Стоян Андонов

Добави отговор

Код за потвърждение
Въведете кода от изображението.

BBCode е Изключен
Усмивките са Изключени
Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Стоян Андонов

Re: Стоян Андонов

Мнение от j1v » 13 Ное 2012, 01:34

2jzGTE написа:Здравейте и благодаря за госто(юзър)приемството 8)


Чакаме тема за манията ...

Re: Стоян Андонов

Мнение от 2jzGTE » 12 Ное 2012, 12:22

Здравейте и благодаря за госто(юзър)приемството 8)

Re: Стоян Андонов

Мнение от Cordoba16vt » 11 Ное 2012, 18:26

ако ще и по средата да седне ... ЗА ... поне на снимки личи че нещата се изпипват като хората

Re: Стоян Андонов

Мнение от paco » 11 Ное 2012, 14:32

Искам да видя обърната дирекция на Супра...ЗА! :supz: .

РАСО

Re: Стоян Андонов

Мнение от Troshko » 11 Ное 2012, 12:43

Познавам го, вманиачено е момчето :D

Re: Стоян Андонов

Мнение от drigata » 10 Ное 2012, 11:37

За..

Re: Стоян Андонов

Мнение от j1v » 09 Ное 2012, 22:20

Добавих анкета, от мен едно ЗА

Re: Стоян Андонов

Мнение от ADV » 09 Ное 2012, 08:15

обръща я сега момчето ве :D

Re: Стоян Андонов

Мнение от Sharo » 09 Ное 2012, 03:27

paco написа:Като видя кола с десен волан ми става лошо...тва няма ли как да се обърне да стане кат хората?

невъзножни неща принципно няма нали знаеш :D
ама части от лява супра ....

Re: Стоян Андонов

Мнение от paco » 09 Ное 2012, 03:04

Като видя кола с десен волан ми става лошо...тва няма ли как да се обърне да стане кат хората?

Стоян Андонов

Мнение от ADV » 08 Ное 2012, 18:01

Поредното болно момче ...... :D

Казвам се Стоян Андонов, на 25 години от София.
Тази дума фен/щина за мен е сляпа и като цяло вярвам че успешни са конкретни модели а не дадена марка.


Притежавам Toyota Supra mkIV която купих от darcosi в атмосферно-автоматично съсояние преди по-малко от 4 години и честно казано от началото бях наясно със себе си че това ще е моя проект ...


На кратко какво съм правил

Двигател: Трансплант от 2jz-GE към 2jz-GTE от Aristo
Къстъм инсталация суап на супрови картер и водна помпа

Трансмисия: Трансплант от А340Е към R154 от mk3 7m-gte все още в процес, 3,76 Torsen диф, къстъм кардан, spec stage 3+ съединител, нова оем камбана r154 към 1jz, оем нов маховик + абсолютно всичко ново помпи лагери и т.н.

Интериор: OEM Recaro от EVO III + HKS boost meter

Спирачки: Предни - от LS400 315mm 4 бутални опозитни
Задни - 307мм jdm под съображение за 15" драг сликове

Окачване: Жълт Билщайн с мод за регулиране по височина

Изпускателна система: 90мм изработка на ADV


Линк към галерия със разни снимки покрай работата


Колата извади 365 RWHP при 1,2бара с автоматика и сток всичко по мотора дупката отгоре е fuel cut ...
Системата заводски е с твърде малки гейтове за да разтовари ако няма задържане в изпускателната система поради което с 90-те мм генерация (която е правена с друга цел) няма как да я спра освен с фуел кът от HKS FCD паразита

Линк за графиката


Бъдещите планове са само планове и за сега ще се въздържа относно тях !

Върнете се в началото

cron