кандидатура toto

Добави отговор

Код за потвърждение
Въведете кода от изображението.

BBCode е Изключен
Усмивките са Изключени
Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: кандидатура toto

Мнение от anastas83 » 01 Юни 2009, 11:54

честито :D

Мнение от toto » 01 Юни 2009, 11:10

Регнах се :)

Мнение от Гост » 01 Юни 2009, 10:56

skype totomotorsport

Мнение от j1v » 01 Юни 2009, 10:52

Заеби, тия дни не мога да седна на компютър.

Скайп, ICQ ???

Мнение от Гост » 01 Юни 2009, 10:46

Пуснато на: Пон Юни 01, 2009 2:42 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.performance-bg.org/forum/vie ... ght=camber



Още не съм активиран и немога да видя линка :oops:

Мнение от chill » 01 Юни 2009, 02:42

Мнение от Гост » 31 Май 2009, 00:56

Ето две интересни снимки от днес:
Изображение
Шкодата пак стана Шкода (поне външно) :)
Изображение
И една снимка с пробното поставяне на блока.

Мнение от Гост » 30 Май 2009, 18:10

С картинки май ми е по-лесно - в зелено са въпросните ленти през които се предават усилията между бомбето и гредите отдолу.

А самите греди е хубаво да стигат толкова назад като на картинката - предвид напречниците които така и така са там...

Изображение

Мнение от Toshko » 30 Май 2009, 16:25

Имам чисто теоретичен въпрос.

Камбер се казва на страничния наклон на шенкела нали? (иначе познат като ъгъл Алфа) Питам защото почти всички го използват и ме обърква...

И това ъгъла който шенкела сключва с вертикала ли е или ъгъла който сключват осите на двата шенкела помежду си? :oops:

Двете неща са едно и също но изразено различно... ако е второто то ъгъл алфа= 1/2ра от камбера... :roll:

************************************************************

Само да допълня, че силата която свива пружината и амортесьора е резултатна на центробежната сила която е хоризонтална и рамото през което действа тя през центъра на тежеста :? (именно т.н. камбер или ъгъл алфа) но причината поради която правя това допълнение е друга... центробежните сили при завиване са най-големи през носача в магарето и от там на гредите на купето... тоест в завой най-голямо усилие би следвало да отива в пода (основата на конструкцията) и по този повод следва да се вземат мерки... а горе отива само допълнителния резултат, който пък отново се пренася долу...

Мнение от chill » 30 Май 2009, 12:31

Носачите са от СААБ 9-3, 9-5 или по-късните 900. Алуминиеви (карат ги по трак-дейове, мисля че няма грижи с матеряла), като имаш и по голям избор от щанги. Може да се очаква около 2 градуса негативен камбър само от носачите. Щангата е 26мм стандартни, и ако намериш от дизел са 28мм (опеловите са 22мм стандартно). Задния тампон най-много бой отнася, според мен е добре да е на лагер или поне полиуретан.
За Х на магарето, мисля че е ясно каква е идеята.

Мнение от Гост » 30 Май 2009, 12:21

Регистрирах се, чакам активация от администратора

Мнение от j1v » 30 Май 2009, 11:59

Колега, ти няма ли да се регистрираш вече, да те активирам ?

Пиши като свършиш тая работа !

toto

Мнение от Гост » 30 Май 2009, 11:45

Една идейка, ако искаш да подобряваш магарето:

Слушам те :roll:

Мнение от chill » 30 Май 2009, 11:23

Проекта е луд :) Такъв тип пре-конструкции много ме кефят, евала за труда :)
Една идейка, ако искаш да подобряваш магарето:
Изображение

Мнение от toto » 30 Май 2009, 10:38

j1v
Абе а тука не чакаме ли регистрация ?

Неразбрах да се регистрирам ли? :-k

Мнение от Гост » 29 Май 2009, 16:13

Така съм съгласен, но по-скоро ме обезспокои липсата на слаби места като цяло.

Принципно при коли които оригинално са макферсон тежеста на купето отново ляга върху долните греди посредством една усилваща лента между бомбето и гредите - обикновенно 2-3 мм дебела...

Страничния ъгъл на шенкелния болт (не на колелото!) е винаги положителен за да насоли усилието навътре където държи въпросната усилваща лента, а също и за да остане място за широки гуми и джанти... външната греда/кутия служи главно да държи бомбетата да не се събират и съвсем малко държи нагоре.

След като ще е празна предницата може да пресъздадете една обемна подрама (все едно под рама на москвич или друго с двойни носачи) която да се свързва с купето само вътрешно... така ще се спасите от външните греди които са слабо място по начало...
Идеята тук е вертикалните и надлъжни усилия в бомбетата да се съсредоточат между тях а колата само да се подпира на предната под рама, без върху купето да се пренасят усилия от окачването...

Това може да ви позволи малко по-къса предница и линия на калниците с връх само над макферсоните...

ама май взех да философствам...

Мнение от Гост » 29 Май 2009, 15:10

Toshko за слабите места бъркаш, защото:
1.Предницата не е довършена, двата профила, които стърчат напред, ще бъдат свързани помежду си и оттам към най-предната точка на магарето.
2.От снимките не се вижда всичко, профилчето, което е под предното стъкло продължава и се свързва с този профил. който стърчи напред, но това което не се вижда един сериозен профил, който се пада под таблото и изпълнява няколко важни функций.Да не позволява на профилите отляво и отдясно да се събират и раздалечават и освен това при евентуален удар отпред да предпазва шофьора (отделно ще правя и кейдж).Един вид не разчитам на здравината на астрините ламарини,защото при конструкция тип "купе" всеки елемент е натоварен и всъщност както вече астрините ламарини са прихванати към профилите всичко става едно цяло и не се натоварват само профилите.
Освен това снощи направихме няколко теста на предницата.
За целта използвахме една тежест приблизително равна на 1,2 KN , (тежестта се казва Георги :) ) та тетста представляваше ударно натоварване посредством тежестта Георги на лявата част на предницата, на дясната част и последно на двете едновременно.
Искахме да проверим здравината на предницата и как ще се държи (данеби да поддаде някоя заварка или да се предаде някой профил).
След този опит се включи и още една тежест приблизително 1 KN (тежестта Тодор, аз :) ) и общото натоварване стана около 2,2 KN , предницата се представи добре на този първи тест.
След като тръгне колата ще видим как се държи конструкцията и тогава ще мога да кажа със сигурност дали съм прав.Но колата трябва да мине много тестове, все пак ще си поверявам живота на нея.

Мнение от Toshko » 29 Май 2009, 14:33

Здрасти, не съм правил такава конструкция, но като я гледам и се питам къде са деформационните зони.

От снимките виждам една между гредата, която държи странично макферсона и долната част от рамката на предното стъкло :?

(сега се сетих че излъгах - правил съм, поръчвал съм ролбар за кадет ако това се брои...)

Аз бих отрязал профила плътно до предния край на макферсона... И бих добавил един диагонал между вертикалната и хоризонталната част, понеже там има само опън няма нужда от нещо повече от Ф25-30 неръждавейка :wink:

Другото, което бих направил ако го правех от нула е кутии те за макферсона (същите дето го държат ляво-дясно) щяха да са по-триизмерни примерно издължени неправилни пирамиди...


Поздрави =D>

п.п. за гредичката напред от макферсона съвсем сериозно защото най-леките закачания отпред ще ти местят ъгъл алфа... (страничния наклон) а за диагонала също, защото шкодата оригинално лежи на под рама която е и носещ елемент и горе се държи само амортесьора...

Мнение от Гост » 29 Май 2009, 11:39

Колата не е много тежка, спокойно си дигам предницата на ръце, мен ме притеснява да не стане обратното да е прекалено лека но ще видим.

Мнение от j1v » 28 Май 2009, 21:53

Абе а тука не чакаме ли регистрация ?

Мнение от INTEGRALE » 28 Май 2009, 21:51

Адски труд хвърляш-евала за което ама като завършиш проекта имаш ли представа като го качиш на кантар кво ще покаже.
Според мен като видиш колко кила е ще се уплашиш :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :shock: :shock: :shock: :shock:

Мнение от Гост » 28 Май 2009, 10:34

Ето малко нови снимки:
Изображение
Сложих Eibach окачване отпред, обаче тея пружини се оказаха бая твърди.Колата стана като картинг.Когато я натисна надолу, единственото което отдава е гумата.Този проблем ще го решавам като трагне колата.
Изображение
Вече са монтирани и щангите, с които ще регулирам успоредността на колелата и няма да позволяват на задните колела да завиват.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Мнение от anastas83 » 12 Май 2009, 08:36

колеги още колко месеца да мъчим приятелчето :D :D :D :D

Мнение от Гост » 06 Май 2009, 20:05

Има малко раздвижване по проекта :)
През изминалите няколко дена се работеше по предницата.Гредите под калниците бяха доста изгнили и се наложи старата предницата да бъде премахната изцяло:
Изображение
Подът също си замина, целият:
Изображение
Целият праг е от 2мм ламарина, наред беше изграждането на основните стабилни точки, които ще държат предницата:
Изображение
След доста дълго измерване, ама наистина много дълго предницата си дойде на мястото:
Изображение
Продължи се с уякчаването на предницата:
Изображение
И дойде заветният миг :)
Колата си стъпи на гумите:
Изображение
Изображение
В момента предницата е доста височка но чакам едно спортно окачване о жси :) и предницата ще заспи.
Конструкцията се получи доста лека и много здрава.
Ето и една снимка на мен и човекът без, който нямаше да мога да се справя :)
Изображение
Предният и задният мост са фиксиране, остава да се запълват доста получили се дупки от присаждането.Трябва да изглежда така все едно всичко е едно цяло.
:)

Мнение от Гост » 28 Апр 2009, 18:53

anastas83 написа:тоше с трици маимуни не се ловят :!: с парцали само раце се бършат


:roll: лен и коприна се използват и за направата на спирачни дискове да Ф1, като за лен съм абсолютно сигурен :lol:

Колкото до направата на кухи обемни предмети, може да се използва и гранулирана пластмаса (PVC, ABS) и пистолет за горещ въздух, но не трябва да се излага на температури над 180 градуса за дълго...

Стъкломата не ми харесва много за смукател защото при счупване отделя много твърди частици...

п.п. само да се коригирам като удължаваме смукателя сваляме честотата и обратно, че нагоре гледам че съм написал обратното...

Формулата е следната F=(С/2П)*Корен от S/(V*L)

F - резонанс

С - скорост на звука 343 метра в секунда при морското равнище и 333 в София

S - площ (в случая става въпрос за сечението на дроселите, а най-точно за средното сечение на тръбата като почнем от отвора на клапана та чак до дросела)

V - обема на цилиндъра - при много дълги валове може да се взема целия, може да се взема и обема на цилиндъра при максимално отворен клапан, или обема на цилиндъра при определена площ на отвора, според зависи от преценката и опита...

L - дължина - това което обикновенно търсим :wink: както виждате мястото на L във формулата е съвсем накрая :lol: поради което на хора с недостиг на знания по математика (като мен) им трябва половин молив и два-три листа докато натъкмят стъкмистиката...

Върнете се в началото