Страница 1 от 1

BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2008, 01:12
от Nikoror
Понеже 2рата ни кола ще бъде бракувана в най-скоро време си намерихме друга играчка - 95 е36 М3.
На първо време изкормване на интериора - няма пари за друго :oops:

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2009, 06:49
от Nikoror
малко да обновя темата. след като интериора беше изваден до макс, сменихме волана, сменихме една от седалките. благодарение на др.ванос (www.drvanos.com) си имахме ремонтиран ванос, който работи изключително добре сега. също така сменихме всякакви ремъци и шайби по двигателя и сега работи много приятно. също така благодарение на Джо Ламб (www.powerhouseracing.com) се сдобихме с едно чудо на техниката пиги-бек MAP ECU 2 с което ще си играем тия дни (най-вече за спорта, колата има пре-много коне на фона на колко може да караме и от омраза към дебитометрите :lol: )
сток окачване, което беше в безобразно състояние си отиде и на негово място дойде TC Kline Koni Single Adjust със 450/500 паунда/инч пружини отпред/отзад. Наистина НЕВЕРОЯТНА разлика. В момента колата има умението да води до широки усмивки и :shock:

п.с. тряа малко да свалим задницата, че сега е много вирнала г*з и задницата е на 48%. а и това е със 160 паунда (72кг) в шофьорската седалка и <1/4 бензин

прилагам малко снимков материал

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2009, 09:12
от LordDigital
Кат разглабяхте предното окачване надявам сте не сте пропуснали да направите класическата за е36 разменка на чашите - тия коли са верно track Ready идват със build-in възможност за -3 градуса камбер :shock: :shock:

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2009, 09:27
от Nikoror
нещо не разбрах за какво става въпрос :oops: сега сме с
-0.75камбър :lol:

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2009, 17:49
от LordDigital
Nikoror написа:нещо не разбрах за какво става въпрос :oops: сега сме с
-0.75камбър :lol:


Е тоя камбер и за ходене на пазар до магазина не става :wink: Е36 си търсят поне -3 за да почнат да грабят като хората и явно от завода производител са го предвидили като за ентусиастите са оставили опцията след като сменят горните чашки на предните стрътове (top hats т.с. целото нещо съвсе лагера) ,та една такава размяна ти дава поне -2.5 градуса допълнитен камбер после донавиваш ОЕМ реглажите и си във музиката :)

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2009, 18:31
от Nikoror
те новите амортисьори си дойдоха с камбър плейтс и промяната от 0.75 (никакво износване на гумите на магистралата) на -3 отнема около 4мин на страна :) за стрийт гуми даже -3.5 казват :shock: така си е като не е double wishbone

МнениеПубликувано на: 26 Фев 2009, 03:05
от Nikoror
след 2 дена интензивни тестове на пистата камбъра е -1. при по-ниски скорости е малко и колата недозавива, но при високи скорости на пистата е почти неутрална със малко недозавиване (т.е. точно като за хора дето не могат да карат особено добре). ма на фона на алфата колата пак се усеща като прасе... заради конете времената бяха почти еднакви. при -1.5 вътрешния ръб качваше с близо 10градуса фаренхайт.

на пистата бяхме ние и един пич с галардо дето кара в някоя от гт сериите и беше голям смях, че той има пит-крю 5 човека, слиза от пистата: всички се въртят и мерят налягания на гуми, температури на гуми, гледат някаква телеметрия. идва наща кола: ние мерим налягания на гумите, температури на гумите, връткаме твърдостта на амортисьорите и пак излизат двете коли заедно та се чувствахме полу-професионалисти :lol: особено като дойдоха да ни поискат свински опашки, че не си ги бяха донесли :lol:

а после си подредихме мини "ауто-х" за да се понаучим малко на контрол на недозавиване/презавиване (особено за новите хора). ще гледам да кача и снимки тия дни

МнениеПубликувано на: 26 Фев 2009, 10:21
от LordDigital
Nikoror написа:след 2 дена интензивни тестове на пистата камбъра е -1. при по-ниски скорости е малко и колата недозавива, но при високи скорости на пистата е почти неутрална със малко недозавиване (т.е. точно като за хора дето не могат да карат особено добре). ма на фона на алфата колата пак се усеща като прасе... заради конете времената бяха почти еднакви. при -1.5 вътрешния ръб качваше с близо 10градуса фаренхайт.

на пистата бяхме ние и един пич с галардо дето кара в някоя от гт сериите и беше голям смях, че той има пит-крю 5 човека, слиза от пистата: всички се въртят и мерят налягания на гуми, температури на гуми, гледат някаква телеметрия. идва наща кола: ние мерим налягания на гумите, температури на гумите, връткаме твърдостта на амортисьорите и пак излизат двете коли заедно та се чувствахме полу-професионалисти :lol: особено като дойдоха да ни поискат свински опашки, че не си ги бяха донесли :lol:

а после си подредихме мини "ауто-х" за да се понаучим малко на контрол на недозавиване/презавиване (особено за новите хора). ще гледам да кача и снимки тия дни


Интересно ,тва е доста нисък камбер. Като сте тествали на таз писта предполагам имате доста сериозни спирания и не е особенно технична?

МнениеПубликувано на: 26 Фев 2009, 16:53
от Nikoror
http://www.msrhouston.com/msrhouston/trackmap.asp

това е пистата. не е особено технична. точно този уикенд беше на обратно (по часовниковата).

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2009, 00:29
от Nikoror
след превключване от 2ра->1ва вместо 3та клапаните отказаха да си седят в леглата и при ~11000 оборота се получи това :shock:

Re: BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2010, 01:42
от Nikoror
не съм ъпдейтвал от доста време. история в картинки

новите бутала са Wiseco (съгласиха се да ни спонсорират) и са доста нестандартен дизайн. има доста по-дълбоки изрези за клапаните. не съм мерил стандартното бутало, но новите на сух мотор имат 3мм разстояние между буталото и входящия клапан и 1.5мм между буталото и изходящия. стандартните бутала, мисля, че изходящите клапани дори на сух мотор опират

ако има въпроси, питайте :)

Re: BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 06 Апр 2010, 15:12
от killerbee
Как по точно свалихте 100кг от предния мост ? Защото мойта сега е 735кг преден 610 заден мост а освен мокета не се сещам какво друго тежко мога да махна

Re: BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 07 Апр 2010, 02:40
от Nikoror
климатика заедно с всичко, което върви с него и вентилатора дето седи на мотора е единственото, което се сещам. от интериора се вижда какво сме махнали. какви са ти височините? да не си вдигнал задницата нагоре много?

новия мотор запапли и сега го разработваме. ще гледаме да я премерим колко тежи сега с новите капак и багажник.

Re: BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2010, 00:36
от Nikoror
малко история в каринки от One Lap of America 2010. Налягането на маслото в БМВ-то беше между 0 и 1.5 атмосфери (по датчик), но някак си остиска близо 10 000 км и над 8 писти та мисля, че има нещо гнило в това измерване :)

14.1 на четвърт миля и невероятно добро поведение на писта - често по-бързо от яки бегачки

по стечения ма обстоятелствата минахме през Metric Mechanic та качвам и няколко снимки от там :prayer:

Re: BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2010, 00:41
от Nikoror
още снимки

Re: BMW M3 Rice SAE

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2010, 00:47
от Nikoror
последни :)

победителя се състезава в американските льо ман серии и беше на 24 часа на льо ман... :roll: