Модератор: Форум модератори
whitepower-гост написа:което значи вода през турбината да не слагам ако правилно съм те разбрал
Anonymous написа:whitepower-гост написа:което значи вода през турбината да не слагам ако правилно съм те разбрал
Ако искаш да смениш турбината след 1 месец не връзвай водата .... а за да не товариш системата си направи едно ключе отделно да си пускаш перката на радиатора в жегите и двата ти проблема са отстранени.
Щом производителите са направили освен маслено и водно охлаждане не виждам причина да го изолираш
LordDigital написа:Преди 1-2 седми си правих аларма против прегряване ,ма по различни съображение реших да бодна датчика точно до високата водна тръба от турбото. След като загася колата от алармата почваше да вие през около 1-2 минути ,за много кратко ,но ацки силно.
А иначе на сериозно ,турбото има ли вход за вода са закача. Са ако турбината е неква китаиска гордост ,отговора е ,че чисто и просто не е требело да се слага на колата от самото начало
whitepower-гост написа:турбината е японска - митсубиши
на другото пунто дето е 200 + жодата не е вързана вече една година
ама един викавържи водата и ъпгрйд на водното охлаждане
е са другата една година няма ядове
на тия коли главите много се пукат пато прегрееш
и сега се колебая
надявах се тука да се единодушни
ама и тука противоречат мненията
защо нараво не ми активирате акаунта да си питам на воля
ICI написа:LordDigital написа:Преди 1-2 седми си правих аларма против прегряване ,ма по различни съображение реших да бодна датчика точно до високата водна тръба от турбото. След като загася колата от алармата почваше да вие през около 1-2 минути ,за много кратко ,но ацки силно.
А иначе на сериозно ,турбото има ли вход за вода са закача. Са ако турбината е неква китаиска гордост ,отговора е ,че чисто и просто не е требело да се слага на колата от самото начало
При мен даже няма нужда от аларма След яко каране я оставям да работи на място с пусната перка за към 10мин. при показание на водата 90 град.
Ако загася по-рано онова съчменото веднага почва да къркори като чайник.И температурата на водата при неработещ двигател скача над 95.
Не знам ако нямаше водно охлаждане какво пържене на маслото ще настане А и лагерното тяло при каква температура и линейно разширение щеше да работи.
whitepower-гост написа:ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде
там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа
знам че като газиш после спираш и на място , ама нали знаете че винаги има грешки и това да не ми коства тези спестени с мъки 1200 лева , пък пунтото е малко хлавабо от към охлаждане , после обича главата много да си цепи
другото вече една година няма никви ядове а е без вода )
мился и аз да карам без вода
whitepower-гост написа:ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде
там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа
ICI написа:whitepower-гост написа:ми като си я нагазил яко , и по погрешка е изгасиш и бегаш на некаде
там става червено водата зивира ведната и пук - така на неме ми обясниа
интересно
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта