Кандидат

Добави отговор

Код за потвърждение
Въведете кода от изображението.

BBCode е Изключен
Усмивките са Изключени
Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Кандидат

Мнение от Vejita » 04 Ное 2007, 19:12

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Ето още малко снимки :D тук с един приятел също много запален и чаткащ пич му сменяме амортесиорите в един двор.новите са ФК Аутомотиве 60/40 регулируеми отпред.много се забвлявахме,но за наше съжеление дойде ред на преден десен амортесиор който не искаше да излезе зашото полуоската опираше в носача :cry: в крайна сметка извадихме с 300 зора полуоската и свършихме работа.
колата е ауди а3 1.8т

8)

Мнение от Vejita » 04 Ное 2007, 18:36

Искам да нарпавя едно малко уточнение.нещата които съм написал че планувам да направя далеч не са края на моят проект,мисля още доста неща да подобра по колата в насоката на N/A тунинга като всмукателен колектор с ITB-та,олекотени раздвижващи колела,кабели.През цялото това време няма да наблягам само на двигателя но и на олекотяване,спирачки и както споменах окачване.
Има обаче една приказка която казва че ние докато си правим планове господ седи отгоре и ни се смее и затова не обичам много да говоря в бъдеще време.Крайната цел ми е колата да е бърза по нанадолнище с завой :twisted:

Мнение от j1v » 03 Ное 2007, 22:18

От мен за, успех нататък.

Мнение от dido » 03 Ное 2007, 21:39

Пускам анкета. Успех!

Мнение от Vejita » 03 Ное 2007, 18:44

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето малко снимки на това което съм направил

Кандидат

Мнение от Vejita » 03 Ное 2007, 17:43

Здравейте,
първо искам да се извинява че 1во се регнах и чак после видях за кандидатстването и за условията.Казвам се Александър Ковачев и съм на 22г от София(но голяма част от времето съм в Австрия студент).Моменташният ми проект е Хюндай Купе 2003г 2.0 16клапана N/A.За момента колата е с цялостнно сменнена генерация на 60мм,Изпускателен колектор 4-2-1 XSpower и крайно гърне Ремус "хард лине",също така съм сложил капсулован К&Н въздушен филтър и съм го извел да смуче въздух от оргиналния интейк.Целта ми от тази кола е просто да ми доставя удоволсвие.следващите неща които бих искал да нарпавя е да подобря интейка,бензинов регулатор,мап и окачване(въпреки че смея да твърдя че серииното окачване е също е много добро).Познанията ми в перформанс тунинга за съжеление не могат даже да се сравняват с тези на повечето потребители в този форум,но целта на мойта кандидатура не е да спамя с въпроси а да трупам знания за следвашият ми проект за който в момента се подготвям само на теория.Напълно ще ви разбера ако отхвърлите кандидатурата ми поради проста причина че мойте знания вие отдавна вече ги имате.Аз съм фен най вече на балансирания тунинг,правилното разпределение на тежеста,правилните настройки на окачване ,но тези неща без един перфектно настроен двигател с правилната мощност са нищо.Фен съм и най-вече на японския начин на състезания тип Тоге който за съжеление у нас а и в европа не се практикува.Мисля че казах в най-общи линии по интересните неща за себе си.


http://clubalfaromeo.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=361

http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=18262

http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showuser=6719

Върнете се в началото

cron