BMW E34 M5 (S38B36) Turbo -> E30 M3 DTM Replica S38B36 Turbo

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

BMW E34 M5 (S38B36) Turbo -> E30 M3 DTM Replica S38B36 Turbo

Мнениеот fixxer » 14 Яну 2008, 19:59

Здравейте,

тъй като е имало някакъв проблем и са изчезнали темите пиша отново.

Вчера капарирах този кокаляк е34 и утре живот и здраве ще си го докарам. Проекта е колата да се турбинира до 3 седмици (тъй като чакам турбината която ще дойде след толкова). Мисля да я надуя на 1 бар без да отварям мотора със сток карантиите. За съединителя разбрах че веднага ще сдаде. След 1-2 месеца ще купя ковани бутала и мисля да избуша кочината :twisted: Моля помагайте, особено от Пловдив :) Интересува ме как ще се държи гарнитурата например преди да съм сложил шпилки и кометик на това налягане. Това е засега. Колектор чакам отговор от колегата том да зема заводски от 745и и да го обърна наобратно за да изнеса турбината напред. След като се направи колата ще се премести мотора в по леко купе Е30
Последна промяна fixxer на 01 Ное 2008, 18:28, променена общо 5 пъти
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот VGZ » 14 Яну 2008, 21:01

ùå òè îòãîâîðà àç òúé êàòî ïðîñëàâñêèòå äèâàíåòà ìàé âëèçàò ðÿäêî â ôîðóìà :lol: íà Âàíêàòà àêî íå ñå ëúæà ñ àòìîñôåðíè áóòàëà è êëèíãåðèòîâà ãàðíèòóðà ñè äæèòêà íà 1.5 ÷å è 1.8 èçâåñòíî âðåìå :lol: íî ñ ðàçðåäåí ìîòîð ... íåçíàì òâîÿ íà êàêâà ñòåïåí èäâà :?:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот vankata545ti » 14 Яну 2008, 21:48

гарнитурата ще кара без проблем. ако иска6 аз имам колектор виж в темата имам и смукателен за два реда дузи .каква турбина 6те слага6?
Аватар
vankata545ti
 
Мнения: 77
Регистриран на: 31 Мар 2006, 00:46
Местоположение: plovdiv

Мнениеот street_force » 15 Яну 2008, 15:54

имам един лагерен турбонетикс ако те интересува
street_force
 

Мнениеот fixxer » 16 Яну 2008, 21:09

засега съм с турбина за 550 коня. Сега ще изпробвам възможностите на заводския агрегат. При следващия сетъп ще ми трябва и по-голяма торба до 800-900 коня.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот VGZ » 17 Яну 2008, 01:15

fixxer написа:çàñåãà ñúì ñ òóðáèíà çà 550 êîíÿ. Ñåãà ùå èçïðîáâàì âúçìîæíîñòèòå íà çàâîäñêèÿ àãðåãàò. Ïðè ñëåäâàùèÿ ñåòúï ùå ìè òðÿáâà è ïî-ãîëÿìà òîðáà äî 800-900 êîíÿ.

òè ìàé íÿìàø ïðåäñòàâà â êàêúâ ôèëì ñå çàáúðêâàø :shock: êâè 800-900 êîíÿ ? çàïîçíàò ëè ñè âúîáùå ñ òîÿ àãðåãàò :?:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот j1v » 17 Яну 2008, 01:21

VGZ написа:
fixxer написа:засега съм с турбина за 550 коня. Сега ще изпробвам възможностите на заводския агрегат. При следващия сетъп ще ми трябва и по-голяма торба до 800-900 коня.

ти май нямаш представа в какъв филм се забъркваш :shock: кви 800-900 коня ? запознат ли си въобще с тоя агрегат :?:


Е как бе, нали е 3.5 литра ;-)

fixxer, шегата настрана, разрови се по форумите да видиш какво е вадено от тоз мотор и то с маса пара

За справка, Ванката на между 1.4 и 1.8 бууст единствената разлика беше в максималния въртящ момент ... от там насетне кривата на мощността почти еднаква. Конете не ги помня, той да каже, ма бяха далеч от 900 вярвай ми :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ludiagsm » 17 Яну 2008, 11:23

не знам ама на жоро тройката беше изтаванила диното в проспийд по въртящ момент ,тя е с малко по-разли4ен двигател ама има някви прилики :lol:
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 17 Яну 2008, 12:02

ludiagsm написа:не знам ама на жоро тройката беше изтаванила диното в проспийд по въртящ момент ,тя е с малко по-разли4ен двигател ама има някви прилики :lol:


сериозно ли луд ? И к'во викаш, щом може да изтавани диното по въртящ момент, значи може и 800-900 някъде коня да стане :lol:

Да, и двете бмв-та нямат проблем в изтаванването на диното откъм въртящ момент. И двете обаче имаха много сериозен проблем със задържането на тоя въртящ момент в обороти. Точно поради таз причина и двете коли повече няма да се мъчат с 12v главите и минават на 24v (MPower :prayer: :prayer: :prayer: )
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 12:25

и аз го мислих този вариант с М-ковата глава, ама в БГ едно че едвам ще я намеря, второ цената и ще бъде крайно неприемлива. Последния път в бмв форума ми продаваха S38B36 за 9000 лв без документи, при положение че в германия са по 8 целите коли. И за повечето драскачи там тая цена е невероятно изгодна. Имам близки приятели с авто морга, които като ходят в италия, ако им изпадне нещо ще ми го донесат.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Cordoba16vt » 17 Яну 2008, 12:32

fixxer написа:и аз го мислих този вариант с М-ковата глава, ама в БГ едно че едвам ще я намеря, второ цената и ще бъде крайно неприемлива. Последния път в бмв форума ми продаваха S38B36 за 9000 лв без документи, при положение че в германия са по 8 целите коли. И за повечето драскачи там тая цена е невероятно изгодна. Имам близки приятели с авто морга, които като ходят в италия, ако им изпадне нещо ще ми го донесат.



не знам обаче конете малко ги вадиш като в тунинг.бг :?
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 12:40

j1v написа:
VGZ написа:
fixxer написа:засега съм с турбина за 550 коня. Сега ще изпробвам възможностите на заводския агрегат. При следващия сетъп ще ми трябва и по-голяма торба до 800-900 коня.

ти май нямаш представа в какъв филм се забъркваш :shock: кви 800-900 коня ? запознат ли си въобще с тоя агрегат :?:


Е как бе, нали е 3.5 литра ;-)

fixxer, шегата настрана, разрови се по форумите да видиш какво е вадено от тоз мотор и то с маса пара

За справка, Ванката на между 1.4 и 1.8 бууст единствената разлика беше в максималния въртящ момент ... от там насетне кривата на мощността почти еднаква. Конете не ги помня, той да каже, ма бяха далеч от 900 вярвай ми :)


еми горе долу от 3 дни не спирам да чета за този мотор и това което виждам досега е че е изключително здрав и надежден след смяна на бутала / слагане на шпилки или неразтегаеми болтове. Навън гледам че има проблеми с Кометик многослойните гарнитури даже. Говорих и с Том - и неговата е блоу-нала. Консултирах се с disc и весо. При отварянето на мотора ще го направя с пирамидални рингове. И понеже не се продават готови за М30 ще ми ги прави Весо.

Все пак ако изпадне М-кова глава на добра цена не се стискайте да ми я предложите :twisted:

Изображение
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 12:42

Cordoba16vt написа:не знам обаче конете малко ги вадиш като в тунинг.бг :?


да, идвам с кофата да ти ги донеса :roll:
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот j1v » 17 Яну 2008, 12:44

fixxer написа:
Cordoba16vt написа:не знам обаче конете малко ги вадиш като в тунинг.бг :?


да, идвам с кофата да ти ги донеса :roll:


мотора откъм надеждност си е чук и половина :)

Иска си гарнитура и добро управление. Както и много охлаждане :)

Помисли си отсега поне за разпределителен вал. Ванката мисля има един за разкарване :idea:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 12:50

аз говорих бая с Ванката по телефона. Ще му взема изпускателния колектор. За вала не ми е споменавал. В неделя мисля да му сложа Мегата, че "битометъра" е фира :) м/у другото си търся и едис 6
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот ludiagsm » 17 Яну 2008, 12:55

жив прав си деба неможе да диша , а двуклапановата глава тряя се пробва да се поотпуши малко по познатия начин леглата и самите портове ама ебали дали става аз не съм виждал такава свалена :?


мисля също 4е много момент и не толкова много коне , това е признак и на малка турбина демек като тръгва да затапва дигаш бууста ама конете не се дигат та може да не е бил проблема само в главата .

Жорката с ква турбина е бил тогава знае ли некой?
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 12:58

и аз мисля че ако торбата може да не е имала дебит. А ако е имала - един порт на главата и друг всмукател, може би могат да решат проблема донякъде
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот Cordoba16vt » 17 Яну 2008, 13:23

fixxer написа:
Cordoba16vt написа:не знам обаче конете малко ги вадиш като в тунинг.бг :?


да, идвам с кофата да ти ги донеса :roll:


гледай верно да не ми ги донесеш в кофата!


виж - по долните ти мнения са по-обосновани - пожелавам ти успех.

Идеята е да споделяш какво ще правиш а не да пишеш само, че гониш 900кс .

Хубава тема за това как се описва един проект е на Ици, Пацо и т.н.

УСПЕХ

ПП 550 коньовата ти турбина нищо не мио говори - каква е?
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 17 Яну 2008, 13:27

Много мислите и двамата според мен :lol:


А като направите кола, която с оригиналния си разпределителен вал атмосферна изкарва грандиозните 62к.с./литър да изкара 230-260 к.с./литър .... с портване и смяна на смукатели, ми се обадете :)

Изображение

Изображение

Изображение
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 13:37

турбината е от Гената. Турбонетикс топла част, средно тяло гарет и студения охлюв не го знам какъв е точно (със анти сърдж). Тази турбина я поръчах за клиото с .64 а/р, но тъй като го продавам го смених с .86 заради бмв-то. Така ще е доста стриит колата тъй като сигурно ще надува откъм 3к оборота докъм 6. Горе долу турбината е еквивалент на гарет 3076. Просто ми няма хисторито за да дам точните тримове и а/р, но това може да го направи Гената ако иска
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 14:12

след малко отивам да снимам кокаляка. м/у другото търся да купя купе от м30 със софийска регистрация (да е оборудвано с ходовата част !). Вътре - салона и таблата и кори и квото и да е не ме интересува.
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Мнениеот |CL|NIKI » 17 Яну 2008, 14:44

j1v написа:Много мислите и двамата според мен :lol:


А като направите кола, която с оригиналния си разпределителен вал атмосферна изкарва грандиозните 62к.с./литър да изкара 230-260 к.с./литър .... с портване и смяна на смукатели, ми се обадете :)

Изображение

Изображение

Изображение


Ко сега - ша си ги мерим ли:):):)?
Няма невъзможни неща!
Аватар
|CL|NIKI
 
Мнения: 478
Регистриран на: 16 Фев 2006, 18:47
Местоположение: Варна

Мнениеот ludiagsm » 17 Яну 2008, 14:56

колко е диаметъра на перките при входа на компресора и при изхода от турбината
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 17 Яну 2008, 15:57

Ето ви и още малко материял за размисъл.
С по-рошав вал, колата стана 1 (повтарям една а не няколко) идея по-отпушена нагоре. За да задържи същия AFR искаше около 10-ина процента повече гориво. Респективно, въртящия момент в обороти би следвало да е задържал малкопо-добре. Мотора е 3.2, около 7.5:1 CR

Изображение
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот fixxer » 17 Яну 2008, 16:48

тва на какъв буустец е ?
Аватар
fixxer
 
Мнения: 489
Регистриран на: 28 Дек 2007, 18:32

Следваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron