punto whitepower

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот whitepower » 26 Май 2009, 18:21

ето я непушешта

http://vbox7.com/play:243e6f6b

а за здравина всичко знаят че по добро от чугуня няма
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 10 Юни 2009, 12:24

Колеги да ви питам , минах вече 500 км с колта и съм със минерално масалце , и сега какво , да го менкам пак с минерално до 2000 , или да слагам спортната синтетика и д акарам до 2000 леко и после надув,
или сега минерално до 2000 и после синтетиката
благодаря ви много за съветите
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот Toshko » 10 Юни 2009, 12:46

Това е доста сложен въпрос :?

В двигателя се разработват само следните неща - Ангренажна верига и колела, сегменти и накрая разпределителен вал и пулове/повдигачи.

Разпределителния вал се нуждае от 200 до 500 километра най-много за да се сработи - тука си вече готов.

Ангренажна верига май нямаш.

Остават ти сегментите - механично сегментите се разработват доста кратко - примерно 150 километра в общи линии са достатъчни... да речем че 500 километра пробег гарантира 100% напасване на повърхностите!!!

Защо обаче някои двигатели са "тегави", "зле уплътнени" и т.н. до 5.000 к.м. и понякога до 8.000? Тия големи пробези докато уплътни ги има когато на стандартно бутало сложим ремонтни сегменти с направен прозорец по леко разстъргани цилиндри... - все тая - това е общоизвестно...

Сегментите от един момент нататък вече не се разработват, случва се нещо друго - температурно прогонване - трябва да се кара внимателно не за друго а за да свикнат сегментите да стоят с правилна форма под влиянието на температура!!! Тоест докато са нови и горещи не трябва да ги товарим механично за да успеят да се наместят.

Някъде през 60-те са започнали да се мъчат да произвеждат температурно прогонени и успокоени сегменти с линейно поведения при нагряване - с променлив успех обаче!

Тия-2-3-5 хиляди километра не са шлайфане на сегмент 'о цилиндър а именно успокояване на вътрешните напрежения в сегментите :wink:

Същото се отнася в определена степен и за буталата :wink:

Тоест на 500 километра ти си свършил механичната работа с минералното масло и сега до окончателното разработване е добре да си с висококачествено синтетично масло, което да предпазва цилиндрите от повишеното триене в следствие на не улегналите сегменти :wink:

п.п. улегналия сегмент, не е сегмент изпилен по цилиндъра, а именно улегнал сегмент - седял на топло в калъп така да се каже... даването на газ с нови сегменти води до износване, разхлопване на каналите на буталата и т.н. - сещаш се

N.B. Лагери не се разработват!

Поздрави и успех с разработването!

п.п. (последно) постоянния температурен режим е най- важен! най-добре да и е леко студено!!! (температурата на водата слабо се отразява на температурата на най-горния сегмент) идеалния режим за разработване е 1500-4000 оборота, като карането с под 1500 оборота е строго забранено! Педала на газта се натиска 1/3 до 2/3 съответно в ниските до 1/3 а над 3000 1/2ра и малко повече - нужен е и известен товар за хубаво разработване :wink: - пак по горните съображения :wink:

След 1000-1500 километра не е зле да покараш със 120-150 км/ч но с не повече от 4000 оборота и на равно!

Аз също на 500 километра изхвърлям първото масло, второта на още 1500, третото на още 3000 (500, 2000, 5000) и после нема чупене!

Успех! И да не забравиш да даваш газ! Ако не даваш газ може и да не улегнат и да останеш във вечна разработка! Щото като остареят (това е броя на циклите на загряване и охлаждане) и после вече трудно им овира главата!

Едит :oops: Забравих да кажа защо се сменя маслото! всички разправят за обиране на стружки :shock: - кви са тия стружки? сигурно нямат и един грам с първото масло, ами къф грам... нещо нищожно са, пък и ако беше за стружките щяхме само да сменяме филтър, не масло :wink:

Маслото се сменя защото се къса в нов двигател :idea: точно не улегналите сегменти създават на места такива напрежения, че направо го съсипват! Аз последно като правих сенатора за 500 километра с 15W40 накрая ми светеше лампата на празен ход :shock: - реших че мотора е загинал... след това съм го карал само с 15W50 лятото и 0W40 зимата и винаги съм имал налягана не което другите сенаторджии (навремето имаше и такива, сега съм само аз :lol: ) са завиждали... Един друг път пак така бях унищожил 20W50

Последно п.п. Никаква спортна синтетика сега! Синтетика със същия топъл индекс като минералното, ако е 40 евтин вариант е 5W40 на Ац Делко, ако не ти се свиди може Motul 8100 - държи уникално налягане спрямо всяко друго 5W40... избягвай вече Мобил-1 щото всичко на пазара ни е правено в Турция (то си пише)
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот whitepower » 10 Юни 2009, 14:03

за спортна сиснтетика имах в предвид Кастролазна
иначе за даването на гас в момента съм на 0.4 и върви много добре , даже напуках няколко градски( псевдо рацери)
карам я до към 5 максимум 6000 оборота сега и то само за кратък момент , после моторна спитрачка

та сега не разбрах , пак ли минералка или спортна синтетика
за филтъра вече вднъж го смених на 50 км и стужки имаше !!!
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот j1v » 10 Юни 2009, 14:10

whitepower написа:за филтъра вече вднъж го смених на 50 км и стужки имаше !!!


Лошо седларов, лошо ...
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Toshko » 10 Юни 2009, 14:17

Спортна синтетика има с всякакви вискозитети... на тебе в момента не ти трябва гъсто масло като 50 или 60

5W40 и го карай 1500-2000 километра ама по-спокойно и без такива - 6000 оборота! Даже е полезно че си давал газ, но сега нали ти обясних какво се иска за сегментите... ако ходиш до морето е добре на средата на магистралата да си направиш почивка за 15 минути... щади я отначало за да си доволен после!

Стружки е имало сигурно заради не добро измиване преди сглобяването, само дано да са били малки, щото по-големите се отпечатват на колелата на маслената помпа :lol: после може да си редиш пъзел със стружките от филтъра :lol:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот drigata » 10 Юни 2009, 15:36

абе Тошко,я земи на светни за тез гъстоти на маслата дето си писал "50-60".щото аз за такива масла не съм чувал.обясни ни на ламерите като мен какво означават тези две числа на маслата,ако обичаш. :(

а относно стружките ,това е нормално за ребилднат двигател . :idea:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот whitepower » 10 Юни 2009, 16:32

j1v написа:
whitepower написа:за филтъра вече вднъж го смених на 50 км и стужки имаше !!!


Лошо седларов, лошо ...


имаше и щото направих една генерална грешка . след като си направих датчика на картера и не го погледнах че не е измит добре и го обърнах да вия как седи и си еба мамата ...
1 час със магнита събирах но не всичко може да бъде сърано
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 10 Юни 2009, 16:50

Изображение

много сложно и дълго обяснява ;) е тука има картинка като за нас
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот Toshko » 10 Юни 2009, 17:07

Числото означава секундите които са му необходими да протече през тестовия отвор на САЕ :wink:

Числото преди W ти показва за колко време протича маслото като е на студената тестова температура (не знам колко е) а след това е за колко време протича през тестовата дупка за висока температура...

Ама съвременните масла са Мултигрейд и са смеска от няколко масла и тоя индекс е приравнен...
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот whitepower » 18 Юни 2009, 23:30

вчера си качих още 3 часовника и да питам
имам аларма на ЕГТ то като мине определена температура и да дава звукова и светлинна аларма
и се чудя колко е максимално безопасната тампература с която мога да давам газ без да изпеча мотора ;)
иначе на 0.4 на пълната гас качва много бързо до към 600 градуса и после много бързо изстива до към 450
мерси предварително за предложенията

иначе сега имам драма че сместа ми е 12.5 и не мога да смъкна по ниско , стана малко бедна ама незнам от какво , горенето ли се пооправи , май ще сменям инжекторите с по големи щото сега на 4 бара ми е такава сместа
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 12 Юли 2009, 20:41

след като имах проблем със плетенето на колата след буст на 0.4 и се чесах по главата и ето го проблема
разпадна ми се във ръката личат си къде са били пукнатините ехх мамка и скъса ми нервите то не беха инжектори сваляне качване
но във крайна сметка сега чакам да взема на Дригата старите инжектори и да видя със тях как ще е

Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 01 Авг 2009, 00:21

е и карето ме предаде , ама то си е нормално
сега е във отпуска малко че нямам време иначе на 0.8 цепи мрака
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 31 Авг 2009, 23:57

от вчера ново 20 , прецака се третия ми дебитомер със което смята да слоша край на роберт бош и да мина на мега смърт
нещо и маслеената помпа не е във час щото на празен ход ми е на 0 бара та и тя ще се сменя но след 15 септеври
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 07 Окт 2009, 23:19

днеска карето най на края се разлетя , след като ме тормози 3 седмици , ту почне да блъска яко , после я вдигна на крика и се оправи и така цяла седмица и пак , и така два пъти
е днеска се предаде гагдта му мръсна
счупи се и се оказа външно , смяната беше невъобразимо трудна
нарязахме го на части за да падне , така външната част , после сепараторите и накрайа перчатката , ааа да не забравя и гайката и нея я разпробивахме ;) нямаше махане
бе общо взето всичко се беше заварило ;)) , и сега мърка като котенце и пак отново на пистата със пълната гас
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 16 Окт 2009, 14:37

ето и новите попълнения под капака Самко за водичка , нема много смисъл ама ми харесаха

Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 24 Мар 2010, 17:40

най новата придобивка , инсталирана е и има уникален взук :)

бе намерен друг оригинален дебитомер на бош и всичко вече о.к
смеси от рода 11.1 11.5 , смених и и малко горивната карта на предварението и сега е малко по добре
демек всичко е 6 за сега по железата и електрониката , следва оправянето и вътре салона , което не касае този форум защото те не дават перформанс


Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 28 Апр 2010, 10:08

Вчера пристигната спортните амортесиори на ФК за пунтото
естесвенно една муха мина през лавата че задните на алфата и на пунтото трябва да се еднакви
и алфата се уреди с нови спортни амортесиори на ФК от там конитата бяха демонтирани и ще бъдат инсталирани на пунтото
ето и малко снимки да откриете разликите
FK- не е Koni но за цената си бива
сега алфата е комфортна от отзаде

Изображение
Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 25 Май 2010, 15:05

ето и вече видео от Драга на италянките и първи клипове с вървящата колица
за съжаление бяхме малко турбо бегачките но пък качесвени
мене щаха да ме сложат в долния клас , ама после при динозаврите - "барабар Петко с мъжете"
колата е обезкостена от отвътре да не тежи нищо - като за драг
http://www.youtube.com/watch?v=88E5KVYtXyE
http://www.youtube.com/watch?v=FnWJewSUKGI
145 Турбо Бобо
http://www.youtube.com/watch?v=ysUhffhoaJM
http://www.youtube.com/watch?v=v0BEzjfkwlI
http://www.youtube.com/watch?v=8SqUPFG_3jo

http://vbox7.com/play:2aba5c28
http://vbox7.com/play:0b21799c
http://vbox7.com/play:1c7b7f00
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 18 Ное 2010, 14:15

не е много по перформанса ама като за момента нямам проблеми реших малко интериорен да по започна
ето че и инсталацията започна
мамата си е ебало нищо не пасва , но не знаех че ще е такъв чанч .Цялата кола е в болчита и гайки и всичко е разглобено до тенекия, изкурубих и седалките , връщане на зад няма
едната вече е сложена , довечера ( тази нощ) и шоферската ще монтирам
Изображение
Изображение
Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 18 Ное 2010, 15:45

ето я и с инсталирано седаки , продължаваме с корите на вратите и д.р
поне зимата да имам с какво да се занимавам като не я карам

Изображение
Изображение
Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот 75 turbodelta » 21 Ное 2010, 02:26

Орлине що не я караш зимата бе да не са ти тръгнали веждите или та е страх от фронтуелдраивтуумъчпауъра :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 23 Ное 2010, 16:29

Много е ниска , целия боди кит я сваля ниско а в нашия квартал си е ебало мамата , като падне снега после на пролед се стопява
другото което е че ако е леко хладно или дъждовно съм по бавен и от пунто 1.2 , само вътене на гуми без никакво ускорение
не става от отпреде съм на 5 пръста от асфалта
зимата е сезона за тунинговане и лъскане
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 23 Ное 2010, 16:30

whitepower написа:Много е ниска , целия боди кит я сваля ниско а в нашия квартал си е ебало мамата , като падне снега после на пролед се стопява
другото което е че ако е леко хладно или дъждовно съм по бавен и от пунто 1.2 , само вътене на гуми без никакво ускорение или както каза -"фронтуелдраивтуумъчпауъра"
не става от отпреде съм на 5 пръста от асфалта
зимата е сезона за тунинговане и лъскане
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Re: punto whitepower

Мнениеот whitepower » 06 Апр 2011, 17:44

Първото замерване по професионално замерване
лош старт с скапани пласмаси на максис се виждат
като гледах другите коли са с 2-3 стотни надолу на първите 20м
Първия рън съм само , втория с 2 ма човека в колата
Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron