Chrysler Neon 2L 16v N/A

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Chrysler Neon 2L 16v N/A

Мнениеот j1v » 09 Яну 2006, 13:11

Айде и аз да се включа с последните неща, които съм правил, после ще добавя и старите:

Подготвената тръба за пленума (100мм диаметър), фланеца (10мм дебелина, да има повече мегдан за оформяне на прехода), и отрязания алуминиев вх. колектор.

Изображение
Изображение

Пленума, върху фланеца, на който със спрей са отбелязани отворите, които днес трябва да се правят на фреза. После ще падне търкане с гриндъра, докато се оформи някъв фънки преход.

Изображение

Буталата с биелите са вече във блока, и си чакат прословутата глава :roll: :roll: :roll:

Изображение
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот killerbee » 09 Яну 2006, 16:51

Всмукателния колектор за който споменах, че бях приготвил за Е36 беше 1:1 с този - не мисля че е проблем да се направи ...
Последна промяна killerbee на 09 Яну 2006, 16:52, променена общо 1 път
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот j1v » 09 Яну 2006, 16:51

Иначе за колата и историята и

1996 година, Крайслер Неон, 2l 16v SOHC - 132hp

Доста леко за размерите си купе и прилична динамика, форма която някои харесват, а други непонасят. Един от първите представители на Forward Cab дизайна на крайслер.

Колата съм я извадил чисто нова от магазина на IDV преди 10ина години, от тогава 120х.км каране от баща ми, след това 60-ина х.км от мен. Срам ме е да кажа, че и на LPG вървеше по едно време но нз ...

на около 190х.км скъсах съединител и от там се почна. Трябваше да чакам близо месец за жило и съединител, и реших през това време да отворим да сменим гумички, ремъци и т.н. , но гледката като отворих не ми хареса и реших да сменям и сегменти ...

През какво преминах (без да ме е срам от грешките си)

1.
Сток вал, със увеличена степен на сгъстяване - от 9.8 на 10.4 (шлайфана 0.8мм глава, леко портната) Компресията ми беше 15. Мопар пърформънс PCM, CAI-ta, къстъм хедър и другите глупости. Резултата беше, че колата се движеше доста добре но до едно време ... вече си бях поръчал по-голям вал, за да сваля малко компресията, но дойде твърде късно ...
Когато го сложих пак мерене на компресия, на двата цилиндъра ОК, бях свалил на 12.5 - 13, но другите ... :-/

2.
Нови бутала, първи ремонт, hyperetectic, molly coated на Sealed Power (марката на Federal Mogul за бутала в USA)
Вече монтиран вал - Comp Cam #400 (малко по-голям duration, по-голям лифт, reduced circle base)
Пружини на клапаните от Магнум двигател (по-спортния вариант на моя мотор, от 2 ген. неон R/T и ACR - 150hp stock)
Доста по-сериозно портната глава (10x to postman) и по-голям тротъл
Вече карах със постоянно монтиран зеитроникс и закачен gauge към него.
В този си вид, колата вървеше още по-добре, на диното на проспеед показа 106kw на гумите, а на божура ниски 15-ки.
За съжаление по това време отвориха писта калояново, и вече имах нова болест. Каране на писта ... резултата според мен - прегряване на главата, паднало легло на клапан, от там скъсан клапан и салата ....

3.
Да се надяваме, че и последното трошене е било за добро. Случи се в момент, в който можех да си позволя малко пари за главата и вала, които исках Магнум глава и Crane #14 ... тез двете, заедно с едно регулируемо колело на вала, на АЕМ "уж" пътуват насам вече втори месец .... дотогава видяхте горе какво се твори - входящ колектор, сега започваме изпускателен колектор с по-широки рънъри (42-45мм) и надявам се преди да сглобим да успея да си доставя и шпер на OBX ...

Шпера го купувам от същия човек, от който си купих и коиловърите, които така и не можаха да дойдат навреме ... 1 седмица след като роди двигетеля :-/

Ето сравнени трите вала: сток, comp cam 400 и crane #14, който още очаквам.

Advertised Duration
STOCK CAM 247 265
COMP CAM 259 Intake 266 Exhaust
CRANE #14 262 262

Duration@.050

STOCK CAM 192 198
COMP CAM 205 Intake 206 Exhaust
CRANE #14 216 212

Gross Lift
STOCK CAM .309 .275
COMP CAM .384 Intake .335 Exhaust
CRANE .355 .345

Този двигател се прави докъм 180-190 коня срявнително лесно, нагоре става прекалено скъпо. Проблема е, че заради единия си вал и кобилиците, над 7800-900 оборота започва да пропуска. Има варианти, но са по-скъпи от това да се направи суап към DOHC и не си струва.

Моя таргет са именно 180-те коня и много подобрено държане на писта. Колата вече е прежалена само за уикендите, така че може и да излезе нещо
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Още

Мнениеот j1v » 10 Яну 2006, 02:39

сладурчетата, дето така и не съм пробвал ... имам си ги от три месеца :cry: :cry: :cry:
Прикачени файлове
5B0E0002.jpg
5B0E0002.jpg (97.57 KiB) Прегледано 657722 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 10 Яну 2006, 02:40

разликата във височината ... коиловърите са в най-разпънатото положение ... от тук нататак само снижаване
Прикачени файлове
5B0E0003.jpg
5B0E0003.jpg (93.6 KiB) Прегледано 657719 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 10 Яну 2006, 02:42

camber plate
Прикачени файлове
5B0E0004.jpg
5B0E0004.jpg (89.59 KiB) Прегледано 657716 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 11 Яну 2006, 13:36

Днес е добър ден за българската демокрация ... току що ми се обадиха, че си имам колет, който ще взема в 1:30ч. ;-), а освен това наприхме маняшкиа фланец, като се върна ще пиша и ще качвам снимки, сега бягам, че ме чака друга работа.
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Фланец между рънърите и пленума

Мнениеот j1v » 11 Яну 2006, 13:56

ето малко снимки от днес
Прикачени файлове
200601111116_00024.jpg
Изрязани отвори, по отпечатък на рънърите
200601111116_00024.jpg (35.49 KiB) Прегледано 657700 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 11 Яну 2006, 14:00

Без да искам го постнах само с една прикачена снимка, останалите снимки в един пост вече.

Дотук е направен само единия отвор, защото исках да присъствам на правенето на първия, да покажа какво искам, оставих го да прави другите и после се почва с гриндъра и шкурките.
Прикачени файлове
200601111128_00026.jpg
В процес на разширяване, с конусовидна фреза
200601111128_00026.jpg (26.22 KiB) Прегледано 657702 пъти
200601111154_00029.jpg
Окончателно направената "фуния" със първата фреза
200601111154_00029.jpg (26.53 KiB) Прегледано 657702 пъти
200601111203_00030.jpg
След допълнително фрезоване, за още по-голямо разширяване отгоре, под по-малък ъгъл ...
200601111203_00030.jpg (26.5 KiB) Прегледано 657702 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 11 Яну 2006, 14:48

Току що се връщам от пощата, и за мое огромно съжаление все още си нямам глава. Добрата вест е, че и други хора се оплаквали от закъсняли пратки от щатите, така че все още има възможност да не са ме изработили, а главата и другите неща да се таралянкат в някой контейнер ... или пък кораба да е потънал :lol: :lol: :lol:

Все пак, пратката, която получих е нещо, което ще ме занимава, докато глупавите пощи се натуткат и ми доставят главата:

(Потекоха ли ви лигите? ;-))
Прикачени файлове
200601111342_00031.jpg
Maximum Boost, Tune to win, Engineer to win, HowTo power tune the Alfa TwinCam engines.
200601111342_00031.jpg (64.1 KiB) Прегледано 657697 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 75 turbodelta » 11 Яну 2006, 21:46

тая книжка долу в ляво е интригуваща и грам не се сещам кои е собственика :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот ugabuga » 12 Яну 2006, 07:23

evala, kato gledam sigurno poveche pari si vlojil v toia neon otkolkoto az v moiata, puk i s toia shipping ot USA postoianno ...

az lichno ne sam fen na neonite koito sa si econo-shitboxes kakto i moia tercel, no s dostatachno pari vsichko stava, za koeto ima i dokazatelstvo :)

men obache mnogo mi se nravi novia Neon SRT4. Otkakto sam se kachil na turbinirana kola, za druga ne smeia i da pomislia
Аватар
ugabuga
 
Мнения: 70
Регистриран на: 11 Яну 2006, 22:47
Местоположение: New Brunswick, NJ, USA

Мнениеот j1v » 13 Яну 2006, 00:26

Това дали ще смуче хубаво????? :oops: :oops: :oops:
Или да разширявам още?
Прикачени файлове
200601121900_00038.jpg
200601121900_00038.jpg (44.11 KiB) Прегледано 657610 пъти
200601122257_00040.jpg
200601122257_00040.jpg (35.52 KiB) Прегледано 657610 пъти
200601121858_00035.jpg
200601121858_00035.jpg (73.48 KiB) Прегледано 657610 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот RS-MAD » 13 Яну 2006, 00:28

Според мене си е идеално , формата стана трепач , ама най добре ще се разбере като се сложи на колата , и мотора забръмчи ...
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот j1v » 14 Яну 2006, 14:33

Е да, ама мен неще не ме кефи и ще си поиграя още със гриндъра и фрезите.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Още ъпдейти

Мнениеот j1v » 18 Яну 2006, 15:58

Венци ми прати малко снимки на колектора, който сега свалям и ще права наново. Този е с 36мм вътрешен диаметър, новия ще се прави с 39-44мм (каквито тръби/колена намеря подходящи)

Имах много хубави снимки от процеса на правене, но нали съм си ламерче, ги затрих без да искам :cry: ("rm -rf" rulzz)
Прикачени файлове
p1010005.jpg
p1010005.jpg (132.85 KiB) Прегледано 657362 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Още

Мнениеот j1v » 18 Яну 2006, 16:00

ето още
Прикачени файлове
p1010006.jpg
p1010006.jpg (137.41 KiB) Прегледано 657360 пъти
p1010007.jpg
p1010007.jpg (146.21 KiB) Прегледано 657360 пъти
p1010009.jpg
p1010009.jpg (129.49 KiB) Прегледано 657360 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ALTEZZA » 18 Яну 2006, 23:35

гледам че хеадерите са ти longruners, т.е. за високите обороти. аз имам подобни на мойта кола, но не съм си играл да слагам бинтове. гледа имаш два сеносра, предполагам че единия е за да праща сигнал на ECUто за А/F ratioto, пак друга е за wideband. ползваш ли AFC(air flow converter)? а катазилатори имаш ли?
Аватар
ALTEZZA
 
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Яну 2006, 09:58
Местоположение: Chicago

Мнениеот j1v » 19 Яну 2006, 01:13

ALTEZZA написа:гледам че хеадерите са ти longruners, т.е. за високите обороти. аз имам подобни на мойта кола, но не съм си играл да слагам бинтове. гледа имаш два сеносра, предполагам че единия е за да праща сигнал на ECUто за А/F ratioto, пак друга е за wideband. ползваш ли AFC(air flow converter)? а катазилатори имаш ли?


катализатор нема, втората ламбда е за зейтроникса, другата (дето е на единия рънър само), е narrowband-a.

AFC така и не дочака онзи сетъп, иначе имам някво smt-4 дето може и т'ва да върши, нно аз принципно съм го взел за прогресив контролер за азот.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ALTEZZA » 19 Яну 2006, 21:01

кат си без катализатор не ти ли изкарва грешка P0420 или си сложил о2симулатор? а ECUто какво air/fuel ratio подържа на full throttle?
Аватар
ALTEZZA
 
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Яну 2006, 09:58
Местоположение: Chicago

Мнениеот j1v » 19 Яну 2006, 21:06

ALTEZZA написа:кат си без катализатор не ти ли изкарва грешка P0420 или си сложил о2симулатор? а ECUто какво air/fuel ratio подържа на full throttle?


грешка не вади, защото не е 100% OBD-II compliant ECU-то, от следващата година нататък вече имат втора ламбда след катализатора и за тях се слага емулатор там, да не бичи грешки.

ето я и сместта/върт момент долу как беше:
Прикачени файлове
torque_AFR.jpg
torque_AFR.jpg (96.7 KiB) Прегледано 657313 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 20 Яну 2006, 20:26

Днес напазарувах новите тръби/колена за колектора - 48.3мм х 2мм (44.3мм ID)

Може би са малко големи (исках ID 41-43мм) но нямаше подходящи колена и тръби, които да са с еднакъв ID и еднаква дебелина на стените.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 22 Яну 2006, 12:38

Покрай landikar се сетих, че имам снимки на UDP-то (Under Drive Pulley), което си правих от дурал на струг. Не излиза по-евтино от оригинално такова купено от щатите, но ако трябва да се плаща шипинг вече е по-евтино. Един вид, ако имате други неща да получавате - купувайте оригинално, а ако ви е интересно като на мен, да си фабрикувате сами - :lol: :lol: :lol: DIY rulz !
Прикачени файлове
shaved-head-with-UDP.jpg
Олекотената шайба, до оригиналната, на фона старата глава, току що взета от шлайф (след това е шлайфана още веднъж)
shaved-head-with-UDP.jpg (85.27 KiB) Прегледано 657269 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Скука

Мнениеот j1v » 04 Фев 2006, 18:55

От скука и липса на по-интересни неща, взех да се занимавам с глупости :oops: :oops: :oops:
Ето какво постигнах днес с малко шкурки, полир паста и кече ...
Полиран ще остане само надписа, другото ще е боядисано. Сега се чудя, как да налепа надписа възможно най-точно за да се пръсне наколо.
Прикачени файлове
2L_16v_polished.JPG
2L_16v_polished.JPG (60.83 KiB) Прегледано 657214 пъти
2L_16v_polished-2.JPG
2L_16v_polished-2.JPG (62.97 KiB) Прегледано 657214 пъти
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот VGZ » 04 Фев 2006, 20:15

ïðúñêàø öåëèÿ êàïàê ïîñëå ñ øêóðêà ëåêî òúðêàø íàäïèñà.. òîé ðåëåôåí øå ïàäíå ñàìî òàì áîÿòà :D ìåí àêî ïèòàø ïîëèðàé öåëèÿ! ñ áîÿ íå ìå êåôè
Последна промяна VGZ на 04 Фев 2006, 20:17, променена общо 1 път
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Следваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron