от COSWORTH-2 » 05 Окт 2008, 10:37
Винаги, ама винаги с агресивни валове и шлайф на глава, двг, монтаж на по-тънка гарнитура и тн.... СЕ ВЪРТИ НА РЪКА и при първото съпротивление се разглобява! Да не говорим, че щом сте избягали с половин зъб на ангренажа, значи е имало зверско шлайфане. Винаги след това се слагат раздвижени колела
Задължително! Проверявайте си ги тия неща, защото само се убивате от работа за тоя дето духа
Има и още доста важни неща, примерно е добре да имате запас от свободно място бутало-клапан, обикновенно при врщане на скорости и високи обороти ангренажът се разтяга и е напълно възможно пак да се пипнат доволно. Това на ръка неможе да се хване.
Винаги, ама винаги с агресивни валове и шлайф на глава, двг, монтаж на по-тънка гарнитура и тн.... СЕ ВЪРТИ НА РЪКА и при първото съпротивление се разглобява! Да не говорим, че щом сте избягали с половин зъб на ангренажа, значи е имало зверско шлайфане. Винаги след това се слагат раздвижени колела :wink: Задължително! Проверявайте си ги тия неща, защото само се убивате от работа за тоя дето духа :roll: :wink: Има и още доста важни неща, примерно е добре да имате запас от свободно място бутало-клапан, обикновенно при врщане на скорости и високи обороти ангренажът се разтяга и е напълно възможно пак да се пипнат доволно. Това на ръка неможе да се хване.