Fiat Tipo HF Integrale
Публикувано на: 01 Ное 2006, 01:46
Ето го и моето занимание, започнало преди около година с някакви идеи за тунинг. Колата я купих за да си поиграя малко върху едни дизайнерски виждания, но...
Мотора леко погоряваше масълце и го отворих със съвсем невинната идея да му сменя маслообирачите...добре, но след 500 км пак започна да го гори...и тогава се появи книгата на Гай Крофт (благодарение на Еньо), отворих мотора за втори път, смениха му водачите а аз си доработих клапаните и леко загладих портовете.Всичко това плюс леко сгъстяване, иридиеви NGK и K&N конусен филтър с дължина 270 мм накараха колата да прави ниски 15-ки...Бях започнал и с дизайна лекичко...купих джанти RH 17 цола х 8 широчина-съставни с гуми 235/40, проектирахме едни интересни фланци 38 мм със Н сечение, преход от 5 към 4 отвора. Взех и пружини H&R снижаване 40 мм.Амортисьорите са Монро Рефлекс - нови, така я взех колата. Много ме кефи как се държи колата - много плавно започва хлъзгане и плавно се връща в сцепление. Много по-лесна е за каране. Само едни Полиуретанови тампони на предните носачи ще има по - нататък...Но понеже атмосферата в Русе е много надъхваща, тоест въобще не е атмосферна...реших да правя турбо-конверсия...
Нещата пак започнаха много невинно като идеи - Гарет Т3 втора употреба, после Т3 рециклирано и накрая си казах, абе я по - сериозно...и се почна...
Мотора леко погоряваше масълце и го отворих със съвсем невинната идея да му сменя маслообирачите...добре, но след 500 км пак започна да го гори...и тогава се появи книгата на Гай Крофт (благодарение на Еньо), отворих мотора за втори път, смениха му водачите а аз си доработих клапаните и леко загладих портовете.Всичко това плюс леко сгъстяване, иридиеви NGK и K&N конусен филтър с дължина 270 мм накараха колата да прави ниски 15-ки...Бях започнал и с дизайна лекичко...купих джанти RH 17 цола х 8 широчина-съставни с гуми 235/40, проектирахме едни интересни фланци 38 мм със Н сечение, преход от 5 към 4 отвора. Взех и пружини H&R снижаване 40 мм.Амортисьорите са Монро Рефлекс - нови, така я взех колата. Много ме кефи как се държи колата - много плавно започва хлъзгане и плавно се връща в сцепление. Много по-лесна е за каране. Само едни Полиуретанови тампони на предните носачи ще има по - нататък...Но понеже атмосферата в Русе е много надъхваща, тоест въобще не е атмосферна...реших да правя турбо-конверсия...
Нещата пак започнаха много невинно като идеи - Гарет Т3 втора употреба, после Т3 рециклирано и накрая си казах, абе я по - сериозно...и се почна...