Peugeot 605 2.0 SVti Challenger 16v Turbo - 300++

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Дек 2006, 11:00

ICI написа:... Има едни изрични препоръки наклона на оста на турбото да не се отклонява на повече от 3 градуса(нещо такова беше)от хоризонталата заради повишаване на триенето в лагерите...

Получих отговор от ATP Turbo относно разположението на турбокомпресора:

Michael,

You do not want to pivot the position away from parallel to the ground. It
will cause oil leakage issues.

Thanks!
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 19 Дек 2006, 11:09

Ми тук както виждам иде реч за проблем с теч на масло ,а не за повишено или намалено триене :D . Но всъщност монтажа си е твоя работа,както виждам се допитвате до СИГУРНИ източници.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Дек 2006, 11:15

Именно. И за да не изпадам впоследствие в ситуации, които да ми налагат демонтирането на турбото за ремонт, или пък да ми се наложи изработката на втори изпускателен колектор, ще си разположа турбото хоризонтално ... независимо дали източниците са СИГУРНИ, или не са.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 19 Дек 2006, 11:18

И понеже подаването на маслото е пасивен процес :D :D :D т.е. не е под налягане :shock: ,затова е важно да е хоризонтално (водоравно :D :D :D ) за да не се разплиска и да изтече.То там има едни сегменти,но те сигурно са надупчени по специален начин при лагерните турбини и имат вграден нивомер,а мръдна от хоризонтала айде потече :D :D :D

Абе я разсъждавайте с главите си а не слушайте всяко нещо което ви напишат ваште момчета,дет са ви продали турбинките.
Не забравяй,че много често този който ти отговаря е просто търговец,който надали се цапа с масло и пипа двигатели!
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот jamie » 19 Дек 2006, 11:34

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 15:14, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот Lukan » 19 Дек 2006, 11:41

Е ок де :D ама за тези 3 градуса ли иде реч :D :D :D и още повече когато имаш рестриктор 1 мм. примерно,кога ще се създаде такъв дебит,че да започне да избива през сегментите? Нали именно за това е той.При лагерната турбина маслото присъства като лубрикант а не като част от плъзгащ лагер,т.е. има известна разлика и във поведението на самия картридж,дори и като хранене и оттичане на масло.
А че си връзват гащите то е ясно :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Дек 2006, 13:58

Лукане, съгласен съм с теб. Аз също не виждам логика в това да е задължително да бъде хоризонтално, в крайна сметка всичко опира до оттичането и няма нищо общо с лагеруването. Що касае оттичането, ако и гравитацията не помага, има помпи, които да изсмучат маслото. Но след като хората казват, че е желателно да бъде хоризонтално, значи може би има някаква особеност в устройството на лагерното тяло.

От друга страна не мислиш ли, че така и така правя нов изпускателен колектор, така и така мястото, което ще заема турбото е едно и също (независимо как то ще бъде разположено), то по-добре да си го монтирам хоризонтално, за да си вържа гащите, както казваш.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот ICI » 19 Дек 2006, 14:08

Lukan написа:За да го казвам значи е така,нямам обичая да говоря празни приказки.
Не разбирам защо мислиш че по пътя по който вървиш ,някой от нас не са минали.

Предполагам си споменал за турбина без вграден рестриктор, затова пуснах снимките да не би да излезе някоя подробност :roll:
Просто обичам да знам защо небето е синьо :D не задруго.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот ICI » 19 Дек 2006, 16:57

За триенето в съчмен лагер се замислих, за теоретично обяснение.
Във вертикално положение на лагера, товара на оста в даден момент се поема главно от две съчми, в хоризонтално положение в триенето участват повечко(може би всичките).
За това триенето когато товара е радиално насочен към лагера е най-малко.
Обаче се сетих, че има налягане от двете страни на оста - от компресорната и турбинната част.
Ако са много различни се получава и аксиално натоварване на лагерите и ... явно обратното налягане и надува играят тук. И промяната в наклона на оста на турбото, чрез прехвърляне на тежест срещу страната с по-голямо налягане да нулира аксиалното натоварване в лагерите... :roll: и от там по-добро развъртане.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот dido » 19 Дек 2006, 17:31

Добре де... ква е тогава логиката при субито да е на 90°? Нещо не се връзва.
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ICI » 19 Дек 2006, 18:00

dido написа:Добре де... ква е тогава логиката при субито да е на 90°? Нещо не се връзва.

Ми силата от бекпрешъра да е по-голяма от силите породени от тежестта на оста с турбинките и надува. Просто си разсъждавам, а дали е така :?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 19 Дек 2006, 21:59

ICI написа:
Lukan написа:За да го казвам значи е така,нямам обичая да говоря празни приказки.
Не разбирам защо мислиш че по пътя по който вървиш ,някой от нас не са минали.

Предполагам си споменал за турбина без вграден рестриктор, затова пуснах снимките да не би да излезе някоя подробност :roll:
Просто обичам да знам защо небето е синьо :D не задруго.

:D Не бе Ици ,за такава с "вграден" рестриктор говоря :D Те всичките GT -R са с такъв дизайн.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Lukan » 19 Дек 2006, 22:03

tabakoff написа:Лукане, съгласен съм с теб. Аз също не виждам логика в това да е задължително да бъде хоризонтално, в крайна сметка всичко опира до оттичането и няма нищо общо с лагеруването. Що касае оттичането, ако и гравитацията не помага, има помпи, които да изсмучат маслото. Но след като хората казват, че е желателно да бъде хоризонтално, значи може би има някаква особеност в устройството на лагерното тяло.

От друга страна не мислиш ли, че така и така правя нов изпускателен колектор, така и така мястото, което ще заема турбото е едно и също (независимо как то ще бъде разположено), то по-добре да си го монтирам хоризонтално, за да си вържа гащите, както казваш.

Прав си има логика да си вържеш гащите :D Аз по-скоро исках да наблегна ,че едни 3-5 градуса не са от такова голямо значение :D ,че понякога дори се оказват в полза 8) И другото е ,че "не всичко което хвърчи се яде" :D :D :D имам предвид да не се взима за чиста монета всяко нещо казано от който и да е ( включително и от мен :twisted: )
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Misho 605 SVti » 20 Дек 2006, 00:28

:D А бе не можеш да отхвърлиш с лека ръка мненията на хората, а твоите се славят като едни от най-обективните. :wink: :partyman: Човек се учи през целия си живот.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 20 Дек 2006, 00:36

:D :supz:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Misho 605 SVti » 20 Дек 2006, 00:46

Лукан е прав за турбото:

Mike,

The restrictor you add needs to result in a range of 30 to 55 psi. There is no restrictor built into the turbo.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 20 Дек 2006, 00:52

:twisted: :twisted: :twisted:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 20 Дек 2006, 03:17

tabakoff написа:Лукан е прав за турбото:

Mike,

The restrictor you add needs to result in a range of 30 to 55 psi. There is no restrictor built into the turbo.

Аз не мога да стопля какво трябва да представлява този рестриктор.
А защо въпросния отвор в турбото не е рестриктор?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот kelesha » 20 Дек 2006, 10:59

ICI написа:Аз не мога да стопля какво трябва да представлява този рестриктор.
А защо въпросния отвор в турбото не е рестриктор?

Е хуу де по тази същата логика не си ли са питал що са продават само джанти след като за да ги сложиш на колата са необходими и гуми ве маа му стара :lol: :lol: :lol:
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Мнениеот ICI » 20 Дек 2006, 14:18

Ей ги батките, направили са външен рестриктор с по-малък отвор, че да пада кешовица, не че не е можело оная дупчица вътре да е 0,9мм

Oil inlet fitting for GT Ball Bearing Turbos for GT28R/GT28RS/GT30R/GT35R with built-in oil restrictor (of .035 hole size). Custom machined part. Output is -4 AN male flare. use with any of our -4 feed line assemmblies
Прикачени файлове
gtoilinlet035-01.jpg
gtoilinlet035-01.jpg (43.17 KiB) Прегледано 33044 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Bobo » 20 Дек 2006, 15:58

ICI написа:Ей ги батките, направили са външен рестриктор с по-малък отвор, че да пада кешовица, не че не е можело оная дупчица вътре да е 0,9мм

Oil inlet fitting for GT Ball Bearing Turbos for GT28R/GT28RS/GT30R/GT35R with built-in oil restrictor (of .035 hole size). Custom machined part. Output is -4 AN male flare. use with any of our -4 feed line assemmblies


Ами не си ли се замислял че тая дупка вътре нарочно е такава за да разпръсква където требва :wink: а рестриктора си е друга бира :lol:
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 20 Дек 2006, 16:23

Bobo написа:
ICI написа:Ей ги батките, направили са външен рестриктор с по-малък отвор, че да пада кешовица, не че не е можело оная дупчица вътре да е 0,9мм

Oil inlet fitting for GT Ball Bearing Turbos for GT28R/GT28RS/GT30R/GT35R with built-in oil restrictor (of .035 hole size). Custom machined part. Output is -4 AN male flare. use with any of our -4 feed line assemmblies


Ами не си ли се замислял че тая дупка вътре нарочно е такава за да разпръсква където требва :wink: а рестриктора си е друга бира :lol:

Вярно че разпръсква :D ама щеше да е добре две в едно :D
Сега трябва да се прави.Или пък с повече късмет от магазин за хидравлика и пневматика да излезе едно такова.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 21 Дек 2006, 13:36

Стига търси топлата вода бе Ици :D отиваш при един стругар и за 5-10 лв ще ти врътне едно рестрикторче 8)
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Misho 605 SVti » 15 Яну 2007, 17:17

Поръчах бутала и биели.

$650 USD - бутала JE Pistons;
$80 USD - Total-Seal Gapless Rings;
$750 USD - ковани биели Carrillo.

Изпратих им мостра на биелата (за всеки случай и едно от старите ми плоски бутала) по EMS, за да може да станат нещата по-бързо. Доставката е на стойност 80.60 лв. за пратка до 2 кг.

Доставката на новите бутала и биели е на стойност $98.00 USD. Доставката само на окомплектовани бутала щеше да струва $69 USD.

Изработка на бутала - 5 седмици.
Изработка на биели - 6 седмици от датата на получаването на мострата.

Както винаги с поръчковите неща, буталата в най-добрия случай ще са готови към 16.01.2007, а биелите - към 02.02.2007г., т.е. да ги очаквам най-рано в БГ към 11.02.2007г. Хубавите неща ставали бавно, ама на мен това не ми допада, защото дотогава трябва да си джиткам Кадета.... натискам го Опела, натискам го - той ми се моли да не го тормозя толкова много. Най-накрая ще взема да го турбинирам и него. :twisted:
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 15 Яну 2007, 17:39

tabakoff написа:Хубавите неща ставали бавно, ама на мен това не ми допада, защото дотогава трябва да си джиткам Кадета.... натискам го Опела, натискам го - той ми се моли да не го тормозя толкова много. Най-накрая ще взема да го турбинирам и него. :twisted:


Xaxaxa ... и аз редовно се хващам как си мисля такива неща за полото и за синия неон ... че чак и на джипката ми се въртат едни чипове да и тура ... ама заеби, недей бара алтернативките, тях работата им е да та карат от т.А до т.Б :lol: :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron