Модератор: Форум модератори
Злите езици съвсем правилно говорят. Принцпипно съм се ориентирал към М42 бутала. Въпроса е обаче че има два различни модела. И затова събирам инфо. Ама така и не ми паднаха две такива та да видя каква е разликата. А в интернет пространството не се споменава за два модела и затова се затруднявам. Принципно ме интересува височината на буталото от средата на буталният болт до челото защото дизеловият вал е по дългоходов и да мога да си сметна колко дебела гарнитура за да ми дойде степента като искам и да разредя леко. Та основно това ми е проблема за сега. Иначе съм чувал какви ли не извращения с М42-ковите бутала и съм сигурен че до един бар ще държат доволно.Tzenko написа:Злите езици говорят, че буталта от М44 не били толко яки колкото ИС-ковите ... аз мойте ги карам на 0.8 и нямам ядове вече 15к км ....
По къси има ама са 130мм което пък е доста по късо. За по ниски не се сещам а и пари за други бутала едва ли ще има така че ще трябва да се реша на единят от двата вариянтаdrigata написа:според мен си намери по къси биели или бутала с по малка компресационна височина
Slavianko написа:От няколо дена се чудя отностно един проблем по проекта.
Значи дизеловият вал ми е с ход 82.8мм което е със 7.8мм повече от оригиналният. Биелите са със същата дължина като оригиналните 135мм а ис-овите бутала са с размери от средата на буталният болт до челото 31.6 което е с 0.9мм по ниско от оригиналните. По тази сметка си трябва гарнитура с 2.9мм по дебела. Предполагам повечето от вас са виждали М42-ови бутала
http://www.picbg.net/img.php?file=f25c4eb29902b990.jpg
Понеже те са в периферията си доста по издадени и се чудя ако само от края ги пилна с 2мм вместо да се чудя ква гарнитура да мъдря няма ли да е по добрият вариянт. В смисъл няма да се отнема от средата на челото а само от от края като по този начин не вярвам да попречи на здравината му. Дайте някой съвет че все още се чудя как да постъпя и кое ще е по добрият вариянт. И двата си имат предимства и недостатъци и затова се не знам кой да предприема ???
Ами мисля че не би трябвало. Това поне по предварителни сметки. А и ис-овото бутало е малко вдлъбнато за разлика от моято което е почти равно. Иначе тези дни доста мислих и реших че няма да им навреди ако ги пилна с 2мм.Slavianko написа:По къси има ама са 130мм което пък е доста по късо. За по ниски не се сещам а и пари за други бутала едва ли ще има така че ще трябва да се реша на единят от двата вариянтаdrigata написа:според мен си намери по къси биели или бутала с по малка компресационна височина
Ще стане голяма лудницаAlexander_Burdin написа:Какъв събор
Slavianko написа:Ще стане голяма лудницаAlexander_Burdin написа:Какъв събор
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 3&t=173399
Живот и здраве до тогава само аз съм проготвил 4-5 чивта гуми
Ами честно да те питам то има ли къде в нашият град ??? Ще се събираме на 21-ви на дзс-то след 11ч и там до след обяд ще се кара колкото позволява терена. Поне бърнаути ще има ако не друго.ICI написа:Slavianko написа:Ще стане голяма лудницаAlexander_Burdin написа:Какъв събор
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 3&t=173399
Живот и здраве до тогава само аз съм проготвил 4-5 чивта гуми
на кое трасе ще се кара, че не е споменато, да дойдем да погледаме?
Туй за "Завоя на честта" ми се види много авантюристична идея относно по-голямата част от участниците-гости, няма могат да се приберат хорицата на ход заради изкривени мостове
Бустметърчето си мери коректно ама тоя за температура на маслото трябва да мина 100км докато измери температуратаAlexander_Burdin написа:Седалките са свежи тия китайските уреди мног ги псувах дано нямаш моя късмет..Дзс-то или завоя ако няма дълбок сняг съм на линия .
сори че разводнихме темата
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта