Модератор: Форум модератори
ICI написа:понеже ми се вижда малък този радиатор се замислих за едно паралелно свързване с Т щуцери на два такива радиатора
ще трябва да проверя дали ще има място, а и такива Т щуцери
Всъщност последователно свързване ще е по-подходящо.
ICI написа:Ами нещо ми щукна в момента.Наистина малко ми се вижда радиаторчето, пък като се сетя на типото как за 3-4 минути маслото му отиваше на 140 градуса, при яка газ, незнам при двойна мощност как ще е. Явно маслото се загрява толкова от пръскането по буталата. Основно съм се угрижил за режим некратко каране с немного висока скорост, на жега, когато охлаждането на радиатора ще е много зле.
kelesha написа:ICI написа:Ами нещо ми щукна в момента.Наистина малко ми се вижда радиаторчето, пък като се сетя на типото как за 3-4 минути маслото му отиваше на 140 градуса, при яка газ, незнам при двойна мощност как ще е. Явно маслото се загрява толкова от пръскането по буталата. Основно съм се угрижил за режим некратко каране с немного висока скорост, на жега, когато охлаждането на радиатора ще е много зле.
Маслото се загрява най много от това да, т.е че пръска буталата, НО причината да не се охлажда бързо е кофти маслен термостат, т.е такъв който отваря на висока температура. Решението е не да сложиш два радиатора, а по скоро да направиш някакъв мод на термостата, и той да ти отваря на доста по ниска темпераура. 140 градуса масло е адски горещо, лично аз никога не давам газ ако маслото ми е над 110 градуса, а за 140 въобще няма какво да говорим, даже и ЛеМанс маслото там ми се струва че ще бъде чорбичка
cosworth написа:Забелязал съм,че маслото ми отова на 140 градуса като я понястъпя,въпреки че имам доста голям радиатор(омега дизел) и немам термостат Дали самия радиатор не е ефективен
Lukan написа:В интерес на истината,точно тази Омега 2.5 ТД използва абсолютно същия маслен радиатор като на Интеграле Ево. Дори бегачките ( гр.Н) си карат с него,но се пипва термостата и нямат грижи.
The_Machine написа:Изрязване на малка част от пружинката? - ще стане по-мека , ще отваря на по-ниско налягане (което налягане е породено от температурното разширение на маслото) ... знам ли
VGZ написа:аз пииншот в БГ не съм чувал .. и доколкото знам тва е доста специална процедура относно избора на големина форма и материал на "пясъка" с който се "стреля" елемента
The_Machine написа:Ако говориш за офсет на пистон пина спрямо центъра на буталото , то той принципно е на 1мм с цел при обръщане на движението на буталото след ГМТ да не би да се завърти наобратно , повечето производители на ковани бутала не правят офсет , а центриран болт с цел по-директен 'Push" на буталото.
Справка бай Гай
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта