от ifcho » 05 Ное 2009, 04:01
Нещо не разбрах как точно той да пусне нещо тук
Малко информация за колата...
Реших да продам спортните валове които бях купил преди месец и да си взема нови, както и да направя ревизия на мотора, която чесно казано не беше необходима. Спрях се на newman ph4, макар че навън всички казват,че с тях колата неможела да се кара в трафик :dryndryn: . Заради големия лифт и степента на сгъстяване която исках пратих буталата на координат за да им направят фаски за клапаните. Сигменти взех goetze standart и лагери AE. Реших и с маслото да не правя компромис - Motul 15/50 300v. Гарнитура за главата купий reinz стандартна за този мотор, но и извадих подложката, която беше близо 1мм.
От там след около 2-3часа работа на място и не повече от 50км, качихме колата на диното и резултата беше 131-132коня, но все пак мотора беше още стегнат и не бързах да се притеснявам. След като навъртях още 600-700км я качихме отново и без никакви корекции 139. След това реших да махна Supersprint-а който ми се виждаше малко малък(50мм външно-47вътрешно) и направих нови гърнета на 60мм и отново на диното - 148 на 7800 оборота най-добър рън, без да сме въртяли валовете още и без преработка на стария ми чип. С други думи със сегашния сетъп няма да е проблем да извадим 155-160коня, но имам някой други идеи за зимата, така че за сега ще карам колата така.
Това е от мен :eho:
- Прикачени файлове
-
- 42.jpg (57.56 KiB) Прегледано 30742 пъти
-
- 45.jpg (47.57 KiB) Прегледано 30742 пъти
-
- 47.jpg (33.93 KiB) Прегледано 30742 пъти
-
- 48.jpg (33.6 KiB) Прегледано 30742 пъти
-
- 50.jpg (49.18 KiB) Прегледано 30742 пъти
-
- 51.jpg (32.81 KiB) Прегледано 30742 пъти
-
- 51.jpg (32.81 KiB) Прегледано 30743 пъти
-
- 52.jpg (28.26 KiB) Прегледано 30742 пъти
Нещо не разбрах как точно той да пусне нещо тук :roll:
Малко информация за колата...
Реших да продам спортните валове които бях купил преди месец и да си взема нови, както и да направя ревизия на мотора, която чесно казано не беше необходима. Спрях се на newman ph4, макар че навън всички казват,че с тях колата неможела да се кара в трафик :dryndryn: . Заради големия лифт и степента на сгъстяване която исках пратих буталата на координат за да им направят фаски за клапаните. Сигменти взех goetze standart и лагери AE. Реших и с маслото да не правя компромис - Motul 15/50 300v. Гарнитура за главата купий reinz стандартна за този мотор, но и извадих подложката, която беше близо 1мм.
От там след около 2-3часа работа на място и не повече от 50км, качихме колата на диното и резултата беше 131-132коня, но все пак мотора беше още стегнат и не бързах да се притеснявам. След като навъртях още 600-700км я качихме отново и без никакви корекции 139. След това реших да махна Supersprint-а който ми се виждаше малко малък(50мм външно-47вътрешно) и направих нови гърнета на 60мм и отново на диното - 148 на 7800 оборота най-добър рън, без да сме въртяли валовете още и без преработка на стария ми чип. С други думи със сегашния сетъп няма да е проблем да извадим 155-160коня, но имам някой други идеи за зимата, така че за сега ще карам колата така.
Това е от мен :eho: