Renault 5 1.7t

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 14 Авг 2014, 23:04

Понеже най-накрая "намерих" сонда( :prayer: ) ии тези дни предстои "баене" имам едно питане.Тази AFR target map какво точно означава?...

Изображение

(не е моята просто е примерна)

Аз го разбирам така->задаваме стойности на картата,свързваме сондата към мегата,даваме една яка газ иии мегата сама си регулира горивната таблица за да е "в крак" с АФР таргет-а .... Иии само остава да се получава така и в действителност :mrgreen: ....Да наистина можели някой да обясни какъв и е смисълът? :?
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот M_tech1 » 15 Авг 2014, 01:36

Това е контрол на сместа по лабда сонда,ако караш със широколентова сонда,мегата чете по сондата и гони тези стойности,но корекцията е малка мисля,че е 15% ако не бъркам,трябва си настройка,не става от нищото,това само за финна корекция.
Ако имаш прекрасна жена, ослепителна любовница, страхотна кола, нямаш проблеми с властите и данъчните; ако когато ходиш по улицата, винаги грее слънце и минувачите ти се усмихват - кажи НЕ на наркотиците!
Аватар
M_tech1
 
Мнения: 172
Регистриран на: 31 Юли 2011, 11:08
Местоположение: София

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот bratq_varvari1 » 15 Авг 2014, 14:17

stanio.turbinata написа:Понеже най-накрая "намерих" сонда( :prayer: ) ии тези дни предстои "баене" имам едно питане.Тази AFR target map какво точно означава?...

Изображение

(не е моята просто е примерна)

Аз го разбирам така->задаваме стойности на картата,свързваме сондата към мегата,даваме една яка газ иии мегата сама си регулира горивната таблица за да е "в крак" с АФР таргет-а .... Иии само остава да се получава така и в действителност :mrgreen: ....Да наистина можели някой да обясни какъв и е смисълът? :?




Аз съм я пробвал,но работеше много бавно,побутва много малко и за да достигне зададените стойности трябваше да мина няколко пъти през един и същ режим.Трябва да покараш доста и да минеш през всички режими по няколко пъти.
bratq_varvari1
 
Мнения: 125
Регистриран на: 25 Юни 2012, 13:47

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 15 Авг 2014, 22:15

bratq_varvari1 написа:
stanio.turbinata написа:Понеже най-накрая "намерих" сонда( :prayer: ) ии тези дни предстои "баене" имам едно питане.Тази AFR target map какво точно означава?...

Изображение

(не е моята просто е примерна)

Аз го разбирам така->задаваме стойности на картата,свързваме сондата към мегата,даваме една яка газ иии мегата сама си регулира горивната таблица за да е "в крак" с АФР таргет-а .... Иии само остава да се получава така и в действителност :mrgreen: ....Да наистина можели някой да обясни какъв и е смисълът? :?




Аз съм я пробвал,но работеше много бавно,побутва много малко и за да достигне зададените стойности трябваше да мина няколко пъти през един и същ режим.Трябва да покараш доста и да минеш през всички режими по няколко пъти.


Дам и аз това предполагах,че дори и да "действа" ще е доста бавничка.Ами ще се помъчим значи ръчно колкото можем пък после ще и дадем шанс и на нея :)

Помеждодругото обороти,палене и вакуум режим ги нагласих идеал :P Ся остава Бууст'о да нагласим иии...иии най-много да се счупи нещо :lol:
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 02 Фев 2015, 20:05

Малко раздвижване :) Поиграхме си с колата ии сега работи по добре ноо засега е само на около 1-1,1 бара :( Изнамерих и някакви полу-сликове(тредуеар нещо около 130 беше)самоче не нови...Но старта определено ще ми е проблем с това кашонче :( ...а да,протече ми и ши*ания Руски маслен радиатор :axe: ....

https://www.youtube.com/watch?v=Hle_qxXPIJ8
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 02 Юли 2015, 12:19

Малко "ъп"...С нови "обувки"...Вече "стъпва" по стабилно и сме на 1,1 бара :rock: ...скоро онбоард,защото километража все още не ми работи :rolleyes: ...

Изображение Изображение Изображение
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 05 Окт 2017, 13:25

Малко ЪП и тук.Бях взел 1,8Т на ВАГ ,но се отказах заради филмите с полуоските и не само които за съжаление не са лесно разрешими :(

Изпадна ми това нещо за смешна цена чрез приятел

Изображение

Renault F7P 704 или иначе казано 1,8 16v - 136 к.с.Идеята е за напълно сток мотор със степен около 10:1 или иначе казано стоковата си на ГАЗ с 1+бара надналягане :) Просто газта ми допадна много от опита ми с нея :) .Понеже колата е с Мегаскуърт това ще ми даде още повече възможности за по добър резултат като цяло!И например започвам с това...

Изображение Изображение

Маховик за съединител 215мм от Меган F7R 2.0 16в.Проблема бе,че не е с добре работещия тригер 60-2 като B18FT-то.Е някой бе опитал да го првправи но с погрешно и неточно изрязан и изпилен зъб.Е оправих го и сега всичко е с размерите на оригиналния 60-2 на B18FT-то с който работеше досега колата :)

Започнах направата на този колектор и клоня към TD05 от Импреза

Изображение Изображение Изображение Изображение

Направих си и изходното масло.Избрах мястото където е и на Б18ФТ мотора(нали е същия блок) и се получи супер :)

Изображение

Поработих малко и по блока с познатата схема от ВАЗ-а :lol:

Изображение Изображение

И главата от такава/снимката е примерна/ ->

Изображение

я доработих така...

Изображение Изображение

Мнение? :roll:

Засега толкова,че и ВАЗ-а,се ръчка,и 21-цата иии :axe: ...
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 19 Дек 2018, 12:50

Малко п и тук...

Ето какво открих на блока след старателно преглеждане....

Изображение Изображение Изображение

И на още два отвора е така...Пукнатините продължават надолу не са само повърхностни...Незнайно за мен как са се получили,според френд са от натрупала се мизерия и стаягане без да се почисти...

След като.F7P-то вече е история...Връщам се към B18-ката(добре че не го продадох :-X ) Само,че турбото му(TD04L от импреза WRX) вече съм продал,защото беше малко за F7P-то :-[ ...Затова трябваше да търся друго и бях взел това TD04H-13C-6 от Волво 940 B23FT двигател.Определвно е по големичка от импрезовата ообено турбинното колело.След старателно разглобяване и почистване вече изглежда така ->

Изображение Изображение Изображение

Ще видим какво ще се получи...Междувременно сложих и маховика от F7R който е и с около 1,5 кг по лек от оригиналния на B18FT....

Изображение Изображение

Надявам се и клъча да държи вече :roll:

215мм с плочки ”Миба” ...

Изображение Изображение Изображение

Скоро се сдобих се с ново турбо TD04HL 16T или иначе казано най-голямата ТД04 слагана серийно в коли до колкото знам.От Волво Т5R мотор.Цяло чудо е че я намерих изобщо а и на супер цена а още по странното е че е като нова ??? Аз по запазена турбина не съм имал!

Изображение Изображение даже тия номера и седят запазени... Изображение

Ето я сравнена с Импрезовата(ляво)

Изображение Изображение

И малко за майтап хаха...ето я сравнена с оригиналната на Б18ФТ :D

Изображение Изображение Изображение

Оплетка на оплетката че е жегаааааа.....

Изображение Изображение

Гарнитура Пайен

Изображение

препасвах колекторите наново чеее имаха доста разминаване което не съм видял миналия път :axe: ....

Изображение

Изрязах си на плазмата някои нещица ;D

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Трябваше да разширя входа на изходното масло към картера че оригиналния е толкова тесен,че е твърде възможно да вдигне налягане в турбото и да избие от някъде масло...

Изображение

Тряше малко се попреправи колектора че сложих дебели болтове(оригиналните 6мм са меко казано смешни).Придадох на този болт нова функция иии стана раотата...

Изображение Изображение

На турбото му трябваше друг гейт и естествено тряше наглася нещата наново затова се правих на заварчик и заварих две уши...

Изображение Изображение

И сиромашки бууст контролер

Изображение

Дюзи ауди S3 383 кубика

Изображение

иии понеже се тря нещо е не как трябва...разбрах,че БОШ стандарт не значело един стандарт...имало къси и дълги дюзи...

Изображение

тряше действам...

Изображение Изображение Изображение

хайде мотора вътре

Изображение

Тук се вижда вее преправения колектор/дросела оригинално е от другата страна и малко е разширен в момента входа/

Изображение

КУТИЯТА забравих да кажа вече е от Клио 1 1,9Д...Най дългата на Клио с диф 3.294....теоретична скорост на 5-та със гуим 205/40/17 на 6750 об е около 280 км/ч :-X

Ако се върнете назад ще видите,че алтернатора ми пречеше на радиатора а от там трябваше да го вдигна а от там да изрежа капака с онова нещо върху него....Е заех се да го поправя този момент като направих нова стойка за алтернатора(сравнена с оригиналната)

Изображение Изображение

и понеже буталния болт който ползвах за втулка не е с нужния диаметър тряше направя втулкаа...

Изображение Изображение

Перфект!

Изображение

Иии накрая...

Изображение Изображение

Освободиха се няколко сантиметра иии радиатора вече можеше да си влезе като у тях си! :)

Изображение Изображение


Междувременно две помпи от Мерцедес 230 компресор(слагат се и на 3,6 атмосферния до колкото знам)

Изображение

Вече съм и с още една "седалка"....

Изображение

Таблото в последният му изглед така....

Изображение

Работата продължава скоро още неща че съм пропуснал най вероятно някои....

Изображение

Дано е интересно на някой :)
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот skydiver » 03 Май 2019, 23:13

Следим с интерес.
Я кажи онова червеното на една от снимките - каква му е съдбата?
Съединението прави силата.
Аватар
skydiver
 
Мнения: 168
Регистриран на: 11 Фев 2013, 12:03
Местоположение: Дупница / София

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот 1040 » 04 Май 2019, 12:54

skydiver написа:Следим с интерес.
Я кажи онова червеното на една от снимките - каква му е съдбата?

Как пък го видя на тая завъртяна снимка ум да ти зайде хаха
Аватар
1040
 
Мнения: 443
Регистриран на: 28 Дек 2011, 19:06
Местоположение: София

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот skydiver » 04 Май 2019, 18:24

1040 написа:
skydiver написа:Следим с интерес.
Я кажи онова червеното на една от снимките - каква му е съдбата?

Как пък го видя на тая завъртяна снимка ум да ти зайде хаха

За тая болест лек нЕма :D
Съединението прави силата.
Аватар
skydiver
 
Мнения: 168
Регистриран на: 11 Фев 2013, 12:03
Местоположение: Дупница / София

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот stanio.turbinata » 08 Май 2019, 10:28

Ааа седи си в градината това червеното :) Имам някакви планове и за него ама кога ще видим,чее малко залитнах и аз по BMW :D

Изображение

Иначе малко да ъпна за Френския кашон :D ....

Направих си кулер от камионски...Ще има материал и за още два голями ;D

Изображение

захранването на масления радиатор...купешк неща не яършеха работа за това направих тези преди някой да ме нахрани,че режа и заварявам....

Изображение

вече вързано...

Изображение Изображение

иии с нормален капак вече е възможнооо :D

Изображение

Иии накрая запалих след опасенията ми за пиления маховик :rolleyes:

https://youtu.be/FNhGsIFWnmQ

Скоро се надявам и да я изкарвам вече за настройка най-накрая :axe:
Аватар
stanio.turbinata
 
Мнения: 105
Регистриран на: 03 Фев 2013, 20:30

Re: Renault 5 1.7t

Мнениеот skydiver » 16 Май 2019, 21:11

stanio.turbinata написа:Ааа седи си в градината това червеното :) Имам някакви планове и за него ама кога ще видим,чее малко залитнах и аз по BMW :D

Правилно си се ориентирал и както гледам, ще ти станат повечко купетата.
Къде мога да я видя колата :D.
Съединението прави силата.
Аватар
skydiver
 
Мнения: 168
Регистриран на: 11 Фев 2013, 12:03
Местоположение: Дупница / София

Предишна

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта