punto whitepower

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Ето го и проекта от самото начало

Мнениеот whitepower-гост » 16 Юли 2008, 11:55

Ето го и проекта от самото начало

След покупката на Пунтото ,което се оказа мъртво но красиво- като паментник


Изображение

Започна се смяна на основните но най-важани за мен неща
първо се смени Екуто - за това изкам да благодаря на Еньо който ми изпрати софтуера, и след това се импровизира един ремонт на дебитомера


Изображение
Изображение

който се оказа на половина успешен но в крайна сметка не ме удовлетворяваше и порчах нов


Изображение



Продължих със смяна на спирачната система - смених Всичко


Изображение
Изображение

След което вече имах спирачки и можех да продължа с нещата
Купих и стът брейс ( разпънка ) и бе монтиран на фирмата Спарко - за съжаление не е реголируем ,но ще се направи такъв в последсвие


Изображение


Инсталирах и blowoff клапан защото стария пласмасов BOSCH беше спукан , а и без това оригиналния за нищо нестава


Изображение

Нещата с прекъсването на колата продължаваха и се наложи да видим как е валът , стария беше много зле , едната гърбица беше станала на кръгче , отделно нито един клапан не беше в параметрите и се инсталира нов вал от уно


Изображение

Изображение

След това смених таблото защото оборотомера не работеше и датчика на налягане на маслото


Изображение

В Асеновград ми направиха и испускателния колектор за турбина - Митсубиши ТД 0414 , но в последсвие поръчах 0415 с по голяма компресона част


Изображение
Изображение

Ето я и генерацията след което само трябва да се добави доунпаипа
Всичко е на ф63 от нераждъвейка

Изображение

После бе закупен и кулера от Макс драйв, за съжаление вече в бг май не останаха вносители на тунинг части след смърта на Лъчо лека му пръст на човека .
Кулера беше малко модивициран с един надпих за красота
Изображение

Започна и инсталацията на кулера но за сега е замразена защото си изкълчих глезена и сега малко накуцвам


Изображение

Изображение


Поръчани са турбината TD 0415 и широколентова ламбда сонда
и ги чакам тази седмица или другата най късно. Инсталирани са 315 кубикови инжектори, и външен бензинов регулатор, както и помпа от фиат купе турбо.
за сгеа е следващо развитие , събота и неделя , инсталация на кулер а следващата седмица и турбината и се надявам нещата да станат лесно

Това е проекта който не е завършен за сега ;)
whitepower-гост
 

Мнениеот whitepower-Гост » 19 Юли 2008, 00:48

ето го и кулера днеска само упях да преместя водния радиатор и да сложа кулера защото нещо се сецнас и много ме боли кръста

ето и какво дойде вечерта - май днеска все едно имам рождрн ден
сешуара е на лице + сондата , радост голяма довечера ще спя с търбината май :wink:
Изображение


Изображение


Изображение

Изображение


Изображение

http://i202.photobucket.com/albums/aa15 ... C00451.jpg[img]


Изображение

Изображение
whitepower-Гост
 

Мнениеот Гост » 19 Юли 2008, 19:51

ето го и в сглобено състояние но без монтирана търбина и мрежа
Изображение
Гост
 

Мнениеот Bobby_ » 20 Юли 2008, 02:49

колко парички ти стъпи ламбдата с уреда?
Аватар
Bobby_
 
Мнения: 304
Регистриран на: 05 Юли 2007, 12:29
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 20 Юли 2008, 13:02

виш в ebay.com 240 + доставка , но не помня точно колко
Гост
 

Мнениеот whitepower-Гост » 21 Юли 2008, 00:09

http://cgi.ebay.com/AEM-UEGO-GAUGE-WIDE ... dZViewItem
ето имат и шипмант до българия
около 240 с доставката значи излизало
whitepower-Гост
 

Мнениеот Гост » 22 Юли 2008, 00:08

ето и инсталацията почна


Изображение

Изображение


така изглеждат разглобени около 1200 лева
сърцето ме заболя , ама няма начин , входящото масло трябва да е отгоре


Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

ето и първата прецакана резба , ама без това не може

Изображение


и накрая ЕДНО ПИТАНЕ КЪМ ВСИЧКИ ЗНАЕЩИ

тРЯБВА ЛИ ДА ВЪРЖА ВОДАТА КЪМ НОВАТА ТУРБИНА ИЛИ ДА СИ ОСТАНЕ САМО НА МАСЛО ???

защото мненията са много противоречиви и един вика връзваи , друг вика нема нужда , нека мотора е по хладен и сега се чудя

моля ако може да споделите до 2 -3 дни ако ви е възможно

предварително благодаря на всички
Гост
 

Мнениеот 75 turbodelta » 22 Юли 2008, 02:22

подгрева на водата може да ти доведе само маняшки проблеми :lol: аз лично съм против тва допълнително натоварване на охладителната система :wink:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот whitepower-гост » 22 Юли 2008, 11:38

което значи вода през турбината да не слагам ако правилно съм те разбрал
whitepower-гост
 

Мнениеот 75 turbodelta » 22 Юли 2008, 12:05

ами да правилно си разбрал :wink:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Гост » 22 Юли 2008, 14:31

whitepower-гост написа:което значи вода през турбината да не слагам ако правилно съм те разбрал


Ако искаш да смениш турбината след 1 месец не връзвай водата .... а за да не товариш системата си направи едно ключе отделно да си пускаш перката на радиатора в жегите и двата ти проблема са отстранени.
Щом производителите са направили освен маслено и водно охлаждане не виждам причина да го изолираш :wink:
Гост
 

Мнениеот fixxer » 22 Юли 2008, 14:36

Anonymous написа:
whitepower-гост написа:което значи вода през турбината да не слагам ако правилно съм те разбрал


Ако искаш да смениш турбината след 1 месец не връзвай водата .... а за да не товариш системата си направи едно ключе отделно да си пускаш перката на радиатора в жегите и двата ти проблема са отстранени.
Щом производителите са направили освен маслено и водно охлаждане не виждам причина да го изолираш :wink:


ти на колко турбини върза водата и на колко не върза и след това колко счупи. С тая вода освен да си разпукаш всичко що е чугун, друго неможеш да направиш.

#-o [-X :^o =; :-$
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот street_force » 22 Юли 2008, 14:49

И аз не връзвам водите освен да ми създадът проблеми и да ми скапят турбините друго не се се случва( пука се корпуса и почва да пълни вода в маслото колко гарнитури глава смених докато се науча )
street_force
 

Мнениеот paco » 22 Юли 2008, 16:28

Отивам да пиша до инДженерите на IHI вече да не правят турбини с водни ризи...ми че те отде да знаят че само проблеми имало с тях :lol:
Ай стига глупости ве...как нема вържа водата на лагерница пък и не само. както и да е де..всеки избира как сам най-качествено да си стоши мотора или част от него.

РАСО

п.п. Аз съм за водната риза....ако я има значи е имало причина...два маркуча в повече няма да ми се опрат.
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 22 Юли 2008, 17:21

Преди 1-2 седми си правих аларма против прегряване ,ма по различни съображение реших да бодна датчика точно до високата водна тръба от турбото. След като загася колата от алармата почваше да вие през около 1-2 минути ,за много кратко ,но ацки силно.

А иначе на сериозно ,турбото има ли вход за вода са закача. Са ако турбината е неква китаиска гордост ,отговора е ,че чисто и просто не е требело да се слага на колата от самото начало :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот whitepower-гост » 22 Юли 2008, 18:07

турбината е японска - митсубиши
на другото пунто дето е 200 + жодата не е вързана вече една година
ама един викавържи водата и ъпгрйд на водното охлаждане

е са другата една година няма ядове
на тия коли главите много се пукат пато прегрееш

и сега се колебая
надявах се тука да се единодушни :roll:
ама и тука противоречат мненията
защо нараво не ми активирате акаунта да си питам на воля :roll:
whitepower-гост
 

Мнениеот ICI » 23 Юли 2008, 00:25

LordDigital написа:Преди 1-2 седми си правих аларма против прегряване ,ма по различни съображение реших да бодна датчика точно до високата водна тръба от турбото. След като загася колата от алармата почваше да вие през около 1-2 минути ,за много кратко ,но ацки силно.

А иначе на сериозно ,турбото има ли вход за вода са закача. Са ако турбината е неква китаиска гордост ,отговора е ,че чисто и просто не е требело да се слага на колата от самото начало :wink:

При мен даже няма нужда от аларма :? След яко каране я оставям да работи на място с пусната перка за към 10мин. при показание на водата 90 град.
Ако загася по-рано онова съчменото веднага почва да къркори като чайник.И температурата на водата при неработещ двигател скача над 95.
Не знам ако нямаше водно охлаждане какво пържене на маслото ще настане :roll: А и лагерното тяло при каква температура и линейно разширение щеше да работи.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот LordDigital » 23 Юли 2008, 03:34

whitepower-гост написа:турбината е японска - митсубиши
на другото пунто дето е 200 + жодата не е вързана вече една година
ама един викавържи водата и ъпгрйд на водното охлаждане

е са другата една година няма ядове
на тия коли главите много се пукат пато прегрееш

и сега се колебая
надявах се тука да се единодушни :roll:
ама и тука противоречат мненията
защо нараво не ми активирате акаунта да си питам на воля :roll:


чак пак противоречиви ,само един виждам дето разпраа за някакво натварване на охладителната система. Не знам какво точно и кога ша доиде да натовари водното охлаждане на турбото ,щото едно на ръка ,че дебита хич не е голям ,и второ вътре си има и достатъчно масло да топлоовежда .НО нека приемам че нат'варва , извода тогаз ша е ,че таз система ако не издържа ,значи сака Upgrade ,оно е просто и елементарно :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот LordDigital » 23 Юли 2008, 03:41

ICI написа:
LordDigital написа:Преди 1-2 седми си правих аларма против прегряване ,ма по различни съображение реших да бодна датчика точно до високата водна тръба от турбото. След като загася колата от алармата почваше да вие през около 1-2 минути ,за много кратко ,но ацки силно.

А иначе на сериозно ,турбото има ли вход за вода са закача. Са ако турбината е неква китаиска гордост ,отговора е ,че чисто и просто не е требело да се слага на колата от самото начало :wink:

При мен даже няма нужда от аларма :? След яко каране я оставям да работи на място с пусната перка за към 10мин. при показание на водата 90 град.
Ако загася по-рано онова съчменото веднага почва да къркори като чайник.И температурата на водата при неработещ двигател скача над 95.
Не знам ако нямаше водно охлаждане какво пържене на маслото ще настане :roll: А и лагерното тяло при каква температура и линейно разширение щеше да работи.


чайника Рулира ,аз като го чух първия път бая са поУпулих ,а на втулковата турбина го немах тоз специален ефект:)
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот paco » 23 Юли 2008, 10:32

И как по-точно водата ще ти спука чогуна?!?!? Бахх и филма значи...откъде ще дойде изневиделица такава студена вода за да причини такава щета :shock: Пукането може да е резултат от много други неща, но немога да се съглася, че е от водата.
:idea: Водната риза се връзва така, че през нея да циркулира вода постояно независимо дали върти малък или голям кръг :idea: Айде сега ми кажи като спазиш това изискване как и кое ще спука ризата?

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот whitepower-гост » 23 Юли 2008, 11:45

ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде

там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа

знам че като газиш после спираш и на място , ама нали знаете че винаги има грешки и това да не ми коства тези спестени с мъки 1200 лева , пък пунтото е малко хлавабо от към охлаждане , после обича главата много да си цепи
другото вече една година няма никви ядове а е без вода ;))
мился и аз да карам без вода
whitepower-гост
 

Мнениеот Manta2005 » 23 Юли 2008, 12:28

whitepower-гост написа:ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде

там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа

знам че като газиш после спираш и на място , ама нали знаете че винаги има грешки и това да не ми коства тези спестени с мъки 1200 лева , пък пунтото е малко хлавабо от към охлаждане , после обича главата много да си цепи
другото вече една година няма никви ядове а е без вода ;))
мился и аз да карам без вода


точно за такива случаи е водата за да пази турбината от юзери тип "италяно мафиозо"
щото и малкото масло което остава в турбита се сварява едно хубаво и има шанс от скорошен ремонт, а иначе ако си я ползваш с мисъл и я оставяш да истива нема грижи според мен и без вода
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот ICI » 23 Юли 2008, 12:46

whitepower-гост написа:ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде

там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа

интересно :lol:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот paco » 23 Юли 2008, 13:27

ICI написа:
whitepower-гост написа:ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде

там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа

интересно :lol:


Баткууу..неам думи..аман от градски легенди :lol:
Е тя тая вода да не е затворена в капсула вее :lol: :lol: поне от 101места ще намери да избие преди да се разшири толкова , че да спука тялото на турбината.

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот whitepower-гост » 23 Юли 2008, 15:26

добре де на кой да вервам
едните викат не я слагай нема драми
другите викат слагай я иначе ще имаш драми

сега мненията са 50 /50

нека тези който викат да не се слага да кажат защо да не се слага
и тези който казват да се сложи , да обяснят и + и минусите
защото тази вода какво охлажда освен оста
whitepower-гост
 

Следваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта

cron