от Persefona » 24 Юни 2011, 12:23
Здравейте Първо се извинявам за латиницата, но просто тук никъде нямам достъп до компютър, а в момента се възползвам от вирелес-а на един хотел и малкото останала батерия на телефона ми :) За мен - общо взето до 17 годишна възраст мислех, че автомобилня двигател е един голям вентилатор, скрит под капака, които движи гумите на въздушна струя :Д чак когато се оказах собственик на 30 годишен автомобил и както всяка друга стара кола, дадена на новобранец той започна да грохва, ми се наложи да науча какво е жегальор, клема на кумулатора, бензинов филтър, жило на съединителя, спирачна помпа и въздушно охлаждане просто защото всичко файл-на едновременно и докато търсех решение на проблемите осъзнах колко ми е интересно да разбирам ''how stuff vorkс''. Едва когато отидох за първи път на организиран шампионът за любители и участвах с ежедневката си (вв поло с 1043cc двигател с внушителните 45хп с газова уредба и на зимни гуми :D) разбрах и колко ме привличат моторните спортове. След това състезание започнах да се интересувам от състезания с автомобили, разбрах какво е БФАС и че в България има професионален автомобилен спорт. Станах абонaт на Open Track Day на писта Дракон :) и докато имах автомобил - карах при всяка възможност. Ходих и по много планински и писти, миналата година даже по- скоро на шега кандидатствах за технически комисар във федерацията и сбъднах една от мечтите си - да участвам в организацията на Rally България като кръг от ВРЦ и да имам непосредствен достъп до състезателни автомобили на rally легенди като Sebastian Лоеб и Петър Солберг. Не мога да предложа много знания, с които да компенсирам кражбата на вашите от тук, защото все още се опитвам да наваксам часовете по физика от 7ми клас за да си обясня някои явления като сгъстяване на газовете и момент на сила спрямо ос :)) но когато ми трябва решение - търся и понякога намирам много полезни неща, които после помагат и на други хора да се справят с някои проблем. Волксваген ми стана любима марка, може би защото това беше колата, от която научих всичко, което знам и защото видях нагледно как преживя много насилие от всякакъв вид и все пак го понесе геройски. Същото това поло 1043cc беше турбинирано с t15 от опел, после стана 1272cc с дросели. Всичките промени и последвалите позитивни и негативни последици се случваха пред очите ми и ме накараха да търся отговори на много въпроси, които водеха до други въпроси, които пак до други, някои от които - 'ъами какво ще стане ако...'' и така в един безкраен цикъл :) В момента планувам ('планувам'' смело казано) да се опитам да реконструирам поло-то си в състояние за time attack и да продължа да се уча на него. Предварително се извинявам за малоумни въпроси, който може да задам в процеса на възстановяване на колата тук (ако прецените, че все пак може да е от полза да се регистрирам :D), но колкото и да се старая да ги избегна и да сам проверила навсякъде преди да питам - знам, че са неизбежни :) Няма да имам повече достъп до net преди понеделник най-вероятно, затова ако имате някакви въпроси, ще мога да отговоря едва тогава. Мерси предварително :)
мод: оправих шльокавицата
РАСО
Здравейте Първо се извинявам за латиницата, но просто тук никъде нямам достъп до компютър, а в момента се възползвам от вирелес-а на един хотел и малкото останала батерия на телефона ми :) За мен - общо взето до 17 годишна възраст мислех, че автомобилня двигател е един голям вентилатор, скрит под капака, които движи гумите на въздушна струя :Д чак когато се оказах собственик на 30 годишен автомобил и както всяка друга стара кола, дадена на новобранец той започна да грохва, ми се наложи да науча какво е жегальор, клема на кумулатора, бензинов филтър, жило на съединителя, спирачна помпа и въздушно охлаждане просто защото всичко файл-на едновременно и докато търсех решение на проблемите осъзнах колко ми е интересно да разбирам ''how stuff vorkс''. Едва когато отидох за първи път на организиран шампионът за любители и участвах с ежедневката си (вв поло с 1043cc двигател с внушителните 45хп с газова уредба и на зимни гуми :D) разбрах и колко ме привличат моторните спортове. След това състезание започнах да се интересувам от състезания с автомобили, разбрах какво е БФАС и че в България има професионален автомобилен спорт. Станах абонaт на Open Track Day на писта Дракон :) и докато имах автомобил - карах при всяка възможност. Ходих и по много планински и писти, миналата година даже по- скоро на шега кандидатствах за технически комисар във федерацията и сбъднах една от мечтите си - да участвам в организацията на Rally България като кръг от ВРЦ и да имам непосредствен достъп до състезателни автомобили на rally легенди като Sebastian Лоеб и Петър Солберг. Не мога да предложа много знания, с които да компенсирам кражбата на вашите от тук, защото все още се опитвам да наваксам часовете по физика от 7ми клас за да си обясня някои явления като сгъстяване на газовете и момент на сила спрямо ос :)) но когато ми трябва решение - търся и понякога намирам много полезни неща, които после помагат и на други хора да се справят с някои проблем. Волксваген ми стана любима марка, може би защото това беше колата, от която научих всичко, което знам и защото видях нагледно как преживя много насилие от всякакъв вид и все пак го понесе геройски. Същото това поло 1043cc беше турбинирано с t15 от опел, после стана 1272cc с дросели. Всичките промени и последвалите позитивни и негативни последици се случваха пред очите ми и ме накараха да търся отговори на много въпроси, които водеха до други въпроси, които пак до други, някои от които - 'ъами какво ще стане ако...'' и така в един безкраен цикъл :) В момента планувам ('планувам'' смело казано) да се опитам да реконструирам поло-то си в състояние за time attack и да продължа да се уча на него. Предварително се извинявам за малоумни въпроси, който може да задам в процеса на възстановяване на колата тук (ако прецените, че все пак може да е от полза да се регистрирам :D), но колкото и да се старая да ги избегна и да сам проверила навсякъде преди да питам - знам, че са неизбежни :) Няма да имам повече достъп до net преди понеделник най-вероятно, затова ако имате някакви въпроси, ще мога да отговоря едва тогава. Мерси предварително :)
мод: оправих шльокавицата
РАСО