Модератор: Форум модератори
Slavianko написа:Оказа се че тая шибана шпончица под номер 3 от чертежа е доста трудно да и се направи канал за нея.
http://picbg.net/img.php?file=b29beb12510a4dfe.png
Вчера съм обиколил всички фрезисти из Русе и околията и понеже вала е от доста твърда стомана и им яде инструментите и никой не иска да ми го направи въпросното каналче :banghead: :banghead: Нямали инструменти с подходящата твърдост с които да я направят. Направо съм се хванал за главата.
Някой ако има идея как и къде може да се направи да пише
Би ли разяснил ако не е проблем??? Ще ми е интересно И изобщо каква е разликата между тая която е заоблена отдолу и между права такава шпонка. И какво имаш в предвид че се смята. В случая тая шпонка при мен не е ли повече като фиксатор. Доколкото знам на някой нови модели вече са дори изобщо без шпонки.toto написа:Ам то и аз мога да ти кажа че няма да има проблем с шпонката
Ама не е там работата тя се смята.
Slavianko написа:...Поразпитах насам натам разни автомонтьори и ми казаха че няма да има проблем да е с обикновенна шпонка...
Не колега не става въпроса за заяждане. А и извинявай но на мен колите са ми просто хоби и за много неща се уча и сега и ще продължавам да се уча. Затова и когато не съм наясно предпочитам да питам някой по знаещ от мен както направих в случая. Затова исках и ти да изкажеш своята тезаtoto написа:Нищо лично не се заяждам, просто винаги много ме е дразнело като чуя нещо от сорта.Slavianko написа:...Поразпитах насам натам разни автомонтьори и ми казаха че няма да има проблем да е с обикновенна шпонка...
Това не е нещо толкова сложно да съобразиш и сам, че ще издържи.
Функцията на тая заоблената е увеличаване на контактната площ.
Шпонката се смята на срязване.
Успех със събирането на мотора
Slavianko написа: А отностно въпроса който им зададох и на тях защо при колите ги правят само от заоблените и те не можага да ми отговорят. Имало било много теории но не се знаело според тях.
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
75 turbodelta написа:бе поне 6 масла земи му смени на тоя чаиник... и кога точно ше го караме питам аз ???...вие с тея луди смени на масла и разработки ....то мина лятото бе аз на година имам по 1000 км с нисана кога мислиш че е разработван ??? и последно питане кое точно ше разработиш старите бутала и блока на 300 000 км или дизеловия вал дет бял ден не е видял у предния си блок ....
Абе всичко е ново и лагери и сегменти и наистина си трябва поне малко разработка но просто аз не мисля да я правя чак като по учебник. Ако целта ми бе да я ползвам като евридейка и да имам амбиции да я карам 600000км да но в случай че с тая кола ще се минават 1000-2000км годиншно мисля че е излишно да се престаравам с разработката. И все пак сега иде зиме и въпреки всичко не ми е проблем до пролетта да се лигавя и да и правя каквито си разработки искам просто защото имам и времето да го направяTzenko написа:75 turbodelta написа:бе поне 6 масла земи му смени на тоя чаиник... и кога точно ше го караме питам аз ???...вие с тея луди смени на масла и разработки ....то мина лятото бе аз на година имам по 1000 км с нисана кога мислиш че е разработван ??? и последно питане кое точно ше разработиш старите бутала и блока на 300 000 км или дизеловия вал дет бял ден не е видял у предния си блок ....
Няма пак да спориме по теорията за разработването, всеки го прави
както смята за най добре, но ... блока на Славян не е ли шлайфан, буталата не са ли с нови сегменти ?!
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
Нищо де само да я запаля и пак ще му дам да покара и отново да се почувства истинскиПачо написа:Ееее Павка още като те видях как се беше ухилил
до уши в на Славян колата те разбрах как тайно си
любиш марката ти
Прекалено малко за какво ??? Принципно си прав но все пак много зависи от това за какво ще се ползва колата. Искам предимно по респонсна и бързоразвъртаща се кола и да е силна и в ниските а с тая турбинка ще постигна точно това според мен. И освен това далеч нямам за цел да постигам коне над 300-350ксprozak написа:А само да попитам не ти ли се струва 4е турбото ти е прекалено малко.
Този мотор стра6но страда от детонации в следстви налягане в испускателния колектро. Имам предвид 4е с по голямо турбо на едно и също налягане 0.8, 1 бара разликата в конете и момента ще е огромна.
Честно да ти кажа наистина свършва по рано но не чак на 5000 ами може би към 6000 оборота. Аз най вече се притеснявам да не си изгуби силата в ниските и затова избрах точно такова турбо.prozak написа:Мое мнение е че с тази турбина колата ще ти се дуржи като типичен турбо дизел ще тругва доста рано и всичко ще свър6ва на 5000 об/мин. , но доколкото схващам това ти е и идеята. Този мотор се е доказал 4е със сток 4асти и 1 бар се върти до 6800 7000 об/мин. безгрижно. Казвам ти го от ли4ен опит, че ще останеш супер очарован как варви този мотор със по голямо турбо или по точно с по-голям чугун.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта