BMW M3 Rice SAE

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

BMW M3 Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 22 Сеп 2008, 01:12

Понеже 2рата ни кола ще бъде бракувана в най-скоро време си намерихме друга играчка - 95 е36 М3.
На първо време изкормване на интериора - няма пари за друго :oops:
Прикачени файлове
us_navy.jpg
us_navy.jpg (61.15 KiB) Прегледано 51861 пъти
workin.jpg
workin.jpg (100.41 KiB) Прегледано 51861 пъти
trunk.jpg
trunk.jpg (77.16 KiB) Прегледано 51861 пъти
opa.jpg
opa.jpg (65.85 KiB) Прегледано 51861 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 01 Фев 2009, 06:49

малко да обновя темата. след като интериора беше изваден до макс, сменихме волана, сменихме една от седалките. благодарение на др.ванос (www.drvanos.com) си имахме ремонтиран ванос, който работи изключително добре сега. също така сменихме всякакви ремъци и шайби по двигателя и сега работи много приятно. също така благодарение на Джо Ламб (www.powerhouseracing.com) се сдобихме с едно чудо на техниката пиги-бек MAP ECU 2 с което ще си играем тия дни (най-вече за спорта, колата има пре-много коне на фона на колко може да караме и от омраза към дебитометрите :lol: )
сток окачване, което беше в безобразно състояние си отиде и на негово място дойде TC Kline Koni Single Adjust със 450/500 паунда/инч пружини отпред/отзад. Наистина НЕВЕРОЯТНА разлика. В момента колата има умението да води до широки усмивки и :shock:

п.с. тряа малко да свалим задницата, че сега е много вирнала г*з и задницата е на 48%. а и това е със 160 паунда (72кг) в шофьорската седалка и <1/4 бензин

прилагам малко снимков материал
Прикачени файлове
coil_1.jpg
coil_1.jpg (140.66 KiB) Прегледано 50668 пъти
coil_2.jpg
coil_2.jpg (156.81 KiB) Прегледано 50668 пъти
corners_1.jpg
corners_1.jpg (52.54 KiB) Прегледано 50668 пъти
corners_2.jpg
corners_2.jpg (55.2 KiB) Прегледано 50668 пъти
int_1.jpg
int_1.jpg (46.35 KiB) Прегледано 50668 пъти
int_2.jpg
int_2.jpg (58.23 KiB) Прегледано 50668 пъти
cover_installed.jpg
cover_installed.jpg (34.99 KiB) Прегледано 50668 пъти
chain.jpg
chain.jpg (80.41 KiB) Прегледано 50668 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот LordDigital » 01 Фев 2009, 09:12

Кат разглабяхте предното окачване надявам сте не сте пропуснали да направите класическата за е36 разменка на чашите - тия коли са верно track Ready идват със build-in възможност за -3 градуса камбер :shock: :shock:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Nikoror » 01 Фев 2009, 09:27

нещо не разбрах за какво става въпрос :oops: сега сме с
-0.75камбър :lol:
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот LordDigital » 01 Фев 2009, 17:49

Nikoror написа:нещо не разбрах за какво става въпрос :oops: сега сме с
-0.75камбър :lol:


Е тоя камбер и за ходене на пазар до магазина не става :wink: Е36 си търсят поне -3 за да почнат да грабят като хората и явно от завода производител са го предвидили като за ентусиастите са оставили опцията след като сменят горните чашки на предните стрътове (top hats т.с. целото нещо съвсе лагера) ,та една такава размяна ти дава поне -2.5 градуса допълнитен камбер после донавиваш ОЕМ реглажите и си във музиката :)
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Nikoror » 01 Фев 2009, 18:31

те новите амортисьори си дойдоха с камбър плейтс и промяната от 0.75 (никакво износване на гумите на магистралата) на -3 отнема около 4мин на страна :) за стрийт гуми даже -3.5 казват :shock: така си е като не е double wishbone
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 26 Фев 2009, 03:05

след 2 дена интензивни тестове на пистата камбъра е -1. при по-ниски скорости е малко и колата недозавива, но при високи скорости на пистата е почти неутрална със малко недозавиване (т.е. точно като за хора дето не могат да карат особено добре). ма на фона на алфата колата пак се усеща като прасе... заради конете времената бяха почти еднакви. при -1.5 вътрешния ръб качваше с близо 10градуса фаренхайт.

на пистата бяхме ние и един пич с галардо дето кара в някоя от гт сериите и беше голям смях, че той има пит-крю 5 човека, слиза от пистата: всички се въртят и мерят налягания на гуми, температури на гуми, гледат някаква телеметрия. идва наща кола: ние мерим налягания на гумите, температури на гумите, връткаме твърдостта на амортисьорите и пак излизат двете коли заедно та се чувствахме полу-професионалисти :lol: особено като дойдоха да ни поискат свински опашки, че не си ги бяха донесли :lol:

а после си подредихме мини "ауто-х" за да се понаучим малко на контрол на недозавиване/презавиване (особено за новите хора). ще гледам да кача и снимки тия дни
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот LordDigital » 26 Фев 2009, 10:21

Nikoror написа:след 2 дена интензивни тестове на пистата камбъра е -1. при по-ниски скорости е малко и колата недозавива, но при високи скорости на пистата е почти неутрална със малко недозавиване (т.е. точно като за хора дето не могат да карат особено добре). ма на фона на алфата колата пак се усеща като прасе... заради конете времената бяха почти еднакви. при -1.5 вътрешния ръб качваше с близо 10градуса фаренхайт.

на пистата бяхме ние и един пич с галардо дето кара в някоя от гт сериите и беше голям смях, че той има пит-крю 5 човека, слиза от пистата: всички се въртят и мерят налягания на гуми, температури на гуми, гледат някаква телеметрия. идва наща кола: ние мерим налягания на гумите, температури на гумите, връткаме твърдостта на амортисьорите и пак излизат двете коли заедно та се чувствахме полу-професионалисти :lol: особено като дойдоха да ни поискат свински опашки, че не си ги бяха донесли :lol:

а после си подредихме мини "ауто-х" за да се понаучим малко на контрол на недозавиване/презавиване (особено за новите хора). ще гледам да кача и снимки тия дни


Интересно ,тва е доста нисък камбер. Като сте тествали на таз писта предполагам имате доста сериозни спирания и не е особенно технична?
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Nikoror » 26 Фев 2009, 16:53

http://www.msrhouston.com/msrhouston/trackmap.asp

това е пистата. не е особено технична. точно този уикенд беше на обратно (по часовниковата).
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 24 Окт 2009, 00:29

след превключване от 2ра->1ва вместо 3та клапаните отказаха да си седят в леглата и при ~11000 оборота се получи това :shock:
Прикачени файлове
piston.jpg
piston.jpg (51.95 KiB) Прегледано 47976 пъти
head.jpg
head.jpg (44.28 KiB) Прегледано 47976 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: BMW M3 Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 15 Мар 2010, 01:42

не съм ъпдейтвал от доста време. история в картинки

новите бутала са Wiseco (съгласиха се да ни спонсорират) и са доста нестандартен дизайн. има доста по-дълбоки изрези за клапаните. не съм мерил стандартното бутало, но новите на сух мотор имат 3мм разстояние между буталото и входящия клапан и 1.5мм между буталото и изходящия. стандартните бутала, мисля, че изходящите клапани дори на сух мотор опират

ако има въпроси, питайте :)
Прикачени файлове
block.jpg
block.jpg (101.08 KiB) Прегледано 46651 пъти
pistons.jpg
pistons.jpg (100.61 KiB) Прегледано 46651 пъти
pistons_complete.jpg
pistons_complete.jpg (101.38 KiB) Прегледано 46651 пъти
block_pistons.jpg
block_pistons.jpg (92.3 KiB) Прегледано 46651 пъти
oil_pump.jpg
oil_pump.jpg (101.72 KiB) Прегледано 46651 пъти
chain_cover.jpg
chain_cover.jpg (76.49 KiB) Прегледано 46651 пъти
FIXED.jpg
FIXED.jpg (94.72 KiB) Прегледано 46651 пъти
head.jpg
head.jpg (98.1 KiB) Прегледано 20009 пъти
port1.jpg
port1.jpg (70.13 KiB) Прегледано 46651 пъти
port2.jpg
port2.jpg (50.87 KiB) Прегледано 46651 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: BMW M3 Rice SAE

Мнениеот killerbee » 06 Апр 2010, 15:12

Как по точно свалихте 100кг от предния мост ? Защото мойта сега е 735кг преден 610 заден мост а освен мокета не се сещам какво друго тежко мога да махна
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Re: BMW M3 Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 07 Апр 2010, 02:40

климатика заедно с всичко, което върви с него и вентилатора дето седи на мотора е единственото, което се сещам. от интериора се вижда какво сме махнали. какви са ти височините? да не си вдигнал задницата нагоре много?

новия мотор запапли и сега го разработваме. ще гледаме да я премерим колко тежи сега с новите капак и багажник.
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: BMW M3 Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 01 Юли 2010, 00:36

малко история в каринки от One Lap of America 2010. Налягането на маслото в БМВ-то беше между 0 и 1.5 атмосфери (по датчик), но някак си остиска близо 10 000 км и над 8 писти та мисля, че има нещо гнило в това измерване :)

14.1 на четвърт миля и невероятно добро поведение на писта - често по-бързо от яки бегачки

по стечения ма обстоятелствата минахме през Metric Mechanic та качвам и няколко снимки от там :prayer:
Прикачени файлове
1.jpg
хюстън. ден 0
1.jpg (50.86 KiB) Прегледано 45561 пъти
2.jpg
готови за тръгване
2.jpg (51.3 KiB) Прегледано 45561 пъти
3.jpg
из път
3.jpg (61.32 KiB) Прегледано 45561 пъти
3_b.jpg
почти готови за състезанието :)
3_b.jpg (81.15 KiB) Прегледано 45561 пъти
4.jpg
разни други м3-та
4.jpg (102.14 KiB) Прегледано 45561 пъти
5.jpg
тоя е аут
5.jpg (98.69 KiB) Прегледано 45561 пъти
6.jpg
халет
6.jpg (75.13 KiB) Прегледано 45561 пъти
vintage.jpg
пак халет
vintage.jpg (71.6 KiB) Прегледано 45561 пъти
7.jpg
драг
7.jpg (59.92 KiB) Прегледано 45561 пъти
muscle.jpg
други бигачки :)
muscle.jpg (76.88 KiB) Прегледано 45561 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: BMW M3 Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 01 Юли 2010, 00:41

още снимки
Прикачени файлове
8.jpg
Metic Mechanic 1
8.jpg (73.14 KiB) Прегледано 45560 пъти
9.jpg
Metric Mechanic 2
9.jpg (112.35 KiB) Прегледано 45560 пъти
10.jpg
Metric Mechanic 3
10.jpg (126.54 KiB) Прегледано 45560 пъти
11.jpg
Metric Mechanic 4
11.jpg (99.31 KiB) Прегледано 45560 пъти
flobench.jpg
Metric Mechanic 5
flobench.jpg (47.79 KiB) Прегледано 18918 пъти
e30powaaa.jpg
e30 turbo
e30powaaa.jpg (101.04 KiB) Прегледано 45560 пъти
12.jpg
e30 engine
12.jpg (113.34 KiB) Прегледано 18918 пъти
13.jpg
e30 engine 2
13.jpg (99.11 KiB) Прегледано 45560 пъти
14.jpg
honda engine
14.jpg (125.56 KiB) Прегледано 45560 пъти
hondapowaaa.jpg
honda engine 2
hondapowaaa.jpg (120.45 KiB) Прегледано 45560 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: BMW M3 Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 01 Юли 2010, 00:47

последни :)

победителя се състезава в американските льо ман серии и беше на 24 часа на льо ман... :roll:
Прикачени файлове
midohio.jpg
mid ohio - супер писта
midohio.jpg (67.21 KiB) Прегледано 18916 пъти
15.jpg
разни бигачки
15.jpg (113.67 KiB) Прегледано 45558 пъти
16.jpg
сток мускул
16.jpg (118.07 KiB) Прегледано 45558 пъти
17.jpg
гт3рс
17.jpg (52.43 KiB) Прегледано 45558 пъти
18.jpg
змия
18.jpg (114.77 KiB) Прегледано 45558 пъти
19.jpg
камаро мания
19.jpg (84.6 KiB) Прегледано 45558 пъти
20.jpg
ветеринар :)
20.jpg (122.9 KiB) Прегледано 45558 пъти
z3m_twinscrew.jpg
з3м с винтов компресор
z3m_twinscrew.jpg (67.64 KiB) Прегледано 45558 пъти
winner.jpg
победителя
winner.jpg (50.5 KiB) Прегледано 45558 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston


Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron