Honda CRX ,N/A AutoX Картинг

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот 1net » 01 Фев 2009, 20:10

Тази статийка я бях позабравил. много интересна информация, но това все пак е само едната страна на проблема.
Аз лично съм се примирил че няма най-добър сетъп. Някои са много бързи с търди задници, някои - с меки. Лично моето мнение е че твърдите пружини трябва да са отпред. Със сигурност можем да заформим прекрасна дискусия "за и против", но за мен твърдата задница прави колата по-непредвидима и със американския сетъп е много много лесно да се самоограничаваш в първата половина на завоя.

Това което и двамата пишете ме кара да се замисля, че на autox най-вероятно сте много прави. Тоя ауторос е хипер динамичен и като се замисля твърдата задница почва да ми харесва като идея. Примерно мойта кола на много спънати завой най-вече недозавива, но подкарам ли я с повече скорост и малко по-отворени завои и баланса е напълно различен. Задницата хем е стабилна, нем не е никакъв проблем да я накарам целия завой да пързаля и четирите гуми.
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот 1net » 01 Фев 2009, 20:13

Ето и друга приятна статийка от Бен Огъл:
http://www.ef-honda.com/ben/EFsustune.php
особено ми хареса мнението му за задните щанги :D
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот MX5 » 01 Фев 2009, 21:52

1net написа:Това което и двамата пишете ме кара да се замисля, че на autox най-вероятно сте много прави. Тоя ауторос е хипер динамичен и като се замисля твърдата задница почва да ми харесва като идея.


Точно - конкретно за автокрос, а не генерализирам, за писта и т.н.. За предно предаване на Сандо му трябва кола която започва да се върти с минимално усилие в началото на завоя.

Ето още една статийка за предно предаване и автокрос от Денис Грант (беше тук национален шампион преди няколко години):

http://farnorthracing.com/autocross_secrets10.html

Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот 1net » 02 Фев 2009, 02:11

Явно сме на една вълна, което е много добре.
Просто го казвам от гледна точка на човек чиято кола преди година беше прекалено повратлива и реално беше проблем човек да е бърз без да му настръхват космите по гъза. Съгласен съм че ще е добре за аутоХ, просто държа да подчерая, че е напълно възможно (и доста лесно) да се стигне до крайности които вредят на времената и карат пилота да се страхува от каквото и да било спиране в посока различна от правата.

Може би не съм много наясно с динамиките на колата, но аз лично се кълна в спирането съчетано със завиване и LFB. В тези моменти вече искам колата да е най-вече стабилна. Това ми дава увереност а ако съм уверен в себе си и в колата, врътването на дупето е лесно.

Пак държа да подчерая че съм съгласен с вас, просто не искам лорда да се окаже в ситуация в която колата го принуждава да не и използва пълния потенциал.
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 16 Фев 2009, 02:26

Малко Updates

Сагата със тия Ондови фтулки над бушингите приключи ,дълата история на кратко след като пробвахме неколко преси последната на която пишеше 80 000 !! реших ,че явно климата тука не прощата (над 80 процента средна влажност) и са безнадежно заварени. Последва закупуване на трион със 18-ка плътност ,и рязане със СалЗо-то. Набихме полиуритана и сме готови:

Изображение

От тез бушинги ни остана да мъдрим само големите на задния мост ,за сега не мога да намеря Мугенски и маи ша си останем със старите скъсаняци...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот LordDigital » 16 Фев 2009, 03:15

За неколко месеца са потвърди правилото ,че хубавите Хондовски части са скъпи а трнсмисиите АЦКИ скъпи. Заради това са отказахме да търсим и да сменяме кутия за B16-ката. Хванахме се и разглобихме наща да видим дали може да стане нещо от нея (JDM Y1 tranny ,No LSD).

Изображение


След внимателно оглеждане на всички чарколяци вътре ,и след още по-внимателно повторно оглеждане на лупа извършено от местния професор по трансмисии (Антон ,минал през школата на 4убриците ако некои знае какво значи това :wink: ) - та освен една износена задна и леко тръгнали синхронизатори не можахме да намерим други проблеми.

Изображение


А това са Евнатите колела на Задна-та (малко изронване по края на зъбите):

Изображение


И са кво са получи ,седим там и са чешем по главите оти не е работила таз трансмисия. По едно време взех да се оплаквам за хондовия кретенизъм (закачането на единия прът към входа на кутията е на некаквъв шибан нит дето така или иначе не можах да откача и пръта стоеше на хаузинга на кутията дори и след като всичко беше изкарано от нея). Та хванах флекса и извадих пръта. Като го загледахме то имал0 за какво да го псувам това - оказа са некакъв отромееееееееен луфт във пущината:

Изображение

Изображение


Та вероятно проблема е идвал то таз дждунджория ,дето още не знам точно как се казва и къде да търся некви яки Афтермаркети?




Така и така имаме отворена трансмисия ,ша я преправяме.

- тез зъби на задната не ми изглеждат кои знае колко зле ,чудя са дали да ги сменям изобшо като задна ша се ползва 20-30 пъти във годината?

- всички синхронизатори са сменят ама със какви - още не мога да намеря понеже тия тарикато от хонда продават само синхроизатори комлект със зъбчатките!

- Final Drive ,във момента е 4.2 ,идеята ми е да сложим 4.928. Опциите са: Carbonetic (ATS) - ма мноо скъпи да ги ева. Housman - много редки па тия ша доидат. За сега са ориантираме към кита на MFactory само че все още требе да намеря колко са им здрави чарколяците ,по форумни данни диференциалита им не стават... А относно това че 4.9 може да е прекалео агресивно ,според
тезиграфики (преди и след) ще ни върши перфекта работа защото на повечето писти тука почти много рядко са вдигат над 90 километра:


- За диференциала е ясно че ако е хеликал ще бъде ATB (Quaife) ма имам минимално колебания към 1.5Way Cusco/KAAZ...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот LordDigital » 17 Фев 2009, 09:22

Мухахаха шибания нит си имал още по-благозвучно именЦЕ - THE BITCH PIN :shock:

http://www.performanceforum.com/wesvann/honda/bitch/bitch.html


Тоя чичка има и изключително добре описано решение на проблема със големио бушинг на задницата:

http://www.performanceforum.com/wesvann/honda/bushing/bushing.html
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот 1net » 19 Фев 2009, 14:05

Стига псувал по японеца бе, той е добро диване :D
Тоя луфт е забавен... нищо чудно да не се влизали никакви предавки преди. направете му една втулчица при бай machine-shop и си свиркайте.

За синхронизаторите съм 100% съгласен, много мръснишки номер са ни спретнали хонда, а и комплекта с муфите струва колкото бъбрек на 16 годишна монахиня. В е-гей обаче има афтърмаркте synchro китове.. не помня чии бяха обаче и бяха на прилични цени.... дали не бяха на mfactory.... a synchrotech били: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Acura-B16-B18-Cable-A1-J1-1-5-Carbon-Synchro-Set_W0QQcmdZViewItemQQitemZ400008439551QQptZRaceQ5fCarQ5fParts

само внимавайте че кутиите с жило намят нито една взаимозаменяема част с тези с хидравлика.
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 20 Май 2009, 07:42

Готов е легенУ

Малко от по-интересните неща:





Раздвижни горни носачи:

Изображение





Рицаризирани (Race Valved) и скъсени жълти конита:

Изображение






Заден Камбер кит (тва дето пише на пружината 600 си е истина ,твърдоста е нечовешка!)

Изображение



225 БързоЗагряващи сликове на ... 6J джанти!


Изображение


По-малко интересни:

Не намерих друг начин да стегам по спецификация долния шарнир:

Изображение

Разбрах и защо ондаджиите са обикновенно толкова измъчени ора ,тия шибаняци направили еднакви букси за MAP-а и TPS-a - да им еба майката. После друга еднаква двойка за IAT-a и мотора на празния ход - (да им еба пак майката инженерска)^2.
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот LordDigital » 20 Май 2009, 07:56

Напраихме и един event за тестване:

Изображение


Изображение


От другите страни по-добре да не я вижда човек ,че ша се уплаши. Имаме все още спор дали е черна ,червена или ... бяла :wink: ,а тия на пистата хващаха бас дали ша мине във сътояние на полу-разпад или пълен разпад. Слава боку само ауспуха се откърти.

Проблемите дето излезнаха:

Без предната щанга прекалено много вдига външна задна гума - ша я сложим да видим как ще дойде.

Бех забраил че задницата при спиране прави некъв тъп ТоеIn - като резултат чисто новите ни сликове се разтошиха във задния носач... ша смена шпилките и ша натепам 5мм spacers...

Мотора скъса малкото останало гума от тампоните му ,ша требе да дъвчим дъвки цела седмица че да наваксаме да ги направим :wink: и разни такива дребни глупости ,ма преди всичко тва са кара много странно и посинява крака ,кръстове и ръце много лошо :roll:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот j1v » 20 Май 2009, 09:38

LordDigital написа:Разбрах и защо ондаджиите са обикновенно толкова измъчени ора ,тия шибаняци направили еднакви букси за MAP-а и TPS-a - да им еба майката. После друга еднаква двойка за IAT-a и мотора на празния ход - (да им еба пак майката инженерска)^2.


Явно и техните инженери са ходили на уроци във фиат, там т'ва е традиция :lol: :lol: :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 1net » 21 Май 2009, 10:46

:D с тия 10.7кг задни пружини и предполагам 9 предни как няма да вдига задна гума ;)

абе, ама не ви е пощадила американската дивотия..... 225 на 6J е бива ли така :lol: аз при 205 почвам да се чудя дали 7J не ми е тясна, вие 225 на 6J Ай моля ти се, комфорт на пистата ли търсите :lol:

Не знам оптична измама ли е ама колко ви е камбъра отпред и най-вече отзад? питам щото аз карам на около 1.5 отзад и ми се струва че колата не иска повече.... а в същото време разни японци правят сивици на по 3 градуса и не разбирам защо.

п.с. :D направо ме кефи какви интересни решения намирате за монтаж/демонтаж на разни части :D а колкото до куплунзите.... ми японеца е гадно копеле а и сакето не прощава
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот MX5 » 21 Май 2009, 17:52

1net написа::D с тия 10.7кг задни пружини и предполагам 9 предни как няма да вдига задна гума ;)


Тия неща ще ги наглася със щанги. По принцип в идеалния случай за максимален грип, твърдоста на пружините се наглася за хармоничното трептене, което искаш да постигнеш. После трябва да си сметнеш амортесьорите за към 65% критично затихване и си в бизнеса. Баланси и т.н. ще ги оправи с щанги.

1net написа:абе, ама не ви е пощадила американската дивотия..... 225 на 6J е бива ли така :lol: аз при 205 почвам да се чудя дали 7J не ми е тясна, вие 225 на 6J Ай моля ти се, комфорт на пистата ли търсите :lol:


Що американска? Те американците са наобратно - манията им е джантите да са ако може 2 пъти по широки от гумите :lol:
Сандо е с тия джанти щото ги е взел за 100 кинта 4-те :D
Аз със почти същите гуми съм с 9-ки. Но най-добре за тия конкретни 225-ки е мисля към 10 широка джанта.
Като събере бюджет за джанти и ще му кажа къде е далаверата за широки джанти (15x8 и 15x9) за 4x100 pattern за малко пари ;)

1net написа:Не знам оптична измама ли е ама колко ви е камбъра отпред и най-вече отзад? питам щото аз карам на около 1.5 отзад и ми се струва че колата не иска повече.... а в същото време разни японци правят сивици на по 3 градуса и не разбирам защо.


Отпред е на -3.3 доколкото разбрах. За отзад не знам какво са нагласили като начално, но то ще си види какво искат гумите на следващите тренировки. Камбъра се определя от конкретните гуми.
Аз сменях по окачването неща тая зима, но накрая излезе, че повече от -2 не мога да сложа в момента отпред. Та в момента съм с -2 градуса и на 4-те гуми и от вътрешната страна на гумата има едно 2 см които не се използват ... Добре, че тия V710 по конструкция не се прецакват от малко камбър. Сега ще трябва малко втулки пак да сменям отпред, че да мога поне -3 отпред и -2.5 отзад да наглася, щото си искам грипа обратно :D

1net написа:п.с. :D направо ме кефи какви интересни решения намирате за монтаж/демонтаж на разни части :D а колкото до куплунзите.... ми японеца е гадно копеле а и сакето не прощава

По-скоро инжинера на Хонда е гадно копеле и не прощава. Да се чудиш, що всичко е нагласено или да е наобратно, или да ти е гадно. Това при други японци не съм го виждал. Може в Хонда да им дават премии за всяка нова измислена гавра с потребителите. Направо им се чудя как с новите двигатели решиха да ги въртят в същата посока като всички останали - някой се е напушил там и му е дошло прозрение .... Но Сандо ще сподели повече за опита с Honda engineering - като как се стяга шарнир с преса и т.н. :D
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот 1net » 22 Май 2009, 10:41

по темата за шарнира :D проблемът идва от това че гайката е самозаконтряща се и се затяга по-трудно. Фабричната гайка там е с прорези за шплент и много рядко има проблем защото се върти лесно докато затегне.. а като затегне, шарнира вече не може да се превърта. Когато се слага самозаконтряща гайка е достатъчно да се завре една щанга над горния носач и да се напъне всичко надолу. При наличие на стаб.щанга и щангите към предната греда, това усилие е достатъчно да застопори шарнира и гайката се стяга без проблеми.

така че стига плюли Муримуру.... свършил си е добре работата, макар да е злоупотребявал със напитките.

п.с. Лордееее, ето ти снимка на конектора който се закъсява за грешките ако не си го намерил все още:
Изображение
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 26 Май 2009, 23:20

Оказа се ,че колата наистина няма такава букса - оргинално е била със някакво прозорче на ЕКУ-то ... как да е намерих некакви схеми на некакви други хонди дадох една жица на земя и изкара само код 09.

На състезанието в-ТекУ работеше ,дадохме доста добри времена даже следобяда учудващо добри. За съжаление поради малоумните предавателни числа се наложи да я въртим цял ден почти непрекъснато до 8500 - 9000 оборота докато от мотора не почнаха да излизат сериозно облъци пушек и накрая трансмисията изтропа. За момента извода е ,че 225 меки сликове на трансмисиа без шпер не става (външното предна гума почва да боксува като лудо като вдигнем задна гума из завоите и след това като си възвърне пълното сцепление се получава КилоНютон удар и резултата е .... салата във трансмисията).

Мотора и трансмисията отиват за старо желязо ,мисля да ша качваме B16-ката със 4.9+ крайна предавка и Quaife шпер - ма кога ша дойдат части за това не е ясно :roll:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот 1net » 27 Май 2009, 12:11

Ти просто ме застреля.....

как мотора и кутията са долу бе.... чисто нова Хонда мамата и ебахте :D

Въпрос: колко най-много ви се вдигаше задната гума?
Въпрос: с каква комбинация от стаб.щанги се случваше това?
Въпрос: така и не ми отговори за твърдостта на пружините.


За буксата... е щом няма такава, значи е в двигателния отсег, около ботуша на амортесьора пред шофьора... ама не изглейда така. Малка буксичка изглеждаща като 2 успоредни цилиндъра. Кваната е някъде към сноповете които минават покрай ботуша и нищо не е включено към нея.... Ама щом си се оправил с жиците - и така става.
грешка 9 не нещо сериозно. Това е един от сензорите в делкото и е най-малковажния. Предполкагам че самия сензор е фира... чат пат им се преебават бобините. Ако отваряте делкото.. вътре са 3 reluctor сензора... код 9 е CYP sensor или Cylider Position Sensor с повече думи. това е колелото с 1 зъб което прилича на охлюв.

п.с. нещо не разбрах... Б16-ката умря ли и ако е умряла каква ще е тая дето ще я слагате? друга Б16-ка ли имате?
Аватар
1net
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Апр 2007, 10:21
Местоположение: София

Мнениеот MX5 » 27 Май 2009, 16:13

Аз бачках когато Стоян я караше и отстрани не видях задна вътрешна гума във въздуха.

Само БМВ М3-то на Димитър вдигаше предна вътрешна, но то при тия М3-ки не знам дали има спасение от това като са с дебелите сликове (освен ако не я направиш като скейтборд) - в завои от много грип съм виждал да вдигат и двете вътрешни (и предна, и задна) и завиват само на външните 2 гуми.

Ако се е прецакала скоростната кутия или е нещо странно и вързано с отворения диф (че сте я напъвали да ускорява на изхода на завоите) или просто кутията си е била с единия крак в гроба от начало (най-вероятно).

Външна предна не може да ви буксува обаче. То там е повечето тегло на колата в завоя. Вътрешна предна е тая дето започва да се върти с отворения диф, а външна предна просто се търкаля по инерция и е твърдо стъпила на земята.


P.S. Като казах за много грип и каране на 2 гуми в завоите, ето снимка на един познат от автокрос в Калифорния (същите гуми като нашите - Kumho V710 - но малко по-широки (285) и мисля са на 10-ки или 11-ки джанти):
Изображение


Или пък ей този '86 Civic:
http://www.youtube.com/watch?v=WXrU9oExKxo

и тук на 0:29 (Е30 БМВ):
http://e30.us/video/2wheels-wmv.wmv


А ето малко по-екстремно - не го познавам шофера, но сигурно доста се е чудил какво става ... :lol:
Изображение




Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот smb » 27 Май 2009, 19:13

MX5 написа:Аз бачках когато Стоян я караше и отстрани не видях задна вътрешна гума във въздуха.



az bqh ot drugata strana i se vijdashe na zavoq na finala zadna dqsna guma se otlepqshe pone 10cm ot zemqta inache na ostanalite zavoi nqmashe vdigane na gumi

P.S. sorry nqmam kirilica na work
Аватар
smb
 
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:01
Местоположение: Chicago

Мнениеот MX5 » 28 Май 2009, 00:56

smb написа:az bqh ot drugata strana i se vijdashe na zavoq na finala zadna dqsna guma se otlepqshe pone 10cm ot zemqta inache na ostanalite zavoi nqmashe vdigane na gumi

P.S. sorry nqmam kirilica na work


Това на резкия бавен завой след правата ли? Там няма да се учудя ако е вдигнала, но то там си е полезно да завъртят задника по-лесно. Аз яко tail braking там правех и свалях на 1-ва да накарам моя леген да завие. В sweeper-ите изглеждаше, че е добре стъпила - там БМВ-то беше през цялото време с вдигната гума.
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 28 Май 2009, 01:09

Снимки на CRX-а от събота:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 28 Май 2009, 01:22

Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот smb » 28 Май 2009, 02:08

тоя дето е снимал май не обича субитата, няма ме нито мен нито другото суби на снимките :?
Аватар
smb
 
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:01
Местоположение: Chicago

Мнениеот LordDigital » 28 Май 2009, 17:41

1net написа:Ти просто ме застреля.....

как мотора и кутията са долу бе.... чисто нова Хонда мамата и ебахте :D

Въпрос: колко най-много ви се вдигаше задната гума?
Въпрос: с каква комбинация от стаб.щанги се случваше това?
Въпрос: така и не ми отговори за твърдостта на пружините.


За буксата... е щом няма такава, значи е в двигателния отсег, около ботуша на амортесьора пред шофьора... ама не изглейда така. Малка буксичка изглеждаща като 2 успоредни цилиндъра. Кваната е някъде към сноповете които минават покрай ботуша и нищо не е включено към нея.... Ама щом си се оправил с жиците - и така става.
грешка 9 не нещо сериозно. Това е един от сензорите в делкото и е най-малковажния. Предполкагам че самия сензор е фира... чат пат им се преебават бобините. Ако отваряте делкото.. вътре са 3 reluctor сензора... код 9 е CYP sensor или Cylider Position Sensor с повече думи. това е колелото с 1 зъб което прилича на охлюв.

п.с. нещо не разбрах... Б16-ката умря ли и ако е умряла каква ще е тая дето ще я слагате? друга Б16-ка ли имате?


Абсолютно нова новичка си беше бре:) Мотора и трансмисията особенно беха събрани от некоя японска морга ,после карани от ухилен до уши мексиканец БЕЗ ограничител на обороти и БЕЗ работеща перка на радиатора ,само 2 години :wink: Иначе това беше D15 със ви-Так:) трансмисията от наи-ефтините дето са слагани на него.

Задните пружини са 600 а предните 450 във хамерикански единици. Камбера от преде е -3.4 / -3.5 ,от заде -2.2 / 2.3. ТОЕ е нулирано от всякъде. Предната стабилизираща щанга имаме налична от HF ,но така и не я монтирахме поради липса на едната скоба ,а задна никога не сме предвиждали да имаме.

На таз писта дори и без предна щанга вдигахме гума маи само на едно место ,много рязък завои. Кутията според мен изгърмя защото грипа на това трасе е драматичен (да не забравяме ,че е тестова писта на TireRack) и от преходите на боксуване/зацепване свърши курса...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот LordDigital » 28 Май 2009, 17:46

MX5 написа:Аз бачках когато Стоян я караше и отстрани не видях задна вътрешна гума във въздуха.

Само БМВ М3-то на Димитър вдигаше предна вътрешна, но то при тия М3-ки не знам дали има спасение от това като са с дебелите сликове (освен ако не я направиш като скейтборд) - в завои от много грип съм виждал да вдигат и двете вътрешни (и предна, и задна) и завиват само на външните 2 гуми.

Ако се е прецакала скоростната кутия или е нещо странно и вързано с отворения диф (че сте я напъвали да ускорява на изхода на завоите) или просто кутията си е била с единия крак в гроба от начало (най-вероятно).

Външна предна не може да ви буксува обаче. То там е повечето тегло на колата в завоя. Вътрешна предна е тая дето започва да се върти с отворения диф, а външна предна просто се търкаля по инерция и е твърдо стъпила на земята.



Да така е ,вътрешната си боксуваше ,немаше начин на вътрешния завои дето беше поне 30 метра... там маи само сунтринта не боксувахме ,щото са оказа че таз кола без минимум 1/2 резервуар бензин не става да се кара на сликове:))
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот MX5 » 29 Май 2009, 20:25

LordDigital написа:щото са оказа че таз кола без минимум 1/2 резервуар бензин не става да се кара на сликове:))

Май ще се слага swirlpot и втора помпа ;)
Последна промяна MX5 на 29 Май 2009, 20:33, променена общо 1 път
Аватар
MX5
 
Мнения: 340
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron