Лордее, помниш ли на Q какво си говорихме за седенето на сивиците в завой, свалянето на колата, положението на носачите и накролните на гумите.
С риск някой да каже че ти акам в темата, ето малко храна за размисъл.
предни наклони 2.8 градуса
задни наклони 1.7 градуса
гуми: R888
баланс на колата: приличен със културно нерозавиване на изходите на завоите.
гумите стъпват добре и макар леко да претоварват външния ръб са в границите на приемливото.
забележи двете вътрешни гуми както и наклона на купето.
Ето много подобен момент (около 15м по-рано) Тук се виждат двете предни гуми и ако питаш мен снимката показва прекалено големи странични наклони съчетани с малки надлъжни. И двете твърдения не са верни, значи опира до нещо друго като прекалено свалена кола и/или прекалено мека предница.
Следващата снимка просто я ненавиждам. Това е излизане с дозирана газ и недозавиване при лек наклон нагоре. Какво за бога ми прави гъза в небесата?!?!? май пак смърди на мека предница.
Същото място, но от другата страна и с 2-ма души. Ако се загледаш, камбъра на пътя ще свърши след около 1м и за момента колата държи. Предната гума изглежда с доста приличен наклон спрямо асфалта, но ако отчетеш камбъра на завоя, нещата не са оптимални. Задната не е проблем щото сме на газ, но изглежда прекалено изправена и тя.
Това което не мога да ти покажа на снимките е леко блокиране на задна вътрешна при вход в завоя. Гумата видимо не се отлепя, но явно се разтоварва достатъчно без излишно да претоварва предницата с повдигането си.
Спиране със завиване при лек наклон надолу... Алекс кара и снима птичките. Предницата изглежда добре и макар вътрешната гума да показва малко камбър, то е защото воланът все още е почти прав. Задницата отново е вирната и съдейки по мястото на пистата, най-вероятно е на границата да тръгне.
Та това е от мен засега, след като приключа със слагането на новия мотор съм запланувал един-два теста с цел решаване на проблемите описани в горните снимки. И ако ги реша, това ще е първото място където ще споделя опита.