикам 100-тина километра като не вдигам повече от 2000 оборота и да го източа и вече да си налея 300в серията на МОТУЛ. Накрая пак при мапера да я понасртрои наново и гасссс.
Последна промяна Slavianko на 15 Апр 2011, 15:39, променена общо 3 пъти
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот Tzenko » 12 Дек 2009, 00:31

С първото масло - 100км, след тва сипваш някво по нормално .. 1000 км ... и накрая сипваш истинско масло и цялата газ ... поне според мен де ...
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот 75 turbodelta » 12 Дек 2009, 01:17

бе поне 6 масла земи му смени на тоя чаиник... и кога точно ше го караме питам аз ???...вие с тея луди смени на масла и разработки ....то мина лятото бе аз на година имам по 1000 км с нисана кога мислиш че е разработван ??? и последно питане кое точно ше разработиш старите бутала и блока на 300 000 км или дизеловия вал дет бял ден не е видял у предния си блок .... :lol: :lol: :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Lukan » 12 Дек 2009, 08:45

Честно казано и на мен малко тея разработвания са ми нещо като пируети и преигравания.....нямам предвид конкретния колега ,а по принцип. Аз си спомням че ние преди време си сглобихме двигателя на ланчата с нови бутала ,но със стар вал ,естествено нови лагери и т.н. сипахме Лъо Мана и право на рали България :D ,разработването беше на собствен ход от София до Боровец . И от там цялата газ ,без да се сменят сто масла ....и кво нищо му няма на маторя :wink:
Според мен грамотно сглобен и МНОГО важно : с грамотно шлайфани детаили ,не би трябвало да има проблеми :wink:
Не казвай хоп , преди да скочиш
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот dizzel » 12 Дек 2009, 10:18

Аз направих същия проект от М50Б25 без ванос сложих колянов вал от ТДС 2.5 и биели от М20Б20 смених с нови лагери основни и биелни нови сегменти и успокоители и други работи сипах масло което карах около 500км. като се стараех да не я вкарвам много в прекъсвача 6500об. и след смяната на първото масло вече не я жаля въобще.
А за тоя канал /шпонка/ на кол. вал ми взеха 60лв.
dizzel
 
Мнения: 10
Регистриран на: 09 Фев 2009, 20:26
Местоположение: Бургас

Мнениеот Tzenko » 12 Дек 2009, 12:18

75 turbodelta написа:бе поне 6 масла земи му смени на тоя чаиник... и кога точно ше го караме питам аз ???...вие с тея луди смени на масла и разработки ....то мина лятото бе аз на година имам по 1000 км с нисана кога мислиш че е разработван ??? и последно питане кое точно ше разработиш старите бутала и блока на 300 000 км или дизеловия вал дет бял ден не е видял у предния си блок .... :lol: :lol: :lol:


Няма пак да спориме по теорията за разработването, всеки го прави
както смята за най добре, но ... блока на Славян не е ли шлайфан, буталата не са ли с нови сегменти ?!
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот Slavianko » 12 Дек 2009, 13:15

Tzenko написа:
75 turbodelta написа:бе поне 6 масла земи му смени на тоя чаиник... и кога точно ше го караме питам аз ???...вие с тея луди смени на масла и разработки ....то мина лятото бе аз на година имам по 1000 км с нисана кога мислиш че е разработван ??? и последно питане кое точно ше разработиш старите бутала и блока на 300 000 км или дизеловия вал дет бял ден не е видял у предния си блок .... :lol: :lol: :lol:


Няма пак да спориме по теорията за разработването, всеки го прави
както смята за най добре, но ... блока на Славян не е ли шлайфан, буталата не са ли с нови сегменти ?!
Абе всичко е ново и лагери и сегменти и наистина си трябва поне малко разработка но просто аз не мисля да я правя чак като по учебник. Ако целта ми бе да я ползвам като евридейка и да имам амбиции да я карам 600000км да но в случай че с тая кола ще се минават 1000-2000км годиншно мисля че е излишно да се престаравам с разработката. И все пак сега иде зиме и въпреки всичко не ми е проблем до пролетта да се лигавя и да и правя каквито си разработки искам просто защото имам и времето да го направя :wink:
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот 75 turbodelta » 12 Дек 2009, 14:33

даваи деистваи .....и апропо имаш ли зимни гуми да изпробвам подкования кон :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Пачо » 12 Дек 2009, 19:35

Ееее Павка още като те видях как се беше ухилил
до уши в на Славян колата те разбрах как тайно си
любиш марката ти :lol:
Прикачени файлове
.jpg
.jpg (38.96 KiB) Прегледано 20412 пъти
Keep It Simple
Изображение
Пачо
 
Мнения: 617
Регистриран на: 30 Авг 2006, 17:07

re

Мнениеот Slavianko » 12 Дек 2009, 20:15

Пачо написа:Ееее Павка още като те видях как се беше ухилил
до уши в на Славян колата те разбрах как тайно си
любиш марката ти :lol:
Нищо де само да я запаля и пак ще му дам да покара и отново да се почувства истински ИзображениеИзображение
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

re

Мнениеот Slavianko » 22 Дек 2009, 21:23

Ето го и дългоочакваният първи старт. :lol: :lol:

http://vbox7.com/play:3275164d

След 10 мин работа на място докато се улегнат новите железа и замърка като котенце.
Сега си трябват малко настройки и съм шест :lol: :lol:
Степента по предварителни изчисления я докарах на 8.6:1 а по страрата изпитана схема със спринцовката излезе 8.7:1 В общи линии това е. Сега ще се надува на не повече от 0.8-1 бар и това ще е. От тук насетне ще работя по окачване спирачки и такива работи за които ще пиша пак във форума живот и здраве само.
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот prozak » 22 Дек 2009, 23:09

А само да попитам не ти ли се струва 4е турбото ти е прекалено малко.
Този мотор стра6но страда от детонации в следстви налягане в испускателния колектро. Имам предвид 4е с по голямо турбо на едно и също налягане 0.8, 1 бара разликата в конете и момента ще е огромна.
Аватар
prozak
 
Мнения: 142
Регистриран на: 21 Май 2006, 00:09
Местоположение: София

ре

Мнениеот Slavianko » 22 Дек 2009, 23:37

prozak написа:А само да попитам не ти ли се струва 4е турбото ти е прекалено малко.
Този мотор стра6но страда от детонации в следстви налягане в испускателния колектро. Имам предвид 4е с по голямо турбо на едно и също налягане 0.8, 1 бара разликата в конете и момента ще е огромна.
Прекалено малко за какво ??? Принципно си прав но все пак много зависи от това за какво ще се ползва колата. Искам предимно по респонсна и бързоразвъртаща се кола и да е силна и в ниските а с тая турбинка ще постигна точно това според мен. И освен това далеч нямам за цел да постигам коне над 300-350кс
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

Мнениеот prozak » 22 Дек 2009, 23:50

Мое мнение е че с тази турбина колата ще ти се дуржи като типичен турбо дизел ще тругва доста рано и всичко ще свър6ва на 5000 об/мин. , но доколкото схващам това ти е и идеята. Този мотор се е доказал 4е със сток 4асти и 1 бар се върти до 6800 7000 об/мин. безгрижно. Казвам ти го от ли4ен опит, че ще останеш супер очарован как варви този мотор със по голямо турбо или по точно с по-голям чугун.
Аватар
prozak
 
Мнения: 142
Регистриран на: 21 Май 2006, 00:09
Местоположение: София

re

Мнениеот Slavianko » 23 Дек 2009, 06:18

prozak написа:Мое мнение е че с тази турбина колата ще ти се дуржи като типичен турбо дизел ще тругва доста рано и всичко ще свър6ва на 5000 об/мин. , но доколкото схващам това ти е и идеята. Този мотор се е доказал 4е със сток 4асти и 1 бар се върти до 6800 7000 об/мин. безгрижно. Казвам ти го от ли4ен опит, че ще останеш супер очарован как варви този мотор със по голямо турбо или по точно с по-голям чугун.
Честно да ти кажа наистина свършва по рано но не чак на 5000 ами може би към 6000 оборота. Аз най вече се притеснявам да не си изгуби силата в ниските и затова избрах точно такова турбо.
Какво имаш в предвид с по голям чугун ??? Ясно че искаш да кажеш с по голяма топла част но по конкретно. Щом казваш че имаш опит с тоя мотор приемам съвети и затова питам. :)
Тренирайте при мен за да станете като мен
Аватар
Slavianko
 
Мнения: 638
Регистриран на: 04 Яну 2009, 22:57
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта