Модератор: Форум модератори
75 turbodelta написа:... според мен при тая кола има неща които ще причинят далеч по големи загуби от позицията на турбото ...
ICI написа:Тоя тръбния колектор дето си го замислил като модел ми се струва, че се ползва за много високи мощности.Дали ще е добър за твоята цел?
На снимката изглежда, че фланеца и съответно оста на турбото не стоят хоризонтално.
Пробвай да си връткаш твоето, докато променяш наклона му и ще видиш как се увеличава триенето в лагерите загуби.
Lukan написа: Ици пак се фокусираш там където най-малко е нужно! Можеш ли да ми обясниш как лека промяна в наклона на турбото ще промени триенето в СЪЧМЕН лагер! Повтарям СЪЧМЕН Това са топчета и още нещо дали си обърнал внимание на Субару импреза WRC? Там турбото е IHI RX7 е ball bearing и седи абсолютно вертикално! Дали имат проблрми с повишено триене? Не мисля
ICI написа:Lukan написа: Ици пак се фокусираш там където най-малко е нужно! Можеш ли да ми обясниш как лека промяна в наклона на турбото ще промени триенето в СЪЧМЕН лагер! Повтарям СЪЧМЕН Това са топчета и още нещо дали си обърнал внимание на Субару импреза WRC? Там турбото е IHI RX7 е ball bearing и седи абсолютно вертикално! Дали имат проблрми с повишено триене? Не мисля
Има едни изрични препоръки наклона на оста на турбото да не се отклонява на повече от 3 градуса(нещо такова беше)от хоризонталата заради повишаване на триенето в лагерите.
Това като го четох още нямах турбо.
Като дойде моето, веднага я пробвах тази теория и се оказа, че всичко разлчно от хоризонталата повишава триенето в лагерите.
Като имаш напредвид, че моето ГТ се завърта дори като му духнеш в охлюва сериозно, не се бъзикам. Във вертикално положение триенето е пъти повече. На Субару ще да е с аксиално ориентирани лагери ,че да работи вертикално.
75 turbodelta написа:е нали знаеш как обичам турбо коли на газ
Lukan написа:... дали си обърнал внимание на Субару импреза WRC? Там турбото е IHI RX7 е ball bearing и седи абсолютно вертикално ...
tabakoff написа:75 turbodelta написа:е нали знаеш как обичам турбо коли на газ
Уф, да бе, не се светнах в началото.
В интерес на истината сега мога да разбуля един мит, че работата на двигателя на метан скапвал клапаните и леглата на клапаните .... няма такова нещо, или поне при мен, след като свалих 8-клапановата глава, такива следи не са налични. Тия дни ще разглобя и нея заедно с 16-ката и ще постна снимки. Но отсега се вижда, че са перфектни, или поне тези, които валът е надигнал.
Иначе аз от началото на проекта съм писал, че искам да опитам на метан как ще стане тунинговането на двигателя. Сигурно няма да тича така, както на бензин, но ако на бензин постигна 270 к.с. с 16-ката с/у 240-250 к.с. на метан .... е, ще преглътна загубата от 20-30 к.с. В крайна сметка ако не стане, си оставам само на бензин. Или поне ръчкането ще оставя на бензин, а ще се возя като пенсионер на метан.
Lukan написа::D ne nujno da se dopitvash chak do Garrett ,za da ti kaje njakoi ot nas ,che se slaga restriktor na maslopodawaneto ,pri ball bearing turbinkite Inache poticha
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта