Страница 2 от 48

МнениеПубликувано на: 17 Ное 2006, 20:55
от hf hpe
VGZ написа:не съм запознат със ланчовите мотори но балансиращите валове не е ли по добре хич да ги няма ? :)

това е според зависи
обаче на единият балансиращ вал е и една от паразитните ролки ангренажният ремък

Лукане, не е на Злия, тя е цунамка :D
иначе правя тази която се води ботевградска
оправям това дето са го пипали "майстори"

МнениеПубликувано на: 17 Ное 2006, 21:05
от Lukan
Е занчи с 6 тез Алфички в бг :) А това ,че е цунамка :) не знам до колко е добре :)

МнениеПубликувано на: 17 Ное 2006, 21:25
от j1v
Понеже откак са появи таз тема, всички ма разпитват какъв е плана ... засега така или иначе мотора е изтропан, ще оправя и подготвя долнището както трябва, хвърля се съединител за да не се сменя после наново, и живот и здраве, ако колата е наред, ще се кара известно време стоковица.

Искам първо да стане кола, която да ме радва, преди да я нагъзим, но на всички е ясно, че кола 1400кг празна с 200кс няма да я бъде в моите ръце ;-)

МнениеПубликувано на: 17 Ное 2006, 21:29
от ICI
j1v, честита придобивка :D Много станаха тези мотори във форума 8) . Относно пръскалките - с леко връткане наляво-надясно се измъкват.
Еньо, тези лагерни втулки на балансиращите валове от къде ги купи, или пък ако ще ги продаваш ? Така и така сменям всички други :)
Коляновия вал ако е надрал :cry: , по-добре е да не се шлайфа, а да се намери друг читав, защото има едно покритие - тифтрудинг му викат, неметално и задържа масло по себе си. Крофт казва че опитите да върне вала в заводска кондиция стуват колкото един нов вал. Освен това и възможните рискове от микропукнатини при азотирането... луда технология, ама яка :lol:

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2006, 01:03
от j1v
Киро са е заиграл вчера ... цял ден ми звъни и ма псува, вика дай ми още три неона, ма т'ва си го зимай от тука :lol: :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2006, 16:48
от j1v
Мисля, че си избрах турбина, някой от турбо разбирачите ако има нещо против, да каже сега или да замълчи за винаги :lol: :lol: :lol:

DESCRIPTION: T3T4 AR48 60TRIM T3T4 TURBO WITH WASTEGATE ( 90 DAYS WARRANTY )
TURBO Spec :
3" inlet diameter
3" v-band outlet
1/8 npt oil inlet
T3 flange
.48 A/R compressor
.60 A/R tubrine
.60 trim
internal wastegate set 8 psi
wet float bearing
CAPABLE OF 27 PSI


Ето я и нея

Изображение



П.П.: Сега сериозно, кажете си мнението, цената е без пари, китайка е, колкото изкара толкоз, но като за начало толкова, че ще ми се съберат сериозни разходи по мотора, по-нататък истинска турбина.

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2006, 18:02
от Tzenko
Само от любопитство питам :D :D :D ... колко идва до БГ тоз офлЮх :?:

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2006, 18:05
от j1v
Tzenko написа:Само от любопитство питам :D :D :D ... колко идва до БГ тоз офлЮх :?:


Нямам идея още, това което си видял на линка, това имам като цена ... плюс някви шипинги ... като пристигне тука, ще ти кажа колко ми е излезнал :roll:

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2006, 18:38
от Пачо
Dosega 3 turbini sam vkarval ot usa i za trite
pratkata s usps mi beshe 90-98 dolara :wink:
sory za latinicata :)

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2006, 23:42
от COSWORTH-2
Имам турбина Т34 в перфектно състояние ,без луфтове и педерастии по нея, за теб цената е 600лева :idea: 60-62А/Р, демек-Косфорд ,за бога 8) Не ти я пробутвам, просто ти давам оферта :wink:

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2006, 00:05
от j1v
Ти си като кръстника ве, правиш предложение, на които да не моега да откажа :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2006, 14:43
от hf hpe
Живко ти как си се заиграл
да няма после на ви тия 2 неона(щото нямаш 3-ти) и ми дайте още 1 такваз алфа :D

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2006, 17:38
от j1v
hf hpe написа:Живко ти как си се заиграл
да няма после на ви тия 2 неона(щото нямаш 3-ти) и ми дайте още 1 такваз алфа :D


Оставете ми неоните на мира, толкова ли ви пречат :evil: :evil: :evil:

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2006, 22:39
от j1v
:-) ... става все по-весело ;-)

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 00:00
от landikar
А защо е станала тая работа?

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 00:29
от ICI
Аууу, ужасия! С някакво невероятно гадно масло е карано, всичко е покрито с тая черна гадост. Голям късмет е, че двустранно назъбения ремък не се е наврял в ангренажния, че тогава салатата щеше да е пълна. Иначе той си върти само балансиращите валове.

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 00:46
от hf hpe
Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка

при тази алфа дето я правя в момента се беше получило горе долу същото, само дето двойно назъбеният ремък се беше изронил от едната страна

относно валовете
отдавна ми се върти в главата производство
но за да докараме цена сигуно ще трябват минимум 5 комплекта
а и Постмана все успява да ме разубеди
обаче днес се присетих, че евентуално нови на прилична цена може да се намерят от Турция
става на въпрос за атмосферни де, там до последно се сглобяваше 16 клапанова темпра

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 01:11
от Bobo
Аз пък имам два комплекта атмосверни валове :finga: :lol: :twisted:

Имам и балансиращи мноо читави :wink:

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 01:46
от ICI
hf hpe написа:Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка

при тази алфа дето я правя в момента се беше получило горе долу същото, само дето двойно назъбеният ремък се беше изронил от едната страна

Какъв зор е видяла тази лагерна втулка, че да се разтопи така?
Да неби съчмените лагери да са се поразбили и оттам увеличена радиална хлабина - поемане на натоварването от централния втулков лагер и ...

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 10:12
от j1v
hf hpe написа:Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка


Тц, биелен лагер на 3и цилиндър ... Има и разхлопан основен, та ще се прави и тунел. Поне всичко ще стане ново :oops:

До балансиращите валове още не сме стигнали, днес живот и здраве ще се види там какво е дереджето.

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 17:52
от VGZ
òàÿ êîëà ìàé ñòå ÿ âçåëè îò íÿêîé "âèäåí" àãðàðèí ..äà íå êàæà ñåëÿíèí :lol: áàõòè ïîäðúæêàòà áàõòè ÷óäîòî ... êàòî íå ìîæåø äà ïîäúðæàø ñâÿñòíî êîëà êàðàé ñè äæóãàíà âå äà ìó ñå íå âèäè :evil:

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 18:48
от Joreto
VGZ написа:тая кола май сте я взели от някой "виден" аграрин ..да не кажа селянин :lol: бахти подръжката бахти чудото ... като не можеш да подържаш свястно кола карай си джугана ве да му се не види :evil:


май, така ще дойде....а кофтито е ,че вместо сега да я джитка и да и се радва те първа ще я прави :evil:

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 20:12
от j1v
Joreto написа:
VGZ написа:тая кола май сте я взели от някой "виден" аграрин ..да не кажа селянин :lol: бахти подръжката бахти чудото ... като не можеш да подържаш свястно кола карай си джугана ве да му се не види :evil:


май, така ще дойде....а кофтито е ,че вместо сега да я джитка и да и се радва те първа ще я прави :evil:


Е нали затва съм я взел бре :lol: :lol: :lol: :lol: , нито за момент не съм се заблуждавал, че ще си взема италянка и ще карам ... ;-)

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2006, 21:53
от 75 turbodelta
ааа дошъл ти е акъла значи :lol: добре че имаш там некви други коли :wink:че с тая кучка и с тоя неон спортния .......... 8)

МнениеПубликувано на: 25 Ное 2006, 05:44
от Lukan
hf hpe написа:Живко това за стената като го гледам си е баш средният лагер на балансиращ вал
ако е така това и обяснява слабото налягане на маслото
а най-вероятно и вала да е блокирал и да е скъсал ремъка

при тази алфа дето я правя в момента се беше получило горе долу същото, само дето двойно назъбеният ремък се беше изронил от едната страна

относно валовете
отдавна ми се върти в главата производство
но за да докараме цена сигуно ще трябват минимум 5 комплекта
а и Постмана все успява да ме разубеди
обаче днес се присетих, че евентуално нови на прилична цена може да се намерят от Турция
става на въпрос за атмосферни де, там до последно се сглобяваше 16 клапанова темпра

:D :D :D Само търсите под вола теле :D :D :D , стига с тая втулка на тея балансиращи валове .Хванали сте се за най-несъществената част от блока и ми се струва ,че прекалено много се фокусирате там :D Какъв зор тряя да види точно там ,че не се сещам,за да заприлича на това от снимката :D :D :D