Страница 44 от 48

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 00:52
от Joreto
Е за какво да мери на 1.4, 1.2 и т.н. :?: Аз знам едни човек който може направо да сметне тия неща и то по-точно от дино :prayer: :rolleyes:

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 01:57
от maggkrabar
шумахер ли?

келеша ви дава хинтове по-добри от на всеки изтъкнат тунинг математик... графиката на живко е като на кола за каране, не зз мерене - и си е много хубава даже :D с венцито трябва да я разпънат малко да почва малко по-рано и се успива...

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 12:11
от Cordoba16vt
ICI написа:
kelesha написа:
KILLER GTI написа:Дам без графика можем да си правим само сметки и догатки, а под всичко имах предвид валове, клапани , пружини , тарелки и тн.
Реално към момента я карам до 7200оборота, спад в буста няма.
А относно 2,1бара на 3600оборота ги има но има и сърдж, което само по себеси означава че няма как да се кара на такъв буст и обороти. Така че за да го няма всичко трябва да се случва след 4к прм.
А на дино най-вероятно другата седмица ще ида и ще видим кое и как.

Ами значи като отидеш да я мериш пусни няколко ръна и на 1.4 да сравним нещата с Живковица :lol:

И на 1.2 ако може :oops: :mrgreen:


хахааа

ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро :)

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 13:38
от Lukan
:roll:

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 13:40
от Lukan
Cordoba16vt написа:[

хахааа

ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро :)


Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил :mrgreen: тъй че Ици съвсем на място си пита :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 20:30
от ICI
Lukan написа:
Cordoba16vt написа:[

хахааа

ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро :)


Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил :mrgreen: тъй че Ици съвсем на място си пита :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:D точно, и съм напълно сериозен и заинтересуван от резултатите

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 22:10
от 75 turbodelta
Като сте почнали със спама в на Живко темата , да попитам ИЦИ днес е разнесе слух че гръмнала "вашата ланчиа" нали така и казваш, та раздуи на две на три верно ли е или е поредната русенска интрижка 8)

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 22:15
от ICI
75 turbodelta написа:Като сте почнали със спама в на Живко темата , да попитам ИЦИ днес е разнесе слух че гръмнала "вашата ланчиа" нали така и казваш, та раздуи на две на три верно ли е или е поредната русенска интрижка 8)

ами гръмнала е силно казано, по това което се вижда се е спукало радиаторчето за парното и антифриза е изтекъл съответно без други последствия.
Сега дали е подухнала гарнитура не може да се каже, маслото е чисто.
Но няма и значение де, тя стоковата гарнитура си беше под въпрос още след като стана ясно че колата въви повечко от очакваното, демек тая пружина на гейта дето я сложих за 0.8 бара, малко се оказа че я подцених :D

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2011, 22:53
от 75 turbodelta
Тъкмо си имате повод да я отворите и да си стане как си му е ред а и тва е италянка не е добре за дълго да е в движение мое се счупи нещо друго.... :D

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 14:12
от dido
Стига с тоя карък ве, бахти...

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 18:02
от Cordoba16vt
Lukan написа:
Cordoba16vt написа:[

хахааа

ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро :)


Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил :mrgreen: тъй че Ици съвсем на място си пита :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Ици говореше за сравнение на неговата кола с колата на Емо - 2 литоров ФВ мотор с дизелов вал и храбра глава с 3076 :shock:



иначе нямам против да се сравняват 2 италянки :)

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011, 20:27
от Lukan
Cordoba16vt написа:
Lukan написа:
Cordoba16vt написа:[

хахааа

ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро :)


Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил :mrgreen: тъй че Ици съвсем на място си пита :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Ици говореше за сравнение на неговата кола с колата на Емо - 2 литоров ФВ мотор с дизелов вал и храбра глава с 3076 :shock:



иначе нямам против да се сравняват 2 италянки :)


Явно има няква мистична сила в т.нар 2 литров VW мотор :?: :?: :?: че да не бъде сравняван с "някакъв" италиански мотор :?: :?: :?: ......aко беше малко по-запознат с този 2 литров италиански мотор щеше да знаеш че той си излиза от завода с ДИЗЕЛОВ КОЛЯНОВ ВАЛ ,a зa "ХРАБРИТЕ ГЛАВИ" :lol: :lol: :lol: .....обикновенно след диното става ясно кое ,колко и къде е храбро и къде не :mrgreen:

първо се подготви :wink: и после се изказвай 8)

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 02:13
от ICI
:lol: Добре че Доктора каза за кой вал става дума, че аз чета дизелов вал и си викам, брех таз Ваг секта някакъв маняшки разпределителен вал ли слагат от дизел :lol: , кой да мисли за кован колянов вал като си е даденост :wink:
dido написа:Стига с тоя карък ве, бахти...

а, няма никакъв карък, просто стана дума за Ланчиа дето съм и направил колектор с турбо от типа на ГТ3076Р ама по-добро и напълно стоков мотор с изключение на портната глава и всм. атм. вал, та тепърва ще се отваря мотора за да се прави вътре както трябва.

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 09:00
от dido
ICI написа:
dido написа:Стига с тоя карък ве, бахти...

а, няма никакъв карък, просто стана дума за Ланчиа дето съм и направил колектор с турбо от типа на ГТ3076Р ама по-добро и напълно стоков мотор с изключение на портната глава и всм. атм. вал, та тепърва ще се отваря мотора за да се прави вътре както трябва.

Живко е каръка, ама той да си каже като реши.

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 10:39
от Cordoba16vt
Lukan написа:
Явно има няква мистична сила в т.нар 2 литров VW мотор :?: :?: :?: че да не бъде сравняван с "някакъв" италиански мотор :?: :?: :?: ......aко беше малко по-запознат с този 2 литров италиански мотор щеше да знаеш че той си излиза от завода с ДИЗЕЛОВ КОЛЯНОВ ВАЛ ,a зa "ХРАБРИТЕ ГЛАВИ" :lol: :lol: :lol: .....обикновенно след диното става ясно кое ,колко и къде е храбро и къде не :mrgreen:

първо се подготви :wink: и после се изказвай 8)




хехе, може би ти си неподготвения в случая по отношение на дизелов вал в фв. И недей да четеш избирателно , никъде не споменах НЯКАКЪВ италянски мотор, а казах че нямам против да се сравнят два еднакви ланчови мотора с различни турбини, но не смятам че е редно да се сравнява мотора на ици с 2860 , и мотора на емо . главата е храбра защото е подготвена , има си собственик да обясни за тази цел ако му е кеф. Ако Ици е искал да сравни другия мотор , на жълтото ево то това е друга работа .

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 11:58
от Lukan
Сигурно този дизелов вал е разпределителен и вероятно има няква доста желязна логика да се ползва :mrgreen: но това явно са тайни известни само на VW сектанти :D :D :D :D . Незнам защо реши че мотора на мицубиши Ево ( изключвам 9 и 10 ) е много по-различен от този на Ланчата :roll: и не са директно съпоставими :?:

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 12:10
от paco
Чесате си езиците само..като закара Емо дизеловия :lol: колянов вал на диното ще се види кое как е . До тогава пуканки и бира :D

РАСО

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 12:26
от Lukan
ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 14:58
от paco
Остави ти vw-тата на нас....кажи таз бялата лястовица кога ще излети от гаража там до стената, че забрави какво е слънце. Легенда потънала в прах а трябва газ да и се дава :) Майтапа на страна ..ще ми се да я видя в действие.

РАСО

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 21:20
от ICI
dido написа:Живко е каръка, ама той да си каже като реши.

:? нещо проекта ли?

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2011, 22:24
от j1v
ICI написа:
dido написа:Живко е каръка, ама той да си каже като реши.

:? нещо проекта ли?



За малко да цъфнем у стената на плача ... не е нещо, което да не бях очаквал, ама малък дявола тоя път. Не ми са разказва повече ...

По план график трябва бързо да сме у джаза пак за по-голямо налягане :)

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2011, 17:21
от Cordoba16vt
Lukan написа:ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


не казвай хоп, преди да скочиш....

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2011, 19:35
от Lukan
Cordoba16vt написа:
Lukan написа:ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


не казвай хоп, преди да скочиш....


Нещо не ти схващам поста ,но се надявам да осъзнаваш,че за пореден път водиш дискусия в която си ОЧЕВИДНО НЕЗАПОЗНАТ 8)

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2011, 20:01
от Alfons
Колега,да кажеш на Доктора,че е неподготвен..........меко казано е смешно.Нито искам да съм адвокат или нещо от сорта,но го познавам доста добре :wink: ,а и не само аз :idea:

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2011, 20:54
от Cordoba16vt
Lukan написа:
Cordoba16vt написа:
Lukan написа:ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


не казвай хоп, преди да скочиш....


Нещо не ти схващам поста ,но се надявам да осъзнаваш,че за пореден път водиш дискусия в която си ОЧЕВИДНО НЕЗАПОЗНАТ 8)



Не си ти човека който ще определи с какво съм запознат и с какво не , ок ? Опитваш се да се измъкнеш доста нелепо от ситуацията в която изпадна , и не видях нищо смислено в постовете ти досега по отношение на моя коментар за сравняването на 16 клапановия мотор на емо , (в който има дизелов колянов вал и храбра 16 клапанова глава , нещо което съм написал по-горе) ? пиша 16 клапана защото нещо ми пишеш за някакъв дизелов разпределитени вал , нещо което аз не съм споменал изобщо. А не знам защо намеси и Ево в тези сметки, което пък изобщо не ме интересува , особено в тази тема. Зелените човечета ги запази за себе си