Модератор: Форум модератори
tom написа:Kolektora da ne e ot turbodizel
ludiagsm написа:честито турбиниране и на тоя мотор
колко ти е ар-а на топлата част?
paco написа:Е 9,2:1 не е ли малко нагло за турбо апликация няма ли как да я разредите ве...8,2-8,5:1 по ми харесва за тоя сетъп.
РАСО
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
ICI написа:Виж да не ти е променено зацепването на р.вал, че ако затваря по-рано динамичната степен скача бая и оттам може да е проблема.
То затова може да се кара с висока статична степен на сгъст. когато вала е атмосферен.
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
on tошко не ги разбира он ги е измислил и живее сред тях
кво се пулиш ве?
Toshko написа:А от какво бяха? Питам защото навремето сенатора правеше същото... при това не само от много аванс, а от нещо дето така и не разбрах какво беше - над 4500-5000 никво вървене и тракане... после смених един куп работи, а останалите ги разглобих и сглобих и човърках и се оправи
Bad_Dog написа:Чиче,
ти с кой firmware си, защото някои имаха такива бъгове с аванса?
По-доволен си от шестака нали Тия четворки са чакълобъркачкиJoreto написа:. Определено този мотор дърпа доста повече от 2.5-16в-то ...... абе днес съм максимално искефен от колата .
tom написа:По-доволен си от шестака нали Тия четворки са чакълобъркачкиJoreto написа:. Определено този мотор дърпа доста повече от 2.5-16в-то ...... абе днес съм максимално искефен от колата .
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта