Нараства сектата ... Alfa Q4 (S4) - j1v

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот VGZ » 25 Яну 2007, 13:48

êàêòî êàçà ëóêàí çà àíòèðåâåðñ ïðè òóðáî å ìàëêî ãëóïàâî ïîðàäè ïðîñòèÿ ôàêò ÷å â èçï êîëåêòîð íàëÿãàíåòî âèíàãè å ïî ãîëÿìî îò âñì.
âå÷å äðóãî å êîãàòî èìà ïðàâèëíî ïîäáðàíà "îòâîðåíà" òóðáèíà ñúñ äúëúã ðàïëåòåí êîëåêòîð, ìàêàð ÷å è òàì ïî ñêîðî ïàê öåëòà íå å àíòè ðåâåðñ à íàìàëàÿàíå íà èíòåðôåðåíöèÿòà ìåæäó âñåêè öèë. è ôàéäàòà îò çàïàçâàíå ñêîðîñòà è åíåðãèÿòà îò ïóëñà
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот ICI » 25 Яну 2007, 15:37

Добре де, налягането в изп. колектор е доста високо и както отбелязах преди, по време на всмукването когато и изп.клапан е отворен(оувърлап), тези изгорели газове ще навлязат в горивната камера, защото са с доста по-голямо налягане от това в смук. колектор.
А тоя праг на изхода на порта, наречен анти ревърс, създава вихрова тапа когато изгорелите газове тръгнат в обратна посока към цилиндъра.
На всмукателния порт има такъв праг също. При бууст режими вкарва малко загуби в потока, но при оф бууст намалява обратното движение на току що напълнената горивна смес.Примерно всм. клапан е затворен чак на 40-тина градуса след ДМТ и на ниски и средни обороти сместа успешно се изтласква обратно.
На високи обороти тия неща едва ли вече влияят, но при частични натоварвания примерно на уличница :D (street) ще да са добре?
Живко, ти май щеше да си с атмосферните валове? То тогава няма смисъл от тия неща при теб, за каране на средни обороти май не може да се говори :roll: Какво ще кажете?
Ето драснах и една скица набързо.С червено са зоните на праговете-антиревърси. На всмукателната страна има и отдолу в оригинален вид, но тук е портвана :D
Прикачени файлове
Untitled-1 copy.jpg
Untitled-1 copy.jpg (57.43 KiB) Прегледано 32248 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот j1v » 25 Яну 2007, 16:21

С атмосверни валове съм да ... и кой ти кара на средни обороти :twisted:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ICI » 25 Яну 2007, 16:59

j1v написа:С атмосверни валове съм да ... и кой ти кара на средни обороти :twisted:

Сетих се аз, ама късно :D
Иначе това е относно снимката на изходящия порт, дето я пуснах:

Guy Croft is doing the head work, price, well needless to say its a lot as the spec is something as follows :

New bronze valve guides, these then need honing to fit (come oversize)
3 angle seats to race spec
Full Gas flow inc inlet manifold
C&B fast road cams (10.3mm lift)
Triple Valve Springs (allows a safe 8000rpm)
Става дума за 400 к.с. сетъп с ГТ 3071 Р , но все още не е готова.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 26 Яну 2007, 18:40

О, забравих, Гай Крофт :prayer: :prayer: :prayer: :lol: :lol: :lol:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 26 Яну 2007, 20:44

Lukan написа:О, забравих, Гай Крофт :prayer: :prayer: :prayer: :lol: :lol: :lol:

Ооо йеее :lol: Няма как да не се оцени това, че собственика(един англичанин) е пуснал цял сет на работата по флоуването, извършена от Гай Крофт (и снимана от него) върху главата и излизаща на около 600 паунда (доколкото си спомням). Ако имаш инфо от тоя сорт и аз ще пусна малко човечета от тия :D
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 26 Яну 2007, 20:56

Предишния ми пост беше ироничен :D ,но явно не си го разбрал като такъв :lol:
Имам инфо, 8) от наши глави ,но те не са достойни за сравнение с Гай Крофт :twisted: ,за бога :prayer:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот 75 turbodelta » 26 Яну 2007, 21:21

Лукане не се меси между инжинерите(гаи и ици ) :lol:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Lukan » 26 Яну 2007, 22:15

Вярно бе :idea: ,аз нали съм "конски доктор" :lol:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 27 Яну 2007, 01:06

Lukan написа:Предишния ми пост беше ироничен :D ,но явно не си го разбрал като такъв :lol:
Имам инфо, 8) от наши глави ,но те не са достойни за сравнение с Гай Крофт :twisted: ,за бога :prayer:

Ти пък :lol: :lol:Ироничният ми отговор беше Ооо йеее :lol: - много добре ти разбрах поста, ама нали все пак трябва да водим разговора в полезна насока, а не само да го докарваме на приказки :? Аз затова се поинтересувах от този вариант на порта. Предполагам имаш инфо защо и при какви сетъпи се предпочита ?
Дай да ги видим тия работи :roll:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 27 Яну 2007, 01:37

По скоро този вариант се оставя когато изпускателния вал не е по-голям от 8.4 /238 гр. Презумпцията е да се запази скоростта на излизащите газове. Авторевърси няма и не трябва да има,не случайно се напасват портовете на всмукателния колектор към главата.Ние напасваме и изпускателните портове към тези на изпускателния колектор ( не оригиналния! ) При Живко ,не е грешно и то не защото аз му казах да ги отвори ,а защото ще му бъде само в плюс,дори и при бъдещи ъпгрейди (от страна на валове) .
Според мен дори си е доста добре :lol:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 27 Яну 2007, 03:50

Lukan написа:По скоро този вариант се оставя когато изпускателния вал не е по-голям от 8.4 /238 гр

Докторе, ти направо като пророк :shock: виж снимката с въпросните C&B валове които са предназначени за главата с въпросните изх.портове. Изпускателния е точно 8,4мм лифт с 238 градуса :shock:

Това е фото албума.Виждат се ръцете на Гай :prayer: :wink: http://s22.photobucket.com/albums/b342/ ... ?start=all
Има интересни аеродинамични тестове с конец на портовете за изследване на потока.
Прикачени файлове
valvetrain003.jpg
valvetrain003.jpg (117.15 KiB) Прегледано 32398 пъти
AGrant16vprep00580gritportallover.jpg
AGrant16vprep00580gritportallover.jpg (109.93 KiB) Прегледано 32398 пъти
Picture8.jpg
Колектор с падащ поток, почти без загуби
Picture8.jpg (48.09 KiB) Прегледано 32398 пъти
Picture6.jpg
Нашия с кви загуби е :(
Picture6.jpg (42.75 KiB) Прегледано 32398 пъти
Picture5.jpg
Сравнение на загубите на портван и сток
Picture5.jpg (48.33 KiB) Прегледано 32398 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 27 Яну 2007, 04:05

Ици :wink: не съм пророк аз......ами тая пътечка мноо отдавна съм я извървял :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот j1v » 27 Яну 2007, 22:12

Като сте подхванали всмукателните колектори (които за мен са ПЪЛЕН ТАШАК) ето малко портмачнати такива от преди няколко дена. Не съм се заигравал много, щото не смятам да карам дълго време с тоя измислен колектор.
Прикачени файлове
DSC00029.JPG
DSC00029.JPG (49.55 KiB) Прегледано 32349 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ICI » 27 Яну 2007, 23:37

j1v написа:Като сте подхванали всмукателните колектори (които за мен са ПЪЛЕН ТАШАК)...

Еее :lol: за хора със скромни цели(като мен :D )биват. Пък и на звук го докарват :P
Защо отсега не си сложиш един с прави низходящи тръби, че после пак трябва да се гърчиш яко със смяната :roll:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот j1v » 28 Яну 2007, 03:44

ICI написа:
j1v написа:Като сте подхванали всмукателните колектори (които за мен са ПЪЛЕН ТАШАК)...

Еее :lol: за хора със скромни цели(като мен :D )биват. Пък и на звук го докарват :P
Защо отсега не си сложиш един с прави низходящи тръби, че после пак трябва да се гърчиш яко със смяната :roll:


да ти се намират таквиз ?
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Lukan » 28 Яну 2007, 12:01

Ици,за тез правите клектори. Имам чувството ,че на тези снимки са дадени два подхода: за атмосферен сетъп и турбо сетъп. Онуй с правите колектори е преходен фланец за Вебери 45 (мисля,но не съм сигурен). При турбо мотора загубите ви са коренно различни от атмосферния,да не кажа ,че от наклона на колектора нищо не зависи.
А ко искате да сте баш гъзари си намерете колектор от Капа турбо 16 волта :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот j1v » 28 Яну 2007, 12:07

Lukan написа:Ици,за тез правите клектори. Имам чувството ,че на тези снимки са дадени два подхода: за атмосферен сетъп и турбо сетъп. Онуй с правите колектори е преходен фланец за Вебери 45 (мисля,но не съм сигурен). При турбо мотора загубите ви са коренно различни от атмосферния,да не кажа ,че от наклона на колектора нищо не зависи.
А ко искате да сте баш гъзари си намерете колектор от Капа турбо 16 волта :D


Чичо, загубите са си загуби, нз дали става въпрос за N/A мотор или принудително пълнене. Просто при надув, не е чак толкоз критично, но все пак ...
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Lukan » 28 Яну 2007, 12:20

Ок, може би се изразих неправилно :lol: ,по-малко осезаеми са :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Lukan » 28 Яну 2007, 17:02

:D колекторче
Прикачени файлове
DSC00178_2.jpg
DSC00178_2.jpg (612.71 KiB) Прегледано 12914 пъти
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот j1v » 28 Яну 2007, 22:36

Lukan написа::D колекторче


Анджък де ... и аз много снимки на такива имам, ма дай един такъв да изпишем от някой склад :twisted:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ICI » 29 Яну 2007, 02:20

Lukan написа:Ици,за тез правите клектори. Имам чувството ,че на тези снимки са дадени два подхода: за атмосферен сетъп и турбо сетъп. Онуй с правите колектори е преходен фланец за Вебери 45 (мисля,но не съм сигурен). При турбо мотора загубите ви са коренно различни от атмосферния,да не кажа ,че от наклона на колектора нищо не зависи.
А ко искате да сте баш гъзари си намерете колектор от Капа турбо 16 волта :D

Да, правия колектор е някакъв за карбуратори, само за сравнение на загубите с тоя жълтия (нашия) фиат-алфовския.Викат му лебедова шия :D весело е, ама загубите са налице, защото потока върви нагоре и точно преди порта рязко се пренасочва надолу.Точно там се появяват загубите.Иначе няма проблеми за постигането на 400 к.с. , но пък ако е прав...
Мярнах на Димитриадис колектора и драснах една скица.Ако се измисли обема на ресивера :roll:
SolidWorks имат приложение за работа с флуиди, с него може да се постигне нужното скосяване на ресивера за еднакво разпределение в рънърите...
Живко, нали си прави за Неона колектор ? На мен ми се въртеше по едно време идея за карбонов, ама ми мина :lol:
Прикачени файлове
greek_dragster_dragrace2005_152_std.jpg
greek_dragster_dragrace2005_152_std.jpg (100.33 KiB) Прегледано 32212 пъти
Intake turbo.jpg
Intake turbo.jpg (113.64 KiB) Прегледано 32212 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот j1v » 29 Яну 2007, 02:24

На мен не ми е минало, намерете ми колектор, че не искам да режа тоз, да си направа фланец и ша атакувам :-)

Т'ва е е едно голямо недоразумение тоз :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 30 Яну 2007, 02:58

:lol: :lol: :lol:
Прикачени файлове
DSC00006.JPG
DSC00006.JPG (108.73 KiB) Прегледано 32162 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Manta2005 » 30 Яну 2007, 10:25

брей някой всепак е бил в час по трудово :) ама да го беше омотал после с лейкопласт и всичко щеше да е ок :) бах м...му и дървари :axe:
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

cron