shopaza

Добави отговор

Код за потвърждение
Въведете кода от изображението.

BBCode е Изключен
Усмивките са Изключени
Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: shopaza

Мнение от Nayden_ » 06 Окт 2008, 22:34

VGZ написа:клиренса буътало клапан може лесно да се провери и при събран мотор,
на овърлап и гмт на някой от цилиндрите се бутат повдигачи или кобилици така че да опре клапана в буталото и се мери луфта .. и тва ти е клиренса под 1.5 изп. и под 1мм всм. е опасно ... тоя вашия вал колко градуса на 1.25мм лифт е и колко му е лифта .. пружините какви са?



INTAKE EXHAUST


clearance [cl] 0.30mm 0.30mm
duration [0.1mm+cl] 308° 309°
duration [1.0mm+cl] 269° 269°
valve lift [cl=0] 12.05mm 12.20mm
cam lift 7.70mm 7.75mm
peak angle 106° 106° followers: O.E.M.
timing [1.0mm+cl] 35/54° 55/34°
lift at TDC [cl=0] 5.05mm 5.00mm


Пружините са сменени не са стоковите

Мнение от VGZ » 06 Окт 2008, 21:51

êëèðåíñà áóúòàëî êëàïàí ìîæå ëåñíî äà ñå ïðîâåðè è ïðè ñúáðàí ìîòîð,
íà îâúðëàï è ãìò íà íÿêîé îò öèëèíäðèòå ñå áóòàò ïîâäèãà÷è èëè êîáèëèöè òàêà ÷å äà îïðå êëàïàíà â áóòàëîòî è ñå ìåðè ëóôòà .. è òâà òè å êëèðåíñà ïîä 1.5 èçï. è ïîä 1ìì âñì. å îïàñíî ... òîÿ âàøèÿ âàë êîëêî ãðàäóñà íà 1.25ìì ëèôò å è êîëêî ìó å ëèôòà .. ïðóæèíèòå êàêâè ñà?

Мнение от Shopaza » 06 Окт 2008, 18:28

Аз в прочем съм забравил да спомена че бубината не е оригиналната а е от айди електронна.

Мнение от paco » 06 Окт 2008, 12:18

И сега като настъпи един дефицит на пластелин :lol:
Майтапа на страна ама аз си правя такава контрола и на стоков мотор...ей така да си знам какво затварям.

РАСО

Мнение от 75 turbodelta » 06 Окт 2008, 10:45

тея снимки са от Гаи нали :goodman:

Мнение от ICI » 06 Окт 2008, 00:23

hf hpe написа:
Nayden_ написа:Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

колега проверява се с пластилин
като дори се оставя и разстояние за температурното разширение

из тунинга ИЦИ го е показал и нагледно


Гледам на колегите с БМВ-то жокер им не требе, ама поне стана дума и рекох да извадя някой снимки.
Препоръчва се поне 2мм аксиална хлабина бутало-клапан и по възможност поне 0,5 мм радиална

За раздвижните колела на всеки му е ясно, че са си набутвация :lol:
То я един зъб напред, я един назад се са едни +- 10-тина градуса по диаграмата.
Нужен е само повечко късмет и току виж инвестицията решила да даде сносни резултати :?
Прикачени файлове
img14257.jpg
img14257.jpg (67.92 KiB) Прегледано 27653 пъти
img14259.jpg
img14259.jpg (45.34 KiB) Прегледано 27653 пъти
img14281.jpg
img14281.jpg (57.18 KiB) Прегледано 27653 пъти
img14282.jpg
img14282.jpg (55.18 KiB) Прегледано 27652 пъти
img14819.jpg
img14819.jpg (80.04 KiB) Прегледано 27652 пъти

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 22:58

maggkrabar написа:
Nayden_ написа:Под CUSTOM имам предвид вал направен с параметри по твое желание.


и къде ги правят тези CUSTOM с 300 и кусур градуси валове :shock: та да стават и без раздвижно колело?


Ако искаш валове с градус и лифт какъвто си намислиш звънни 0878 450 339

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 21:46

:supz: На 19 ти ще черпим с шампнско :D

Мнение от maggkrabar » 05 Окт 2008, 21:44

Nayden_ написа:Под CUSTOM имам предвид вал направен с параметри по твое желание.


и къде ги правят тези CUSTOM с 300 и кусур градуси валове :shock: та да стават и без раздвижно колело?

Мнение от fixxer » 05 Окт 2008, 21:32

Щом ще черпят - дано да е по скоро [-o<

Мнение от COSWORTH-2 » 05 Окт 2008, 21:29

Nayden_ написа:
COSWORTH-2 написа:
Nayden_ написа:Много си sensitive ! На някои даже им харесва да чукат :lol:
.... и без лоши чувства
Епа чукай, то друго не остава :lol:
ще ти отговоря е на по-долния пост- Кааааак не ни трябват раздвижени колела като си окопал главата и матора по един сантим :?: С кво ще зацепиш правилно ангренажа, чрез "bluetooth" ли :?: :lol: Или ще сложиш тук-там някоя и друга опъвателна ролка и ще натегаш като полудел :D
Ще се справим :lol:
Айде наздраве
Наздраве, и като я подкарате да почерпите :partyman:

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 21:23

COSWORTH-2 написа:
Nayden_ написа:Много си sensitive ! На някои даже им харесва да чукат :lol:
.... и без лоши чувства
Епа чукай, то друго не остава :lol:
ще ти отговоря е на по-долния пост- Кааааак не ни трябват раздвижени колела като си окопал главата и матора по един сантим :?: С кво ще зацепиш правилно ангренажа, чрез "bluetooth" ли :?: :lol: Или ще сложиш тук-там някоя и друга опъвателна ролка и ще натегаш като полудел :D
Ще се справим :lol:
Айде наздраве

Мнение от COSWORTH-2 » 05 Окт 2008, 20:40

Nayden_ написа:Много си sensitive ! На някои даже им харесва да чукат :lol:
.... и без лоши чувства
Епа чукай, то друго не остава :lol:
ще ти отговоря е на по-долния пост- Кааааак не ни трябват раздвижени колела като си окопал главата и матора по един сантим :?: С кво ще зацепиш правилно ангренажа, чрез "bluetooth" ли :?: :lol: Или ще сложиш тук-там някоя и друга опъвателна ролка и ще натегаш като полудел :D

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 20:37

Явно кереспондента ни не е надежден, нека прекратим тая тема !

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 20:26

INTEGRALE написа:
Nayden_ написа:
hf hpe написа:
Nayden_ написа:Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

колега проверява се с пластилин
като дори се оставя и разстояние за температурното разширение

из тунинга ИЦИ го е показал и нагледно

Благодаря колега ! Не съм питал как се прави ,но все пак благодаря за загриженоста


Самия факт че изобщо ви е минала мисълта да заварите колелото за вала както и че слагате 305 гр.вал БЕЗ раздвижно колело говори достатъчно :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Айде със здраве :lol:


Изобщо не е вярно това .че раздвижното колело е задължително във всички случаи. Не е задължително ,а желателно. Убеден съм ,че по-голямата част от хората които има такова или такива нямат никва полза от това. Ти лично пробвал ли си двигател SOHC с вал който не е CUSTOM на кое положение на колелото е "най-добре" .Под CUSTOM имам предвид вал направен с параметри по твое желание.

P.S. Как можа изобщо да хрумне ,че можен да заварим колелото за вала :lol:

Мнение от INTEGRALE » 05 Окт 2008, 19:42

Nayden_ написа:
hf hpe написа:
Nayden_ написа:Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

колега проверява се с пластилин
като дори се оставя и разстояние за температурното разширение

из тунинга ИЦИ го е показал и нагледно

Благодаря колега ! Не съм питал как се прави ,но все пак благодаря за загриженоста


Самия факт че изобщо ви е минала мисълта да заварите колелото за вала както и че слагате 305 гр.вал БЕЗ раздвижно колело говори достатъчно :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Айде със здраве :lol:

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 18:04

Много си sensitive ! На някои даже им харесва да чукат :lol:
.... и без лоши чувства

Мнение от COSWORTH-2 » 05 Окт 2008, 17:46

Nayden_ написа:
hf hpe написа:
Nayden_ написа:Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

колега проверява се с пластилин
като дори се оставя и разстояние за температурното разширение

из тунинга ИЦИ го е показал и нагледно

Благодаря колега ! Не съм питал как се прави ,но все пак благодаря за загриженоста
Е нема нужда, нема нужда, виждам, че добре сте се справили и сте се разчукали, но продължавай да пишеш като горд специалист :D Тук никой няма против вашия проект, нито пък към вас, но явно вие имате :D Епа със здраве и безаварийно :wink:

Мнение от maggkrabar » 05 Окт 2008, 17:41

въртенето на ръка не е критерий. като се развърти моторът буталото прави едни яки чупки и една-две десети луфт просто изчезват :D

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 17:22

hf hpe написа:
Nayden_ написа:Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

колега проверява се с пластилин
като дори се оставя и разстояние за температурното разширение

из тунинга ИЦИ го е показал и нагледно

Благодаря колега ! Не съм питал как се прави ,но все пак благодаря за загриженоста

Мнение от hf hpe » 05 Окт 2008, 16:14

Nayden_ написа:Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

колега проверява се с пластилин
като дори се оставя и разстояние за температурното разширение

из тунинга ИЦИ го е показал и нагледно

Мнение от Nayden_ » 05 Окт 2008, 15:53

Колегата не се е изразил правилно! Не си играем на проба - грешка , всичко се проверява многократно предварително :evil:
P.S. При превъртане на ръка върви идеално.
Айде със здраве !

Мнение от OSRacing » 05 Окт 2008, 14:51

Това ми намирисва та системата ПРОБА-ГРЕШКА :evil:

Мнение от COSWORTH-2 » 05 Окт 2008, 10:37

Винаги, ама винаги с агресивни валове и шлайф на глава, двг, монтаж на по-тънка гарнитура и тн.... СЕ ВЪРТИ НА РЪКА и при първото съпротивление се разглобява! Да не говорим, че щом сте избягали с половин зъб на ангренажа, значи е имало зверско шлайфане. Винаги след това се слагат раздвижени колела :wink: Задължително! Проверявайте си ги тия неща, защото само се убивате от работа за тоя дето духа :roll: :wink: Има и още доста важни неща, примерно е добре да имате запас от свободно място бутало-клапан, обикновенно при врщане на скорости и високи обороти ангренажът се разтяга и е напълно възможно пак да се пипнат доволно. Това на ръка неможе да се хване.

Мнение от shopaza » 05 Окт 2008, 10:15

Това незнам кой го беше казал обаче толкова се смях че до края на деня като се сетех и си се попикавах от смях.
j1v просто преди не чукаше така като беше със стария вал обаче стария вал беше по малко градуси и явно буталото не е стигало а сега издълбахме буталата и пак.

Върнете се в началото