punto whitepower

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот whitepower » 08 Май 2009, 00:28

да бе какво му е :)) минерално
докато се разработи мотора 2000 км ще съм с него , и без това няма да има бус - да 0.4 ще се кара
пък и без това ще обере сружките от блока ;) и ще ги набие във филтъра
след това минавам на спортен кастрол
всъщност се чудя дали да не го сменя след 200 км или да го държа до 2000 , иначе до 2000 ще съм с минерално за да улегнат сигментите

ето и днеска е замерено че всичко влиза
след 4 часа мъки
свалих пак алтернатора че пречеше
мамата ми се еба и кръста ме боли яко ама припилихме тук-таме малко и вече всичко влезе
утре следва пак да се свали всичко да се сложи гарнитурата , да се умотаят колекторите с термо лентата и да се постави всичко пак отнаяало
надявам се този път да е по лесно



Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот paco » 08 Май 2009, 10:25

Аз се сещам за една Калибра дето изкара има-няма 300км с това масло преди да запече ...това за стар мотор де не ревизиран. Собственика много се чудеше що така се случило :lol: :lol:
Сложи си накакъв Мотул минералка за разработка..тв'а с Приста-та си е гавра :x
На тоз изпускателен колектор няма ли да му сложиш някакъв щит за да не напича смукателя :roll:

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот drigata » 08 Май 2009, 10:44

той смята само да загрее мотора с туй масълце и да го изхвърля

а относно щита,те имат един фабричен м-у изпускател,смукател,но не го е сложил щото е припасвал нещата по главата,но най добре той да си каже :roll:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот whitepower » 08 Май 2009, 12:09

масалцето ще промие моторя ;) само като загрее и са изхвърля
а за щита , то си има заводско но нема да го слагам
ще се умотаят колекторите само щото щита не влиза на този изпускателен колектор
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот ICI » 08 Май 2009, 13:22

аз пък да ви кажа :wink: че познавам човек дето работи в Приста ойл като химик-лаборант и точно се занимава с анализи на маслата.
И може да потвърди, че всичките им масла отговарят изцяло на спецификациите.Даже той друга марка масло не ползва, понеже си е сигурен в маслото.
Между другото преди време са забъркали известно количество 10В60 за състезателните им коли, така че нищо случайно няма там :wink:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот hf hpe » 08 Май 2009, 13:38

Ици темата отиде малко на офтопик.
Макар и аз да съм на мнение, че едно нещо не е долнопробно само защото е българско, не можеш да твърдиш, че пристата(дори и 10/60) е по добро масло от това на фирми лидери в бранша.
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот whitepower » 08 Май 2009, 16:58

е хубаво де , така или иначе едно масло отива в кофата след 100 км ная мноооого , нека да е по ефтино
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 14 Май 2009, 23:39

почти е готова
само трябва да купя акумулатор и воден радиатор и да сложа кулера


Изображение
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 15 Май 2009, 23:21

водния е купен утре паля :lol:
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот whitepower » 18 Май 2009, 02:02

Запали дебии и трактора ;)
с съдейсвието на Дригата спести ми няколко часа рвене в документацията

ето ми филмчето
http://www.vbox7.com/play:c0a3f521
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот ludiagsm » 18 Май 2009, 16:04

a 4estito и безаварийно :)
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот whitepower » 24 Май 2009, 01:39

днеска навъртях първите 18 колиметра
сташе кеф нищо че повече от 4000 оборота и пуши като ненормана , ама ще изглади докато се разработи
и така леко гас после моторна и така постоянно докато мина първите 40 км после по на горе но за сега само леко до 4000 оборота
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот 75 turbodelta » 24 Май 2009, 19:41

Орлине как нов мотор ще пуши ве :shock: и защо мислиш че ще спре като се разработи .... :roll:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот INTEGRALE » 25 Май 2009, 00:23

75 turbodelta написа:Орлине как нов мотор ще пуши ве :shock: и защо мислиш че ще спре като се разработи .... :roll:


+1 :shock: :shock: :shock: :shock:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот whitepower » 25 Май 2009, 00:59

ми всички така твърдят че докато улегнат сегментите е така
пушенето от както я запалих до сега намяла 10 пъти но още си припушва лекичко
сегментите нещо не са се напаснали ама от началото беше във боен режим пушеше като танк
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот j1v » 25 Май 2009, 01:10

В началото вероятно ти е пушело от мръсотиите по генерацията и т.н. ...

И аз не мисля, че е нормално да пуши, ама може и да не е болка за умиране :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 75 turbodelta » 25 Май 2009, 11:11

от друга страна то италянка доде чакаш да спре да пуши може да доиде ред за следваща ревизия на мотора ....така че не се бави с даването на газ поне да покараш малко :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот ICI » 25 Май 2009, 14:52

:lol: Орлине, вярно почвай да даваш газ след 500км, че тия 2000 дето си ги запланувал и с туй пушене, странна работа :roll:

Само да отбележа, нали в случая става дума за нови бутала, сегменти и шлайф цилиндри.
При мен като си гледам картерната вентилация (директен маркуч 16мм около 50см дълъг) няма никакви видими пушеци, на празен ход въобще няма духане а само се усеща пулсиране навън-навътре на струята.Вече при яка газ си има картерно налягане, но не и видими пушеци от масло.

При теб да не е проблема от турбото, че иначе ако е от сегменти, няма да е от ненапасване.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот drigata » 25 Май 2009, 16:14

ще се опитам да вкарам малко яснота по въпроса,след като Орлин е духнал гарнитурата(преди ремонта) каза че е била пълна цялата генерация с антифриз и масло

а от там гърнето е било фул с гадни течности,аз лично присъствах на първоначалното стартиране и отзад си мирише на антифрииз

вече е изчистило,така че ,НОУ ПРОБЛЕМ ИТС О"РАЙТ
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот whitepower » 25 Май 2009, 17:24

вчера малко буст на 0.1 0.2 и от днеска вече не пуши :)
Power Under Pressure
Изображение
whitepower
 
Мнения: 248
Регистриран на: 25 Юли 2008, 01:10
Местоположение: софия

Мнениеот 75 turbodelta » 25 Май 2009, 20:42

ма аз нали ти казах даваи му газ доде работи изобщо :D
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Alfons » 25 Май 2009, 20:47

Айде стига сте говорили така за колата бе :?: :evil:
Те италЯнките не са чупат много :weedman:
Изображение
Аватар
Alfons
 
Мнения: 208
Регистриран на: 23 Фев 2008, 18:02
Местоположение: София

Мнениеот 75 turbodelta » 25 Май 2009, 21:23

кола .....тоя фиат :shock: ти ко си пил ве :lol: и да те талянките са маса здрави бегачки ма само като си стоят у гаража .... :D :D :D
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Alfons » 25 Май 2009, 22:44

Ти па са се качи на здрава японка /оризище/ и айде почна да плюеш по жабарниците,не трябва така :lol: :lol: :lol:

Стига сме спамили в темата на Орлин :idea:
Изображение
Аватар
Alfons
 
Мнения: 208
Регистриран на: 23 Фев 2008, 18:02
Местоположение: София

Мнениеот 75 turbodelta » 25 Май 2009, 22:56

а качил съм се аз чушки.....ма виж ся истината за италянките не е плюене дори и да е спам това е истината :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron