Стоимир Стоицов

Добави отговор

Код за потвърждение
Въведете кода от изображението.

BBCode е Изключен
Усмивките са Изключени
Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Стоимир Стоицов

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от M_tech1 » 03 Авг 2011, 22:05

Вече съм в отбора,благодаря за гласуваното доверие :partyman:

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от 75 turbodelta » 29 Юли 2011, 23:42

ЗА 8)

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от j1v » 28 Юли 2011, 22:17

M_tech1 написа:Мерси за доверието!
Мисля да не ви давам повод да гърбите Цено!
Какво трябва да направя за да се регна?


Пиши на мен или на цено потребителското си име като се регистрираш, да ти го активираме ... например в бмв форума :)

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от M_tech1 » 28 Юли 2011, 18:45

Мерси за доверието!
Мисля да не ви давам повод да гърбите Цено!
Какво трябва да направя за да се регна?

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от j1v » 28 Юли 2011, 16:38

paco написа:Шефа да каже..от мен ДА.

РАСО


Кворум няма, ама и аз вече изтървах колко човека гласуват :)

Понеже не познавам човека, предлагам да го пускаме и после ще гърбим Цено ...

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от paco » 28 Юли 2011, 16:26

Шефа да каже..от мен ДА.

РАСО

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от Mtech_1 » 25 Юни 2011, 08:02

Колко дни е гласуването?

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от toto » 31 Май 2011, 16:20

И от мен ДА

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от Joreto » 31 Май 2011, 13:55

Едно да от мен .

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от paco » 30 Май 2011, 13:56

Re: Стоимир Стоицов

Мнение от dido » 30 Май 2011, 09:56

Линкът към снимките не бачка :wink:

Стоимир Стоицов

Мнение от Tzenko » 30 Май 2011, 09:48

Код: Избери целия код
Здравейте,казвам се Стоимир Стоицовna 26г.(за познатите съм Стани)В Бмв-форума с ник ТУРБО.Бих искал да стана част от това общество с бензин в кръвта и
страст към подобренията на автомобили,защото и аз се чувствам вманиачен към това.Мисля,че ще си бъдем полезни едни на други.

Проекта ми е следния:
Автомобила е Бмв е30 320 Кабриолет двоен стоп 90-ти набор,закупих го есента на 2008г.но беше в окаяно състояние и трябваше доста работа и отвън и от към двигател.Външният му вид беше ужасяваща гавра,предната броня беше някаква стъклопластова реплика на е46 м3,стъклопластови прагове реплика на е36 м3,имаше неони под колата и във колата,някакъв цигански подлакътник,лепенки М3 и отпред и отзад,абе пълна трагедия(даже се чудя какво ме накара да я взема,може би исках да я спася).Първата ми работа беше да изхвърля всичко изброено до момента и да и сложа оригинални части,за моя голяма радост успях да си събера пълен пакет М техник 1 и колата взе да заприличва на нормално превозно средство а не на стрелбище.
Двигателя беше М20б20 мотроник 1.3 .При едно от ходенията до Петрохан същата зима маслената помпа блокира и дойде време за ремонт на мотора.Това беше и момента да увелича обема на двигателя до 2300 кубика.Ремонта се състоеше от следното: взех колянов вал и бутала от М20б23(размера на мотовилките е еднакъв) и ги сложих в моя блок с нови сегменти,биелни и основни лагери.Направих и пълна ревизия на главата,сложих и дюзи от м50б20.Бяха сменени също водна помпа,маслена помпа,семеринги,ремъци,ролки…..
Това беше момента и да си направя щуцер на картера за оттичането на маслото от турбото което вече бях замислил да слагам.
Поради проблеми с дебитомера и несъответствието на компютъра с обема на двигателя,през есента на 2009г. реших да сложа Мегаскуир и да започна да събирам части необходими за турбинирането.
Пролетта на 2010г. започна работата по монтажа на турбото.
Извадих късмет със намирането на някои части,което ми спести време и нерви.Купих готов изпускателен колектор Т3 фланец twin scroll от м21д24(324тд)с удължени рънари,кулер,блоуоф клапан и турбопътя след кулера.Турбокомпресора който взех беше Гарет т3(ТВ0363)с вграден гейт с тенденция да го заменя в последствие със по-голям.Турбопътищата ми са на 57мм до кулера и на 63мм. след него.Купих нови високоомни 315 кубикови дюзи,сложих и маслен радиатор от м20б25.Водния радиатор също беше заменен с най-големия слаган на е30,а именно от 324тд,термостата беше сменен с по-студен от м51д25 80 грдусов.Купих и нова широколентова сонда.Свещите които ползвам са NGK BPR7ES,като съм им намалил разстоянието на 0.5мм. За начало останах със стандартната генерация(двутръбна),като само направих даунпайп на 63мм до тунела.Резултата беше много въртящ момент в ниски обороти,като имаше пик на буста при 3300об./мин. 0,85 бара и постепенен спад след 3500об./мин. като на 5500об./мин. беше 0.55 бара.След около 2 месеца направих бартер(за който съжалявам) и взех турбина Schwitzer(забравил съм модела вече) за външен гейт и топла част twin scroll.Преправих изпускателния колектор,като монтирах външен гейт на 38мм.С тази турбина буста идваше към 2700об./мин. и ги държеше до 6500об./мин.Увеличих и налягането на 1 бар,като сложих бустконтролер за вътрешен монтаж,направих и генерация на 76мм.
Тази турбина обаче беше към края и едвам издържа до края на сезона.
Тази година ми изпадна евтино един дърт Турбонетикс в прилично здраве,която също е с турбинна част twin scroll.В момента буста идва на 3000об/мин. като на 3500 е на 1бар и определено колата има доста повече сила.Миналия месец монтирах и всмукателен колектор и бензинов регулатор от м20б25.
Забравих да спомена,че скоростната кутия е сменена с такава от 324тд,която е предвидена за по-големи натоварвания.Монтирах и шпер диференциал със предавателно число 3.91:1(малко “прасе”),оригиналния беше 4.27:1.Миналата седмица се сдобих и със диференциал от 325ix,който е голямо “прасе” с предавателно число 3.64:1(виско шпер).И тепърва ми предстоят още доста неща да подобря.
Най-вероятно пропускам доста неща,ако има нещо което не съм изяснил питайте.

Снимките обаче са ми малко,защото изгубих доста от тях!
Ето ги наличните:
http://turbokompressor.snimka.bg/tuning ... 6.23647791

Поздрави на всички ентусиасти и надявам се бъдещи съфорумци и приятели!

Върнете се в началото