Toshko за слабите места бъркаш, защото:
1.Предницата не е довършена, двата профила, които стърчат напред, ще бъдат свързани помежду си и оттам към най-предната точка на магарето.
2.От снимките не се вижда всичко, профилчето, което е под предното стъкло продължава и се свързва с този профил. който стърчи напред, но това което не се вижда един сериозен профил, който се пада под таблото и изпълнява няколко важни функций.Да не позволява на профилите отляво и отдясно да се събират и раздалечават и освен това при евентуален удар отпред да предпазва шофьора (отделно ще правя и кейдж).Един вид не разчитам на здравината на астрините ламарини,защото при конструкция тип "купе" всеки елемент е натоварен и всъщност както вече астрините ламарини са прихванати към профилите всичко става едно цяло и не се натоварват само профилите.
Освен това снощи направихме няколко теста на предницата.
За целта използвахме една тежест приблизително равна на 1,2 KN , (тежестта се казва Георги
) та тетста представляваше ударно натоварване посредством тежестта Георги на лявата част на предницата, на дясната част и последно на двете едновременно.
Искахме да проверим здравината на предницата и как ще се държи (данеби да поддаде някоя заварка или да се предаде някой профил).
След този опит се включи и още една тежест приблизително 1 KN (тежестта Тодор, аз
) и общото натоварване стана около 2,2 KN , предницата се представи добре на този първи тест.
След като тръгне колата ще видим как се държи конструкцията и тогава ще мога да кажа със сигурност дали съм прав.Но колата трябва да мине много тестове, все пак ще си поверявам живота на нея.