Страница 5 от 48

МнениеПубликувано на: 27 Дек 2006, 21:03
от ICI
j1v написа:2. нови резби за 12мм болтове ;-)

Айдеее :D отиде работата на 500+, знаех си, тия мотовилки не бяха случайни :wink:
Кажи за тези болтове(защо не са шпилки?) какви са и колко пари, че аз като търсих... :(

МнениеПубликувано на: 28 Дек 2006, 13:06
от raider
хм, хубава работа,
но де я правите?
по стечение на обстоятелствата в момента не мога да разчитам на доверения майстор (става дума за пипкава работа по блока- мокри ризи на сух блок, което може би включва и изгонване на някоя и друга магистрала...) Където питам пък ме пращат поврага или хвърлят клиентски валове по мен...
Както си тръгнал, вече не можеш да й земеш парите на колата... а като си правиш сметка колко още има да се "-" ... SWEET
м/у другото биелни лагери какви ще бъдат употребени? chevy?

МнениеПубликувано на: 29 Дек 2006, 11:59
от j1v
For reference:
Std GTST pump is 135 litres per hour and supports 300 bhp at standard pressure
Std GTR pump is 190 litres per hour and supports 420 bhp at standard pressure
Bosch 910 pump is 200 litres per hour and supports 450 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 910
Bosch 975 pump is 228 litres per hour and supports 500 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 975
Bosch 984 pump is 228 litres per hour and supports 500 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 984
Bosch 040 pump is 235 litres per hour and supports 520 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 040
Bosch 044 pump is 330 litres per hour and supports 730 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 044

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 00:13
от 75 turbodelta
само извадката ли е на хер БОШ или и помпата 8)

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 00:53
от j1v
75 turbodelta написа:само извадката ли е на хер БОШ или и помпата 8)

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 00:58
от j1v
Изпускателен порт "Преди/След" ... знам, че е доста грубо, ма нямах нерви, тия дни на спокойно фината работа :oops: :oops: :oops:

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 01:02
от j1v
Както ме бяха предупредили още при взимането на биелите цилиндъра се нуждаеше от намеса с високотехнологичен инструмент тип пила :-) , че идват малко широчки 8)

Киро е толкова добър с тоз инструмент, че направо ша каже човек, че на CNC е правено :D

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 01:09
от j1v
Долнището вече е почти готово, остават едни лагери за балансиращите валове и затваряме.

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 13:22
от volenv
Че затваряш ако доиде Кометикса :lol:

МнениеПубликувано на: 30 Дек 2006, 20:19
от j1v
volenv написа:Че затваряш ако доиде Кометикса :lol:


Ша дойде, там са замесени едни хипер сериозни хора :lol: :lol: :lol:

Повече ме притеснява съединитела дали ще дойде навреме, както са ми го обещали.

МнениеПубликувано на: 05 Яну 2007, 01:01
от j1v
за турбоделтов

МнениеПубликувано на: 05 Яну 2007, 08:11
от COSWORTH-2
Аууууууууууууу, каква гад :lol: Сега те разбрах какво ме питаш-нали ти казах бе-нерръждавейка Ф76 и триъгълен фланец и газ, да не говорим ,че имам точно таквиз колена напоследък :D

МнениеПубликувано на: 07 Яну 2007, 12:09
от Bobo
Ако си приказвате за даунпайпа, на мен страшно мноо ми харесва оригиналния, на 63мм със 2 дупки за сонди направо си е трепач :lol:

МнениеПубликувано на: 07 Яну 2007, 12:13
от j1v
Bobo написа:Ако си приказвате за даунпайпа, на мен страшно мноо ми харесва оригиналния, на 63мм със 2 дупки за сонди направо си е трепач :lol:


да, ама не става на косфордската турбина и затова исках да вида дали ориг. косфорт даунпайп нямаше да ми спести малко бачкане, защото сега не ми се правеше генрация, исках да запала и да покарам малко ... както и да е, поръчан е вече фланец и ще се прави преход към оригиналната генерация, да може с минимални усилия да подкараме. По-нататък ще се сменя всичко, барабар с колектора.

МнениеПубликувано на: 10 Яну 2007, 02:45
от j1v
:idea:

МнениеПубликувано на: 10 Яну 2007, 20:58
от 75 turbodelta
кои туи черво ве :shock:

МнениеПубликувано на: 10 Яну 2007, 23:44
от dido
Готини кецове :lol:

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2007, 02:05
от j1v
75 turbodelta написа:кои туи черво ве :shock:


Т'ва черво който трябваше, го видя ... нема нужда всичко да знаете :-) Т'ва са тайни сектантски хави

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2007, 11:58
от j1v
8)

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 20:33
от j1v
Според доктора, тоз франкенщайн сглобен от един чисто нов притискател валео и част от стария притискател, трябва да изнесе много бой ... склонен съм да му вярвам, а пък ако приплъзва, знам къде да го намера :axe: :axe: :axe:

МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 20:42
от Lukan
Ша приплъзне той :twisted: ако му сипеш масло 8)

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2007, 17:20
от ICI
j1v написа:Изпускателен порт "Преди/След" ... знам, че е доста грубо, ма нямах нерви, тия дни на спокойно фината работа :oops: :oops: :oops:

Живко, все забравям да те питам, а ме човърка :D , защо махна тия обеми на изхода на порта. Те играят леко като еднопосочен клапан - анти ревърс. Намаляват връщането на изгорели газове през фазата на презастъпване при пълненето, доколкото съм чувал?
Тука имам една портвана главица за 400 к.с. и не са пипани. Може би над определени коне не вършат работа :roll:

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2007, 23:39
от j1v
Пречеше ми да снимам :lol: :lol: :lol:

Шегата настрана, гледах го някъде нямам спомен къде и ми хареса. Може и да е грешка, ма ша го компенсираме с надув 8)

Според мен, така или иначе портване без флоубенч машина си е пълен ташак, и само разваляме тука по нашенско, ма нали тряяя сме фешан :roll: !

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 00:48
от ICI
Само копи-пейст с елементи на разсъждение :lol: важи като няма флоубенч :wink:
Ако ти излезе източника го пусни да го видим, че с тия анти ревърси е много интересна работата.И на всмукателния порт е подобна история.Всъщност те подобряват работата на средни об, на високи май не остава време :roll:

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 09:10
от Lukan
Aнтиревърси...... :lol: :lol: :lol: .....на глава за турбо кола...... :roll: :roll: :roll:
И къв ревърс ще има като го гони турбото?
Това не е резонансно пълнене,като при атмосферен мотор,където определено има значение и геометрията и дължината ( и на портовете,и на смукателния колектор,и на изпускателния колектор).

И като подхождаш на високо инжинерно ниво ,защо не вземеш предвид и изпускателния колектор? Че при оригиналния (който ти ще ползваш),може би си забелязал че три цилиндъра са в едно а четвъртия се "бие" в тях :lol: Е и кво става с ревърса?? Или онези убавци в Италия не знаят за тая ралта :idea: