малко да обновя темата. след като интериора беше изваден до макс, сменихме волана, сменихме една от седалките. благодарение на др.ванос (
www.drvanos.com) си имахме ремонтиран ванос, който работи изключително добре сега. също така сменихме всякакви ремъци и шайби по двигателя и сега работи много приятно. също така благодарение на Джо Ламб (
www.powerhouseracing.com) се сдобихме с едно чудо на техниката пиги-бек MAP ECU 2 с което ще си играем тия дни (най-вече за спорта, колата има пре-много коне на фона на колко може да караме и от омраза към дебитометрите
)
сток окачване, което беше в безобразно състояние си отиде и на негово място дойде TC Kline Koni Single Adjust със 450/500 паунда/инч пружини отпред/отзад. Наистина НЕВЕРОЯТНА разлика. В момента колата има умението да води до широки усмивки и
п.с. тряа малко да свалим задницата, че сега е много вирнала г*з и задницата е на 48%. а и това е със 160 паунда (72кг) в шофьорската седалка и <1/4 бензин
прилагам малко снимков материал