3000 GT

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

3000 GT

Мнениеот bat Gogo » 21 Авг 2008, 08:44

Kрайния вариант на подобренията за сега е това:
- Wiseco pistons 91.5 мм
- Спортни повдигачи ( 3 мм)
- Портнати глави
- Лек маховик
- Алуминиева шайба на коляновия вал
- Съединител SPEC- кевларен
- Турбини TD04L-17G - 2 бр.
- Бустконтролер GREDDY PRofec SPEC B II ELECTRONIC
- MAF Translator Pro
- SCANMASTER 3
- Turbo timer - APEXI
- Innovate Motorsports LC-1 & Wide Band Oxygen Sensor Kit
- K&N въздушен филтър
- Турбо пътища на 2 инча с общ интеркулер
- Воден радиатор ASI с обем 4л.
- Blow off valve - GREDDY
- Бензинова помпа WALBRO FUEL PUMP 255LPH
- Бензинов регулатор АЕМ
- Дюзи VENOM-660cc
- Колектори увити с термо лента
- Усилваща касетка на раздатъчната кутия
- Усилена предавателна ос в скоросната кутия
- Спирачни дискове и маркучи с метална оплетка Carbotech
- Methanol/Water Injection
- Ignition Wire Set MSD 8.5mm
- Spark Plugs Champion QC59C - Racing series
+ Някой неща които неволно изпускам
Прикачени файлове
03062008(001).jpg
Така изглежда мотора
03062008(001).jpg (396.7 KiB) Прегледано 71902 пъти
power&torque1.jpg
power&torque1.jpg (361.24 KiB) Прегледано 22617 пъти
boost&AFR.jpg
boost&AFR.jpg (349.52 KiB) Прегледано 22530 пъти
front&rear.JPG
front&rear.JPG (354.08 KiB) Прегледано 22498 пъти
injector data.jpg
injector data.jpg (304.18 KiB) Прегледано 22482 пъти
Последна промяна bat Gogo на 21 Авг 2008, 10:48, променена общо 3 пъти
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот j1v » 21 Авг 2008, 10:24

Мдаааа .... there is no replacement for displacement .... а ние си се мъчим с наще малолитражки :oops:

Кактто би казал Ортиз, мания, изкефен съм :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот whitepower » 21 Авг 2008, 10:30

аз имам едно питане , двете митсубишита как ги гръзваш
всяко на 3 цилиндъра или , и колко ще е кубатурата която ще развърта всяка една турбина
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот bat Gogo » 21 Авг 2008, 10:49

whitepower написа:аз имам едно питане , двете митсубишита как ги гръзваш
всяко на 3 цилиндъра или , и колко ще е кубатурата която ще развърта всяка една турбина

Я пак ме питай, че нещо неразбирам въпроса...
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот whitepower » 21 Авг 2008, 11:53

Значи казваш 2 турбини и двете са еднакви , значи няма да са последователни ,а ще работят паралелно
Предполагам ,че закачил едната турбина на 3 от цилиндрите ( защото видях че е шестак) а другата турбина на другите 3 цилиндъра

Демек всяка турбина ще се развърта от 3 цилиндъра който са с обща кубатура ????
е това ми трябва

ако съм разбрал правилно де

Тъй като аз слагам на моето пунто тд04л 15 , а двигателя е 1.4 и ми е интересно тд 04л 17 е със същата топла част но с по голяма компресорна дали ще може след време да се угрейдна с 17ка и да се развърта сравнително навреме
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот bat Gogo » 21 Авг 2008, 22:38

whitepower написа:Значи казваш 2 турбини и двете са еднакви , значи няма да са последователни ,а ще работят паралелно
Предполагам ,че закачил едната турбина на 3 от цилиндрите ( защото видях че е шестак) а другата турбина на другите 3 цилиндъра

Демек всяка турбина ще се развърта от 3 цилиндъра който са с обща кубатура ????
е това ми трябва

ако съм разбрал правилно де

Тъй като аз слагам на моето пунто тд04л 15 , а двигателя е 1.4 и ми е интересно тд 04л 17 е със същата топла част но с по голяма компресорна дали ще може след време да се угрейдна с 17ка и да се развърта сравнително навреме
Да , една турбина се върти от половината цилиндри, които са с общ обем 1486 сс , но съм сигурен, че сметките ти ще излезнат грешни , ако смяташ, че с една такава можеш да стигнеш половината от моята мощност!
Пример... Тошо сложи на поршето турбина от пунто за 300 коня( при пунтото) , и въпреки, че половината двигател на порша е 1800сс , стана много лагаво..... после спецовете от братска Германия , като изпратиха турбини ( размери ) за 600 коня..... бяха 2 пъти по-малки от пунтовата.... :?
Според спецове, моите турбинки ставали за най-много по 190 коня на мотор от едната......( това е според таблици, размери на колела и т.н.).... да ама не...резултатите са други..... :wink:
Така ,че тия сметки, няма да ти излезнат според мен....
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот whitepower » 21 Авг 2008, 23:21

Изхождам от сметките, че на едно пунто монтирахме турбина td0414 ( около 200 коня )и има пад на налягането след 6000 оборота - пада на 1.2 бара тръгва на 3500 и пълен буст на 4000 идва- 1.4 бара ) е върви уникално добре и за това си поръчах турбина тд0415 - същата топла част ( , има едно пунто в англия то е 230 коня с тд 0416 на 1бар , ти си с 0417 и съдя по това ,че това може би най-идеалната топла част за тази кола ( 1400сс)малка е и буста идва сравнително рано и вече зависи какво искаш и си играеш с големината на студената част, за това мислех след време да мина на 16 или направо 17 ( но след кованите карантии естесвенно)
A за тошo незнам , те слагат некви гарет т3/т4 , според мене топлите части са големи и лага е да си .......... и не става за каране и сигурно имат буст от 5500rpm

Прав ли съм как мислиш?

( сори че спамя темата , ако някой сподели къде се задават въпросите тука ще съм благодарен )
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот 93TSIAWD » 22 Авг 2008, 19:06

С водната инжекция какво стана? :)
2013 Mustang GT Premium + GT Track Package

няма вече 2003 530i

бивш проект:
93 Eagle Talon TSI AWD: 12.66@110.8mph с истински състезател зад волана
Аватар
93TSIAWD
 
Мнения: 140
Регистриран на: 05 Авг 2007, 15:35
Местоположение: NJ, USA

Мнениеот bat Gogo » 23 Авг 2008, 00:43

93TSIAWD написа:С водната инжекция какво стана? :)
Оправих я естествено...беше изгорял светодиода..... :evil: ( необяснимо как)...пръскам етилов спирт ( и аз незнам защо, като и без това няма грам детонация), ама нали е жега..... :D
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот bat Gogo » 23 Авг 2008, 00:45

whitepower написа:.............
Прав ли съм как мислиш?


Незнам... :-k
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот COSWORTH-2 » 23 Авг 2008, 09:18

bat Gogo написа:
whitepower написа:.............
Прав ли съм как мислиш?


Незнам... :-k
:lol: Сложен казус.....
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот bat Gogo » 10 Сеп 2008, 09:37

Ето малко времена от последните:

-11.971/188.77/1.709
-11.851/193.73/1.685
-11.932/193.32/1.682
-11.841/194.34/1.714
-11.922/193.21/1.673
-12.075/185.65/1.672/0.927
-12.044/193.06/1.704/0.966
-11.970/192.55/1.819/0.740
-11.752/195.33/1.671/0.581
-12.124/190.39/1.697
-12.134/191.69/1.712
-11.879/193.67/1.703/0.809
-12.172/192.65/1.669
-11.727/197.02/1.647
-11.841/198.09/1.695
-12.037/196.60/1.732
-11.825/198.03/1.721
-11.757/197.92/1.702
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот j1v » 10 Сеп 2008, 21:20

bat Gogo написа:Ето малко времена от последните:
...


Представям си ако беше покарал "много" :D
Бая сериозни времена за стрийт автомобил, поздравления.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ludiagsm » 10 Сеп 2008, 21:26

евала бат гого ве4е в 11-ките :D
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот bat Gogo » 10 Сеп 2008, 22:39

Мерси !
Луд, аз съм от май месец в единадесетте... :D
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот 93TSIAWD » 11 Сеп 2008, 18:27

Едно че са сериозни, а мен повече ме кефи това, че колата си ги дава стабилно и надеждно :D

А bat Gogo опита ли да логваш както говорихме? Сега съм пратил на Лео един дърт палм III с MMCD, той работи и с 3KGT, може да го пробваш като го получи.
2013 Mustang GT Premium + GT Track Package

няма вече 2003 530i

бивш проект:
93 Eagle Talon TSI AWD: 12.66@110.8mph с истински състезател зад волана
Аватар
93TSIAWD
 
Мнения: 140
Регистриран на: 05 Авг 2007, 15:35
Местоположение: NJ, USA

Мнениеот bat Gogo » 03 Окт 2008, 09:00

http://www.vbox7.com/play:30cc5046
http://www.vbox7.com/play:fad25ffb

Това е от последните състезания......
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот tom » 07 Окт 2008, 08:44

Доста професионално направени клипчета :wink:
tom
 
Мнения: 277
Регистриран на: 03 Фев 2006, 01:08
Местоположение: Nessebar

Мнениеот ludiagsm » 07 Окт 2008, 19:55

аа кефат яко , на последното клип4е твойто време ли е или тва на поршето ебахти как те настигна :)
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот bat Gogo » 12 Окт 2008, 18:26

ludiagsm написа:аа кефат яко , на последното клип4е твойто време ли е или тва на поршето ебахти как те настигна :)
Аз го настигам..... минавам с 3км/ч по-висока терминална и с 2 десети по-добро време, но с толкова по-лоша реакция и резултата е ....ясен...
в този старт моето време е 11.75х , а на порша е 11.92х
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот bat Gogo » 11 Май 2009, 21:15

Ето още няколко пресни времена и графика:

-11.941/194.19/1.746
-12.015/193.98/1.757
-11.874/196.38/1.754
-11.901/189.55/1.704 (BMW335)
-11.839/194.29/1.723/0.746 (S2)
-11.952/194.71/1.763/0.650 (Porsche 996 TT Techart)
Прикачени файлове
424.4WHP25.04.2009.JPG
424.4WHP25.04.2009.JPG (1.07 MiB) Прегледано 67699 пъти
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Re: 3000 GT

Мнениеот bat Gogo » 28 Юни 2012, 07:32

:D
Прикачени файлове
dino_2012.JPG
dino_2012.JPG (116.92 KiB) Прегледано 62965 пъти
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38


Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

cron