Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот hf hpe » 17 Ное 2006, 20:55

VGZ написа:не съм запознат със ланчовите мотори но балансиращите валове не е ли по добре хич да ги няма ? :)

това е според зависи
обаче на единият балансиращ вал е и една от паразитните ролки ангренажният ремък

Лукане, не е на Злия, тя е цунамка :D
иначе правя тази която се води ботевградска
оправям това дето са го пипали "майстори"
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 17 Ное 2006, 21:05

Е занчи с 6 тез Алфички в бг :) А това ,че е цунамка :) не знам до колко е добре :)
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот j1v » 17 Ное 2006, 21:25

Понеже откак са появи таз тема, всички ма разпитват какъв е плана ... засега така или иначе мотора е изтропан, ще оправя и подготвя долнището както трябва, хвърля се съединител за да не се сменя после наново, и живот и здраве, ако колата е наред, ще се кара известно време стоковица.

Искам първо да стане кола, която да ме радва, преди да я нагъзим, но на всички е ясно, че кола 1400кг празна с 200кс няма да я бъде в моите ръце ;-)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ICI » 17 Ное 2006, 21:29

j1v, честита придобивка :D Много станаха тези мотори във форума 8) . Относно пръскалките - с леко връткане наляво-надясно се измъкват.
Еньо, тези лагерни втулки на балансиращите валове от къде ги купи, или пък ако ще ги продаваш ? Така и така сменям всички други :)
Коляновия вал ако е надрал :cry: , по-добре е да не се шлайфа, а да се намери друг читав, защото има едно покритие - тифтрудинг му викат, неметално и задържа масло по себе си. Крофт казва че опитите да върне вала в заводска кондиция стуват колкото един нов вал. Освен това и възможните рискове от микропукнатини при азотирането... луда технология, ама яка :lol:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот j1v » 20 Ное 2006, 01:03

Киро са е заиграл вчера ... цял ден ми звъни и ма псува, вика дай ми още три неона, ма т'ва си го зимай от тука :lol: :lol: :lol: :lol:
Прикачени файлове
DSC01381.JPG
DSC01381.JPG (125.01 KiB) Прегледано 57032 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 20 Ное 2006, 16:48

Мисля, че си избрах турбина, някой от турбо разбирачите ако има нещо против, да каже сега или да замълчи за винаги :lol: :lol: :lol:

DESCRIPTION: T3T4 AR48 60TRIM T3T4 TURBO WITH WASTEGATE ( 90 DAYS WARRANTY )
TURBO Spec :
3" inlet diameter
3" v-band outlet
1/8 npt oil inlet
T3 flange
.48 A/R compressor
.60 A/R tubrine
.60 trim
internal wastegate set 8 psi
wet float bearing
CAPABLE OF 27 PSI


Ето я и нея

Изображение



П.П.: Сега сериозно, кажете си мнението, цената е без пари, китайка е, колкото изкара толкоз, но като за начало толкова, че ще ми се съберат сериозни разходи по мотора, по-нататък истинска турбина.
Последна промяна j1v на 20 Ное 2006, 18:06, променена общо 1 път
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Tzenko » 20 Ное 2006, 18:02

Само от любопитство питам :D :D :D ... колко идва до БГ тоз офлЮх :?:
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот j1v » 20 Ное 2006, 18:05

Tzenko написа:Само от любопитство питам :D :D :D ... колко идва до БГ тоз офлЮх :?:


Нямам идея още, това което си видял на линка, това имам като цена ... плюс някви шипинги ... като пристигне тука, ще ти кажа колко ми е излезнал :roll:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Пачо » 20 Ное 2006, 18:38

Dosega 3 turbini sam vkarval ot usa i za trite
pratkata s usps mi beshe 90-98 dolara :wink:
sory za latinicata :)
Пачо
 
Мнения: 617
Регистриран на: 30 Авг 2006, 17:07

Мнениеот COSWORTH-2 » 20 Ное 2006, 23:42

Имам турбина Т34 в перфектно състояние ,без луфтове и педерастии по нея, за теб цената е 600лева :idea: 60-62А/Р, демек-Косфорд ,за бога 8) Не ти я пробутвам, просто ти давам оферта :wink:
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот j1v » 21 Ное 2006, 00:05

Ти си като кръстника ве, правиш предложение, на които да не моега да откажа :lol: :lol: :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот hf hpe » 21 Ное 2006, 14:43

Живко ти как си се заиграл
да няма после на ви тия 2 неона(щото нямаш 3-ти) и ми дайте още 1 такваз алфа :D
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 21 Ное 2006, 17:38

hf hpe написа:Живко ти как си се заиграл
да няма после на ви тия 2 неона(щото нямаш 3-ти) и ми дайте още 1 такваз алфа :D


Оставете ми неоните на мира, толкова ли ви пречат :evil: :evil: :evil:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 23 Ное 2006, 22:39

:-) ... става все по-весело ;-)
Прикачени файлове
DSC01408.JPG
Скъсан ремък на балансиращия вал ... не знам какво друго върти тоз ремък.
DSC01408.JPG (99.84 KiB) Прегледано 57079 пъти
DSC01413.JPG
На някой да му се намират разпределителни валове :-)
DSC01413.JPG (124.03 KiB) Прегледано 57079 пъти
DSC01424.JPG
Буталата май са единственото здраво нещо в мотора ... но пък точно те май няма да останат в него ;-)
DSC01424.JPG (116.58 KiB) Прегледано 57079 пъти
DSC01439.JPG
Мешана салатка в картера :-) :-) :-)
DSC01439.JPG (142.78 KiB) Прегледано 57079 пъти
DSC01441.JPG
И тука има малко манджа :-D
DSC01441.JPG (124.52 KiB) Прегледано 57079 пъти
DSC01444.JPG
Това отива на стената на славата ... до строшените неонски бутала и другите джунджурии :-)
DSC01444.JPG (71.28 KiB) Прегледано 57079 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот landikar » 24 Ное 2006, 00:00

А защо е станала тая работа?
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот ICI » 24 Ное 2006, 00:29

Аууу, ужасия! С някакво невероятно гадно масло е карано, всичко е покрито с тая черна гадост. Голям късмет е, че двустранно назъбения ремък не се е наврял в ангренажния, че тогава салатата щеше да е пълна. Иначе той си върти само балансиращите валове.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот hf hpe » 24 Ное 2006, 00:46

Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка

при тази алфа дето я правя в момента се беше получило горе долу същото, само дето двойно назъбеният ремък се беше изронил от едната страна

относно валовете
отдавна ми се върти в главата производство
но за да докараме цена сигуно ще трябват минимум 5 комплекта
а и Постмана все успява да ме разубеди
обаче днес се присетих, че евентуално нови на прилична цена може да се намерят от Турция
става на въпрос за атмосферни де, там до последно се сглобяваше 16 клапанова темпра
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Bobo » 24 Ное 2006, 01:11

Аз пък имам два комплекта атмосверни валове :finga: :lol: :twisted:

Имам и балансиращи мноо читави :wink:
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 24 Ное 2006, 01:46

hf hpe написа:Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка

при тази алфа дето я правя в момента се беше получило горе долу същото, само дето двойно назъбеният ремък се беше изронил от едната страна

Какъв зор е видяла тази лагерна втулка, че да се разтопи така?
Да неби съчмените лагери да са се поразбили и оттам увеличена радиална хлабина - поемане на натоварването от централния втулков лагер и ...
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот j1v » 24 Ное 2006, 10:12

hf hpe написа:Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка


Тц, биелен лагер на 3и цилиндър ... Има и разхлопан основен, та ще се прави и тунел. Поне всичко ще стане ново :oops:

До балансиращите валове още не сме стигнали, днес живот и здраве ще се види там какво е дереджето.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот VGZ » 24 Ное 2006, 17:52

òàÿ êîëà ìàé ñòå ÿ âçåëè îò íÿêîé "âèäåí" àãðàðèí ..äà íå êàæà ñåëÿíèí :lol: áàõòè ïîäðúæêàòà áàõòè ÷óäîòî ... êàòî íå ìîæåø äà ïîäúðæàø ñâÿñòíî êîëà êàðàé ñè äæóãàíà âå äà ìó ñå íå âèäè :evil:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот Joreto » 24 Ное 2006, 18:48

VGZ написа:тая кола май сте я взели от някой "виден" аграрин ..да не кажа селянин :lol: бахти подръжката бахти чудото ... като не можеш да подържаш свястно кола карай си джугана ве да му се не види :evil:


май, така ще дойде....а кофтито е ,че вместо сега да я джитка и да и се радва те първа ще я прави :evil:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 24 Ное 2006, 20:12

Joreto написа:
VGZ написа:тая кола май сте я взели от някой "виден" аграрин ..да не кажа селянин :lol: бахти подръжката бахти чудото ... като не можеш да подържаш свястно кола карай си джугана ве да му се не види :evil:


май, така ще дойде....а кофтито е ,че вместо сега да я джитка и да и се радва те първа ще я прави :evil:


Е нали затва съм я взел бре :lol: :lol: :lol: :lol: , нито за момент не съм се заблуждавал, че ще си взема италянка и ще карам ... ;-)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот 75 turbodelta » 24 Ное 2006, 21:53

ааа дошъл ти е акъла значи :lol: добре че имаш там некви други коли :wink:че с тая кучка и с тоя неон спортния .......... 8)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Lukan » 25 Ное 2006, 05:44

hf hpe написа:Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка

при тази алфа дето я правя в момента се беше получило горе долу същото, само дето двойно назъбеният ремък се беше изронил от едната страна

относно валовете
отдавна ми се върти в главата производство
но за да докараме цена сигуно ще трябват минимум 5 комплекта
а и Постмана все успява да ме разубеди
обаче днес се присетих, че евентуално нови на прилична цена може да се намерят от Турция
става на въпрос за атмосферни де, там до последно се сглобяваше 16 клапанова темпра

:D :D :D Само търсите под вола теле :D :D :D , стига с тая втулка на тея балансиращи валове .Хванали сте се за най-несъществената част от блока и ми се струва ,че прекалено много се фокусирате там :D Какъв зор тряя да види точно там ,че не се сещам,за да заприлича на това от снимката :D :D :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron