Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот ICI » 17 Мар 2011, 22:26

Е добре де, какво му е на дизеловия колянов вал спрямо заводския на тия ФВ?
Заводския кьопав ли е нещо, не е кован ли?
Щото при другите бегачки коляновите валове са си ковани заводски, после нитрирани или циментирани и индуктивно закалени, като първото е по-доброто.
Като стана дума за храбри ФВ глави, ми давайте графики да гледаме и сравняваме :roll:
Да видим кои са по-храбри :mrgreen:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Andrei » 17 Мар 2011, 22:41

Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот ICI » 17 Мар 2011, 22:49

Andrei написа:Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент

:D строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др. :mrgreen:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Lukan » 17 Мар 2011, 23:03

Cordoba16vt написа:
Lukan написа:
Cordoba16vt написа:
не казвай хоп, преди да скочиш....


Нещо не ти схващам поста ,но се надявам да осъзнаваш,че за пореден път водиш дискусия в която си ОЧЕВИДНО НЕЗАПОЗНАТ 8)



Не си ти човека който ще определи с какво съм запознат и с какво не , ок ? Опитваш се да се измъкнеш доста нелепо от ситуацията в която изпадна , и не видях нищо смислено в постовете ти досега по отношение на моя коментар за сравняването на 16 клапановия мотор на емо , (в който има дизелов колянов вал и храбра 16 клапанова глава , нещо което съм написал по-горе) ? пиша 16 клапана защото нещо ми пишеш за някакъв дизелов разпределитени вал , нещо което аз не съм споменал изобщо. А не знам защо намеси и Ево в тези сметки, което пък изобщо не ме интересува , особено в тази тема. Зелените човечета ги запази за себе си


Я ми опиши нелепоста на ситуацията професоре :D защото не си спомням някъде да сам се изказал неподготвен .Това че мотора на Емо е с кубатура 2.1 не е чак такава тайна,но не съм сигурен че трябваше точно тук да се споменава таи подробност :idea: Както и че това става с дизелов вал също :idea:
А колко си запознас с материята не само на мен ми е ясно :idea:
Не казвай хоп , преди да скочиш
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Andrei » 17 Мар 2011, 23:37

ICI написа:
Andrei написа:Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент

:D строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др. :mrgreen:


95.5mm пише по литературата

ма Емо сигурно най-добре да каже...

....макар че немал време, готви се за Сливен...смени си предния джам и маркуча между разширителния съд и радиатора...много иска оригинален мокет за багажника от Синкро 3-ка и след това бил готов!
Последна промяна Andrei на 17 Мар 2011, 23:43, променена общо 1 път
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот INTEGRALE » 17 Мар 2011, 23:39

ICI написа:
Andrei написа:Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент

:D строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др. :mrgreen:

+1 :idea: :idea:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Cordoba16vt » 18 Мар 2011, 10:53

Lukan написа:
Cordoba16vt написа:
Lukan написа:
Не си ти човека който ще определи с какво съм запознат и с какво не , ок ? Опитваш се да се измъкнеш доста нелепо от ситуацията в която изпадна , и не видях нищо смислено в постовете ти досега по отношение на моя коментар за сравняването на 16 клапановия мотор на емо , (в който има дизелов колянов вал и храбра 16 клапанова глава , нещо което съм написал по-горе) ? пиша 16 клапана защото нещо ми пишеш за някакъв дизелов разпределитени вал , нещо което аз не съм споменал изобщо. А не знам защо намеси и Ево в тези сметки, което пък изобщо не ме интересува , особено в тази тема. Зелените човечета ги запази за себе си


Я ми опиши нелепоста на ситуацията професоре :D защото не си спомням някъде да сам се изказал неподготвен .Това че мотора на Емо е с кубатура 2.1 не е чак такава тайна,но не съм сигурен че трябваше точно тук да се споменава таи подробност :idea: Както и че това става с дизелов вал също :idea:
А колко си запознас с материята не само на мен ми е ясно :idea:



пак не виждам нищо смислено по темата. ... аз бях дотук , оправяй се . остро те съветвам да спреш с личните нападки и коментари, защото не ти правят чест на теб. ако прочетеш по-нагоре по темата какво съм написал, нито теб съм нападнал, нито ланча двигателите .
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Cordoba16vt » 18 Мар 2011, 11:04

ICI написа: :D строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др. :mrgreen:

Ици

мотора на Емо е строукнат е от 92.8мм (2.0 16 кл) на 95.5мм (1.9 тди ) . никога не е бил 1.8
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот KILLER GTI » 18 Мар 2011, 11:18

дам мотора ми в сток състояние е с вал 92,8мм и бутала 82,5мм, а в момента е с 95,5мм вал и 83мм бутала и е 2066куб. тайна нямя!!!
А за да не гадаете за главата, валовете са Шрик 268 градуса и 11,5 лифт, презастъпване 1,7/1,6 , клапаните са оверсайз има си пружини, тарелки и механични повдигачи.
степента на мотора е 8,38:1

Ся слушам мнения за повер буст и т.н.
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Lukan » 18 Мар 2011, 12:57

Cordoba16vt написа:
Lukan написа:
Cordoba16vt написа:


Я ми опиши нелепоста на ситуацията професоре :D защото не си спомням някъде да сам се изказал неподготвен .Това че мотора на Емо е с кубатура 2.1 не е чак такава тайна,но не съм сигурен че трябваше точно тук да се споменава таи подробност :idea: Както и че това става с дизелов вал също :idea:
А колко си запознас с материята не само на мен ми е ясно :idea:



пак не виждам нищо смислено по темата. ... аз бях дотук , оправяй се . остро те съветвам да спреш с личните нападки и коментари, защото не ти правят чест на теб. ако прочетеш по-нагоре по темата какво съм написал, нито теб съм нападнал, нито ланча двигателите .


Не ме съветвай ,дори и остро :idea: би трябвало да си наясно защо :!:
Не казвай хоп , преди да скочиш
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Lukan » 18 Мар 2011, 12:59

KILLER GTI написа:дам мотора ми в сток състояние е с вал 92,8мм и бутала 82,5мм, а в момента е с 95,5мм вал и 83мм бутала и е 2066куб. тайна нямя!!!
А за да не гадаете за главата, валовете са Шрик 268 градуса и 11,5 лифт, презастъпване 1,7/1,6 , клапаните са оверсайз има си пружини, тарелки и механични повдигачи.
степента на мотора е 8,38:1

Ся слушам мнения за повер буст и т.н.


Като покажеш графика от дино всичко ще стане ясно ,всички останали разсъждения са безмислено теоритизиране
Не казвай хоп , преди да скочиш
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Cordoba16vt » 18 Мар 2011, 22:53

Lukan написа:Не ме съветвай ,дори и остро :idea: би трябвало да си наясно защо :!:


слабо ме интересуват твоите коментари вече :arrow:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот VGZ » 19 Мар 2011, 22:09

KILLER GTI написа:дам мотора ми в сток състояние е с вал 92,8мм и бутала 82,5мм, а в момента е с 95,5мм вал и 83мм бутала ....

на кви обороти го въртиш с тоя ход? по симулация на 8к рпм минаваш скороста на ф1 бутало и макс претоварване става към и над 2 тона на бутало :rolleyes:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот KILLER GTI » 20 Мар 2011, 22:49

Не съм на ясно със скороста на буталото при Ф1 двигател.
Аз към момента и по напред в темата написах, че я въртя до 7200 оборота и нямам намерение да я карам над 7800-8000
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот Andrei » 21 Мар 2011, 01:06

:drinkers:
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот ADV » 21 Мар 2011, 21:49

KILLER GTI написа:Не съм на ясно със скороста на буталото при Ф1 двигател.
Аз към момента и по напред в темата написах, че я въртя до 7200 оборота и нямам намерение да я карам над 7800-8000


.... абе брат, ами ако ти спрат буталото за превишена скорост ко праим :rolleyes:
ADV
 
Мнения: 148
Регистриран на: 03 Юни 2009, 10:59
Местоположение: Плевен

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот KILLER GTI » 21 Мар 2011, 22:54

:D
ем ша тряа да почерпа ко да прая 8)
KILLER GTI
 
Мнения: 245
Регистриран на: 30 Яну 2006, 01:38

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот j1v » 18 Сеп 2011, 03:36

:prayer:
Прикачени файлове
20110918_034857.jpg
20110918_034857.jpg (2.27 MiB) Прегледано 13177 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот kelesha » 18 Сеп 2011, 09:28

Е дайте някви 2 бара да видим поне пеТстин коня ве, да еба и позьорската ти кола, ко ти свиди........ :D :D :D
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот j1v » 18 Сеп 2011, 10:41

kelesha написа:Е дайте някви 2 бара да видим поне пеТстин коня ве, да еба и позьорската ти кола, ко ти свиди........ :D :D :D


Цъ ... :butthead:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот RS-MAD » 18 Сеп 2011, 14:55

:axe: Идва и в повече ;)
GT3076R INSIDE
Аватар
RS-MAD
 
Мнения: 302
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:46
Местоположение: Пловдив

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот j1v » 18 Сеп 2011, 20:06

Са сериозно ... мотора се държи много мъжки, знаем, че ще издаяни и повече, ама си знаем и че зад него има една много кекава кутия и затова повече време отделихме на валовете, спуула, и други джунджуий отколкото на максималната мощност, която според мен и в този и вид е повечко за италянския кашкавал :tonqe:

Някой ден, с резервната ми кутия, която мисля да подсиля със всчки възможни планки правени някога и ревизирам, вероятно ще понадуем още малко, колкото за идеят да съм в 500+ :roll:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот ICI » 18 Сеп 2011, 21:36

виждат се едни 550Нм макс момент а ако кутията ти няма никакви усилвания, ще е голям риск.

Тук дето правя една Дедра 2.0 16в с ГТ2871Р с малкия чугун Т25 А/Р 0.64, та тя даде 430Нм на преден мост при 1.6 бара на диното на Тони, сега е при мен за Интеграле конверсия и керамичния 5 лъчов демпферен съединител си е начупил пружините, а главинката е почнала пък да си поразбива външните шлици дето я хващат за плочата към диска, та ще цъкна с аргончето там малко да фиксирам :mrgreen: .
Отделно дето потроши две кутии (на предно) докато я мапвах на 1.8 бара, това за 15-тина ръна на пътя само на 4-та (по-слабички са колелата от на Интеграле де), първият път изкърти няколко зъба, а вторият път се разбръмча цялата кутия, явно от гнездата на лагерите.
Сега вече с Интеграле кутията ще я пусна на пълна програма усилване със стоманено общо гнездо на лагерите и голяма и малка усилващи плочи на корпуса.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот hf hpe » 19 Сеп 2011, 23:50

j1v написа:... време отделихме на валовете, ...

я раздуй малко
че се оказа онези валове дето ми ги уреди навремето са такива от тема3
доколкото си спомням твоите са такива
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Re: Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Мнениеот j1v » 20 Сеп 2011, 03:14

hf hpe написа:
j1v написа:... време отделихме на валовете, ...

я раздуй малко
че се оказа онези валове дето ми ги уреди навремето са такива от тема3
доколкото си спомням твоите са такива


Човек, да ти кажа, аз вече нямам спомен с какви валове съм вече :)

Ако не се бъркам на интейка остана атмосферния от VIS-a, а на изпускатела би трябвало да е сток турбо изпускателен. Със сигурност обаче мога да ти потвърдя само след сваляне на валовете и мерене :lol: :lol: :lol:

Смяната при мен беше наложителна, не е правена зарад тунинги некви, а защото VIS-овия изпускател по незнайна причина беше износил гърбица за нула време

Времето, което им отделихме не е свързано с нещо, конкретно, което да мога да опиша, просто 5-6 ръна с различни комбинации от настройки за да се убедим в най-удачния вариант
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron