Публикувано на: 01 Фев 2009, 20:10
Тази статийка я бях позабравил. много интересна информация, но това все пак е само едната страна на проблема.
Аз лично съм се примирил че няма най-добър сетъп. Някои са много бързи с търди задници, някои - с меки. Лично моето мнение е че твърдите пружини трябва да са отпред. Със сигурност можем да заформим прекрасна дискусия "за и против", но за мен твърдата задница прави колата по-непредвидима и със американския сетъп е много много лесно да се самоограничаваш в първата половина на завоя.
Това което и двамата пишете ме кара да се замисля, че на autox най-вероятно сте много прави. Тоя ауторос е хипер динамичен и като се замисля твърдата задница почва да ми харесва като идея. Примерно мойта кола на много спънати завой най-вече недозавива, но подкарам ли я с повече скорост и малко по-отворени завои и баланса е напълно различен. Задницата хем е стабилна, нем не е никакъв проблем да я накарам целия завой да пързаля и четирите гуми.
Аз лично съм се примирил че няма най-добър сетъп. Някои са много бързи с търди задници, някои - с меки. Лично моето мнение е че твърдите пружини трябва да са отпред. Със сигурност можем да заформим прекрасна дискусия "за и против", но за мен твърдата задница прави колата по-непредвидима и със американския сетъп е много много лесно да се самоограничаваш в първата половина на завоя.
Това което и двамата пишете ме кара да се замисля, че на autox най-вероятно сте много прави. Тоя ауторос е хипер динамичен и като се замисля твърдата задница почва да ми харесва като идея. Примерно мойта кола на много спънати завой най-вече недозавива, но подкарам ли я с повече скорост и малко по-отворени завои и баланса е напълно различен. Задницата хем е стабилна, нем не е никакъв проблем да я накарам целия завой да пързаля и четирите гуми.