Skoda Octavia 1.8 Turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот ugabuga » 13 Яну 2006, 08:30

spored men kolektorite sa maniashki. kaji kolko pari ti izleznaha kato si doida v BG da si napravi i da si domukna nasam.

inache auspuha still grapfruit shooter/fartcan sushto ne mi e prisarce, no ima niakoi koito zvuchat dobre. kato cialo obache ne obezshumiavat tolkova kolkoto normalen auspuh sas straight through design. no puk sa po leki. a be kato ti haresva karai si sas zdfrave :)
Аватар
ugabuga
 
Мнения: 70
Регистриран на: 11 Яну 2006, 22:47
Местоположение: New Brunswick, NJ, USA

Мнениеот kampa » 13 Яну 2006, 13:18

j1v написа:а гадния накраиник кога ша отрежеш, че и аз да кажа че ма кефи много манията?


Стига си го заяждал бре! Нека тръгне колата, пък после ще я лъска :twisted:
Иначе - поздравления! =D> Виждам, че маслото за отопление на Киро не е отишло на вятъра и сте отметнали добра работа :lol: Пък и естетиката под капака е на 100%. Дано и пърформанса да е подобаващ... :wink:
Аватар
kampa
 
Мнения: 67
Регистриран на: 12 Яну 2006, 10:28

Мнениеот VGZ » 13 Яну 2006, 18:15

RS-MAD написа: ...
Изображение

ìàéêîóóóó êâà å òàÿ ãàóáèöà âå :shock: áàòå ñëîæè íÿêîÿ ìðåæà äà íå âëåçå íÿêîå êîòå âúòðå.. ïîñëå ùå ñå ÷óäèø ùî ìÿóêà àñïóõà êàòî äàäåø ãàç :lol: ... ÿ ïîñòíè ìàëêî logs îò WB-äà äà âèäèì êâàå õàâàòà ... :D
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот j1v » 13 Яну 2006, 19:03

Току ще мерихме вече с изправен МАФ и със закачен лаптоп (да те успокоя, WB-то си работи екстра, имаме си резервно LSU-4), досега карахме само на gauge и знехме, че е някъде около 11.

На WOT, 1-а до 3-а и до средата на 4-а - 11.1-10.5, някъде по средата края на 4-а стават някви фокуси, ама за тях по-късно.

Лога ми е на лаптопа, ама сега не ми се рестартира във виндозето да качвам, после ще го пратя на Венци да пуска.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 13 Яну 2006, 21:03

j1v написа:Току ще мерихме вече с изправен МАФ и със закачен лаптоп (да те успокоя, WB-то си работи екстра, имаме си резервно LSU-4), досега карахме само на gauge и знехме, че е някъде около 11.

На WOT, 1-а до 3-а и до средата на 4-а - 11.1-10.5, някъде по средата края на 4-а стават някви фокуси, ама за тях по-късно.

Лога ми е на лаптопа, ама сега не ми се рестартира във виндозето да качвам, после ще го пратя на Венци да пуска.


това лично на мен ми се вижда много богато, според мен някъде 11.5 - 12.00 ще е напълно ок :). Ако не е проблем качета самия лог файл да може ние с zt2 софта да го разгледаме ;)
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот RS-MAD » 15 Яну 2006, 16:36

Да богато е , но мисля че като оправим един проблем с гейта , сместа ще си дойде на място :) Утре ще направим нови логове ...
Тогава мисля че ще бъде около 11,5:1 ... но времето ще покаже :)
на 1.2-1.3 бара сместа е 11,5:1 , по богата е на ниско налягане , но това ще се оправи , надявам се с новия гейт. Този в момента е доста мек и се отваря сам от газовете.
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » 16 Яну 2006, 01:32

Значи вечерта направих малко тестове с един G-Tech Pro , при налягане ~0,8-0,9бар най-доброто ми време беше 14.1
При това налягане съм доста богат , надявам се утре да реша проблема с мекия гейт и да дигна налягането на 1.1-1.2 бара където съм доста по добре от към смес.
Обаче все още остава въпроса с лошите стартове , общо взето първа и втора са едно безкрайно пилене на гуми.
Ще си поиграя с Апексито и пак ще мерим. :)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Bobo » 16 Яну 2006, 02:29

RS-MAD написа:Обаче все още остава въпроса с лошите стартове , общо взето първа и втора са едно безкрайно пилене на гуми.
Ще си поиграя с Апексито и пак ще мерим. :)


Добре дошъл в отбора на пилещите :lol:
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот RS-MAD » 16 Яну 2006, 02:30

Bobo написа:
RS-MAD написа:Обаче все още остава въпроса с лошите стартове , общо взето първа и втора са едно безкрайно пилене на гуми.
Ще си поиграя с Апексито и пак ще мерим. :)


Добре дошъл в отбора на пилещите :lol:

Явно покупката на шпер ще се премести в приоритетните неща :)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » 17 Яну 2006, 01:13

Слагам един шот от лога на Zeitronix
Изображение
Последна промяна RS-MAD на 17 Яну 2006, 02:51, променена общо 2 пъти
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот j1v » 17 Яну 2006, 01:26

Поне махни участъците дето си на моторна спирачка и АФР-а е 21, да се мащабира вважната част, а и ламбда не ти трябва
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот VGZ » 17 Яну 2006, 02:39

:shock: øøø êâà å òàÿ êàðäèîãðàìà áå âåíöè ... íàëè íå ñè ìèñëèø ÷å íÿêîé è äà èñêà øå ðàçáåðå íåùî :D
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот RS-MAD » 17 Яну 2006, 02:45

VGZ написа::shock: шшш ква е тая кардиограма бе венци ... нали не си мислиш че някой и да иска ше разбере нещо :D

Сорка смених я , надявам се тази да е по-добра :)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Bobo » 17 Яну 2006, 02:47

RS-MAD написа:
VGZ написа::shock: шшш ква е тая кардиограма бе венци ... нали не си мислиш че някой и да иска ше разбере нещо :D

Сорка смених я , надявам се тази да е по-добра :)


Ти добре я смени ма неможе ли да се пусне некъв грид че тва си е чисто гадаене както каза Живко :roll:
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот RS-MAD » 17 Яну 2006, 02:54

Bobo написа:
RS-MAD написа:
VGZ написа::shock: шшш ква е тая кардиограма бе венци ... нали не си мислиш че някой и да иска ше разбере нещо :D

Сорка смених я , надявам се тази да е по-добра :)


Ти добре я смени ма неможе ли да се пусне некъв грид че тва си е чисто гадаене както каза Живко :roll:

Мисля че не , най-бедно 12:1 , най-богато се вижда колко е , утре нови щото тези не са актуални вече :)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » 21 Яну 2006, 01:21

Значи колата в момента се движи на 1.5 бара , смес 11:1-11,5:1.
Общо взето изпитвам леки затруднения с тракцията.(демек ГОЛЕМИ)
Утре ще взема Г-тек и ще правя замервания , ще споделя резултатите :)
В момента съм доста доволен от постигнатото, благодаря на всички които помагат :)
Последна промяна RS-MAD на 21 Яну 2006, 05:29, променена общо 3 пъти
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот landikar » 21 Яну 2006, 01:46

Да знаеш че няма по-добро място за мапване от диностенда.Ще си спестиш адски много мъки и нерви.Просто не си залужава да се мъчиш така.После на пътя може да оправиш само режимите в които диното не може да помогне.Например при мен има проблем при високи обороти,фул тротъл и липса на буст.Примерно я цедиш на 3-та до 5-6000,(обикновено става при дрифт или яко пилене)после връщаш газта и пак даваш.Мотора бързо скача от 5000 до 7000,обаче няма буст.Това много често щи са случва на пистата. :wink:
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот RS-MAD » 21 Яну 2006, 01:53

landikar написа:Да знаеш че няма по-добро място за мапване от диностенда.Ще си спестиш адски много мъки и нерви.Просто не си залужава да се мъчиш така.После на пътя може да оправиш само режимите в които диното не може да помогне.Например при мен има проблем при високи обороти,фул тротъл и липса на буст.Примерно я цедиш на 3-та до 5-6000,(обикновено става при дрифт или яко пилене)после връщаш газта и пак даваш.Мотора бързо скача от 5000 до 7000,обаче няма буст.Това много често щи са случва на пистата. :wink:

Ами да ти кажа аз в момента нямам момент в който да нямам бууст , когато натисна квото и да правя все си го имам , не претендирам че имам електроника , нито че е мапната , казвам само че в момента карам на 1.5 бара с стабилна смес.На 3800 оборота си ги имам , предимно карам на 0.8 защото имам проблеми с тракцията , а относно това че диното и ремапа са наложителни , така е , но за момента нямам възможност.:(
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » 08 Фев 2006, 01:29

Мдаааа , вече имаме сериозен проблем , колата не върви , не набира и нищо , да му го таковам на гадния съединител ....
Надявах се още малко да издържи ама уви :evil: :evil: :evil:
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Joreto » 08 Фев 2006, 09:54

RS-MAD написа:Мдаааа , вече имаме сериозен проблем , колата не върви , не набира и нищо , да му го таковам на гадния съединител ....
Надявах се още малко да издържи ама уви :evil: :evil: :evil:


ами то от толкова тестове това става :D .
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот RS-MAD » 08 Фев 2006, 15:30

Joreto написа:
RS-MAD написа:Мдаааа , вече имаме сериозен проблем , колата не върви , не набира и нищо , да му го таковам на гадния съединител ....
Надявах се още малко да издържи ама уви :evil: :evil: :evil:


ами то от толкова тестове това става :D .

За съжаление така става :) Ама кво да се прави :twisted: :twisted: :twisted:
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kampa » 08 Фев 2006, 15:58

RS-MAD написа:
Joreto написа:
RS-MAD написа:Мдаааа , вече имаме сериозен проблем , колата не върви , не набира и нищо , да му го таковам на гадния съединител ....
Надявах се още малко да издържи ама уви :evil: :evil: :evil:


ами то от толкова тестове това става :D .

За съжаление така става :) Ама кво да се прави :twisted: :twisted: :twisted:


Ами як съединител и шпе(о)р... :twisted: :twisted: :twisted:
Аватар
kampa
 
Мнения: 67
Регистриран на: 12 Яну 2006, 10:28

Мнениеот RS-MAD » 10 Фев 2006, 13:47

Ами вече е измислено ,сега чакаме да дойде SPEC STAGE 2 , държи 520 нМ. За сега е това :)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Едно малко клипче на място

Мнениеот j1v » 11 Фев 2006, 23:06

Другите като си ги прегледа бат'венци и реши кое да качва
Прикачени файлове
IMAG0035.ASF
(6.64 MiB) 1321 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 75 turbodelta » 11 Фев 2006, 23:17

абе мноо пуши тоя кюнец бре :? така ли трябва да е :?: :arrow: и колко гори сега колата бат венцо :?: при нормална експолатация градско извънградско на газ :?:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта