Светомир Ламбев

Добави отговор

Код за потвърждение
Въведете кода от изображението.

BBCode е Изключен
Усмивките са Изключени
Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Светомир Ламбев

Re: Светомир Ламбев

Мнение от j1v » 19 Апр 2012, 11:41

Това чукна рекорда за най-дълга анкета, човека чакал почти година преди да се осмели да ме потърси за активиране :lol: :lol: :lol: :lol:

Честито да му е ...

Re: Светомир Ламбев

Мнение от REZINA » 31 Авг 2011, 22:09

За :wink:

Re: Светомир Ламбев

Мнение от 75 turbodelta » 15 Авг 2011, 11:48

ЗА Флиперчето 8)

Светомир Ламбев

Мнение от j1v » 15 Авг 2011, 08:28

Привет и от мен,

Казвам се Светомир Ламбев , на 25 години от Велико Търново. Фен на МеЕмВе -тата
и притежаващ 2 такива(вечният проект + ежедневен астматик) По форумите ник ми
е "Flipper"..регистиран в bmwpower-bg.net и drifting-bg.com.

http://www.drifting-bg.com/forum/profil ... file&u=188

http://www.bmwpower-bg.net/forums/membe ... ile&u=8162

От малък, фен на автомобилите и автомобилните спортове. След първите ми 2 автомобила
с предно, реших...че задното предаване е по запленяващо за мен(поне засега де :D),
откъдето и се стигна до покупката на е36 ...m50b20 през 2007 година. Съвсем в реда на
нещата...постепенно завойте почнаха да се "пързалят" ..откъдето и дойде страстта към
дрифтинга. От там насетне..се започна и с проеткта....

В началото...леко наивен..вярвах, че е напълно възможно ежедневна кола, да се използва и за дрифт (а не само за "хлъзгане" от време на време в градски условия) НОоо..с времето..осъзнал, че е невъзможно да се развиеш с "градски" автомобил.. Bmw-то се обрече само за спорт, и се закупи друг ежедневен автомобил.

Проекта в момента: Като цяло скромен..и в стил "направи си сам" , с ограничен бюджет..и
доста често (въпреки изчетено инфо) по метода "проба-грешка. В момента с агрегат m50b25 192 к.с. - колкото достатъчни, толкова и недостатъчни ако човек желае развитие в този спорт.
Избора на този мотор - здрав и лесен за турбиниране. В момента все още се кара атмосферен, но идеята е да се строукне на 2.8 + турбо , с което вече предполагам ще има достатъчно мощ за желаните цели. Както казах, колата се строи с ограничен бюджет - в момента олекотена до около 1140кг. (без кейдж) , леки модификации по завиване (нормалните шайби които се подлагат на рейката, тампони на носачи с изместен център, тампони на макферсон от m3 даващи caster , заварен дифф :D:D:D ..и т.н.) Задължителната хидравлична ръчна..твърдо окачване...подсилване на купето и т.н. Целта - 2.8 Турбо , с напълно постижимите около 300к.с. на колела, кейдж, още модификации по завиването ...

Общо взето рядко пиша по форуми,а ако тръгна да давам съвети..гледам да са изпитани на моята глава, за да не върви някой по пътя проба-грешка.

Като цяло е това, ще се радвам ако мога да бъда полезен с нещо.

Снимков материал имам малко...т.к. харда на които бяха ..тихомълкум сдаде багажа без предупреждене :D

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3758_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7612_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9711_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9608_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0395_n.jpg

Върнете се в началото

cron