А това е графиката от диното. Имам и следващата до по-високи обороти, когато гръмна слика и еба мамата на всичко. Колата е мерена на 1 бар налягане. След като слика свали излишното и разгледахме графиката, решихме да свалим колата, тъй като от графиката ясно се вижда, че К31 малее на маторя и няма смисъл от повече надув. При корекция на сместа над 5000 оборота колата ще изкара още 20-30 коня. Общо взето мисля да се отдам на каране. За другата година, живот и здраве, ако има пари и желание мисля да и насадя една гт45-ца и пак да се ходи на дино Много благодаря на бате Емо за съпорта, монтажа на електрониката и естествено настройката и
аз на диното обърках копчето за кола с това за бира от машината за напитки, отворих си я в 9 ч и всичките 3х ръна си стоях пред колата и гледах какво ще сдава багажа на 1.6 бар, нещо картерна ала бала...
Пиро - евала за конете , Бастиен Швайнщайгеровица ще е приятна за возене
Е ти сложи още по-голям матор и после малее ми К31. Като дойде прешъра в завоя ще те питам кой гъз пръв ще утърве...твоя или на колата. Колата е човеетааа
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата :!:
Колата е станала ем красива ем силна . Мен въртящия момент ме кефи, струва ми се ,че ще е голяма тръпка да се кара тази кола като се има предвид че е само на задно
Давайте предложения за 4х4. Въпроса ми е ориентиран по-конкретно към раздатката: 325ix 525ix или от X3/X5. Понеже съм далече от 4х4 историите питам и за предния и задния диф дали има значение с какви предавателни числа са и дали раздатката (като изключим тази от 325ix) се управлява човешки? Предния диф го мисля да е от 325ix като има разни подобрения по полуоските, че им заминавали шлиците.
Аве луд ти покара ли тази кола изобщо та се засили пак с глава към стената?!!? Всеки път филма става все по драматичен при теб. Качи се, виж какво не ти харесва в поведението на колата, виж дали неможеш да коригираш проблемите та дори и с компромис. Ванката на Калояново с неговото BMW прави чудеса на RWD.
РАСО
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата :!:
На ИХа предните ботуши са почти прави. Това се сещам като голяма разлика в купето. Ако изправиш ботушите недозавиването ще се засили. Не вярвам дифа и раздатката да устискат на тия коне. 4х4 то тежи при висока скорост, то не знам колко ще вдигаш, ама задното като зацепи е по-леко като трансмисия, загубите са по-малки и т.н. А при тия коне колкото и задвижващи моста да има ще ходи настрани с 200...
Сашооооо, стига прави ве майна, отивай да даваш газ !!!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Освен некво X5 M aко става за донор ... ма за мен е обречена хава, земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното
Линк Еку-то няма ли някакъв вариант за тракшън контрол, дори и най-елементарния т.н. "slew rate" ще ти свърши работа, стига да е настроен както трябва.