Модератор: Форум модератори
Епа купи си още един курник и го почвай Ти в това си най-напред от всичкиj1v написа:Баси, бърз си ... кога почна да го мислиш, кога са оборудва с кола, че и план има вече ... ужас, депресирате ме с турбоделтата яко
ФДР-а че е скапан .. това го говорихме вече, но ще е хубаво да отворите някой ден кутията и да изброите зъбите на всичко просто за да сте сигурни какво имате и да си спестите налучкванията.
В моя случай се получи следното, намерих кутия с предавки като вашите и диф като моя (4.25) но кутията нямаше как да се хване лесно в коша и каретата бяха различни. От донора взех всичките вътрешности без дифа и лагерите и нещата се успаха. Просто пръсваш двете на масата и почваш да се чешеш по главата.
. 4.25 до 4.7 според мен е истината. с 4.9 или нагоре според мен ще се борите повече с колата отколкото да бъдете бързи.
Не знам как карате на 1-ва, но аз не мога. Колкото и да съм пробвал, на 2-ра съм по-бърз просто защото на 1-ва освен да се боря с колата, друго не правя.
ЛСД: би трябвало кутията ви да е с фабричен торсен, така че не виждам смисъл да сменяте с quaife. Ако ще сменяте диф, минавайте направо на играчките за батковци, а именно 1.5 clutch type. На мен лично лсд-то на спиране много ми харесва. Заебио ускорението, там даже малко ме дразни че ми отвява цялата предница на изхода от завоя, но на спиране като заключи леко и колата пощурява.
КУПЕ:
Ако някой ден нещо не ти харесва в поведението от задницата, не си мисли че си я олекотил прекалено много. Проблемът ти е другаде. Казвам го защото на повечето заднисти това им е първото предположение
Стрът-барове си сложете .... Що мислиш че тия коли тежат под тон? правени са от станиол за шоколад. Освен това, малко ме притеснява че ще карате на сликове. Баси, аз с нормални гуми достигам 1.3G за кратки перооди на спиране и завиване. Само си представи какви ще са усилията със сликове. Просто усилете окачването
в.Погледни си задното окачване и именно планките за задната стабилизираща щанга. ....Просто помни че самите планки не са проблем, рогът е проблем щото е хипер кека
Олекотяването отзад е сравнително лесно... резервоара вън, ламарината за резервната гума - също. Тези неща ти дава възможност да пуснеш наистина права тръба за генерацията.
Кормилна рейка:
Ако ще сменяте с по-къса - ОК. Ако не, намерете 4ген сивик хетч ( като црх-а ама хетчбек) с хидравлика и му свалете цялата рейка барабар с гредата на която се държи. тръбите на рейката ги събирате на куп, сипвате малко течност да се климбирка вътре и лепвате едно малко казанче като от съединител. Пробвал съм и просто да запуша всички тръби и пак става и няма грижи, но принципно не ми харесва.
Ако HF-a е фабрично със серво, просто го махате. Далаверата е че със серво, рейката е 3.6об от край до край а без серво е 4об. Разликата е малка, но усезаема а и премахването на сервото много добре се отразява на чувството във волана. Аз не вярвах, но в момента няма земна сила която да ме накара да си върна сервото.
1net написа:BTW ако не си ми разглеждал проекта, там има разни работи, и най вече тук таме някоя снимка. Трябва да има снимка на стрът баровете а някъде може и да се виждат шпилките показващи се в багажника
http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=787&start=60
1net написа:е са, аз ли да ти обяснявам каква е идеята на toe link-овете
ми за настройка на сходимостта
Идеята ми беше не че са задължителни, а че ако имаш парите, са прекрасна инвестиция. Това е така защото когато тампоните на тоу линковете се скапят, колата се държи много странно. Хем уж седи добре, хем в същото време задницата тръгва прекалено лесно. Мойте ми утепаха една година докато случайно ги забележа. Колата моментално се окопити.
Самите линкове са доста добре скрити, така че бих ти препоръчал да се завреш отдолу и да ги огледаш. намират се пред резервоара, в предния край на надлъжния носач.
LordDigital написа:Окачването ша бъде GC CoilOvers sys OTC Koni.
Пружини Eibach Линеини ; Предни:Задни = 5хх:4хх - все още не е решено точно.
LordDigital написа:Camber Kit SPC за предницата и задницата. Идеята е статичният камбер да е във границите на 3.х от преде и 4.х от заде (все още не съм сигурен от какво ша стартираме)
MX5 написа:LordDigital написа:Окачването ша бъде GC CoilOvers sys OTC Koni.
Пружини Eibach Линеини ; Предни:Задни = 5хх:4хх - все още не е решено точно.
Надявам се ще вземеш не стандартните Koni Sport, а тези със SPSS3 valving? Със стандартните над 500 пружини не можеш да контролираш. Със SPSS3 имаш таван до към 800.
За пружините мисля, че си в грешка да слагаш по-твърди отпред на CRX/Civic за това, за което правиш колата. Според мен като начално започни с 450 предни и 600 задни. Мога да се разровя за повече информация, ако искаш.
MX5 написа:LordDigital написа:Camber Kit SPC за предницата и задницата. Идеята е статичният камбер да е във границите на 3.х от преде и 4.х от заде (все още не съм сигурен от какво ша стартираме)
Отзад -4 ще е много. Започни с -3 на предните и -2 до -3 на задните и донагласи там в зависимост от стила ти на каране.
LordDigital написа:За SPSS3 при първия ми пост не бех намерил ,че ги има като опция. Бех доста уяуден ,че има готови много сериозно RaceValve-нати амортисиори за тез легени ,при тва панижение ша е кущунство да се вземем стандатни Koni Sport.
LordDigital написа:Както Емо пише по-нагоре ,принципно има две школи на сетъп на тез коли - Американска и Japan. Американците слагат по-твърдо от заде ,а дръпнатите от преде. След доста ровене из нета стигнах до извода че повечето форуми за CRX са пълни със недорасли рицари и единственето место от което намерих да черпа сериозна информациа за сетъпите е sccaforums.com. Та след бая четене и ровене и аз клоня към варианта за по-твърди задни пружини. въпреки всичко чак 600 ми са струва леко брутално ,ма ще го доОбмислям...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта