Модератор: Форум модератори
1net написа:Това което и двамата пишете ме кара да се замисля, че на autox най-вероятно сте много прави. Тоя ауторос е хипер динамичен и като се замисля твърдата задница почва да ми харесва като идея.
LordDigital написа:Разбрах и защо ондаджиите са обикновенно толкова измъчени ора ,тия шибаняци направили еднакви букси за MAP-а и TPS-a - да им еба майката. После друга еднаква двойка за IAT-a и мотора на празния ход - (да им еба пак майката инженерска)^2.
1net написа::D с тия 10.7кг задни пружини и предполагам 9 предни как няма да вдига задна гума
1net написа:абе, ама не ви е пощадила американската дивотия..... 225 на 6J е бива ли така аз при 205 почвам да се чудя дали 7J не ми е тясна, вие 225 на 6J Ай моля ти се, комфорт на пистата ли търсите
1net написа:Не знам оптична измама ли е ама колко ви е камбъра отпред и най-вече отзад? питам щото аз карам на около 1.5 отзад и ми се струва че колата не иска повече.... а в същото време разни японци правят сивици на по 3 градуса и не разбирам защо.
1net написа:п.с. направо ме кефи какви интересни решения намирате за монтаж/демонтаж на разни части а колкото до куплунзите.... ми японеца е гадно копеле а и сакето не прощава
MX5 написа:Аз бачках когато Стоян я караше и отстрани не видях задна вътрешна гума във въздуха.
smb написа:az bqh ot drugata strana i se vijdashe na zavoq na finala zadna dqsna guma se otlepqshe pone 10cm ot zemqta inache na ostanalite zavoi nqmashe vdigane na gumi
P.S. sorry nqmam kirilica na work
1net написа:Ти просто ме застреля.....
как мотора и кутията са долу бе.... чисто нова Хонда мамата и ебахте
Въпрос: колко най-много ви се вдигаше задната гума?
Въпрос: с каква комбинация от стаб.щанги се случваше това?
Въпрос: така и не ми отговори за твърдостта на пружините.
За буксата... е щом няма такава, значи е в двигателния отсег, около ботуша на амортесьора пред шофьора... ама не изглейда така. Малка буксичка изглеждаща като 2 успоредни цилиндъра. Кваната е някъде към сноповете които минават покрай ботуша и нищо не е включено към нея.... Ама щом си се оправил с жиците - и така става.
грешка 9 не нещо сериозно. Това е един от сензорите в делкото и е най-малковажния. Предполкагам че самия сензор е фира... чат пат им се преебават бобините. Ако отваряте делкото.. вътре са 3 reluctor сензора... код 9 е CYP sensor или Cylider Position Sensor с повече думи. това е колелото с 1 зъб което прилича на охлюв.
п.с. нещо не разбрах... Б16-ката умря ли и ако е умряла каква ще е тая дето ще я слагате? друга Б16-ка ли имате?
MX5 написа:Аз бачках когато Стоян я караше и отстрани не видях задна вътрешна гума във въздуха.
Само БМВ М3-то на Димитър вдигаше предна вътрешна, но то при тия М3-ки не знам дали има спасение от това като са с дебелите сликове (освен ако не я направиш като скейтборд) - в завои от много грип съм виждал да вдигат и двете вътрешни (и предна, и задна) и завиват само на външните 2 гуми.
Ако се е прецакала скоростната кутия или е нещо странно и вързано с отворения диф (че сте я напъвали да ускорява на изхода на завоите) или просто кутията си е била с единия крак в гроба от начало (най-вероятно).
Външна предна не може да ви буксува обаче. То там е повечето тегло на колата в завоя. Вътрешна предна е тая дето започва да се върти с отворения диф, а външна предна просто се търкаля по инерция и е твърдо стъпила на земята.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта