Модератор: Форум модератори
j1v написа:С атмосверни валове съм да ... и кой ти кара на средни обороти
Lukan написа:О, забравих, Гай Крофт
Lukan написа:Предишния ми пост беше ироничен ,но явно не си го разбрал като такъв
Имам инфо, от наши глави ,но те не са достойни за сравнение с Гай Крофт ,за бога
Lukan написа:По скоро този вариант се оставя когато изпускателния вал не е по-голям от 8.4 /238 гр
j1v написа:Като сте подхванали всмукателните колектори (които за мен са ПЪЛЕН ТАШАК)...
ICI написа:j1v написа:Като сте подхванали всмукателните колектори (които за мен са ПЪЛЕН ТАШАК)...
Еее за хора със скромни цели(като мен )биват. Пък и на звук го докарват
Защо отсега не си сложиш един с прави низходящи тръби, че после пак трябва да се гърчиш яко със смяната
Lukan написа:Ици,за тез правите клектори. Имам чувството ,че на тези снимки са дадени два подхода: за атмосферен сетъп и турбо сетъп. Онуй с правите колектори е преходен фланец за Вебери 45 (мисля,но не съм сигурен). При турбо мотора загубите ви са коренно различни от атмосферния,да не кажа ,че от наклона на колектора нищо не зависи.
А ко искате да сте баш гъзари си намерете колектор от Капа турбо 16 волта
Lukan написа::D колекторче
Lukan написа:Ици,за тез правите клектори. Имам чувството ,че на тези снимки са дадени два подхода: за атмосферен сетъп и турбо сетъп. Онуй с правите колектори е преходен фланец за Вебери 45 (мисля,но не съм сигурен). При турбо мотора загубите ви са коренно различни от атмосферния,да не кажа ,че от наклона на колектора нищо не зависи.
А ко искате да сте баш гъзари си намерете колектор от Капа турбо 16 волта
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта