Honda CRX ,N/A AutoX Картинг
Публикувано на: 07 Ное 2008, 09:06
Начало: По принцип по АутоКроси са ме били разни и всякакви ефтини кошове ,ма преди неколко месеца са получи върховно достижение като се появи некакъв CRX ,правен за едно известно състезание (направи кола за $200х долара ,където х се мени във зависимост от годината). Хонадта беше турбинирана правена преди всичко за Драг защото на това състезание резултата от драга е наи-важен. Образа дето я караше беше абсолютен дебютант на АутоКрос и със жестоко лагава хонда ни утепа от бой цел ден. Едва във края на деня ,след като си прежалих стила на каране и минах само на грип съм успял да го бия със съвсем малко както се вижда е тук
Следствие: Миналта седмица решихме да взимаме нещо леко (партия със единия от другите пострадали от това че кола дето струва 10-15 по-малко от неговата го бие...) Mazda Miata не става ,шото краката не си давам да ги отрежат:) Така ,че логично остава само CRX. Първа генерация са малко кекави ,освен това маи имат некви франкофонистични торсиони ,така че тръгнахме на 2-ра. Целта беше кола без ръжда ,по възможност със мотор над 70 коня. 2 дена по-късно вече купихме една , 2 часа след като я взехме интериора и беше засилен към боклука за да се убедим че платформата е безРъжда:
Колата ша се прави само и единствено за суперТехнични трасета. Карането на тях е само на 1=ва и 2-ра. Има случаи когато S2000 може да изкарат до края само на първа. Никога не са ме влечали FWD или Хонди ,така че преди 4-5 дена не знаех нищо. След яко четене стигнахме до следната стратегия:
Двигател/Tranny: Колата дойде със D15B JDM със P08 ECU и OBD0 -> OBD1 conversion. Трансмисията е JDM L3 (ZC tranny).
Мотора ми се струва ,че за начало ще ни е достатъчно добър. По идея на Емо (1net) ще вземем само един емулатор за да може да му бъзикаме лесно картите. За сега сме се ориантирали към ето тоз
Трансмисията е проблемна ,2-ра и 3-та са доста агресивни (1.944 и 1.346) ,обаче Final Drive-то е ташак 3.88. На същата трансмисия за USDM изглежда е слагатн 4.250 FD. Има вариант да присамим FD от USDM ,или направо да отидем на Custom 4.7 или 4.9 FD ,за сега обаче съм намерил само MFactory което за едното зъбно КоУеО ,и то за Хонда ми са струва бая надута цена.
Диференциала е ясен ,че рано или късно ша отидем или на OPC или Quaife - все още не сме решили.
За шаситео сетъпа е ясен ,след като CRX-и имат безброи шампионски титли във почти всички SCCA класове...
Нашето купе е от наи-леките (HF) ,което по каталози го дават малко над 900 кила. Регулациите на SCCA за STOCK weight са всичко над 870 кила ,но нас не ни интересуват защото нема да им караме във шампионатите. Мисля ,че е реалистично след като изхвърлим всичко ,и оставим една седалка и таблото да паднем под 800 килца.
Окачването ша бъде GC CoilOvers sys OTC Koni.
Пружини Eibach Линеини ; Предни:Задни = 5хх:4хх - все още не е решено точно.
Предна шанга ,заводската HF може и без щанга изобщо
Задна щанга ,регулируема ST.
Energy Suspension Polyurethane за всички тампони
Camber Kit SPC за предницата и задницата. Идеята е статичният камбер да е във границите на 3.х от преде и 4.х от заде (все още не съм сигурен от какво ша стартираме)
Мисля че нема да има нуждата от стрът барове...
Джантета както всичко друго требе да е безобразно ефтино и нечовешко леко. За сега гледаме за джанти от Miata ,за 100 кинта се взимат 4 броя ,дори и наи-тежките им варянти са под 5.5 кила!
Още не сме мислили за гуми ,ма предполагам ша са Hoosier или VictoRacer. Ако джантите са 5.5 не виждам смисъл да слагаме над 205 гуми.
Следствие: Миналта седмица решихме да взимаме нещо леко (партия със единия от другите пострадали от това че кола дето струва 10-15 по-малко от неговата го бие...) Mazda Miata не става ,шото краката не си давам да ги отрежат:) Така ,че логично остава само CRX. Първа генерация са малко кекави ,освен това маи имат некви франкофонистични торсиони ,така че тръгнахме на 2-ра. Целта беше кола без ръжда ,по възможност със мотор над 70 коня. 2 дена по-късно вече купихме една , 2 часа след като я взехме интериора и беше засилен към боклука за да се убедим че платформата е безРъжда:
Колата ша се прави само и единствено за суперТехнични трасета. Карането на тях е само на 1=ва и 2-ра. Има случаи когато S2000 може да изкарат до края само на първа. Никога не са ме влечали FWD или Хонди ,така че преди 4-5 дена не знаех нищо. След яко четене стигнахме до следната стратегия:
Двигател/Tranny: Колата дойде със D15B JDM със P08 ECU и OBD0 -> OBD1 conversion. Трансмисията е JDM L3 (ZC tranny).
Мотора ми се струва ,че за начало ще ни е достатъчно добър. По идея на Емо (1net) ще вземем само един емулатор за да може да му бъзикаме лесно картите. За сега сме се ориантирали към ето тоз
Трансмисията е проблемна ,2-ра и 3-та са доста агресивни (1.944 и 1.346) ,обаче Final Drive-то е ташак 3.88. На същата трансмисия за USDM изглежда е слагатн 4.250 FD. Има вариант да присамим FD от USDM ,или направо да отидем на Custom 4.7 или 4.9 FD ,за сега обаче съм намерил само MFactory което за едното зъбно КоУеО ,и то за Хонда ми са струва бая надута цена.
Диференциала е ясен ,че рано или късно ша отидем или на OPC или Quaife - все още не сме решили.
За шаситео сетъпа е ясен ,след като CRX-и имат безброи шампионски титли във почти всички SCCA класове...
Нашето купе е от наи-леките (HF) ,което по каталози го дават малко над 900 кила. Регулациите на SCCA за STOCK weight са всичко над 870 кила ,но нас не ни интересуват защото нема да им караме във шампионатите. Мисля ,че е реалистично след като изхвърлим всичко ,и оставим една седалка и таблото да паднем под 800 килца.
Окачването ша бъде GC CoilOvers sys OTC Koni.
Пружини Eibach Линеини ; Предни:Задни = 5хх:4хх - все още не е решено точно.
Предна шанга ,заводската HF може и без щанга изобщо
Задна щанга ,регулируема ST.
Energy Suspension Polyurethane за всички тампони
Camber Kit SPC за предницата и задницата. Идеята е статичният камбер да е във границите на 3.х от преде и 4.х от заде (все още не съм сигурен от какво ша стартираме)
Мисля че нема да има нуждата от стрът барове...
Джантета както всичко друго требе да е безобразно ефтино и нечовешко леко. За сега гледаме за джанти от Miata ,за 100 кинта се взимат 4 броя ,дори и наи-тежките им варянти са под 5.5 кила!
Още не сме мислили за гуми ,ма предполагам ша са Hoosier или VictoRacer. Ако джантите са 5.5 не виждам смисъл да слагаме над 205 гуми.