Alfa Romeo Milano Rice SAE

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Alfa Romeo Milano Rice SAE

Мнениеот Nikoror » 13 Сеп 2007, 00:03

Колата започва живота си 1989 като Милано Силвър - най-базовата версия на 75 в щатите с 2.5 литров мотор, без лсд, без шибидах :twisted: без рекаро, 150тина коня... 15 години след това по неведоми пътища се озовава в Хюстън като подарък за скоро пре-открития автомобилен клуб на Rice University. Първата година работата е колата да стане годна за употреба, т.е. ръжда, смяна на всичко гумено, елементарна подръжка на двигателя, накладки и т.н.=скука. Колата участва в 2005 Оne Lap of America и постига не особено престижното 85/90 място - но поне завършва всички състезания. 2005-2006 е годината, когато започва подготовката на колата като състезателна кола в която да може да седнат 3ма човека за 8000мили. компромисите винаги са за сметка на пърформънса и последва: изцяло махане на интериора до желязо, махане на климатика, вентилацията и парното, ролкейдж 6 точков, смяна на двигателя с 3 литров, лсд, смяна на гумите по окачването с полиуретан, спортен филтър :wink: колата по принцип си е дошла с жълти конита, ниски пружини отзад и 27мм торсиони отпред (стандартните са 22мм май). в този си вид колата вече имала някакви спортни качества. за съжаление гарнитурата на главата си заминава на път за откриването на One Lap of America 2006 и следва смяна на мотора с някакъв 2.5 литров и пропускане на първите няколко писти. всичко това води до доста слабото 81/85 място. 2006-2007 година вече и аз се появих в клуба и се продължи развитието на колата. 3 литровия мотор мина онсовен ремонт - една нова риза, нови сегменти, нови водачи - общо взето най-основното. също така свалихме малко от буталата за да намалим степента на сгъстяване, защото бяхме намерили компресор мп90 който да сложим. също така скоростната кутия мина през основен ремонт с подмяна на всички синхронизатори и олекотяване на колелата. предния маховик е силно олекотен. всички тези неща вързани към 300цц дюзи и gotech standalone efi дадоха 170коня на гумите в атмосферен режим. също така сменихме радиатора, защото стария беше за боклука. олекотихме предната и задната броня (американските тежат към 30тина кила) направихме кори за вратите от въглеродни нишки и нови фарове (оригиналните на американския вариант са пълен боклук)също така изцяло нова изпускателна система. за съжаление последните месеци нещата не вървяха много добре. след една тест сесия на пистата камбаната на съединителя се разпадна. след това компресорния кит най-накрая беше готов, но малко след като го сложихме гарнитурата на главата (за пореден път) замина та се наложи 1 (един) ден преди голямото пътуваме да сменим нашия 3 литров двигател с един 3 литров двигател с "S" бутала и валове, но стандартен маховик. настроихме новата карта на горивото по път от хюстън към индиана. общо взето резултата е 54/85 място, което вече определено не е лошо. за съжаление едно от момчетата една сутрин след 11 часа пътуване и 2 часа сън като се качи в колата вкара задна без съединител и това освен че ни събуди доведе и до отчупване на част от зъб на колелото на задната, което освен че направи задна неизползваема (както се оказа по-късно) парчето от зъбното колело е попаднало между пиниона и диференциала и сега и двете не стават за нищо. въпреки това колата си изкара близо 4000мили така :roll:
за тази година плановете са горе долу ясни: трябва да отворим стария мотор и да разберем защо плюе гарнитурите така (предложения?), трябва да оправим скоростната кутия и ако тези две неща се оправят ще преминем към настройването на компресора. по окачването най-вероятно ще сменим много малко неща - евентуално 33мм торсиони отпред и по-твърди пружини отзад. трябва да видим дали кони ще ни пренастроят амортисьорите. има още 2-3 места където са гумени тампони ще сменим с полиуретан.
спирачките най-вероятно ще сменим предните с 284мм дискове от SZ и 4бутални wilwood апарати. отзад сме с вентилирани 250мм SZ дискове. в момента сме с ръчен контрол на баланса между предните и задните спирачки, но до колкото разбирам това не е достатъчно и има вариант да минем на отделни бутала и да разкараме усилването. което ми напомня, че колата е без серво и е с 225гуми и 300мм волан :oops:
еми това е общо взето. погледнете и сайта ;)
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Re: Alfa Romeo Milano Rice SAE

Мнениеот j1v » 13 Сеп 2007, 00:07

Nikoror написа:Колата участва в 2005 Оne Lap of America и постига не особено престижното 85/90 място - но поне завършва всички състезания.


Учудващо за италянка :D
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Nikoror » 13 Сеп 2007, 00:13

ей тука малко подбран снимков материал :)
Прикачени файлове
fmic.JPG
колата
fmic.JPG (85.82 KiB) Прегледано 59782 пъти
sc_engine.JPG
компресора
sc_engine.JPG (138.02 KiB) Прегледано 59782 пъти
trans.jpg
скорости
trans.jpg (103.12 KiB) Прегледано 50009 пъти
rad.jpg
радиатор
rad.jpg (99.84 KiB) Прегледано 49991 пъти
interior.jpg
отвътре
interior.jpg (41.64 KiB) Прегледано 59781 пъти
headers.jpg
детска радост
headers.jpg (102.55 KiB) Прегледано 50056 пъти
carbon_fiber_door_skins.jpg
hand made carbon fiber
carbon_fiber_door_skins.jpg (63.75 KiB) Прегледано 59781 пъти
zadni_diskowe.JPG
задни дискове
zadni_diskowe.JPG (66.9 KiB) Прегледано 50030 пъти
last_day.JPG
1 ден преди 8000мили пътуване
last_day.JPG (98.32 KiB) Прегледано 59781 пъти
16(2).jpg
аз изморен :)
16(2).jpg (85.48 KiB) Прегледано 50075 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот VGZ » 13 Сеп 2007, 19:08

à ó ñåêòàíòñêèÿ ôîðóì èìà íÿêàâ ïèê ÷å ñòå ïðúñíàëè äèôà ìà íå îò ïîâåð àìè îò ÷óïåíà çàäíà ñêîðîñò ? òâà âàùà êîëà ëè å :o
åäèò: òî ïèøå ìà êîé äà ÷åòå #-o
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Re: Alfa Romeo Milano Rice SAE

Мнениеот VGZ » 13 Сеп 2007, 19:19

Nikoror написа:... òðÿáâà äà îòâîðèì ñòàðèÿ ìîòîð è äà ðàçáåðåì çàùî ïëþå ãàðíèòóðèòå òàêà (ïðåäëîæåíèÿ?)...

å êàê ùî ? ùîòî å òúïà èòàëèàíñêà áúãíÿ :lol: êàòî ùå èìà êîìïðåñîð íàïðàâî îðèíãíåòå ðèçèòå , ïîíå íà â6 íå ñà ñêîñåíè êàòî íà 4 öèëèíäðîâèÿ 2.0ë è èìà ìÿñòî ... èëè ïèòàé îíÿ ìîøåííèê îò äæóíãëàòà òåõíèòå äâèãàòåëè ñà ñ ìíîãî òàðèêàòñêè î ðèíãîâå ñ 3 ìàëêè êàíàëà
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот Nikoror » 13 Сеп 2007, 21:25

при тях го правят това, защото са с гигантски диаметър бутала - 100+ мм и там вече няма стандартна гарнитура и трябва всичко къстъм. при нас с 10пси въобще не трябва да стават такива глупости. да не говорим, че това мотора си го прави в атмосферен режим :oops: просто останалите бяха толко надъхани, че аз като им викам: глей че ти бълбука резервоара на водата, как ше слагаш компресора сега ве ми отговориха с: ако ша са чупи да са троши до край :roll: (т'ва на английски не звучи толкова готино ма както и да е :lol: )
иначе питах кометик дали искат да ни направят къстъм гарнитура за без пари, но за сега нямам отговор 8)
съвсем скоро ще отворим мотора и след "сериозна" проверка би трябвало да знаем къде е проблема.
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 28 Сеп 2007, 02:00

след не особено забавното начало с разбитите скорости сега отворихме и двигателя... история в картинки :P
Прикачени файлове
1.JPG
1.JPG (88.13 KiB) Прегледано 59466 пъти
2.JPG
2.JPG (113.97 KiB) Прегледано 59466 пъти
8.JPG
8.JPG (240.53 KiB) Прегледано 18304 пъти
9.jpg
9.jpg (171.34 KiB) Прегледано 18295 пъти
3.JPG
3.JPG (79.06 KiB) Прегледано 59463 пъти
6.JPG
6.JPG (111.01 KiB) Прегледано 59463 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 16 Ное 2007, 09:08

най-после добри новини. стария блок се оказа, че е крив и сега е декорация. купихме двигател от 164, който е в почти перфектно състояние с 80к мили. сега е на съставни части и скоро се почва сглобяването. като бонус си имаме и маслени пръскалки на буталата вече.
другата добра новина е, че "работилницата" в момента се мести на локалната писта - http://www.msrhouston.com/
За сметка на 45 минутното пътуване до там си имаме писта в задния двор и може да я ползваме по предназначение когато си пожелаем стига да няма официални състезания (формула атлантик, champ car, и т.н.) :twisted: скоро се очакват 33мм торсиони, евентуално кони ще се съгласят да ни пренастроят амортисьорите, ако ли не, ще се мъчим да ги връткаме пък квото стане...
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот 75 turbodelta » 16 Ное 2007, 21:56

кажи какъв е варианта за 33 мм торсиони :)
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Nikoror » 17 Ное 2007, 03:10

www.performatek.com
650$+доставка. ще се съгласят да ги пратят до България.
направо можеш да пуснеш мейл на Andrew Kress
aokress at comcast dot net
има 33, 30, 27мм... 27 са слаби за писта (с такива сме в момента). 30 са максимума за стрийт/трак кола (поне така казват, не съм карал :lol: )
33 са около 660 паунда/инч на гумите. останалите можеш да се сметнат, като се има предвид, че намалява рейта намалява с 4та степен на съотношението на диаметрите, т.е. 27мм са
((27/33)^4)*660=295 и т.н...
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот ifcho » 17 Ное 2007, 17:01

Тез торсиони, за които говорите са sway bars, нали?
Ако да, пратете запитване на http://whiteline.com.au/
Мисля, че могат да ви напрявят и поръчкови.
Аватар
ifcho
 
Мнения: 62
Регистриран на: 24 Юни 2009, 13:00

Мнениеот Nikoror » 17 Ное 2007, 18:53

торсионите са торсионни пружини. 75цата и повечето трансаксиални алфи са с такива предни пружини. нормалната пружина е навит вариант на торсионна пружина. реактивните щанги (суей бар) са си отделно.
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 23 Яну 2008, 05:18

малко ъпдейт с прогреса по сглобяването на новия двигател. понеже нямаме парно вече и изхода за парното направо ще го заваряваме от главата (а и защото стана лека пукнатина докато вадехме заводската тръба дето стърчи там :oops: )
Прикачени файлове
DSC03288.JPG
DSC03288.JPG (77.04 KiB) Прегледано 49976 пъти
DSC03289.JPG
DSC03289.JPG (61.16 KiB) Прегледано 49943 пъти
DSC03290.JPG
DSC03290.JPG (58.46 KiB) Прегледано 49930 пъти
DSC03291.JPG
DSC03291.JPG (57.75 KiB) Прегледано 49931 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 30 Яну 2008, 03:28

напредък :)
Прикачени файлове
DSC03292.JPG
DSC03292.JPG (38.53 KiB) Прегледано 57693 пъти
DSC03295.JPG
DSC03295.JPG (68.09 KiB) Прегледано 57693 пъти
DSC03296.JPG
DSC03296.JPG (61.76 KiB) Прегледано 57693 пъти
DSC03297.JPG
DSC03297.JPG (64.38 KiB) Прегледано 57693 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 26 Фев 2009, 03:16

много закъснял ъпдейт. колата се справи много добре и не ни създаваше почти никакви проблеми на състезанието (с изключение на това, че от вибрациите един куп гайки се разхлабваха дори и след син локтайт!)

та ето малко снимки от състезанието
Прикачени файлове
1.jpg
за спонсорите
1.jpg (85.88 KiB) Прегледано 54403 пъти
2.jpg
чакаме нови гуми
2.jpg (61.13 KiB) Прегледано 54403 пъти
3.jpg
рицари :)
3.jpg (78.25 KiB) Прегледано 54403 пъти
5.jpg
рядка гледка
5.jpg (70.4 KiB) Прегледано 54403 пъти
4.jpg
интериор
4.jpg (101.04 KiB) Прегледано 54403 пъти
6.jpg
поне наще фарове светят :)
6.jpg (89.23 KiB) Прегледано 54403 пъти
7.jpg
road america - scary
7.jpg (81.21 KiB) Прегледано 54403 пъти
8.jpg
mid-america
8.jpg (57.68 KiB) Прегледано 54403 пъти
9.jpg
mid-america leaders
9.jpg (61.92 KiB) Прегледано 54403 пъти
10.jpg
то си пише... това е на 150км от университета
10.jpg (81.3 KiB) Прегледано 54403 пъти
Последна промяна Nikoror на 26 Фев 2009, 03:28, променена общо 1 път
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот Nikoror » 26 Фев 2009, 03:22

още
Прикачени файлове
11.jpg
1/4 миля... 15сек... скука
11.jpg (84.09 KiB) Прегледано 54392 пъти
12.jpg
carolina motorsports park
12.jpg (87.48 KiB) Прегледано 54392 пъти
13.jpg
oka tree@VIR - boxster kill coming up
13.jpg (56.17 KiB) Прегледано 54392 пъти
14.jpg
VIR North Course
14.jpg (74.94 KiB) Прегледано 54392 пъти
15.jpg
Ariel Atom Factory@VIR
15.jpg (93.96 KiB) Прегледано 54392 пъти
16.jpg
всички заедно 1
16.jpg (95.91 KiB) Прегледано 54391 пъти
17.jpg
всички заедно 2
17.jpg (75.04 KiB) Прегледано 54391 пъти
m5.jpg
който има пари за гуми...
m5.jpg (49.76 KiB) Прегледано 54391 пъти
uboat.jpg
удавихме си втората кола :)
uboat.jpg (44.25 KiB) Прегледано 54391 пъти
Аватар
Nikoror
 
Мнения: 245
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 01:49
Местоположение: Sofia/Houston

Мнениеот LordDigital » 03 Май 2009, 02:24

Ходихме днеска до АутоБанската писта да довидим това чудо ,Италянка във движение :roll: :roll:

Изображение
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0


Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron