Страница 10 от 20

МнениеПубликувано на: 28 Май 2008, 15:54
от Joreto
j1v написа:
Joreto написа:По последни данни една биела е напуснала обекта през картера :evil: , са ще се вади мотора и да видим ко е дереджето нагоре (бутало, клапани и т.н.) ....


ти тия биели не ги ли "преработва" нещо ? ква беше хавата там ?


нищо чудно и от това да е, като се разглоби напълно мотора ще се види точно кое на биелата е заминало .... а и дали изобщо ще се занимавам да го правя или направо нов мотор (примерно м103 3.0-12v да го джиткам сток) и да мирна за известно време, че тая кола стана яма за пари деа :roll:

МнениеПубликувано на: 28 Май 2008, 21:40
от tom
Жоре, аз съм на мнение че такава кола не се дава на друг да я кара за такива срокове, цяла седмица....тцтцтц. Дори и да са я пазели, пак е гадно да се счупи в някой друг...толкова време я правиш, ти трябва да си я счупиш ;)

МнениеПубликувано на: 28 Май 2008, 22:37
от Joreto
tom написа:Жоре, аз съм на мнение че такава кола не се дава на друг да я кара за такива срокове, цяла седмица....тцтцтц. Дори и да са я пазели, пак е гадно да се счупи в някой друг...толкова време я правиш, ти трябва да си я счупиш ;)

Според мен беше въпрос на време да се предаде нещо по долната част на мотора просто шанс ,че се случи при тях а не при мен. Гадното е ,че не успях изобщо да я покарам.

МнениеПубликувано на: 28 Май 2008, 22:53
от INTEGRALE
Ся спираш колата колкото време е необходимо(за събиране на парици) и я праиш от-до както си трябва-с истински железа както се праи.Ида не съм те чул пак с думите "Абе засега така я сглобяваме пък по-нататък ще
смениме едикакво си"(сега се сещам че така каза за биелите) :cry: :cry:
Така става наистина бездънна яма-ся знаеш ли колко строшени неща ще смениш в мотора, а.Заради едни биели. :cry: :cry: :cry:

МнениеПубликувано на: 29 Май 2008, 07:15
от Joreto
INTEGRALE написа:Ся спираш колата колкото време е необходимо(за събиране на парици) и я праиш от-до както си трябва-с истински железа както се праи.Ида не съм те чул пак с думите "Абе засега така я сглобяваме пък по-нататък ще
смениме едикакво си"(сега се сещам че така каза за биелите) :cry: :cry:
Така става наистина бездънна яма-ся знаеш ли колко строшени неща ще смениш в мотора, а.Заради едни биели. :cry: :cry: :cry:


Точно това мисля да направя (естесвено първо мислех да го запаля но ми мина :D ), ако разбира се не са много щетите по вал, глава, блок и т.н. .... даже вече съм намерил H биели сега остава да намеря ковани бутала на прилична цена. Ако са много щетите по мотора ще се вземе друг, най-верочтно 3.0 -12в и той ще се прави с ковани чарколяци, но ще изчакам до събота да реша.

МнениеПубликувано на: 29 Май 2008, 09:05
от Joreto
Такаа днес има една радостна новина, на пръв оглед главата е наред, буталата също изглеждат здрави, поне на челото нямат дупки, дано и вала не е пострадал много ....

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 08:33
от Joreto
Проблема е ясен, биелата на 1-ви цилиндър се е предала .....

Изображение

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 09:12
от MaXo
Тва поне не би трябвало да те откаже от проекта .... даже може леко да те радва ... станала е мнооо силна. :D

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 11:21
от Joreto
MaXo написа:Тва поне не би трябвало да те откаже от проекта .... даже може леко да те радва ... станала е мнооо силна. :D


Така е, от проекта не съм се отказал, просто този път ще се събере с кована карантия :lol: . Ето още малко снимки от разглобяването.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 12:51
от j1v
Понякога лошите новини са и добри новини. Аз съм изкефен, че тоя път мотора не е строшен от карък или недоглеждане. Просто си стигнал лимита на биелите според мен. Освен това, трябва да се успокоиш, че и хората, които са го карали не са виновни, просто е щяло да се случи, без значение в кого. Според мен и ти трябва да си изкефен, колкото и извратено да ти звучи :)

Събирай пара, и тоя път го прави всичко да е много истинско ;)

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 16:14
от 75 turbodelta
j1v написа:Според мен и ти трябва да си изкефен, колкото и извратено да ти звучи :)

"извратеняк свикнал с проблемите" това е типично за алфист :lol:
j1v написа:Събирай пара, и тоя път го прави всичко да е много истинско ;)

е бат ти живко как си напраи табиетлииски алфата :D

!

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 19:04
от Sachko
много ми е интересно топлата 4аст на турбото що е с такъв цвят ?

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 19:18
от j1v
75 turbodelta написа:
j1v написа:Според мен и ти трябва да си изкефен, колкото и извратено да ти звучи :)

"извратеняк свикнал с проблемите" това е типично за алфист :lol:
j1v написа:Събирай пара, и тоя път го прави всичко да е много истинско ;)

е бат ти живко как си напраи табиетлииски алфата :D


Точно ти много добре знаиш, че колкото и да е табиетлийски всичко, каръка не е гарантирано, че ща прескочи :)

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 20:03
от 75 turbodelta
Sachko написа:много ми е интересно топлата 4аст на турбото що е с такъв цвят ?

и на мене ми направи впечатление това а и маи нова турбина е тва :?
админа наш написа:Точно ти много добре знаиш, че колкото и да е табиетлийски всичко, каръка не е гарантирано, че ща прескочи

знааам знам секто :supz: :supz:

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 20:22
от Joreto
j1v, може да е странно но въпреки ,че се счупи и аз съм изкефен ,че е от сила а не от някоя глупост..... то самото чупене е глупост но стана защото не очаквах да изкара толкова сила та да счупи биела .

Турбината и на мен ми направи впечатление ,че е някакъв керемиден цвят. Аз лично за пръв път виждам така оцветен охлюв на турбина и нямам идеа от какво е и дали не е признак за нещо лошо, иначе турбината е чисто нова но е чайнатаунка ....


П.П. може да се дължи на факта ,че колектора е с доста къси ръннери .....

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 20:50
от j1v
Да не си пуснал антилага на МС-а без да искаш :lol: :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 21:18
от COSWORTH-2
j1v написа:Да не си пуснал антилага на МС-а без да искаш :lol: :lol: :lol: :lol:
А може и да я вали дъжд системно, нали има един куп отвори на капака :lol:

МнениеПубликувано на: 01 Юни 2008, 21:47
от Joreto
COSWORTH-2 написа:
j1v написа:Да не си пуснал антилага на МС-а без да искаш :lol: :lol: :lol: :lol:
А може и да я вали дъжд системно, нали има един куп отвори на капака :lol:


Сега като се замисля ти май улучи 6-та, май тия отвори ще трябва да се по оправят ;)

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 15:18
от ICI
Дали тая биела не се е скъсала от високи обороти?
До колко се развърташе ?

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 15:38
от Joreto
определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 17:21
от 75 turbodelta
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 17:29
от j1v
75 turbodelta написа:
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:


па високи ли са :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Бахти мерцедеса аз, на всичко отгоре и яко късоходов, бива от тия смешни обороти да са чупи.

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 18:00
от Joreto
j1v написа:
75 turbodelta написа:
Joreto написа:определено не е от обороти, колата беше ограничена на 7200 .

а 7200 са предполагам някви ниски обороти :lol: :lol: :lol:


па високи ли са :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Бахти мерцедеса аз, на всичко отгоре и яко късоходов, бива от тия смешни обороти да са чупи.


Той сток въртеше до 7500, а аз по едно време, преди да скъса клапан го въртях до 8000 :roll: .

П.П. Тия данни са грешни ,те са за ЕВО 1 и 2, 2.5-16в е с Bore x stroke : 95.5мм х 87.2мм ;)

П.П.П. моя се очертава да стане Bore x Stroke : 96.0 mm x 80.2mm

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 20:58
от VGZ
j1v написа:
75 turbodelta написа:
Joreto написа:îïðåäåëåíî íå å îò îáîðîòè, êîëàòà áåøå îãðàíè÷åíà íà 7200 .

à 7200 ñà ïðåäïîëàãàì íÿêâè íèñêè îáîðîòè :lol: :lol: :lol:


ïà âèñîêè ëè ñà :P

P.S.: Bore x stroke: 97.30 mm. × 82.80 mm. ... Áàõòè ìåðöåäåñà àç, íà âñè÷êî îòãîðå è ÿêî êúñîõîäîâ, áèâà îò òèÿ ñìåøíè îáîðîòè äà ñà ÷óïè.

íå å ìíîãî êúñîõîäîâ ... êàòî ñìåòíåø è îãðîìíèòå(òåæêè) áóòàëà íàä 7 ñè å ðèñê :)

МнениеПубликувано на: 02 Юни 2008, 21:06
от 75 turbodelta
аз моите лакът биели и алуминиев блок кат чуя за 7200...и си викам баати флекса :lol: