Страница 1 от 2

Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 06 Юни 2009, 22:51
от ADV
Ето малко снимки на колата от първото и изкарване на пистата :D
Трябва да направя сега едно захващане на турбото, че все намира каде да се сцепи колектора :D а не мисля да го свалям след всяко състезание, някой ако има идея каде да го захвана да казва.Трябва му и една баня на мотора, че един маслен тройник(китайски) реши да се предаде омаза целия мотор. Мегата и тя нещо не намира език с датчика за обороти, но дано Ники скоро да ми направи другата.

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2009, 17:10
от ADV
:D Няква дрешка,
ще стана 60кг като я гледам каква е дебела :lol:
Изображение

МнениеПубликувано на: 11 Юни 2009, 22:17
от ADV
Днес свалих колектора, сцепен на няколко места.
Изображение
Даунпайпа и той се беше предал.
Изображение
Изображение
.... а термо лентата беше станала на стъкло направо... :?

Изображение
.... тук един хирург си бинтова колектора....
Изображение

малко шев и кройка на с едно Есаб-че, дано да държат тоя път
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

.... нещо избора ми на гуми не беше подходящ, Michelin 16/53/13,
Изображение
като сцепление в завой стават, но на излизанията от завоите боксуват
повече от Дънлоп СП спорт 195/45/15, та сега умувам на какви гуми и
джанти да я обуя.

МнениеПубликувано на: 11 Юни 2009, 23:10
от hf hpe
има ли мека връзка
и може би някакво укрепване на турбото от долу, не е лоша идея

МнениеПубликувано на: 11 Юни 2009, 23:20
от ADV
hf hpe написа:има ли мека връзка
и може би някакво укрепване на турбото от долу, не е лоша идея


Има мека връзка, но един тампон на генерацията беше скъсан и тампона на мотора и той се е предал :( .

Укрепване се е видяло ще трябва да се прави.......

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2009, 14:25
от whitepower
Колектора черно желязо ли е или неръждавейка

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2009, 16:42
от 75 turbodelta
бе мен ми казаха неръждавеика бил аз като го гледам по скоро е черно .....

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2009, 17:16
от ADV
75 turbodelta написа:бе мен ми казаха неръждавеика бил аз като го гледам по скоро е черно .....

... фланците са неръждавейка а тръбите и колената са черни ....

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2009, 20:06
от 75 turbodelta
бял ден няма видиш ....по добре не го увиваите с термолента тогава инак наи скоро време пак си на заварчик....

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2009, 22:59
от whitepower
75 turbodelta написа:бял ден няма видиш ....по добре не го увиваите с термолента тогава инак наи скоро време пак си на заварчик....

ти го каза


черното много се цепи от жегата

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2009, 00:40
от ADV
whitepower написа:
75 turbodelta написа:бял ден няма видиш ....по добре не го увиваите с термолента тогава инак наи скоро време пак си на заварчик....

ти го каза


черното много се цепи от жегата


:) как ме успокоихте само .... :lol:

дано като захвана колектора още на две места да няма проблем :roll:

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2009, 10:36
от 75 turbodelta
увиеш ли го с лента ко щеш и за крака на господ
да го вържеш се тая :lol:

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2009, 17:35
от ADV
75 turbodelta написа:увиеш ли го с лента ко щеш и за крака на господ
да го вържеш се тая :lol:


:? еми значи лентата отпада пък да видим кво ще стане.......

МнениеПубликувано на: 13 Юни 2009, 19:48
от 75 turbodelta
направи си някакъв щит-отражател от ламарина да не ти греее наоколо :wink:

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2009, 16:33
от ADV
...скалъпихме некво укрепване, да видим кво ше стане :lol:
Изображение

Изображение

върнаш и втората опора на даунпайпа... :wink:

Изображение

остава да си сгъна термо щита, мисля от неръждавейка 1мм и да бинтовам даунпайпа и да се дава гас :twisted:

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2009, 16:43
от Sachko
Според мен е добре да окрепиш и самото турбо (на топлия охлиув на некои болт примерно) щото ся кат си фанал колектора там кадето се сабират рънерите има вероятност да се сцепи там кадето ти е заварен фланеца към 4-те рънера :wink: пусни му една отдоло към некои свободен болт на блока и я вържи на самия охлиув :wink:

Виж аз на моита кфа стои4ица съм си направил , само 4е на моито турбо имаще ухо на охлиува :wink:

МнениеПубликувано на: 05 Юли 2009, 19:52
от ADV
Малко генерация.........

Изображение

Изображение

край с ежедневната употреба :D

286мм диск + 4бутални апарати

Изображение

Изображение
След 1 месец в гаража стоене, въртя да паля и бобината изпуши, слагам друга въртя пак и пали е тва ако не е карък......... :(

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 09:43
от ADV
Да изтръскам малко прахта.......

Вчера ми се роди дъщеря Теодора 3.330кг 50см :drinkers: :partyman: \:D/

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 10:02
от Cordoba16vt
да ти е жива и здрава и много да те радва :)

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 10:14
от ADV
Cordoba16vt написа:да ти е жива и здрава и много да те радва :)

мерси подобно и на теб :D

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 11:15
от COSWORTH-3
ADV написа:Да изтръскам малко прахта.......

Вчера ми се роди дъщеря Теодора 3.330кг 50см :drinkers: :partyman: \:D/
Честита ти рожба, да ви е жива и здрава и вие покрай нея :D Правете повече момичета, че нещо много момчета станаха :D

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 11:28
от toto
Да ти е жива и здрава :)

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 12:18
от dido
Честито! Да ти е жива и здрава и много щастлива! :partyman:

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 14:23
от ADV
хах мерси, тук пък много момичета се навъдиха :D

Re: Citroen ZX VTS Turbo

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2010, 17:46
от 75 turbodelta
да ти е жива и здрава па като порасне ще пращаме наще момчета на плевен да покарат на пистата и любов да въртят по анакондите :D